Mielikuvitus korvaa ystävää

Girl_in_the_wish_world

Okei, tuo otsikko tuskin avaa asiaa yhtään. Kerron koko jutun:

Olen tänä vuonna 17v täyttävä tyttö. Tunnen olevani turha ihminen, jota kukaan ei kaipaa tähän maailmaan. Tunnen olevani yksin. Elän jatkuvasti pääni sisällä haavemaailmassa, joka on suorastaan utopinen. Siellä ei ole pahuutta. Aina kun vertaan haavemaailmaani oikeaan maailmaan niin koen katkeruutta ja pettymyksen tunteen. Tiedän että maailma on julma ja kova paikka, missä vain vahvimmat yksilöt pärjäävät. Minä en ole vahva. Minä en tule pärjäämään. Minä olen heikko. Sen olen oivaltanut näinä lähipäivinä. Miten voisin vahvistua?

13

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Girl_in_the_wish_world

      Ja ketään ei kiinnosta..

    • ööötääontäää

      Mielikuvitus korvaa ystävää ja käsi naista.

      • Girl_in_the_wish_world

        Häivy trolli.


      • voinko.auttaa

        Monelta kahvio aukeaa?


      • Emmänymikäätrollioo

        Tää oli oikeestaan aika hyvä. Mutta juu. Sad story. Kyllä varmasti jostain löysät saman henkisiä ihmisiä. Ja internet on toki yks. Pisät vaan rauhanomasen linjas etkä tee mitää äärimmäisiä ratkasuja


    • Hei, ei tää maailma aina niin kova paikka ole, vaikka hyvä ja paha ovatkin oikeasti olemassa. Meitä on monenlaisia ihmisiä, eikä kaikilla ole ns. kovia arvoja, niin että heikot tieltä vaan lentelis. Sun mielikuvitus voi hyvinkin kääntyä rikkaudeksi. Olet vielä myös kovin nuori. Mun neuvo ois yrittää etsiä lähelleen sellaisia ihmisiä, jotka ovat samoilla linjoilla sun kanssa. Ehkä myös hakeudut alalle, jossa mielikuvitusrikkautta ja asioiden laajemmin näkemistä tarvitaan. Uskon, että sullekin on paikka tässä maailmassa. Take care!

      • voinko.auttaa

        Voitteko nyt sanoa milloin se kahvio aukeaa?


    • miltä kuulostais elää haavemaailmassas myös pääsi ulkopuolella?

    • voinko.auttaa

      Huhuu! Monelta kahvio aukeaa?! Voitteko vastata?

    • Mun nimi on mielikuvitus

    • ööötämäöntäääärå

      Oon tämmlen venäläinen sprtnaz sotilas ja tuun anpuu teiät selladella seee äs gou aseella

    • hessu_hopo_

      Mulla on just samanlainen tilanne... :/

    • Tällästäjuttua

      Oon saman ikänen ja todella samanlaisia fiiliksiä. Välillä on ilonen, kun aattelee positiivisia asioita, mutta kun palaa todellisuuteen koko elämä tuntuu siltä, että vaan selvii päivistä, viikoista ja kuukausista seuraavaan. Alkaa turhauttaa, koska odotan kokoajan parempia aikoja ja uskottelen, että tää kamala vaihe menee ohi, mutta ei. Eikä tunnu olevan paikkaa, jossa olis hyvä olla niin kuin ennen. Perhe ongelmien takia on ollut henkisesti tosi rankkaa, luulen että se vaikuttaa mun mielialaan ja ajatuksiin aika paljon. Nytkin uskottelen, että tää menee ohi, haluisin vaan olla taas tyytyväinen omaan elämääni, mut kokoajan tuntuu et jokin asia pitäis olla paremmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe