Mulla on 1.8 66kw -96 Vento, joka ei lähde käyntiin ilman 2h lämmitystä lohkolämmittimellä. Oli pakkasta tai ei niin roikkaan on laitettava.
Lämmin kone hyrähtää käyntiin ihan kuin ei mitään.
Osaako joku sanoa missä voisi olla vika?
Miksi Vento ei käynnisty??
6
1641
Vastaukset 6
- volkkaristi
Kannattaa tarkastaa missä kunnossa akku on.
- Love Bug
Se on volkkarilla joskus tosta tahtotilastakin kiinni. Muista olla kiltti ja kohtelias sille. Volkkarilla on tunteet, toisin kuin muilla automerkeillä.
- mese
123sella diisseli mersullakin on tunteet...
- ?????
...antaa väärää tietoa moottorin lämmöstä.luulee konetta lämpimäksi ja jättää seoksen laihalle. ota anturista johto irti ja koeta käynnistää... muistaakseni jossakin vehkeessä anturi oli ylävesiletkussa ja joissakin moottorin päässä.
- startissa
vika, hiilet loppuu.
- Mage82
Mulla oli sama vika. Virranjakajan pyörtimessä on päällä sellainen "metallinauha", joka oli poikki. Kun pisti roikkaan, niin lämpölaajeneminen yhdisti tämän ja sitten toimi, mutta kylmänä ei virta kulkenut. Virranjakajan kansi ja pyörrin uusiksi..halpa remppa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398