Mitä siellä tehdään? Sekä lääkäri että terveydenhoitaja on naisia.
Pojan 5lk lääkärintarkistus
6
301
Vastaukset
- 57575757575757
Pituus paino ryhti näkö ehkä keuhkojen ja sydämen kuuntelu. Jotkut kattoo kivekset ja kyrvän ja karvotuksen ja kokeilee kiveksiä ja esinahan liikkuvuutta mut sukuelinten tarkastuksesta voi myös kieltäytyy mut jos on ongelmii nii ehdottomasti kannattaa sanoo niille ja näyttää - ei hävettävää!
Pistä hakuun terveystarkastus nii tulee kymmeniä aiheita 5 6 7 8 lk tarkastuksista.. - joooooo
Meillä kahto vaa normi jutu niin ku alemmillaki luokil ja lopuks kysy onko alapäässä ongelmii et tartteeko kattoo
- Lääkäri.itsekin
Pituus, paino, ryhti, kivesten laskeutuminen, eturauhasen tunnustelu peräaukon kautta
- Anonyymi
Ensin pituus paino ryhti ja sitte lääkäri sano että laske housuja alas no mä laskin sit lääkäri kosketteli kiveksiä ja lopuks piti pyllistää oikein kunnolla ja sit se laitto sinne jonku näytteen ja se sit vielä pyysi makaamaan niin sitte se kosketteli joka paikkaa ja kyseli kaikesta nolosta ja lopuks se otti opelle kuvan pippeli stä että ope näkee miten oot kasvanut lopussa käski menemään vessaan mulla oli vaan pyyhe käytävillä ja vessassa se pesi mun pyllyn ja pippeli ja sanoi näin sitä pestään tosi noloo
- Anonyymi
Mulle tehtiin ihan sama
- Anonyymi
Toi on totta mullekki tehtiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405372Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1282214- 1461780
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko801515Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181458Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191404Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821315- 711237
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701188- 381130