raxissa mässääminen

namake

Käykö porukka raxissa syömässä? Millasia kokemuksia?
Safkaa ja limuu voi ainaskin ottaa niin paljon kun huvittaa. Jotkut tyypit ottaa vaan ihan tosi paljon ruokaa ja viskoo sitä myös tosi paljon roskiin.
Mä oon taas tottunu siihen, että se mikä otetaan se myös syödään. Vaikka ohan se toisaalta siistii ja reteetä kerrankin porsastella ruuan kanssa.
Millanen tyyli teidän mielestä sopii ja kuuluu raxiin?

40

1411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zvzvzxv

      Joo ihan kivaa välil sikailla ruualla, roskiin menee ainakin puolet ruuasta.

      • lollollollol

        Sitä luokkaa menee itelläkin roskiin enkä nää siinä mitään ongelmaa. Joku afrikkalainen nälkäneegeri ois tietty kauhuissaan... xDD


      • MitähänvittuanyttaasXD

        Vittu mitä juntteja.


      • lollll
        lollollollol kirjoitti:

        Sitä luokkaa menee itelläkin roskiin enkä nää siinä mitään ongelmaa. Joku afrikkalainen nälkäneegeri ois tietty kauhuissaan... xDD

        Raxin roskikset voi tyhjentää suoraan Afrikkaan lol


      • Anonyymi
        lollll kirjoitti:

        Raxin roskikset voi tyhjentää suoraan Afrikkaan lol

        Miks sinne, kaatopaikalle vaan!


    • nassu_

      Kyllä raxiin kuuluu rento meininki. Ruokaa lentää kyllä roskiin, jos ei maistu tai haluu ottaa pitsaa jollain muulla täytteellä.
      Ja eikun raxiin!

    • 35468

      Valitettavasti se, että toiset kehtaavat ravintolassa käyttäytyä kun siat ja heittää ruokaa roskiin, näkyy tuo paikan hinnoissa. Hinnat on nousseet nimittäin aika reippaasti. Onhan se vähän ku kusis omille kintuilleen, mutta mitäpä vajakit siitä välittäis. Se on oikeastaan aika käsittämätöntä, miten sikamaisesti porukka osaa käyttäytyä ja vielä julkisesti. Ei sillä, että Rax mikään hienostoravintola olis, mutta joku tolkku sentään.

      • Plöppä

        Raxissa en ole törmännyt sikaileviin nuoriin, mutta mäkkinuooret joskus ottaa kupoliin. Ensiksi kerätään porukka kasaan ja vallataan kaikista isoin pöytäryhmä, joskus he jopa yhdistelevät pöytiä. Sitten yksi tai todella erikoistapauksessa kaksi hakee ison kokiksen josta koko porukka voi ottaa. Näin he suunnitelmallisesti saavat "perusteen" notkua mäkissä. Porukan jokaisella jäsenellä on kännykkä kädessä ja ihan hirveä tilanne päällä koko ajan. Siinä samalla tietysti arvostellaan kaikki ohikulkijat vaatteineen ja kävelytyyleineen.

        Eikö heillä todellakaan ole parempaa tekemistä? Harrastuksia?


    • Tyttö15v

      Raxissa käy vaan ihmiset jotka syö kuin siat ja mässää ruokaa viimeiseen tippaan asti ja sitten oksentaa kaikki ulos. Joku raja nyt oikeasti!

      • Anonyymi

        Tiedän, että vastaan vanhaan kommenttiin, mutta yhdessä Raxin tapaisessa pikaruokalassa jonka nimi oli Piikki satuin samaan hissiin miehen kanssa joka oli kavereidensa kanssa kilpaillut kuka jaksaa syödä eniten ja hän oksensi sen hissin lattialle ennen kuin se oli 1kerroksessa. Oli siinä mun lenkkareissa pesemistä. Huuhtelin ne lähistöllä olleen pisulaarin huuhteluvedessä ennen kuin menin vanhempieni luo autoon. Olisivat saaneet kohtauksen jos oksennukset lenkkareilla olisin autoon tullut. Märkiä lenkkareita eivät edes tajunneet. Oli helpottavaa päästä takas kotiin Helsinkiin. Sielä ei ole tuollaisia paikkoja jotka on täynnä halpaa pikaruokaa mitä oksennella toisten jaloille. Itse kyllä olen myös lyönyt vetoa jaksanko tietyn määrän ruokaa, mutta olen kuitenkin aina luovuttanut jos on tullut olo ettei pysy enää sisällä jos lisää syö. Olen mieluummin hävinnyt muutaman euron kuin oksentanut ravintolan lattialle. Kyllä mopoon on aina bensarahaa silti riittänyt. Enää en oo yhtään vetoa lyönyt ku jos oon vedon voittanut niin en oo usein mitään silti saanut.


    • uyrsb

      Kyllä huomaa miten Rax pysyy pystyssä vaikka antaa ihmisten syödä niin paljon kun haluaa. Pizzat on jotain 3 milliä paksuja valtavia lättyjä jossa on 4 pepperoni viipaletta. Erittäin rasvaista ja ala-arvoista ruokaa kaiken kaikkiaan. Jäätelö on hyvää mutta sitähän ei saa niin paljon kuin haluaa

    • jore_

      Raxissa tulee kyllä reippaasti viskottuu pizzaa ja limuu roskiin. Aluks jätetään pizzan reunoja syömättä, mutta kun maha alkaa olla täysi, maistetaan enää pari kolme kertaa, viskataan pois ja haetaan uutta ja tuoretta maisteltavaa.
      Että kyllä menee paljon roskiin, mutta mitä välii. Käytä hyväkses sitä mistä oot maksanut.

      • ygt

        Eikä aikaakaan, kun maksat taas vähän lisää. Sitten taas aiheutamaan turhia kuluja ja hups, taas hinnat nousevat.

        Mikä siinä on, että käytöstavat unohtuvat ihan täysin joiltakin, kun mennään johonkin Raxin kaltaiseen paikkaan? Viskotko kotonakin ihan holtittomasti ruokaa roskiin?


      • Anonyymi

        Asiaa Jore! Oikee tyyli raxiin :D


    • nolikset11

      Älkää nyt haukkuko toisianne sioiksi, koska olette kaikki sikoja, tällä palstalla on vain yököttäviä surkimuksia joita yritän saada miehistymään

    • Namnamnam

      Ite tykkään enemmän buffasta, koska siellä on hyvii lihapullii. :)

    • jardex

      Kantsii syödä ja mässätä niin että napa naukuu. Ja tietty hauskaa sikailla ruuan kanssa ja viskoo sitä roskiin :D

      • wwf

        no on kyl tullu tehtyykin niin mont kertaa, joskus syyään vaan pizzasta pieni pala ja loppu heitetään roskiin xD


      • mitähänvittuanyttaasXD

        Vitun keharit


    • nolikset11

      Työntäkää pizza perseeseenne, saa hyvää makua. Suosittelen että viette sen jälkeen takaisin linjastoon, niin minäkin aina teen

    • tare_k

      Illall mennään äijäporukall raxiin Hyvästi penninvenytys ja nuukailu! Mässätään kunnolla ja porukan tuntien viskotaan kunnolla safkaa ja limuu myös roskiin. Kunnon meininki :D:D:D:D

      • Anonyymi

        Raxiin mässäämään. Retee meininki!


      • Anonyymi

        Raxiin mässäämään. Rento ja retee tyyli paras äijäporukall!


    • honge

      Raxiss mätetään lautanen täyteen safkaa. Ei haittaa jos pitsa ei maistu tai ehtii jäähtyä, roskiin vaan ja uutta kehiin. Retee meno, Jess!

    • Bentsoidi

      Tottakai mässään raxissa minkä kerkeän. Pepperooni on paras!

    • beyourselfnowandtomorrow

      Okei, voisin ensimmäiseksi sanoa sen että rax on todella kallis eikä siellä ole oikeasti helppo juoda ja syödä maksamaansa rahaa takasinpäin - mutta totta kai tämäkin myös riippuu ihmisestä, koosta jne. Raxissa ihmisillä on tapana juoda ja syödä itsensä nopeasti täyteen, jonka vuoksi ei tule syötyä niin paljoa. Totta kai jos lähtee pikaruokapaikkaan syömään, niin ei rahaa ja määrää tarvitse aina tai koskaan ajatella - mutta kunhan toin tämän ilmiön esille.

    • jurge

      Kaikki ketä tunnen mässää aina raxissa kunnolla. Pitsoja kannattaa hakee reilusti ja niitä voi maistella ja jos ei maistu, loput roskiin. jäähtyneitä pitsoi ja lämmenneitä limuja ei kantsi safkata, vaan kantsii hakee uutta tilalle.
      Ruokaa voi hakee aina lisää ja sillee.

