Suomessa saa pettää ja erota ja jättää lapsia

JunttiinaPiiskanen

Tervetuloa Suomeen!!!

Tällä lennolla haluamme muistuttaa kaikkia uusia kansallisuuksia teidän uusista eduistanne lennon aikana. Tulette kaikki erilaisista taustoista, teillä on erilaisia mieltymyksiä ja ennakkoluuloja. Yritämme häiventää ne kaikki miten osataan. Teitä palvelee Suomen Valtio ja Eduskunta. Nauttikaa Lennosta.

1) Suomessa saa pettää toisia, eikä siitä joudu rangaistavakseen. Petos saa olla avointa, julkeaa, virallista tai hyvin peitettyä. Sinusta se on kiinni.

2) Pettää voi kenen kanssa haluaa. Pettää voi miehen, naisen tai muun kanssa. Valitettavasti eläinten kanssa ei voi pettää, koska eläimet kärsivät kovasti siitä.

3) Suomessa saa erota vapaasti. Se ei maksa paljoakaan, eikä teitä syyllistetä. Suomalaiset ovat kylmäpipoja, niinpä ero on suotava jokaiselle.

4) Suomessa periaatteessa voi elää ryhmässä, kunhan ei julkaise siitä juttua eteenpäin.

5) Suomessa lapsia ei tarvitse hoitaa, koska valtiomme on sitoutunut hoitamaan niitä kasvatuslaitoksissa kasvavassa määrin. Lapsia voi luovuttaa heti heidän synnyttyään, mutta täyttäkää olkaa hyvät lomakkeen siitä varten, niin sosiaalityöntekijä ottaa teihin yhteyttä, ettekä koskaan näe lapsiaan.

6) Suomessa ollaan aikaa edellä ja sellainen käytäntö kuin lapsen tappo eli abortti on erittäin helppoa tahdä. Avustatte näin tiedemiehiä lääkekokeissa, sillä tuore liha on tieteellisesti arvokasta. Sitä on kasapäin varastossa ja tarvitaan lisää.

7). Suomessa ei tarvitse hoitaa lapsia, eikä vanhuksia. Heitä voidaan tappaa, jos he ilmaisevat tahtonsa. Tappaa voidaan myös salakavalasti, mutta siitä ei kannata puhua.

8) Suomessa ulkomaalaisen ei kannata tehdä työtä, vaan yrittää tutustua Suomeen työttömyyskorvauksella. Näin suomalaiselle on enemmän tilaa ajatella rauhassa.

9) Muistakaa että nykyiset lääkäripalvelut hoitavat kaiken. Se on nykysuomen valtti.


Tervetuloa Suomeen!!!

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aboriginaali
      • JunttiinaPiiskanen

        ymmärrän ystäväni, kommentesi.

        kaikki me kuollaan. Valtio halusi näköjään minusta vain spermoja vaimoni muniin. Yritin hoitaa itse lapseni, siis aivan itse kotiisänä, mutta Seinäjoki-Ähtäri sotilaat ja ilkeät sossutädit eivät antaneet minulle tätä tehdä. Miksi? Ja koko perheeni painostuksen jälkeen vaimoni päätti erota. Vaimo ei ole suomalainen, joten suomalaisella ei ole hajua, mitä on olla maahanmuuttaja prässin alla. Nyt valtio edisti jopa avioeroa, eikä se homo valtio pätkääkään välitä lasten ja isän suhteesta. Siksi Suomen valtio pitää ajaa kumoon. Siinä ei ole mitään hyvää.


      • Miem
        JunttiinaPiiskanen kirjoitti:

        ymmärrän ystäväni, kommentesi.

        kaikki me kuollaan. Valtio halusi näköjään minusta vain spermoja vaimoni muniin. Yritin hoitaa itse lapseni, siis aivan itse kotiisänä, mutta Seinäjoki-Ähtäri sotilaat ja ilkeät sossutädit eivät antaneet minulle tätä tehdä. Miksi? Ja koko perheeni painostuksen jälkeen vaimoni päätti erota. Vaimo ei ole suomalainen, joten suomalaisella ei ole hajua, mitä on olla maahanmuuttaja prässin alla. Nyt valtio edisti jopa avioeroa, eikä se homo valtio pätkääkään välitä lasten ja isän suhteesta. Siksi Suomen valtio pitää ajaa kumoon. Siinä ei ole mitään hyvää.

        No eroamista kannattaisi useamman miehen itse harkita ja lähteä narsisti akan luota... ...ja ottaa/vaatia yksinhuoltajuutta ennen kun nainen keksii tehdä sen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe