Lukekaapas tämän päivän Fuengirola -lehti? Ravintola Kukon soitot on soitettu kun nimeltä mainitsematon "suomalainen yrittäjätaho" on tehnyt valituksen Kukko -ravintolasta raikuvasta musiikista! Kukapa se mahtoi olla tämän valituksen takana?
Kukapa se teki valituksen Ravintola Kukosta?!?!
24
345
Vastaukset
- kukotuksenloppu
Ei vois vähempää kiinnostaa! Laitonta touhua jolla vielä rahastetaan. Konnat linnaan ja rahat takaisin kansalle!
- Kateuskannattaaaina
Ne oli iskelmäbaarin herrat. Tämän kuulin työtä vaille jääneeltä soittajalta
- perästäkuuluu
Hyvä, jos olivat! Komppaan miehiä täysillä. Tänään flamenco-esitys? Miten se eroaa elävästä musiikista? Ei kun poliisit paikalle!
- Varmaatietoa
Olisiko ollut SE toinen lehti?
- siinäsullevarmaa
Ilmiantajia oli kolme, kaikki miehiä ja kaikki ravintola-alan yrittäjiä. Ei siis ainoastaan Iskelmäbaarin pojat.
- kukahanseoli
Eikö Pekkarisella ole munaa sanoa, kuka valituksen teki? Miksihän ei? Yleensä on aina niin innokkaasti osoittamassa muita sormellaan. Ei kait vain olisi niin, että kyseessä on isompikin huijaus?
- kukkoakukaankaipaa
Pizzalla näyttää olevan "ystäviä", noh, vissiin ihan itse tiensä valinnut.
- Raastuvassa_tavataan
Toivottavasti tämä selvitetään pohjamutia myöten eikä yhtään kiveä jätetä kääntämäti!
- Kateusonpuoliruokaa
Höh, typerää tämmöinen sanailu.
- pumpumpum.ja.poks
Voi vittu te ootte sekasin !!! Tappakaa toisenne!!!
- Paikkallinen
Laittais ovet kiinni,ainahan se on tyhjillän.
- toratora
kommentoi luumäkeläinen
- miblondi
Pizzan putiikissa ole kuin huijareita vuokralaisinakin, äkkiä tulee mieleen isoperseinen blondi alakerrassa.
- varma_tieto
Valituksen teki muut talon yrittäjät.
- seuraaja
ja luumäen dirikka
- fugelainen
painuis vaan luumäelle takas se dirikka! on meinaan sellainen huijari ettei pahemmasta väliä!
- Velkahiujari
Jep. Se järjestää kuseen kaiken mihin koskee.. Ja jättää taakseen vain rauniot. Nähty juttu.
- Kerttuttt
Jos Kukolla löytyisi rahaa ostaa luvat, niin kaikki olisi kunnossa. Sen siitä saa, kun tekee jotain laitonta. Ihan oikein, että narauttavat laittomat puuhastelut
- 404040
No valittaja oli torresta kateellinen yrittäjä.
- KuihtuukoTorre
Ja kuka torren yrittäjistä muka kadehtisi fugen ravintoloita? Ei kukaan. Kyllä niillä on omat asiakkaansa. Torressa enää kaksi laadukkaampaa Suomiravintolaa ja kaksi kansankuppilaa.
- juoruäijät
Täytyy kyllä ihmetellä, miksi saman jouruilun ja kaunaisuuden olette vieneet mukananne Espanjaan. Mikäli eläkkeelle päästyäni päädyn Espanjaan en missään tapauksessa ainakaan Fuengirolaan. Vastenmielistä.
- SopuIlmasto
Mielestäni siellä on hyvä asua. Ei ole pakko osallistua näihin jäsentenvälisiin skaboihin. Ilmaston perusteella minä siellä käyn.
- juoruäijät
Sitähän juuri tarkoitin, että nämä samat mulkerot eivät näköjään päässeet Suomessa harrastamastaan käytöksestä ulkomaillakaan, vaan nauttivat keskinäisestä lannanluonnista. Miksi edes lähtivät.
- IkäväJuttu
Mielenkiintoista, että musat taas jatkuvat ja ilmeisesti nyt lakia sitten rikkoo myös poliisi. Mukava maa, eikö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144383
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831662Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641498Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2401359Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003