Keskiviikkona tuli täyteen eräänlainen juhlapäivä, palkan ulosottoa on jatkunut yhtämittaa tasan 2 vuotta. Mutta eikös nyt ulosottomaksujen olisi pitänyt loppua vai onko se vasta ensi kuusta lähtien? Erittelyn lopussa oli yhden rivin mainita "Ulosottomaksut yhteensä 134€" !?
Ja toinen yllätys oli se kun koko summa oli ensimmäistä kertaa käytetty yhteen velkaan vaikka siellä uo:ssa on useita. Mistähän tämäkin näin yhtäkkiä ?
Ulosottomaksujen loppuminen?
3
182
Vastaukset
Puhutko nyt ulosoton taulukkomaksuista joka peritään velalliselta kulloinkin kertyneestä suorituksesta tai lyhennyksestä? Maksujen suuruus on riippuvainen suorituksen tai lyhennyksen määrästä.
UO-mies voi ihan oman harkintansa mukaan päättää mitä velkoja makselee kuukausittaisella summalla. Varmasti ollut hyvä syy maksaa joku velka kokonaan pois.. esim. korot yms. Hänen toki pitäisi olla tasapuolinen kaikkia velkojia kohtaan...- 436346
Taulukkomaksuista puhun. Olen käsityksessä että vähintään 18kk/2v yhtämittaista ulosottoa pitää olla takana että taulukkomaksut poistuu.
- 346364
Uo sanoi että maksut loppuu 2v jälkeen eikä minulta niitä enää peritä. Se että tuo näkyy erittelyssä on joku teknine n juttu, saas nähdä sitten..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232436- 1261635
- 631446
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261271KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.351146- 1171134
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721092Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571047Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(571000Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31970