Noloimmat Mario-kuolemasi?

nörttimiljoona

Nojoo, eli tämmönen idea tuli mieleen. Eli pistät tänne hauskimmat/noloimmat Mario -kuolemat. Oli Donkey Kong country, Luigi's mansion, paper Mario Mario Party mokat ihan mikä vaan. Pelejä oli yksi tai miljoona, kaikista peleistä en nyt keksi. Listaan omani: Super Mario Bros 3: 1. 2-1 kentässä ärsytti kun nuotti-laatikko kohdassa en MILLÄÄN meinannut päästä ylös ja lopulta (sitä ennen siellä takana on se tulipallo) ehti napata mut. 2. Tää ei oo kuolema mutta 5-3 kentässä (jossa on se kuribo shoe) niin en tajunnut tappaa niitä goombia oikein enkä sitten saanut sitä kenkää. :(. 3. Mulla oli se tanooki suit (jolla voi muutttua kiveksi) 7-maan ilmalaivassa. Menin Ludwig:ia vastaan ja hän... Hyppäsi päälle, tärisytti samalla maata, jäin jumiin, juoksi päin, koitin hypätä päälle, ampui taikasauvalla, kuolema! V***tti kyllä sen jälkeen kun oli mennyt muutenkin huonosti. Super Mario World: 1. Liian pieni hyppy, ja suoraan iggyn naamalle. 2. Kuolin jossain forest of illusion kentässä bob-omb:iin kun räjähdys olikin odottamaani isompi. 3. Tappelin Wendyn kanssa chocolate islandissa. Olin osunut häneen jo kahdesti. Olin aika kireällä ja yllättäen Wendy ilmestyi eteen putkesta (se oikea) ja se siitä. 4. Joku outrageus kenttä. (se on mielestäni KOKO pelin vaikein kenttä) olin päässyt kentän loppuun jossa on hammer bro jne. Aloin tappamaan sitä ja kuolin ja sanoja lensi. (muistaakseni sitä ei olisi tarvinnut tappaa) super Mario RPG: 1. ( en ole kauheesti pelannut) kuolin ensisilmäyksellä hammer bro bossiin. Super Mario 64: 1. Oon kuollut muutaman yrittäessäni joitain clicth:jä 2. Hämmennyin kun olin ekaa kertaa pelin toisessa bowser:issa hänen käännettyään areenaa. Tietysti kuolin. 3. Ne jotkut kädet (hiekkamaassa) pudotti mut. 4. Tää on tosi hyvä! Olin menossa siihen samaan bossiin (katso ylhäältä) mulla oli 2hp:tä hyppäsin liukumäen lopussa, törmäsin seinään, tipuin ja kuolin XD. 5. Loppu Bowser:issa areena oli jo muuttunut tähden muotoiseksi. Bowser oli areenan reunalla yritin napata hännästä mutta YLLÄTYYS, tipunkin reunalta alas. New super Mario bros: 1. Kuolin ekaan goombaan 2. Ehkä 4-2 joku kenttä missä "loppuportaissa" tulee goomba alas, niin hyppäsin sellaista päin. 3. 8-7 tai 8-8 on tullut useasti kuoltua meteoriitteihin ja 8-3 tai 8-4 kentän hämähäkkeihin. Super Mario galaxy: 1. (oliko se busty dune?) kuolin monesti juoksuhiekkaan. Ei tuu nyt muita mieleen :|. New super Mario bros Wii: En keksi. Mario galaxy 2: 1. Hyppäsin jatkuvasti ohi kuolemaan sen boo-galaxyn green-Star:eissa. 2: Kuolin (galaxi jossa oli niitä pieniä planeettoja joissa matkattiin) dareveil cometissa kuolin ekaan goombaan. 3. Joskus olen pelleillyt pallo-kentissä kuolemaan (vain tässä pelissä). Super Mario 3d land: En keksi. New super Mario bros 2: 1. Spesiaali-maan ekassa kentässä olen ammuskellut kolikkokukalla ja tiputtanut itseni. Super Mario 3d world: En keksi. New super Mario bros U: 1. Olin hyppäämässä pingviinin yli mutta osuinkin salaiseen 1-up laatikkoon ja kuolin. 2. Tänään kun yritin soda jungle 1:ssä saada 1- up:ja niin tuli monia kuolemia. Mutta enemmän elämiä :D. Mieleen painuvin oli kun luolassa missä on tähtikolikko. P-kytkimen vaikutus loppui, osuin just sen jälkeen tiileen ja lensin goombaan naamalle. Ne oli siinä, meni aika pitkään. En näköjään osaa kirjottaa kaikkea oikein tai muista kaikkea mutta jatkakaa ihmeessä!

2

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RealDonaldTrump

      Siis sä *et keksi* joihinkin peleistä kuolemia. Muutenkin yks sekasorto tuo teksti

    • Velhosnellman

      Oletko kuullut sellaisesta kun oikeinkirjoitus? Epäilen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe