Lukekaapas tämän päivän Fuengirola -lehti? Ravintola Kukon soitot on soitettu kun nimeltä mainitsematon "suomalainen yrittäjätaho" on tehnyt valituksen Kukko -ravintolasta raikuvasta musiikista! Kukapa se mahtoi olla tämän valituksen takana?
Kukapa se teki valituksen Ravintola Kukosta?!?!
24
330
Vastaukset
- kukotuksenloppu
Ei vois vähempää kiinnostaa! Laitonta touhua jolla vielä rahastetaan. Konnat linnaan ja rahat takaisin kansalle!
- Kateuskannattaaaina
Ne oli iskelmäbaarin herrat. Tämän kuulin työtä vaille jääneeltä soittajalta
- perästäkuuluu
Hyvä, jos olivat! Komppaan miehiä täysillä. Tänään flamenco-esitys? Miten se eroaa elävästä musiikista? Ei kun poliisit paikalle!
- Varmaatietoa
Olisiko ollut SE toinen lehti?
- siinäsullevarmaa
Ilmiantajia oli kolme, kaikki miehiä ja kaikki ravintola-alan yrittäjiä. Ei siis ainoastaan Iskelmäbaarin pojat.
- kukahanseoli
Eikö Pekkarisella ole munaa sanoa, kuka valituksen teki? Miksihän ei? Yleensä on aina niin innokkaasti osoittamassa muita sormellaan. Ei kait vain olisi niin, että kyseessä on isompikin huijaus?
- kukkoakukaankaipaa
Pizzalla näyttää olevan "ystäviä", noh, vissiin ihan itse tiensä valinnut.
- Raastuvassa_tavataan
Toivottavasti tämä selvitetään pohjamutia myöten eikä yhtään kiveä jätetä kääntämäti!
- Kateusonpuoliruokaa
Höh, typerää tämmöinen sanailu.
- pumpumpum.ja.poks
Voi vittu te ootte sekasin !!! Tappakaa toisenne!!!
- Paikkallinen
Laittais ovet kiinni,ainahan se on tyhjillän.
- toratora
kommentoi luumäkeläinen
- miblondi
Pizzan putiikissa ole kuin huijareita vuokralaisinakin, äkkiä tulee mieleen isoperseinen blondi alakerrassa.
- varma_tieto
Valituksen teki muut talon yrittäjät.
- seuraaja
ja luumäen dirikka
- fugelainen
painuis vaan luumäelle takas se dirikka! on meinaan sellainen huijari ettei pahemmasta väliä!
- Velkahiujari
Jep. Se järjestää kuseen kaiken mihin koskee.. Ja jättää taakseen vain rauniot. Nähty juttu.
- Kerttuttt
Jos Kukolla löytyisi rahaa ostaa luvat, niin kaikki olisi kunnossa. Sen siitä saa, kun tekee jotain laitonta. Ihan oikein, että narauttavat laittomat puuhastelut
- 404040
No valittaja oli torresta kateellinen yrittäjä.
- KuihtuukoTorre
Ja kuka torren yrittäjistä muka kadehtisi fugen ravintoloita? Ei kukaan. Kyllä niillä on omat asiakkaansa. Torressa enää kaksi laadukkaampaa Suomiravintolaa ja kaksi kansankuppilaa.
- juoruäijät
Täytyy kyllä ihmetellä, miksi saman jouruilun ja kaunaisuuden olette vieneet mukananne Espanjaan. Mikäli eläkkeelle päästyäni päädyn Espanjaan en missään tapauksessa ainakaan Fuengirolaan. Vastenmielistä.
- SopuIlmasto
Mielestäni siellä on hyvä asua. Ei ole pakko osallistua näihin jäsentenvälisiin skaboihin. Ilmaston perusteella minä siellä käyn.
- juoruäijät
Sitähän juuri tarkoitin, että nämä samat mulkerot eivät näköjään päässeet Suomessa harrastamastaan käytöksestä ulkomaillakaan, vaan nauttivat keskinäisestä lannanluonnista. Miksi edes lähtivät.
- IkäväJuttu
Mielenkiintoista, että musat taas jatkuvat ja ilmeisesti nyt lakia sitten rikkoo myös poliisi. Mukava maa, eikö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882