Eläkeläisten Hyvinvointipuolue EHP. Kiinnostaako?

antti_s_haapakoski

Olen suunnitellut puoluetta, joka hyväksyisi jäsenikseen vain eläkkeellä olevia tai eläkkeellä olleita. Puolue pitäisi ääntä eläkeläisille tärkeistä asioista.
_____

Koska puolue on eläkeläisten etua ajava järjestö, tulee toiminta olemaan hyvin jakautunutta. On olemassa mielenterveyden vuoksi eläkkeelle jääneitä, fyysisten vaivojen vuoksi eläkkeelle jääneitä, vanhenemisen vuoksi eläkkeelle jääneitä. Lisäksi on myös niitä, jotka ovat olleet jostain syystä eläkkeellä ja ovat päässeet takaisin työelämään. Eläkeläisten Hyvinvointipuolue olisi myös eläkkeeltä työelämään palanneiden puolue, koska nämä ihmiset voivat tuoda esille työelämään palaamiseen liittyviä ongelmia.
_____

Puolue pyrkii kiinnittämään huomiota raha-asioihin, lääkeasioihin, apuvälineisiin ja kaikkiin niihin asioihin jotka eläkeläisiä askarruttavat. Me emme kumartele asiantuntijoita, me kumarramme kokemusasiantuntijoita.
_____

Puolue ei pyri tosissaan eduskuntaan, vaan sen sijaan puolue on tosissaan eläkeläisen asialla.
_____

Itse olen 31-vuotias. Olen ollut kuntoutustuella paranoidisen skitsofrenian vuoksi. Siirryin pois kuntoutustuelta alkuvuodesta 2014. Olen ollut tuon jälkeen työelämässä suurimman osan ajasta. Viimeisen puolen vuoden ajan olen ollut tauotta kokopäivätyössä. Ammattini on laitoshuoltaja.
_____

2

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heppamiestt

Mieluummin kannattaa perustaa EHP, eli Eläinten Hyvinvointi Puolue.

• Tino_18v

Kyllä olisi hyvä että joku ajaisi meidän etuja saisi edes maltillisia korotuksia muuten niin pieneen eläkkeeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      21
      6100
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      89
      5722
    3. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      126
      3712
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      99
      3709
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      126
      1474
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      57
      1397
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      130
      1322
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      1129
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      45