    • Heittelen ruokaa roskiin, koska olen tyhmä vajakki, joka ei kykene yksinkertaisiinkaan käytöstapoihin.

    • juusojuu

      Raxi on paikka jossa syödään kunnolla. Ruokaa voi hakee reilusti, mutta voi iliman muuta viskata roskiin, jos ei maistu. Jäähtyneitä pitsaslaissei ei kannata syödä vaan hakee uutta tilalle

      • asdve

        Toivottavasti kiskot kuivat pitsapalat vahingossa keuhkoosi etteivät jää siivoojien riesaksi


    • jansku_u

      Räksissä voi ottaa safkaa ilman rajotuksia. Kantsii ottaa ekaks erilaisia pitsoi muutama slaissi kutakin. Sitten maistellaan ja loput, mistä ei tykkää roskiin vaan reippaasti. Sitten vaan uus lasti lautanen täyteen. Ja loput roskiin.
      Retee mässääminen ja ruoan viskominen roskiin hyvässä kaveriporukassa kuuluu räksiin.

      • dsafsgsdf

        En onnistunut triggeroitymään lukemastani, koska teennäisyytesi paisti läpi liian hellytttävästi . Et sä oikeesti oo mikään paatunut sottapytty, koitit vaan ärsyttää


    • dfsgrthrdthth

      Roskia on aina kiva syyä, vaikkei ois nälkäkään, mutta koettakaapa välillä ruokaakin, kuten silahkalaatikkoa, lihakeittoa, läskisoosia, ruislimppua ja
      piimää

    • wefaqwfqerw

      minä käyn syömässä keittiön pöydän ääressä, kannattaa muidenkin kokeilla, edes kerran elämässään

    • Anonyymi

      Itse kerran kävin nykyään jo entisen tyttöystäväni kanssa kyseisessä paikassa vaasassa ja hän söi siististi haarukalla ja veitsellä jopa pitsaa mut mää tein kuten muutkin ja vedin pitsaa ja limsaa ihan kaksin käsin. Tyttöystävä moitti siitä ja hieman alkoi harmittaa. Kotonani on sen verran paljon kaninruokaa ja terveelliset elämäntavat, että kun joskus harvoin pääsee syömään pikaruokaa niin pitäähän siitä nauttia ja syödä niin paljon kuin jaksaa. Sitten siihen viereiseen pöytään tuli jotain noin 60v pulleita naisia syömään ja kuullessaan tyttöystäväni moittimisen yksi heistä alkoi myös kertomaan hyvistä ruokailutavoista joista hänen mukaan en selvästikään ollut koskaan kuullut. Noin 15min myöhemmin ku oltiin just lähdössä niin ihan tahallani pieraisin oikein pitkän ja äänekkään pierun sitä muovituolia vasten. Ne 60v naiset vaikutti kaihistuneelta ja tyttöystävä veti mut lujaa pois sieltä ravintolasta ja piti pienen saarnan pihalla. Mielestäni tuollaisissa pikaruokaloissa ei tarvitse syödä siististi. Sellaiset paikat ovat sitten erikseen ja niissä ei todellakaan myydä pikaruokaa.

      • Anonyymi

        Tuo oli paras😂 itsekin tekisi mieli pieraista pikaruokalassa, mutta en halua joutua silmätikuksi.


      • Anonyymi

        En yhtään ihmettele et o entinen tyttöystäväsi ja tuskin toista noilla tavoilla saat!


    • Anonyymi

      Ei missään ravintolassa tai missään yleisessä tilassa ole sopivaa piereskellä!

      • Anonyymi

        Mä oon yrittänyt piereskellä aina ku oon julkisella paikalla :)


    • Anonyymi

      Ei ole kyllä tullut käytyä pitkään aikaan, mutta pizzan reunat kyllä menee roskiin, ja tietysti kanan luiden kappaleet, muuten on lautaselle otettu ja syöty vain sen minkä jaksaa...

      Tuollaisissa paikoissa toki hinnat myös nousee aina sitä mukaa että kuinka paljon syömätöntä ruokaa menee roskiin, koska tilalle pitää sitten koko ajan valmistaa lisää...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1635
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1275
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      90
      1182
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1106
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1102
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      991
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      942
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      907
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      771
    Aihe