Pojan 5lk lääkärintarkistus

12v

Mitä siellä tehdään? Sekä lääkäri että terveydenhoitaja on naisia.

6

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 57575757575757

Pituus paino ryhti näkö ehkä keuhkojen ja sydämen kuuntelu. Jotkut kattoo kivekset ja kyrvän ja karvotuksen ja kokeilee kiveksiä ja esinahan liikkuvuutta mut sukuelinten tarkastuksesta voi myös kieltäytyy mut jos on ongelmii nii ehdottomasti kannattaa sanoo niille ja näyttää - ei hävettävää!

Pistä hakuun terveystarkastus nii tulee kymmeniä aiheita 5 6 7 8 lk tarkastuksista..

• joooooo

Meillä kahto vaa normi jutu niin ku alemmillaki luokil ja lopuks kysy onko alapäässä ongelmii et tartteeko kattoo

• Lääkäri.itsekin

Pituus, paino, ryhti, kivesten laskeutuminen, eturauhasen tunnustelu peräaukon kautta

• Anonyymi

Ensin pituus paino ryhti ja sitte lääkäri sano että laske housuja alas no mä laskin sit lääkäri kosketteli kiveksiä ja lopuks piti pyllistää oikein kunnolla ja sit se laitto sinne jonku näytteen ja se sit vielä pyysi makaamaan niin sitte se kosketteli joka paikkaa ja kyseli kaikesta nolosta ja lopuks se otti opelle kuvan pippeli stä että ope näkee miten oot kasvanut lopussa käski menemään vessaan mulla oli vaan pyyhe käytävillä ja vessassa se pesi mun pyllyn ja pippeli ja sanoi näin sitä pestään tosi noloo

• Anonyymi

Mulle tehtiin ihan sama

• Anonyymi

Toi on totta mullekki tehtiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 493
      7298
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2578
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2561
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      158
      1864
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1748
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1469
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1148
    9. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1135
    10. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    Aihe