Vahingossa

Pasin_kaveri

Tiistaipäivä ja syystä tai toisesta alkoi panettamaan. Todellinen syy oli netistä lukemani seksinovellit. Siinä toimistossa istuessa ja nettiä lukiessa alkoi housut käymään ahtaiksi etumuksesta. Mitä tehdä kun panettaa, että päähän sattuu? Ei muuta kuin toimisto vessaa runkkaamaan! Lähdin jämerän näköisenä kävelemään wessaan muna kovana kuin rautakanki.
Perille päästyäni huomasin kaikkien kolmen kopin olevan tyhjillään. Tämä sopi erittäin hyvin perimmäiseen tarkoitukseeni poistaa paineet omin avuin. Ei mu:uta kuin viimeiseen koppiin. Laskin housut alas, istuin pöntölle ja aloin vetämään käteen.
Lopetin runkkaamisen kun kuulin jonkun saapuvan vessaa. Yhtäkkiä kopin ovi vetäistiin auki, oli kiimassani unohtanut lukita sen. Työkaverini (Pasi), hivenen itseäni nuorempi mies, katsoi minua silmät suurina. Istun pöntöllä kova kulli kourassa.
Mutta tämäpä herra ei hätkähtänyt, vaan hymyili ja tokaisi: " vais niin, runkkaamassa työ aikana."
Istuin naama punaisena muna kourassa pöntöllä. Mutta työkaveri nosti sormen huulilleen kehoittaen olemaan hiljaa. Toisella kädellä hän lukitsi kopin oven ja toisella avasi vyönsä. Seuraavaksi herra pudotti housunsa nilkkoihin paljastaen koko miehisyytensä. Katsoin kuinka hänen munansa jäykistyi ja nousi sojottamaan kohti kasvojani. "Nyt tehdään niin kuin sanon, niin kukaan ei tiedä sinun olevan runkkari."
Nyökytin päätäni hyväksymiseksi ja samalla Pasi astui askeleen eteenpäin jalat molemmin puolin pönttöä otti pääni käsiensä väliin ja painoi jäykistyneen kullinsa suutani vasten. En ollut koskaan ennen ollut miesten kanssa, mutta ajattelin että menkööt. Avasin suuni ja tunsin kuinka miehen elin tuli kieleni päälle. Katsoin Pasi ylös päin, hän vain hymyili ja alkoi panemaan minua suuhun. Kokemus oli uusi ja kiihottava joten pyrin imemään kuten itseäni on joskus imetty. Ei mennyt kuin hetki kun tunsin kuinka Pasin hengitys kiihtyi ja kulli alkoi sykkiä. Samalla kuulin kuinka Pasi päästi änähtävän äänen ja laukesi minulle suuhun. Maku ei ollut mitenkään rapea, mutta eipä siinä voinut muutaa kuin niellä koko lasti."

- kiinnostaako ketään loppu?

4

1271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias979

      No kerro kerro

    • Ketäpä se ei kiinnostaisi...
      Erittäin hyvää tekstiä. Lähes täydellisä, mikä täällä on harvinaisuus. Jatka, please.

    • Seisoomulla

      Haluaisin olla Pasisi! Kerro vaan lisää..

    • kuorruttaja

      Ihan jes kertomus, ei ehkä ihan täys kyba mut hyvä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe