tallentaako joku pokemon kausi 18 suomen kielellä?

bulbamestari1

talentaako joku pokemonia suomeksi?Jos joku talentaa nin sitten kun kausi 18 on kokonaan tallennettu voiskko kertoo lataus linkin.

10

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nik0025

      Kyllä tallennan mutta editoimista on viellä paljon sekä en ole ainoa tallentaja.
      Minulta löityy myös muutkin kaudet.

    • Tagiru

      Mulla on joitain 18 kauden jaksoja. Katon jos pistäis jonnekki.

    • bulbamestari1

      kiva

    • pikachufani

      niko0025, mistä dubattuja jaksoja voi katsoa, animerunkkarin sivut nimittäin ittelläni kaatui vasta nyt, ja olisin just alottanu kattoo ekaa tuottarii :`( ? Laitatko ne suoraan youtubeen?

      • Nik0025

        on tuonyt iso ongelma jos animerunkarin boxista kaatoo kaikki jaksot joudun itse jakaa voi räkä ja video palveluihin niitä ei voi laittaa.


      • kuitulinkissä

        Miten olisi torrentit? Sitten ei tarttis kauhean paljon palvelinkapasiteettia kun saadaan jakoon ja todella nopeasti. Itsellä ainakin sen verran nopeat yhteydet 100/100 että jakaminen torrenttia suht helppoa.

        Animerunkkari ainakin palauttamassa... Pokemon Go teki sellaisen piikin että pisti kiinni. En näe taaskaan tossa syytä miksi mutta kaipa se noinkin voi tehdä.

        Erikoista että kissanime.to toimii suoraan Googlen palvelimilta...


      • Nik0025

        Minulla ei ole niitä samoja tiedostoja jotka löytyy anime runkkarista itselläni on tallennetut toisesta lähteestä ja remasteroidut äänet ja kuva suunnilleen kaikista jaksoista mitkä löytyy animerunkkarista mutta en ajatellut jakaa niitä.


      • kuitulinkissä

        Voipa harmi... Noh katsoo kunhan joku viitsisi jakaa noita animerunkkarin omia. Itellä odottaa kokoajan mutta eipä taida näkyä. Yleensä kyllä torrentin alkuperäinen tekijä voisi pitää yhtä jakoa aina tai sitten ne kuolee näin... Ellei toki sitten joku muu aktiivisesti voisi jakaa...


      • Nik0025
        kuitulinkissä kirjoitti:

        Miten olisi torrentit? Sitten ei tarttis kauhean paljon palvelinkapasiteettia kun saadaan jakoon ja todella nopeasti. Itsellä ainakin sen verran nopeat yhteydet 100/100 että jakaminen torrenttia suht helppoa.

        Animerunkkari ainakin palauttamassa... Pokemon Go teki sellaisen piikin että pisti kiinni. En näe taaskaan tossa syytä miksi mutta kaipa se noinkin voi tehdä.

        Erikoista että kissanime.to toimii suoraan Googlen palvelimilta...

        tässä on torrentti
        saatavilla täältä https://www.mediafire.com/folder/yqbq97bqcx1xy/Pokemon_fin ja jossain vaiheessa myös https://www.nyaa.se/?page=separate&user=337900

        mediafirestä löytyy myös muutakin pokémon sälää.


    • Nik0025

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9214
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      41
      2709
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1330
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe