Kun nikeistä tuli puhetta, muistelin sellaista juttua jonka joskus vuosia sitten luin. Että kun nikin valitsee nettiin, se että kirjoittaako nikin isolla vai pienellä alkukirjaimella, kertoo myös oletko alistuvainen vai dominoiva luonteeltasi.
Pitääkö paikkansa sinun kohdalla?
Eikä mitään tuhmaa nyt!
Dominoiva vai alistuva?
48
181
Vastaukset
- MustaIso
suomi24 ei hyväksy Isoja Kirjaimia rekisteröidyissä nikeissä. Enää. Ennen oli ennen mutta nyt on nyt.
- miten.nyt
Silloin kun mulla oli rekattu niin ei voinut isolla kirjaimella ottaakaan.
Mulla näyttää olevan Isolla kirjoimella, ei siksi että haluaisin antaa leimaa dominoivasta ihmisestä vaan yksinkertaisesti sen takia koska Paloma on erisnimi.
Samoin, tykkään että tämä nikki on nimi ja vielä toisesta nimestäni johdettu. Jos olisin joku "lattiariepu", niin en sitä isolla kirjaimella olisi rekannut.
- siilimuori3
Siilimuori ei kyllä kovin dominalta kuuloista :D.
- siilimuori3
koti-kiusattu kirjoitti:
Sitähän minäkin heti ajattelin , sul on mun luonto ,semmosia sillanrakentajia.
Tuliko tuo kommentti nyt oikeeseen väliin? Vai satiiriako kenties?
siilimuori3 kirjoitti:
Tuliko tuo kommentti nyt oikeeseen väliin? Vai satiiriako kenties?
Mä halusin kompata sinuu kun kerran asiaa puhut,iha oikeaan kohtaan tuli jos vakavissas olit.
- siilimuori3
koti-kiusattu kirjoitti:
Mä halusin kompata sinuu kun kerran asiaa puhut,iha oikeaan kohtaan tuli jos vakavissas olit.
Oikeesti?
Oonkos mä sun mielestä sillanrakentaja? Tai siis onko siilimuori3? siilimuori3 kirjoitti:
Oikeesti?
Oonkos mä sun mielestä sillanrakentaja? Tai siis onko siilimuori3?No mikä ettei ? välitön puhelias monipuolinen kirjottaja .
- mun.miälest
koti-kiusattu kirjoitti:
No mikä ettei ? välitön puhelias monipuolinen kirjottaja .
Melkein tuloo hunks mielehen.
- siilimuori3
koti-kiusattu kirjoitti:
No mikä ettei ? välitön puhelias monipuolinen kirjottaja .
Nyt kyllä täytyy sanoa vähän huuli pyöreenä hämmästyksestä et mää kyl kuvittelin teitillä olevan pikkasen toisenlainen mielipide meikäläisestä? Mää luulin et sää pidät mua jonkinsortin vihamiehenä, kuten ystäväsi Korppis? Et ootte niin kuin samaa pataa.
siilimuori3 kirjoitti:
Nyt kyllä täytyy sanoa vähän huuli pyöreenä hämmästyksestä et mää kyl kuvittelin teitillä olevan pikkasen toisenlainen mielipide meikäläisestä? Mää luulin et sää pidät mua jonkinsortin vihamiehenä, kuten ystäväsi Korppis? Et ootte niin kuin samaa pataa.
Tällä palstalla on kaks kirjottajaa jonka kirjottamat tekstit meni ns jakeluun ja aloin niit miettimään ja niin se on jos meinaa olla ja kirjotella ja säilyttää yö unensa.
Kerran vielä sanon ,enkeli on ainoa jonka parhaiten tunnen livessä ja ainoa johon luotan .
En hae ystävää ,en salarakasta ,en vihamiestä, haen harmitonta höpötystä.
Äärettömän tulinen luonteeni ottaa joskus ylivallan .
Tahallista veetuilua en suvaitse ja siihen toisinaan sekoan.- siilimuori3
Jep. Harmitontahan tässä itsekukainenkin. Täällä kun kasvottomina kirjoitellaan tuntematta tarkemmin, riski väärinymmärryksistäkin kasvaa. Siihen kun liitetään erilainen huumorintaju tai-tajuttomuus soppa on monesti valmis. Sitten kun vielä tahallisesti kouhaisee kun huomaa mistä saa vastinetta ni soppa jo kiehuu.
Mää en tunne täällä livessä ketään. Mulle nousee sarvet päähän kun huomaan sellaista epämiellyttävää itseriittoisuutta toisten kustannuksella. Lisäksi valehtelu, kieroilu, selkäänpuukottaminen ja tarkoitushakuinen maineenmustaaminen saa kuvannolllisesti niskavillat nousemaan pystyyn. Oikeudenmukaisuus kun on imetty veriin jo Äidinmaidossa.
Toistenväliset suhteet eikä niiden laatu kiinnosta minua eikä mulle kuulu. Eikä edes kiinnosta. En ymmärrä miksi siitä teette täällä niin suuren numeron. - siilimuori3
siilimuori3 kirjoitti:
Jep. Harmitontahan tässä itsekukainenkin. Täällä kun kasvottomina kirjoitellaan tuntematta tarkemmin, riski väärinymmärryksistäkin kasvaa. Siihen kun liitetään erilainen huumorintaju tai-tajuttomuus soppa on monesti valmis. Sitten kun vielä tahallisesti kouhaisee kun huomaa mistä saa vastinetta ni soppa jo kiehuu.
Mää en tunne täällä livessä ketään. Mulle nousee sarvet päähän kun huomaan sellaista epämiellyttävää itseriittoisuutta toisten kustannuksella. Lisäksi valehtelu, kieroilu, selkäänpuukottaminen ja tarkoitushakuinen maineenmustaaminen saa kuvannolllisesti niskavillat nousemaan pystyyn. Oikeudenmukaisuus kun on imetty veriin jo Äidinmaidossa.
Toistenväliset suhteet eikä niiden laatu kiinnosta minua eikä mulle kuulu. Eikä edes kiinnosta. En ymmärrä miksi siitä teette täällä niin suuren numeron.Siis täältä livessä
Ei voi olla dominoiva/alistuva se on kuin musta/valkea.
Korpikirjailija isolla/korppis pienellä. Siis olen välimuoto, en alistu, mutta en dominoi.Tsekkasin, pienellä on korpikirjailijakin vaikka isolla sen rekkasin.
Mikäpä hänessä, mutta nyt sun teoriasi on täysi kumottu. Minäkö alistuva ; DD
Pienellä tuo näyttää olevan, en tosin muista,saiko silloin isolla edes rekattua.
En muista miten oli 50 palstan nikkini, isolla vai pienellä.- eppu2
No jo on pienestä kii luonneanalyysi, jos se kirjaimen koosta riippuu.
Eipä ole moiseen juttuun törmännyt. Vaan täällä se lienee ollut ennen kuin minä.- kylmätotuus
Olen täysin samaa mieltä kanssasi.
Tällä palstalla tuntuu olevan aivan oudot "säännöt" verrattuina moniin muihin keskustelupalstoihin.
Kestää aikansa ennenkuin niistä "pääsee kärryille". Minä en ole vielä päässyt. - Näin.se.on
kylmätotuus kirjoitti:
Tällä palstalla tuntuu olevan aivan oudot "säännöt" verrattuina moniin muihin keskustelupalstoihin.
Kestää aikansa ennenkuin niistä "pääsee kärryille". Minä en ole vielä päässyt.Tällä palstalla ovat suomi24:n säännöt, jos joku tai jotkut luulevat muita sääntöjä olevan, se on omaa kuvittelua.
- Yks.musta.palstalainen
kylmätotuus kirjoitti:
Kestää aikansa ennenkuin niistä "pääsee kärryille". Minä en ole vielä päässyt.Missä ne säännöt on luettavissa? Yleiset ja kaikkia koskevat säännöt pitää olla jokaisen nähtävillä. Kuten sivuston ylläpitäjän säännöt ovatkin ja niitä toivon mukaan noudatetaan.
Jatkuva joutava mäkätys on turhaa. Yks.musta.palstalainen kirjoitti:
Missä ne säännöt on luettavissa? Yleiset ja kaikkia koskevat säännöt pitää olla jokaisen nähtävillä. Kuten sivuston ylläpitäjän säännöt ovatkin ja niitä toivon mukaan noudatetaan.
Jatkuva joutava mäkätys on turhaa.Ihan sivun alalaidalta löydät säännöt-linkin.
Siinä muuten lukee myös, että ei saa esiintyä toisena käyttäjänä.Yks.musta.palstalainen kirjoitti:
Missä ne säännöt on luettavissa? Yleiset ja kaikkia koskevat säännöt pitää olla jokaisen nähtävillä. Kuten sivuston ylläpitäjän säännöt ovatkin ja niitä toivon mukaan noudatetaan.
Jatkuva joutava mäkätys on turhaa."Yks.musta.palstalainen"
Mäkä.
Jankuti...Päkä
H.- Yks.musta.palstalainen
hmp.f kirjoitti:
Ihan sivun alalaidalta löydät säännöt-linkin.
Siinä muuten lukee myös, että ei saa esiintyä toisena käyttäjänä.Mä kyllä kyselin tältä kylmältä totuudelta hänen kirjoittamistaan tai epäilemistään palstan säännöistä, joista hän ei ole perillä. Suomi24 säännöt löytyy kyllä.
- Yks.musta.palstalainen
hunksz kirjoitti:
"Yks.musta.palstalainen"
Mäkä.
Jankuti...Päkä
H.Pidä sä jäkäpäkä hunks turpas kii kun itse tääl omia sääntöjäs yrität läpi saada.
Yks.musta.palstalainen kirjoitti:
Pidä sä jäkäpäkä hunks turpas kii kun itse tääl omia sääntöjäs yrität läpi saada.
"Yks.musta.palstalainen"
Sääntöjen mukaisesti ystäväni...mukaisesti...mukaisesti...
Voisitko toistaa väri-kynällä?
Sinisellä.
Niin kuin minäkin.
H.
- HEH-HEH-HEE
EN OLE OLLUT PAIKALLA SILLOIN HEH HEH ( ! )
- Mister.Minähän.Se
Sopii naisille.
Meinaan. Voiko olla olemassa M i s t e r - D o m i n a? Lady-Domina on olemassa. - kesivä
Siksi pienellä, kun teonsana.
- kylmätotuus
Ei kesivä ole teonsana l. verbi, vaan laatusana l. adjektiivi.
Kesiä on teonsana.
- tööttt
Joskus ajattelin että edes jossain asiassa olisin hyvä tai edes välttävä
- siit huolimatta että s-tanan sianpaska- nimittelyä sataa niskaan näinäkin
päivinä - ehkä kuulun alistuviin - siitä huolimatta ajattelen että melko hyvää maanparannusainetta oikein käytettynä siis minäkin. Kiitostapa kiitosta siitäkin osasta - hyvä osa silleenkin kasvua edistävänä tekijänä.- kylmätotuus
Eiköhän me jokainen olla lopultakin vain sitä maanparannusainetta ja siinä olemme tasa-arvoisia.
Ei hitsi, minähän puhun aivan pehmosia. Tietysti isosta ihmisestä tulee enemmän lannoitetta kuin pienestä sirppanasta, vaan tulkoon. - KooLLa-On-Väliä
Näin on. 180 kiloisesta ihmisestä tulee isompi komposti kuin 55 kiloisesta ruipelosta. 180 kiloisessa riittää madoillekin safkattavaa pidemmäksi aikaa. Ruipelon luihin ei porautuisi edes mittarimato.
Tasaarvo toteutuu vasta kun/jos ihminen polttouhrataan.
Kuka muuten muistaa/tietää, oliko suomessa polemiikkia, ennen kuin brutaali polttohautaus hyväksyttiin virallisena toimenpiteenä. Luulisi, että moraalinen kansa on laittanut hanttiin ihan isona. - eppu2
KooLLa-On-Väliä kirjoitti:
Näin on. 180 kiloisesta ihmisestä tulee isompi komposti kuin 55 kiloisesta ruipelosta. 180 kiloisessa riittää madoillekin safkattavaa pidemmäksi aikaa. Ruipelon luihin ei porautuisi edes mittarimato.
Tasaarvo toteutuu vasta kun/jos ihminen polttouhrataan.
Kuka muuten muistaa/tietää, oliko suomessa polemiikkia, ennen kuin brutaali polttohautaus hyväksyttiin virallisena toimenpiteenä. Luulisi, että moraalinen kansa on laittanut hanttiin ihan isona.Vann tuleehan siitä isommasta enemmän tuhkaa, kun pienemmästä.
Tiibetissä vievät kuolleet vuorille, jossa linnut nokkivat.
Ei ole sellaista maaperää, mihin voisi hautoja kaivaa.
Onko siinä sitten eroa, syövätkö linnut vai madot.
Tuolta kantilta en ole nimimerkkejä koskaan ajatellut, muinoin kun kirjoitin milloin milläkin niin se oli aina roosasta ja liinasta jokin väännös. Mieluiten olisin, tai yritinkin silloin kirjautua RosaLiin nimimerkillä, mutta sitä ei silloin hyväksytty oli jo jokunen ja niinpä laitoin vain yhden iiiin lisää. Tuli mikä tuli ja sillä nyt.
- O-Orvokki
Koulussa jotai oikeastaan jo esikoulussa opetettiin, että nimen ensimmäinen kirjain on suuri.
Jos suomi24 haluaa muuttaa käytäntöä, ei se häiritse minua, mutta aloituksen kaltaisiin ajatuksiin en yhdy.
PS. Huomasin vasta nyt, että nimimerkkini etukirjaimet on muutettu jossain vaiheessa pieniksi. Ehkä pitäisi pyytää perusteluja tälle käytännölle. Mikä on motiivi ja miten muutos vaikuttaa sekä mihin asioihin se vaikuttaa. Poistuvatko isot kirjaimet kokonaan joskus tulevaisuudessa? Mitä etua siitä on? Huomenta palstalle. Ei tämä ollut mikään elämää suurempi kysymys, hupia vaan. Ei tää nyt tainnut edes hymyilyttää moniakaan, joku lähti sentään leikkiin mukaan, kiitos heille.
Sinänsä rupesin ite miettimään silloin kun sen luin, kun melkein aina olen rekannut nikin missä on pieni etukirjain, että vaikken alistuva ole, niin en kuitenkaan kovin näkyvänä halunnut minnekään saapua. Siitä on mun kohdalla voinut alkujaan tulla tuo pieni kirjain. Sitten se on jäänyt päälle, nyt ei taida enää olla niin väliä.
Onhan se luonnollista että kirjoittaa nimen tai lauseen ekan sanan isolla kirjaimella. Lähinnä se että kirjoittaa se on pienellä on poikkeavaa :)) En kyllä tiennyt että enää ei voi rekata isolla kirjaimella. Sisäänkirjautumatta näköjään voi.- korppis1
"en kuitenkaan kovin näkyvänä halunnut minnekään saapua. Siitä on mun kohdalla voinut alkujaan tulla tuo pieni kirjain."
Oletko ihan tosissasi tuon lauseen kirjoittaessasi, että halusit rekkaantua pienellä kirjaimella kun halusit ns. vaatimaton olla?
Itselle ei tuollaiset asiat tulleet edes mieleeni kun rekkaannuin. Korppiskin taisi olla alunperin isolla sillä onhan nimimerkit tavallaan erisnimiä.Sä käänsit kaiken päälaelle. Rekkasin pienellä kirjaimella ja jälkeenpäin tulkitsin itteäni. Tieksää, niinkun että alitajunta tekee asioita sen kummemmin suunnittelematta.
Vaatimaton on väärä sana mun kohdalla :/
- Viatonsivullinen
Tuo on asia jossa ei ole joko,tai, vaan tilanteen mukaan. Ekakirjain on yleensä iso, jos joku jotain merkitsee, niin pieni edessä on opillisesti
väärin. Ehkä tulevaisuudessa isotkirjaimet poistuu, näiden koneiden tähden, välimerkit saattavat jopa lisääntyä. Pienikirjain on vaatimattomampi, siis valitset vaatimattoman. Se ei tarkoita että itse olet vaatimaton, vaan että saatat aliarvioida muita. Vähän sama kun menet juhliin arkivaatteissa. Noista kuuluisista "nikeistä" en tiedä.Niin, siis jos käy täällä niin kuin mä, nikillä mutta pienellä alkukirjaimella, niin olen vähän niinkuin verkkareissa :) Mutta on mulla vaatteet päällä kuitenkin.
- Viatonsivullinen
Kyllä sä tiedät mitä tarkoitin, älä venkoile:-)
Viatonsivullinen kirjoitti:
Kyllä sä tiedät mitä tarkoitin, älä venkoile:-)
En venkoile, en rimpuile, vihellän vaan :))
- saivartelua
Rekkaantunut mitä väliä jos ei ole kun ei ole pakko.
Ei olekaan, eikä aloitus koskenutkaan sitä :) Kirjoitat pienellä alkukirjaimella, oletko alistettu vai alistunut? Valistunut?
- Seksipena69
Kun koira on kiimassa, se tarkoittaa että hän haluaa seksiä. Se on minun puolustukseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik196160- 173736
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1193056Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1692286Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6492275Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja721535Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421465Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31268Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061186Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641147