Ystävänpäivänä huomaa miten unohdettu on.

hätähuutoko

Ystävänpäivä, kiva päivä niille, joilla on rakas tai ystäviä. Minua tämä päivä muistuttaa siitä, että olen äärettömän yksinäinen ihminen. En muinakaan päivinä juuri koe itseäni rakastetuksi tai kelpaavaksi mihinkään, mutta näillä mennään, jos jaksetaan.

20

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinnyt

Minä myös, ilman rakasta ja ystäviä.. Tunnen itseni niin yksinäiseksi.

• myfvr

Onpa tosi valitettavaa, että olet noin yksinäinen.

Minulla on sentään ex-vaimo ja kolme lasta, joista on koko ajan huono omatunto, koska en ole enää kotona heidän turvanaan.

Nyt olen tosin yksinäinen uudehkolla paikkakunnalla, mistä en tunne ketään, jota voisin kutsua ystäväkseni.

Tuttua tämä tosin on nuoruudesta, jolloin minulla ei ollut ainuuttakaan ystävää. Vasta ensimmäisessä kesätyöpaikassa sain kaksi ystävää, joista toinen on kuollut ja toiseen jäi ystävyys työpaikasta lähtemisen myötä.

Miksi kaksi yksinäistä ei voisi tutustua? Etsin naista ystäväksi, en miestä.

• hätähuutoko

Älä kanna huonoa omaatuntoa, elämä tuo ja vie mennessään. Parhaasi varmaan olet tehnyt.

• myfvr
        hätähuutoko kirjoitti:

Älä kanna huonoa omaatuntoa, elämä tuo ja vie mennessään. Parhaasi varmaan olet tehnyt.

Parhaani tosiaan tein, aina töistä menin suoraan kotiin, enkä koko aikana käynyt kapakassa yksikseni kertaakaan. J a nekin pari kertaa työkaverien kanssa.

• hätähuutoko

Toivon, että löydät ystäviä. Itse varmaankn saisin ystäviä, mutta taidan olla vähän varuillan uusien ihmisten suhteen. Minä en ole enää teinityttö, eikä baarit kiinnosta yhtään. Pitäisi uskaltautua tuulen vietämäksi, mennä ja katsoa, mitä elämällä on vielä annettavaa. :)

• myfvr
        hätähuutoko kirjoitti:

Toivon, että löydät ystäviä. Itse varmaankn saisin ystäviä, mutta taidan olla vähän varuillan uusien ihmisten suhteen. Minä en ole enää teinityttö, eikä baarit kiinnosta yhtään. Pitäisi uskaltautua tuulen vietämäksi, mennä ja katsoa, mitä elämällä on vielä annettavaa. :)

Minuakaan ei kiinnosta kapakat ja toisaalta nautin myös yksinolosta esimerkiksi mökilläni.

Kai minäkin löytäisin ystäviä, mutta - kuten sinä - olen varuillaan uusien ihmisten suhteen.

Keski-iässä on jo oppinut, kuinka paljon ihmisissä on ilkeyttä, kateutta, julmuutta ja kovuutta välinpitämättömyyden lisäksi.

Ja itse olen aivan päinvastainen.

• hätähuutoko

Olet oikeassa.. ihmiset on välinpitämättömiä ja kovia, mistä lie johtuu. Eivät kaikki ole, mutta aikalailla ihmiset pyörii itsensä ympärillä. Itse olen ehkä liiankin herkkä, mikä ei välttämättä ole hyvä asia. En kuitenkaan toivo kenellekään mitään pahaa, vaan toivon, että kaikilla olisi hyvä olla. Ovat he sitten yksinäisiä tai sosiaalisia kulkijota.

• myfvr
        hätähuutoko kirjoitti:

Olet oikeassa.. ihmiset on välinpitämättömiä ja kovia, mistä lie johtuu. Eivät kaikki ole, mutta aikalailla ihmiset pyörii itsensä ympärillä. Itse olen ehkä liiankin herkkä, mikä ei välttämättä ole hyvä asia. En kuitenkaan toivo kenellekään mitään pahaa, vaan toivon, että kaikilla olisi hyvä olla. Ovat he sitten yksinäisiä tai sosiaalisia kulkijota.

Niin minäkin toivon kaikille hyvää.

Maailma olisi parempi paikka, jos kaikilla olisi täällä hyvä olla.

Jotkut on pahoja, mutta hyviäkin on. Heille toivon enkeleitä seurakseen suojelemaan, kaikkinainen pahuus saisi loppua maailmasta!

• hätähuutoko

Enkeleitä, onko heitä..Uskon, että jokaisella on oma pieni suojelusenkeli. Sinullakin. :)

• myfvr
        hätähuutoko kirjoitti:

Enkeleitä, onko heitä..Uskon, että jokaisella on oma pieni suojelusenkeli. Sinullakin. :)

Olen ollut pari kertaa niin pahassa paikassa, että ilman suojelusenkeleitä olisin kuollut.

Siksi uskon heihin!

• hätähuutoko

Hyvä, että olet selvinnyt! Nyt poistun ja toivotankin uudemman kerran kauniita unia. :)

• myfvr
        hätähuutoko kirjoitti:

Hyvä, että olet selvinnyt! Nyt poistun ja toivotankin uudemman kerran kauniita unia. :)

Kiitos samoin!

• yksi_yksinäisistäN

Ystävänpäivä on tosi mukava iloinen päivä niille, kenellä on ystäviä ja läheisiä ihmisiä ympärillä. Kurja niille kenellä niitä ei ikävä kyllä ole, olen ajautunut yksinäisyyteen aikuisena ja olosuhteiden muuttumisen myötä =(.

voimia kaikille ketkä yksin vaeltaa!

• Pölyä_tuulessa_nainen

Ap.

Yksinäisyys ei ole hetkellistä tai pitkäaikaistakaan yksin olemista.
      Se on sitä, ettei ihmisellä ole määrällisesti tai laadullisesti riittävästi
      hänen kaipaamiaan ihmissuhteita.

• hätähuutoko

Oikeassa olet..Minulla oli yksi samanhenkinen ystävä, kuin itse olen, mutta hän siirtyi taivaanrannan tuolle puolen.

• niinpäniinn

Samaa mieltä Pölyä_tuulessa. Kyse on aina myö siitä miten kukin asian kokee.

• Miettinyt.mitä.teen

En ole roikkunut "koskaan" menneessä kiinni , koska "moni" on jäänyt kiinni menneeseen partneriinsa ja ei jatka eteenpäin ?? miksi! No ei tartte selitellä asiaa !!
      Itse menen eteenpäin nyt ja toivon tulevaisuutta paremmaksi.

• Minulla ei ole yhtään ystävää, vain jokunen tuttu jonka kanssa silloin tällöin tapaan sattumoisin harrastusten parissa, Käytännössä se tarkoittaa et en jaa mitään henkilökohtaisia asioita en suruja en iloja kenenkään kanssa. Tänään on päivä mennyt
      yksin omissa oloissa en sanaakaan puhunut niinkuin yleensä kaikki viikonloput kolmen vuoden ajan.

• olettärkeäsinäkin

Toivon sinulle mukavaa alkavaa viikkoa . :)

• Miettinyt.mitä.teen

Niin´pä !! miksi "pitäisi" muistuttaa "ketään" mitä tarkoittaa "ystävänpäivä" ???
      No aamulla reippaasti töihin ja mennä kuin ei olisi tapahtunut mitään ! sitähän se yksinäisen elämä on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6044
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3131
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2406
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2078
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1751
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1616
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1521
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe