Helvetillinen hääyö

matkailijatreissussa

Menimme vuosi sitten 31.12.14 naimisiin ja lähdimme suoraan juhlahumusta häämatkalle. Lensimme Karibialle ja matkan aikana mieheni tilasi tiuhaan tahtiin juomaa. Kun laskeuduimme mieheni lähes oksensi päälleni. Vaatteet oksennuksessa odotimme kyytiämme lentokentällä - kyytiä ei koskaan tullut. Odotimme melkein kaksi tuntia. Mieheni oli varannut hotellin, hän oli sanonut hotellin nimen minulle mutten enää muistanut sitä. Menimme hotelliin taksilla ja saavuimme respaan. Respasta sanottiin ettei nimellämme ollut varattu huonetta. Mieheni sekoili aivan kännissä ja minä yritin selvittää asiaa. Mieheni kaatoi yhden telineen tiskin vierestä, jossa oli esitteitä. Hävetti aivan hulluna! Olimme vielä väärässä hotellissa. Tässä kohtaa olimme ulkona ja kyselin mieheltä hotellin nimeä, hän ei muistanut. Pyysin häntä kirjautumaan sähköpostiin, jotta nähtäisiin varaus ja mahdollisesti hotellin nimi ja sijainti. Mieheni oli niin tolkuttomassa kunnossa ettei muistanut sähköpostinsa salasanaa. Jotenkin me saatiin se sähköposti auki ja hotellin nimi ja sijainti selville. Olimme aivan väärässä suunnassa. Matkaa oli likemmäs 30 kilometriä. Otettiin uusi taksi ja ajoimme oikean hotellin pihaan. Olin maksamassa kyytiämme kun mieheni oksensi taksikuskin autoon.
Pääsimme kirjautumaan sisään hotelliin ja kun pääsimme huoneeseemme huomasimme että se on yhden hengen huone, missä oli yksi pieni sänky. Menin jälleen kerran respaan selvittämään tilannetta ja respan työntekijä lupasi tulla vilkaisemaan huonettamme todetakseen ongelman. Mieheni oli sammunut sängylle ja nukkua tursotti ja kuorsasi niin että koko kerros raikui. Yritimme herättää miestäni, kun olisimme saaneet parivuodehuoneen ja isomman kylpyhuoneen, jääkaapin yms, mutta emme saaneet meistäni hereille. Respan hoitaja lähti alakertaan ja minä jäin huoneeseen katsomaan nukkuvaa miestäni. Mieheni nukkui niin leveästi kapeassa sängyssä ettei minun ollut mitään toivoa päästä viereen, enkä olisi kyllä halunnutkaan sillä pelkäsin hänen oksentavan päälleni. Nukuin loppuyön pehmustetussa nojatuolissa. Olihan kerrassaan mahtava hääyö!

Jälkeen päin muistelemme tapahtunutta nauraen ja siitä on tullut ihan sisäpiirivitsi läheisten sukulaisten kesken.

2

2061

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jacy

BWAHAHAhahahaha....hihhhiiiiiii, haahaaaaaaa...hikk..hikki ahahahahahahah..paras naurua vuosin alkua!!! hhiiihhiiiii

• Anonyymi

Kquhistuttavaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      207
      13247
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      2108
    3. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      93
      1159
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      114
      1085
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      22
      1050
    6. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      37
      981
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      842
    8. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      668
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      80
      653
    10. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      63
      623
    Aihe