Olen suunnitellut puoluetta, joka hyväksyisi jäsenikseen vain eläkkeellä olevia tai eläkkeellä olleita. Puolue pitäisi ääntä eläkeläisille tärkeistä asioista.
_____
Koska puolue on eläkeläisten etua ajava järjestö, tulee toiminta olemaan hyvin jakautunutta. On olemassa mielenterveyden vuoksi eläkkeelle jääneitä, fyysisten vaivojen vuoksi eläkkeelle jääneitä, vanhenemisen vuoksi eläkkeelle jääneitä. Lisäksi on myös niitä, jotka ovat olleet jostain syystä eläkkeellä ja ovat päässeet takaisin työelämään. Eläkeläisten Hyvinvointipuolue olisi myös eläkkeeltä työelämään palanneiden puolue, koska nämä ihmiset voivat tuoda esille työelämään palaamiseen liittyviä ongelmia.
_____
Puolue pyrkii kiinnittämään huomiota raha-asioihin, lääkeasioihin, apuvälineisiin ja kaikkiin niihin asioihin jotka eläkeläisiä askarruttavat. Me emme kumartele asiantuntijoita, me kumarramme kokemusasiantuntijoita.
_____
Puolue ei pyri tosissaan eduskuntaan, vaan sen sijaan puolue on tosissaan eläkeläisen asialla.
_____
Itse olen 31-vuotias. Olen ollut kuntoutustuella paranoidisen skitsofrenian vuoksi. Siirryin pois kuntoutustuelta alkuvuodesta 2014. Olen ollut tuon jälkeen työelämässä suurimman osan ajasta. Viimeisen puolen vuoden ajan olen ollut tauotta kokopäivätyössä. Ammattini on laitoshuoltaja.
_____
Eläkeläisten Hyvinvointipuolue EHP. Kiinnostaako?
antti_s_haapakoski
2
184
Vastaukset
- heppamiestt
Mieluummin kannattaa perustaa EHP, eli Eläinten Hyvinvointi Puolue.
- Tino_18v
Kyllä olisi hyvä että joku ajaisi meidän etuja saisi edes maltillisia korotuksia muuten niin pieneen eläkkeeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1029414Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1645869Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El235282Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1505213Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään424252Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m873521Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta653461Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1132872En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102841Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä442800