Noloimmat Mario-kuolemasi?

nörttimiljoona

Nojoo, eli tämmönen idea tuli mieleen. Eli pistät tänne hauskimmat/noloimmat Mario -kuolemat. Oli Donkey Kong country, Luigi's mansion, paper Mario Mario Party mokat ihan mikä vaan. Pelejä oli yksi tai miljoona, kaikista peleistä en nyt keksi. Listaan omani: Super Mario Bros 3: 1. 2-1 kentässä ärsytti kun nuotti-laatikko kohdassa en MILLÄÄN meinannut päästä ylös ja lopulta (sitä ennen siellä takana on se tulipallo) ehti napata mut. 2. Tää ei oo kuolema mutta 5-3 kentässä (jossa on se kuribo shoe) niin en tajunnut tappaa niitä goombia oikein enkä sitten saanut sitä kenkää. :(. 3. Mulla oli se tanooki suit (jolla voi muutttua kiveksi) 7-maan ilmalaivassa. Menin Ludwig:ia vastaan ja hän... Hyppäsi päälle, tärisytti samalla maata, jäin jumiin, juoksi päin, koitin hypätä päälle, ampui taikasauvalla, kuolema! V***tti kyllä sen jälkeen kun oli mennyt muutenkin huonosti. Super Mario World: 1. Liian pieni hyppy, ja suoraan iggyn naamalle. 2. Kuolin jossain forest of illusion kentässä bob-omb:iin kun räjähdys olikin odottamaani isompi. 3. Tappelin Wendyn kanssa chocolate islandissa. Olin osunut häneen jo kahdesti. Olin aika kireällä ja yllättäen Wendy ilmestyi eteen putkesta (se oikea) ja se siitä. 4. Joku outrageus kenttä. (se on mielestäni KOKO pelin vaikein kenttä) olin päässyt kentän loppuun jossa on hammer bro jne. Aloin tappamaan sitä ja kuolin ja sanoja lensi. (muistaakseni sitä ei olisi tarvinnut tappaa) super Mario RPG: 1. ( en ole kauheesti pelannut) kuolin ensisilmäyksellä hammer bro bossiin. Super Mario 64: 1. Oon kuollut muutaman yrittäessäni joitain clicth:jä 2. Hämmennyin kun olin ekaa kertaa pelin toisessa bowser:issa hänen käännettyään areenaa. Tietysti kuolin. 3. Ne jotkut kädet (hiekkamaassa) pudotti mut. 4. Tää on tosi hyvä! Olin menossa siihen samaan bossiin (katso ylhäältä) mulla oli 2hp:tä hyppäsin liukumäen lopussa, törmäsin seinään, tipuin ja kuolin XD. 5. Loppu Bowser:issa areena oli jo muuttunut tähden muotoiseksi. Bowser oli areenan reunalla yritin napata hännästä mutta YLLÄTYYS, tipunkin reunalta alas. New super Mario bros: 1. Kuolin ekaan goombaan 2. Ehkä 4-2 joku kenttä missä "loppuportaissa" tulee goomba alas, niin hyppäsin sellaista päin. 3. 8-7 tai 8-8 on tullut useasti kuoltua meteoriitteihin ja 8-3 tai 8-4 kentän hämähäkkeihin. Super Mario galaxy: 1. (oliko se busty dune?) kuolin monesti juoksuhiekkaan. Ei tuu nyt muita mieleen :|. New super Mario bros Wii: En keksi. Mario galaxy 2: 1. Hyppäsin jatkuvasti ohi kuolemaan sen boo-galaxyn green-Star:eissa. 2: Kuolin (galaxi jossa oli niitä pieniä planeettoja joissa matkattiin) dareveil cometissa kuolin ekaan goombaan. 3. Joskus olen pelleillyt pallo-kentissä kuolemaan (vain tässä pelissä). Super Mario 3d land: En keksi. New super Mario bros 2: 1. Spesiaali-maan ekassa kentässä olen ammuskellut kolikkokukalla ja tiputtanut itseni. Super Mario 3d world: En keksi. New super Mario bros U: 1. Olin hyppäämässä pingviinin yli mutta osuinkin salaiseen 1-up laatikkoon ja kuolin. 2. Tänään kun yritin soda jungle 1:ssä saada 1- up:ja niin tuli monia kuolemia. Mutta enemmän elämiä :D. Mieleen painuvin oli kun luolassa missä on tähtikolikko. P-kytkimen vaikutus loppui, osuin just sen jälkeen tiileen ja lensin goombaan naamalle. Ne oli siinä, meni aika pitkään. En näköjään osaa kirjottaa kaikkea oikein tai muista kaikkea mutta jatkakaa ihmeessä!

2

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RealDonaldTrump

Siis sä *et keksi* joihinkin peleistä kuolemia. Muutenkin yks sekasorto tuo teksti

• Velhosnellman

Oletko kuullut sellaisesta kun oikeinkirjoitus? Epäilen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe