Lapseni lihava?

Plaahj

Onko lapseni lihava? 13v tyttö ja on 154cm ja 54-55kg. Tyttö on aina ollut vankka rakenteinen ja todella naisekkaat muodot. Lihaksia hänellä myös on. Ei ulospäin näyttäisi edes hirveän paksulta. Onko teistä lihava?

8

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gbbhf

On.

• hoit_su

ei ole.

• eiolepainava

Ei ole! Painoindeksikin on normaali. Kunhan vaan ei tule yli 10 kiloa painoa lisää ennen pituutta.

• yeyetut

Sumee vitun läski. Mieti, eihän hän saa miestä eikä opi yhdys sanoja!

• ylpeeäiti

Läski on. Tai voi olla, että omat tyttäreni ovat kauniin siroja (vaikka heiltäkin toki muotoja löytyy, eivät mitään lautoja ole)

• tyttö-mullakin

Kolmetoista vuotias on juuri kehittymässä naiseksi. Anna hänen kasvaa ja kehittyä rauhassa, ja ehdottomasti ilman mitään kommentteja painosta! Huolehdi, että teillä syödään normaalia kotiruokaa, turhat limsat ja pullat ym mössö viikolopulle jos sitä oltava on.
      On paljon myös vanhemmista kiinni, minlälainen ruumiinrakenne lapselle muodostuu. Se ei tarkoita kuitenkaan sitä, että jos isä tai äiti tai molemmat on lihavia, että lapsesta automaattisesti tulee myös lihava! Hyvin paljon riippuu siitä, mitä ja miten paljon suuhunsa panee. Huono esimerkki on huono esimerkki.

• jonneSonne

Ite oon 150 cm ja painoo noin 35 tai 36

• jaäitinsätyhmä

Lihava on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3710
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3492
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      91
      3313
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      58
      2732
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      72
      2550
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2211
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      50
      1380
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1125
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1112
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1088
    Aihe