Helvetillinen hääyö

matkailijatreissussa

Menimme vuosi sitten 31.12.14 naimisiin ja lähdimme suoraan juhlahumusta häämatkalle. Lensimme Karibialle ja matkan aikana mieheni tilasi tiuhaan tahtiin juomaa. Kun laskeuduimme mieheni lähes oksensi päälleni. Vaatteet oksennuksessa odotimme kyytiämme lentokentällä - kyytiä ei koskaan tullut. Odotimme melkein kaksi tuntia. Mieheni oli varannut hotellin, hän oli sanonut hotellin nimen minulle mutten enää muistanut sitä. Menimme hotelliin taksilla ja saavuimme respaan. Respasta sanottiin ettei nimellämme ollut varattu huonetta. Mieheni sekoili aivan kännissä ja minä yritin selvittää asiaa. Mieheni kaatoi yhden telineen tiskin vierestä, jossa oli esitteitä. Hävetti aivan hulluna! Olimme vielä väärässä hotellissa. Tässä kohtaa olimme ulkona ja kyselin mieheltä hotellin nimeä, hän ei muistanut. Pyysin häntä kirjautumaan sähköpostiin, jotta nähtäisiin varaus ja mahdollisesti hotellin nimi ja sijainti. Mieheni oli niin tolkuttomassa kunnossa ettei muistanut sähköpostinsa salasanaa. Jotenkin me saatiin se sähköposti auki ja hotellin nimi ja sijainti selville. Olimme aivan väärässä suunnassa. Matkaa oli likemmäs 30 kilometriä. Otettiin uusi taksi ja ajoimme oikean hotellin pihaan. Olin maksamassa kyytiämme kun mieheni oksensi taksikuskin autoon.
Pääsimme kirjautumaan sisään hotelliin ja kun pääsimme huoneeseemme huomasimme että se on yhden hengen huone, missä oli yksi pieni sänky. Menin jälleen kerran respaan selvittämään tilannetta ja respan työntekijä lupasi tulla vilkaisemaan huonettamme todetakseen ongelman. Mieheni oli sammunut sängylle ja nukkua tursotti ja kuorsasi niin että koko kerros raikui. Yritimme herättää miestäni, kun olisimme saaneet parivuodehuoneen ja isomman kylpyhuoneen, jääkaapin yms, mutta emme saaneet meistäni hereille. Respan hoitaja lähti alakertaan ja minä jäin huoneeseen katsomaan nukkuvaa miestäni. Mieheni nukkui niin leveästi kapeassa sängyssä ettei minun ollut mitään toivoa päästä viereen, enkä olisi kyllä halunnutkaan sillä pelkäsin hänen oksentavan päälleni. Nukuin loppuyön pehmustetussa nojatuolissa. Olihan kerrassaan mahtava hääyö!

Jälkeen päin muistelemme tapahtunutta nauraen ja siitä on tullut ihan sisäpiirivitsi läheisten sukulaisten kesken.

2

1382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jacy

      BWAHAHAhahahaha....hihhhiiiiiii, haahaaaaaaa...hikk..hikki ahahahahahahah..paras naurua vuosin alkua!!! hhiiihhiiiii

    • Anonyymi

      Kquhistuttavaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe