Ystävänpäivänä huomaa miten unohdettu on.

hätähuutoko

Ystävänpäivä, kiva päivä niille, joilla on rakas tai ystäviä. Minua tämä päivä muistuttaa siitä, että olen äärettömän yksinäinen ihminen. En muinakaan päivinä juuri koe itseäni rakastetuksi tai kelpaavaksi mihinkään, mutta näillä mennään, jos jaksetaan.

20

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinnyt

      Minä myös, ilman rakasta ja ystäviä.. Tunnen itseni niin yksinäiseksi.

    • myfvr

      Onpa tosi valitettavaa, että olet noin yksinäinen.

      Minulla on sentään ex-vaimo ja kolme lasta, joista on koko ajan huono omatunto, koska en ole enää kotona heidän turvanaan.

      Nyt olen tosin yksinäinen uudehkolla paikkakunnalla, mistä en tunne ketään, jota voisin kutsua ystäväkseni.

      Tuttua tämä tosin on nuoruudesta, jolloin minulla ei ollut ainuuttakaan ystävää. Vasta ensimmäisessä kesätyöpaikassa sain kaksi ystävää, joista toinen on kuollut ja toiseen jäi ystävyys työpaikasta lähtemisen myötä.

      Miksi kaksi yksinäistä ei voisi tutustua? Etsin naista ystäväksi, en miestä.

      • hätähuutoko

        Älä kanna huonoa omaatuntoa, elämä tuo ja vie mennessään. Parhaasi varmaan olet tehnyt.


      • myfvr
        hätähuutoko kirjoitti:

        Älä kanna huonoa omaatuntoa, elämä tuo ja vie mennessään. Parhaasi varmaan olet tehnyt.

        Parhaani tosiaan tein, aina töistä menin suoraan kotiin, enkä koko aikana käynyt kapakassa yksikseni kertaakaan. J a nekin pari kertaa työkaverien kanssa.


      • hätähuutoko

        Toivon, että löydät ystäviä. Itse varmaankn saisin ystäviä, mutta taidan olla vähän varuillan uusien ihmisten suhteen. Minä en ole enää teinityttö, eikä baarit kiinnosta yhtään. Pitäisi uskaltautua tuulen vietämäksi, mennä ja katsoa, mitä elämällä on vielä annettavaa. :)


      • myfvr
        hätähuutoko kirjoitti:

        Toivon, että löydät ystäviä. Itse varmaankn saisin ystäviä, mutta taidan olla vähän varuillan uusien ihmisten suhteen. Minä en ole enää teinityttö, eikä baarit kiinnosta yhtään. Pitäisi uskaltautua tuulen vietämäksi, mennä ja katsoa, mitä elämällä on vielä annettavaa. :)

        Minuakaan ei kiinnosta kapakat ja toisaalta nautin myös yksinolosta esimerkiksi mökilläni.

        Kai minäkin löytäisin ystäviä, mutta - kuten sinä - olen varuillaan uusien ihmisten suhteen.

        Keski-iässä on jo oppinut, kuinka paljon ihmisissä on ilkeyttä, kateutta, julmuutta ja kovuutta välinpitämättömyyden lisäksi.

        Ja itse olen aivan päinvastainen.


      • hätähuutoko

        Olet oikeassa.. ihmiset on välinpitämättömiä ja kovia, mistä lie johtuu. Eivät kaikki ole, mutta aikalailla ihmiset pyörii itsensä ympärillä. Itse olen ehkä liiankin herkkä, mikä ei välttämättä ole hyvä asia. En kuitenkaan toivo kenellekään mitään pahaa, vaan toivon, että kaikilla olisi hyvä olla. Ovat he sitten yksinäisiä tai sosiaalisia kulkijota.


      • myfvr
        hätähuutoko kirjoitti:

        Olet oikeassa.. ihmiset on välinpitämättömiä ja kovia, mistä lie johtuu. Eivät kaikki ole, mutta aikalailla ihmiset pyörii itsensä ympärillä. Itse olen ehkä liiankin herkkä, mikä ei välttämättä ole hyvä asia. En kuitenkaan toivo kenellekään mitään pahaa, vaan toivon, että kaikilla olisi hyvä olla. Ovat he sitten yksinäisiä tai sosiaalisia kulkijota.

        Niin minäkin toivon kaikille hyvää.

        Maailma olisi parempi paikka, jos kaikilla olisi täällä hyvä olla.

        Jotkut on pahoja, mutta hyviäkin on. Heille toivon enkeleitä seurakseen suojelemaan, kaikkinainen pahuus saisi loppua maailmasta!


      • hätähuutoko

        Enkeleitä, onko heitä..Uskon, että jokaisella on oma pieni suojelusenkeli. Sinullakin. :)


      • myfvr
        hätähuutoko kirjoitti:

        Enkeleitä, onko heitä..Uskon, että jokaisella on oma pieni suojelusenkeli. Sinullakin. :)

        Olen ollut pari kertaa niin pahassa paikassa, että ilman suojelusenkeleitä olisin kuollut.

        Siksi uskon heihin!


      • hätähuutoko

        Hyvä, että olet selvinnyt! Nyt poistun ja toivotankin uudemman kerran kauniita unia. :)


      • myfvr
        hätähuutoko kirjoitti:

        Hyvä, että olet selvinnyt! Nyt poistun ja toivotankin uudemman kerran kauniita unia. :)

        Kiitos samoin!


    • yksi_yksinäisistäN

      Ystävänpäivä on tosi mukava iloinen päivä niille, kenellä on ystäviä ja läheisiä ihmisiä ympärillä. Kurja niille kenellä niitä ei ikävä kyllä ole, olen ajautunut yksinäisyyteen aikuisena ja olosuhteiden muuttumisen myötä =(.

      voimia kaikille ketkä yksin vaeltaa!

    • Pölyä_tuulessa_nainen

      Ap.

      Yksinäisyys ei ole hetkellistä tai pitkäaikaistakaan yksin olemista.
      Se on sitä, ettei ihmisellä ole määrällisesti tai laadullisesti riittävästi
      hänen kaipaamiaan ihmissuhteita.

      • hätähuutoko

        Oikeassa olet..Minulla oli yksi samanhenkinen ystävä, kuin itse olen, mutta hän siirtyi taivaanrannan tuolle puolen.


      • niinpäniinn

        Samaa mieltä Pölyä_tuulessa. Kyse on aina myö siitä miten kukin asian kokee.


    • Miettinyt.mitä.teen

      En ole roikkunut "koskaan" menneessä kiinni , koska "moni" on jäänyt kiinni menneeseen partneriinsa ja ei jatka eteenpäin ?? miksi! No ei tartte selitellä asiaa !!
      Itse menen eteenpäin nyt ja toivon tulevaisuutta paremmaksi.

    • Minulla ei ole yhtään ystävää, vain jokunen tuttu jonka kanssa silloin tällöin tapaan sattumoisin harrastusten parissa, Käytännössä se tarkoittaa et en jaa mitään henkilökohtaisia asioita en suruja en iloja kenenkään kanssa. Tänään on päivä mennyt
      yksin omissa oloissa en sanaakaan puhunut niinkuin yleensä kaikki viikonloput kolmen vuoden ajan.

      • olettärkeäsinäkin

        Toivon sinulle mukavaa alkavaa viikkoa . :)


    • Miettinyt.mitä.teen

      Niin´pä !! miksi "pitäisi" muistuttaa "ketään" mitä tarkoittaa "ystävänpäivä" ???
      No aamulla reippaasti töihin ja mennä kuin ei olisi tapahtunut mitään ! sitähän se yksinäisen elämä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1850
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      78
      807
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      760
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe