Mitä siellä tehdään? Sekä lääkäri että terveydenhoitaja on naisia.
Pojan 5lk lääkärintarkistus
6
207
Vastaukset
- 57575757575757
Pituus paino ryhti näkö ehkä keuhkojen ja sydämen kuuntelu. Jotkut kattoo kivekset ja kyrvän ja karvotuksen ja kokeilee kiveksiä ja esinahan liikkuvuutta mut sukuelinten tarkastuksesta voi myös kieltäytyy mut jos on ongelmii nii ehdottomasti kannattaa sanoo niille ja näyttää - ei hävettävää!
Pistä hakuun terveystarkastus nii tulee kymmeniä aiheita 5 6 7 8 lk tarkastuksista.. - joooooo
Meillä kahto vaa normi jutu niin ku alemmillaki luokil ja lopuks kysy onko alapäässä ongelmii et tartteeko kattoo
- Lääkäri.itsekin
Pituus, paino, ryhti, kivesten laskeutuminen, eturauhasen tunnustelu peräaukon kautta
- Anonyymi
Ensin pituus paino ryhti ja sitte lääkäri sano että laske housuja alas no mä laskin sit lääkäri kosketteli kiveksiä ja lopuks piti pyllistää oikein kunnolla ja sit se laitto sinne jonku näytteen ja se sit vielä pyysi makaamaan niin sitte se kosketteli joka paikkaa ja kyseli kaikesta nolosta ja lopuks se otti opelle kuvan pippeli stä että ope näkee miten oot kasvanut lopussa käski menemään vessaan mulla oli vaan pyyhe käytävillä ja vessassa se pesi mun pyllyn ja pippeli ja sanoi näin sitä pestään tosi noloo
- Anonyymi
Mulle tehtiin ihan sama
- Anonyymi
Toi on totta mullekki tehtiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990