Onko kukaan tilannut tv tasoa keittiöfirmalta?
Kaupoissa myytävät ei miellytä, sopivasta saa sitten maksaa jopa tuhansia.
Tarkoitus olisi sellainen noin 90 - metrin korkea jossa yläosaan mahtuu avohyllyyn laitteet. Päälle tv ja kaksi kaiutinta.Alaosassa kaksi kaappia ja vetolaatikosto. Leveys noin 150.
Saakohan sellaista standardimitoilla vai tekevätkö ihan mitä tilaa?
Tv taso keittiöfirmalta
1
84
Vastaukset
- teevee.telineellä
Samaa mietin vain jokunen kk sitten. Päädyin kuitenkin seinäkiinnitykseen ja asensin uuden 55" Sonyn kääntyvällä seinätelineellä. Tämä siis kääntyy enemmän kuin muutaman sentin ja katselukulman saa 100% mieleiseksi. Seinälle asensin myös kotiteatterin kaiuttimet, luonnolliseti säädettävillä telineillä nekin.
Telkkarin alla Ikean edullinen metalli / lasitaso, jossa kotiteatterivahvistin ja siisteissä koreissa jotain asiaan liittyvää sälää. Homman viimeistelin johtokouruilla ja nyt on kaikki piuhatkin siististi.
Toinen asia, jota mietin on telkkarin korkeus. Asensin sen lopulta niin, että kuvaruudun keskikohta on kutakuinkin silmien tasalla - meillä n. 110 cm lattiasta. On kyllä huomattavasti parempi, jos vertaan aiempaan 30 cm korkeammalla olleeseen telkkuun. Nyt tv:n korkeus on ainakin minulle täydellisen sopiva.
Kaipa tv-tason joku keittiöfirmakin tekisi, eihä sellainen mikään ihmeellinen homma ole. Nämä ovat kuitenkin (ehkä) myös visuaalinen kysymys. Miltä se keittiökalustefirman lastulevy-laminaattihylly näyttää siellä olohuoneessa ja kauanko sitä on tarkoitus katsella..
Standardimitoilla saa kalustefirmoista ainakin 30 cm syvää kph-kaapistoa. Ikeasta samaan tarkoitukseen 36,5 cm runkosyvyydellä. Meillä on sellaisesta tehty tuulikaappiin kenkä- ja säilytyskaapistot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569