Hei! Haluaisin tiedustella teiltä hyvää RC autoa sähkö käyttö läsnä en haluaisi maksaa siitä paljoa (400-1000)e max
Tiedän että sillä ei saa vielä paljoa mutta lähden silti hakemaan en halua käytettyä
Hyviä merrekkejä ovat mielestäni
Hpi
Traxxs
LPR
X ray
Ei tarvitse olla rtr paketti
Olen harrastanut itse puoli vuotta
Auton pitäisi olla kilpailuihin sopiva
Laittakaa myös muita vinkkejä ja kertokaa jos olen unohtanut jotain
Tarkoitus on kilpailla ulko radoilla
Nopeita vastauksia kiitos!!!
hyvä rc auto
10
470
Vastaukset
- pekkajarvinen
Atomic Mini Racer 5-speed 2.4G RC-auto on kyllä hyvä ja halpa katso kärkkäisen nettisivuilta
- rcpoika
No Johan ehkä ei kuitenkaan
Mutta kiitos kuitenkin
- tarjasavolainen
Rc autot ovat ärsyttäviä ja pitävät hirveää ääntä me kukkahattutäti Ry"ssä päätimme viime viikolla että aina kun rc auton ääni ylittää 20 desipelin äänen niin teemme siitä rikos ilmoituksen kotirauhan rikkomisesta
- ärsyyntynyt
Semmoseen roska järjestöt pitäis kieltää! pilaa kaikilta airsoftin ja rc:n ilon! itse harrastan molempia ja toivon todella ettei tulla sanoo päin näköö et painu kuuseen autos kanssa. ja rc autot ei ole ärsyttäviä! itse olet ärsyttävä joten heitä hilma tädin tee astiasto nurkkaan ja herää nykypäivään!
- turvallisuusennenkaikki
ärsyyntynyt kirjoitti:
Semmoseen roska järjestöt pitäis kieltää! pilaa kaikilta airsoftin ja rc:n ilon! itse harrastan molempia ja toivon todella ettei tulla sanoo päin näköö et painu kuuseen autos kanssa. ja rc autot ei ole ärsyttäviä! itse olet ärsyttävä joten heitä hilma tädin tee astiasto nurkkaan ja herää nykypäivään!
airsoft pitäisi kieltää... mitä jos osuu silmiin??
- 01keest1
ärsyyntynyt kirjoitti:
Olen aivan ssamaa mieltä.
😉
- XrayfanNR1
http://www.eurorc.com auttaa sua varmasti, laita vaikka meiliä heille niin auttavat sopivan kaluston hankinnassa. Heillä on myös välillä käytettyä vanhaa tiimikalustoa myynniss.
- Eurorckyoshofan
Hyvä rc auto vaatii kyosho moottorin ja paljon rc autojen tuntemusta. Olen ajanut autoilla paljon ja ajoin kerran äitiä päin. Suositelen ostamaan kalliin auton joka on sinulle juuri sopiva sinun kaltainen auto. Suositelen esim. Nikko litllleF1. Sitten puhutaan vaikka nopeudesta itse en siitä kauheasti välitä ja se voi olla 5km/h niin voit nauttia vauhdin huumasta. Itse en ymmärä näitä 170km/h näitä hulluja autoja koska näin yhdessä videossa että joku pikku jonne kuoli ja sen pää räjähti kun se ajoi sitä päin(siis se jonne). Mutta koska olet nörtti suosittelen nikkon vesi kestävää tai kyoshon jotain autoa. Voisit ostaa esim. Eurorc:ltä kyoshon joka on kuulemma ajettu jossain Orimattilassa siltaa päin, koska se on nykyään kuulemma joku arvokas harvinaisuus. Hei hei ja hyvää päivän jatkoa!
- Rcm
400-1000€ on kyllä aika paljon. Sillä saa jo mestaruus luokkaa olevan tehtaalta viritetyn kilpurin. Kyllä niitä hyviä rc-autoja saa halvemmallaki. Ite ostin kerran hobbykingistä tuollaisen Basher Nitro circuksen 1/8 4wd monsterin. Se on jo kohta vuoden vanha ja tuntuu vieläkin uuden karheelta peliltä. Sieltä hobbykingistä saa kyllä halvalla mutta kannattaa silti katsoa videoita ja arvosteluita ennen kun painaa sitä tilaus nappia.
- ajoo
Hyvä jos kertoisit, että mitä luokkaa meinaisit ajaa?
helpottaisi kummasti merkin valintaa. Ja ELÄ KATSELE KYOSHOä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070