Hei
Kertoisitko millainen loppuvuosi on näkyvissä. Olen vaalea keski-ikäinen nainen syntynyt kesäkuun alkupuolella.
smile hyvä
4
121
Vastaukset
- 4Smile
Otan sul kans kelttiläisen ristin, minulle riittää kuvaelma siitä, onko vaalea tumma tms. Horoskooppiasioista en ymmärrä mitään.
Sydämellä: Suunnitelmia tulevaisuudesta
Sylissä: Joku harvemmin tavattu ystävä
Jalkoihin poljettu: Ristiverinen mies, jonka suhteen on tarvittu aikalailla tahdon lujuutta ja jonka suhteen myös, on ollut aika jättää vanhat ja aloittaa puhtaalta pöydältä.
Taakse jätetty: Hyvinkin suuri rakkaus ja balanssin löytyminen kaiken tämän jälkeen.
Pään päällä: Ylpeä saaat olla siitä, miten olet sioitasi handlannut, mutta jokin yllättävä tieto, jokin tieto jota on suhteellisen vaikea sulattaa/nähdä metsää puilta - tää saattaa pikkusen sekoittaa pasmasi.
Edestä löydät: Sulle ehdotellaan ties mitä, jossain vaikeassa asiassa - ehkä jopa uutta romanssia.
Toivot: että et kuulisi mitään, jossa koet että sun selkäs takana puuhaillaan ties mitä. Kuljet kuitenkin tässäkin jutussa kohti yhden vaiheen loppua ja uuden alkua.
Saat: Vaaleahko aikuinen mies ja sitä, että pikkusen oot arka ja hyvä onkin pitää realiteetit mielessä
Tulee tietämättäsi: Menet läpi harmaan kiven ja tää liittyy jotenkin johonkin jo pitkään kestäneeseen asiaan, joka on paljon huolta ja murhetta aiheuttanut
Et pääse yli etkä ympäri: Jokin haasteellinen tilanne, jonka suhteen oot täysin pääsemättömissä sen kanssa, että sun on tehtävä omat valintasi selvitäksesi.
Pöydän kääntää: Hertta ässä, eli tämä on ylitsepursuavaa onnea, hyvin suurta rakkautta
Eli näkisin, että tämä ristiverinen mies, on ollut sinulle elämässäsi erittäinkin rakas, mutta tässä on tullut kaikenlaista ja tuo rakkautesi on ollut aikalailla koetuksella.
Tulossa olis myöskin vaalehko mies, mutta mitä ilmeisimmin vahingosta viisastuneena, oot pikkusen arka. Tämä myös vienee siihen, että sun on pikkusen vaikea päättää mitä teet. Ja kun pöydän kääntää jopa täydellisen rakkauden kortti - mahdatko löytää itsesi kaikkien mutkien jälkeen, tuon vaalean miehen sylistä? - Sinikka1
Kiitoksia paljon osan ymmärrän osa huolettaa. Pistän tämän ylös ja tutkin ajan kanssa luutavasti tiedän kaikki mainitsemasi henkilöt ja asiat.
- 4Smile
Tsemppiä!
- Tsupadu
No laitappa mullekkin pieni tulkinta,kiitos.Utelias olen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389