hyvä rc auto

rcpro

Hei! Haluaisin tiedustella teiltä hyvää RC autoa sähkö käyttö läsnä en haluaisi maksaa siitä paljoa (400-1000)e max
Tiedän että sillä ei saa vielä paljoa mutta lähden silti hakemaan en halua käytettyä
Hyviä merrekkejä ovat mielestäni
Hpi
Traxxs
LPR
X ray

Ei tarvitse olla rtr paketti
Olen harrastanut itse puoli vuotta

Auton pitäisi olla kilpailuihin sopiva
Laittakaa myös muita vinkkejä ja kertokaa jos olen unohtanut jotain
Tarkoitus on kilpailla ulko radoilla

Nopeita vastauksia kiitos!!!

10

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pekkajarvinen

      Atomic Mini Racer 5-speed 2.4G RC-auto on kyllä hyvä ja halpa katso kärkkäisen nettisivuilta

      • rcpoika

        No Johan ehkä ei kuitenkaan
        Mutta kiitos kuitenkin


    • tarjasavolainen

      Rc autot ovat ärsyttäviä ja pitävät hirveää ääntä me kukkahattutäti Ry"ssä päätimme viime viikolla että aina kun rc auton ääni ylittää 20 desipelin äänen niin teemme siitä rikos ilmoituksen kotirauhan rikkomisesta

      • ärsyyntynyt

        Semmoseen roska järjestöt pitäis kieltää! pilaa kaikilta airsoftin ja rc:n ilon! itse harrastan molempia ja toivon todella ettei tulla sanoo päin näköö et painu kuuseen autos kanssa. ja rc autot ei ole ärsyttäviä! itse olet ärsyttävä joten heitä hilma tädin tee astiasto nurkkaan ja herää nykypäivään!


      • turvallisuusennenkaikki
        ärsyyntynyt kirjoitti:

        Semmoseen roska järjestöt pitäis kieltää! pilaa kaikilta airsoftin ja rc:n ilon! itse harrastan molempia ja toivon todella ettei tulla sanoo päin näköö et painu kuuseen autos kanssa. ja rc autot ei ole ärsyttäviä! itse olet ärsyttävä joten heitä hilma tädin tee astiasto nurkkaan ja herää nykypäivään!

        airsoft pitäisi kieltää... mitä jos osuu silmiin??


      • 01keest1
        ärsyyntynyt kirjoitti:

        Semmoseen roska järjestöt pitäis kieltää! pilaa kaikilta airsoftin ja rc:n ilon! itse harrastan molempia ja toivon todella ettei tulla sanoo päin näköö et painu kuuseen autos kanssa. ja rc autot ei ole ärsyttäviä! itse olet ärsyttävä joten heitä hilma tädin tee astiasto nurkkaan ja herää nykypäivään!

        Olen aivan ssamaa mieltä.
        😉


    • XrayfanNR1

      http://www.eurorc.com auttaa sua varmasti, laita vaikka meiliä heille niin auttavat sopivan kaluston hankinnassa. Heillä on myös välillä käytettyä vanhaa tiimikalustoa myynniss.

    • Eurorckyoshofan

      Hyvä rc auto vaatii kyosho moottorin ja paljon rc autojen tuntemusta. Olen ajanut autoilla paljon ja ajoin kerran äitiä päin. Suositelen ostamaan kalliin auton joka on sinulle juuri sopiva sinun kaltainen auto. Suositelen esim. Nikko litllleF1. Sitten puhutaan vaikka nopeudesta itse en siitä kauheasti välitä ja se voi olla 5km/h niin voit nauttia vauhdin huumasta. Itse en ymmärä näitä 170km/h näitä hulluja autoja koska näin yhdessä videossa että joku pikku jonne kuoli ja sen pää räjähti kun se ajoi sitä päin(siis se jonne). Mutta koska olet nörtti suosittelen nikkon vesi kestävää tai kyoshon jotain autoa. Voisit ostaa esim. Eurorc:ltä kyoshon joka on kuulemma ajettu jossain Orimattilassa siltaa päin, koska se on nykyään kuulemma joku arvokas harvinaisuus. Hei hei ja hyvää päivän jatkoa!

    • Rcm

      400-1000€ on kyllä aika paljon. Sillä saa jo mestaruus luokkaa olevan tehtaalta viritetyn kilpurin. Kyllä niitä hyviä rc-autoja saa halvemmallaki. Ite ostin kerran hobbykingistä tuollaisen Basher Nitro circuksen 1/8 4wd monsterin. Se on jo kohta vuoden vanha ja tuntuu vieläkin uuden karheelta peliltä. Sieltä hobbykingistä saa kyllä halvalla mutta kannattaa silti katsoa videoita ja arvosteluita ennen kun painaa sitä tilaus nappia.

    • ajoo

      Hyvä jos kertoisit, että mitä luokkaa meinaisit ajaa?
      helpottaisi kummasti merkin valintaa. Ja ELÄ KATSELE KYOSHOä!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe