Kosin meistäni kun häne oo vielä kosinu ja nyt on karkauskuukausi. Hän suostui, mutta nyt on ongelmana että mistä saa rahaa häihin? Itse olen työtön eikä siitä aina jää ruokarahaakaan. Kuuluuko miehen yleensä maksaa häät ja häne sukunsa? Mulla olisi hyvät ideat ja hääpuvut katsottuna valmiiksi, ne on suurin investointi, ja se ruoka. Aateltiin semmoset suuret tanssihäät tottakai, kerranhan tässä naimisiin mennään. Mitä häissä syödään? Vinkkejä, jotain halpaa kun oon se työtön ja meis tienaa ja joutuu maksaan.
Kuka maksaa uusioperheen häät?
59
407
Vastaukset
- gamppariiiii
Oho! Vai on joku puliveivari luvannut sun kaa mennä avioon, no, häät sillan alla ja paljon viinaa, onhan ne sun kamut jumalattoman märkää porukkaa, tai menette jonnekin räkälään juomaan ja jokainen ostaa sitte hampparin väärää ja grillaatte ne siellä sillan alla, ei maksa paljoa.
onnea valitsemalle tiellesi. - morsmaikkokik
Mies maksaa yleensäkin. Kannattaa pitää kalliit häät, sen voi verotuksessa vähentää. Kannattaa olla anopin kanssa hyvissä väleissä se ostaa hääpuvut ja kukkaset ja ruuat.
- jkuio
Vain yhdet häät ja olet ilmeisesti ne missannut, koska jo uusioperheenä hääräät tai vaikka vain toinenkin on uusiossa, ei enää häitä ja sukulaisten ja kavereiden kusettamista.
Avoliitto riittää uusinnoille.- vaimoksielokuussa
Ei musta riitä. Normaalit ihmiset ovat avioliitossa, saa kaikki edut, ja mieln omaisuudesta puolet. Tää talo jossa asun on ihana, toivon mukaan saan tämä itselleni. Miehen lapset menkööt töihin.
- Kotikiusattu
vaimoksielokuussa kirjoitti:
Ei musta riitä. Normaalit ihmiset ovat avioliitossa, saa kaikki edut, ja mieln omaisuudesta puolet. Tää talo jossa asun on ihana, toivon mukaan saan tämä itselleni. Miehen lapset menkööt töihin.
No sä sen sanoit avioliiton kautta meinaat ryöstää toisenkin miehen ja häätää hänen lapset... ...no onneks peritöoikeuden kautta et voi myydä taloa ilman heidän suostumusta
- Ehtoon
vaimoksielokuussa kirjoitti:
Avioehto on keksitty, ukkos, jos on viisas ja huomaa ahneutesi ei mene sun kaa avioon ,ellet laita nimeen avioehtopapruun.
- Miem
Kyllä se on morsian tai morsiammen suku(appi ja anoppi) joka perinteisesti on maksanut häät !
- orut4jjöaljdfafja
Niino ennen, mutta on aika muuttaa tapoja, kaikki muuttuu, myös maksajat muuttuu.
- vanhaäiti
Naimisiin pääsee edullisesti maistraatissa ruokatunnilla. Todistajille voi leipoa kakun itse. Kokemusta on.
- venetsiaan
Ei tarvi edes sitä kakkua tehdä, koska todistajatkin saa talon, maistraatin puolesta.
Virka-ajalla kaikki ihan ilmaista.
Kokemusta myös ja sen jälkeen lähdettiin kahden viikon matkalle Italiaan.
- jkuiol
Ja toivottavasti jokainen uudestaan avioituva tekee myös sen avioehdon ja vaatii ehdottomasti, muutoin ei alttarille kävelyä.
Selviää siinä aika helposti, mitkä ovat kumppanin aikeet, jos suuttuu avioehdosta, silloin on ollut aikeet vain ryöstää.
Muutoinkin vaikka pahalta tuntuu sanoakin, en suosittele työttömän kanssa avioitumista kenellekään, lähteä nyt elättämään velttoilijaa. Tai toinen, että toisella on velkaa vietävästi eri paikkoihin, on viettänyt kulutusjuhlaa, ei siis osaa elää varojensa mukaan. Se kulutusjuhla ei lopu, nyt vain tekee sen sinun rahoillasi ja lisäksi maksattaa entisiä velkojaan.
Rakastella osaa kuka vain, jopa täysin mieleltään sairaat, mutta perheen elämiseen tarvitaan myös taito elää arkisten asioiden kanssa tasapainossa.- Miem
Ei liity asiasn mutta työttömyyden syy on 95%:ti muualla kuin työttömissä...
...ja kun töihin mennään niin tes palkalla !
Ja tapa ja perinne on että morsiammen kota maksetaan häät tai siten vihkipariskunta
- erkkikekkekkdadfkjaä
Työttömän naisen kannattaa etsiä työllinen mies. Hän voi hoitaa kotia ja meihen lapset. Siitä vois miehen exä maksaa päivähoitomaksuja. Nainen saisi ilamasen asumisen ja ruuan ja täyttää äidin haaveita, ilman että jaksaisi koko ajan olla lasten kanssa.
Aika kätevää, mies saisi aina ruuan pöytään ja siistin kodin.
Jos mies kjupsahtaa niin jäisi talo ja omaisuus naiselle.- olettymä
Ei jää talo ja omaisuus naiselle, onhan sillä miehellä rintaperillisiä heille kuuluu puolet, avioehto, jos on ,niin työtön akka jää omilleen.
- Miem
olettymä kirjoitti:
Ei jää talo ja omaisuus naiselle, onhan sillä miehellä rintaperillisiä heille kuuluu puolet, avioehto, jos on ,niin työtön akka jää omilleen.
Ilman avioehtoa nainen saa 1/2 miehensä omaisuudestä mihen kuoltua ja ritaperilliset toisen 1/2
- liitonpituusratkasee
Miem kirjoitti:
Ilman avioehtoa nainen saa 1/2 miehensä omaisuudestä mihen kuoltua ja ritaperilliset toisen 1/2
Ei pidä aina paikkaansa, jos liitto on kestänyt vain 1- 3 vuotta ainakin erotapauksessa, niin sillon ei omaisuutta jaeta tasan.
Kuolema voi olla eri asia.
- ilmainentaloko
Mies tietenkn maksaa jos uusi vaimo on työtön. Kannattaa ettii rikas mies niin kjvoi ostella kalliita hääasuja ja tarjoiluja. Omakotitalo ja hieno ferrari vaikka häälahjaksi. Kannttaa itse olla työtön niin ei taravi maksella rouvan elämästä mitään.
- toiveajatteluu
Rikkaat ihmiset ei ota puolisoikseen köyhiä, saamattomia ja kierrätettyjä tyhjätaskuja, kyllä raha menee rahan luo.
- Miem
Ei kukaan ota Lissu harakkaa joka on vain kullan ja kimalluksen perässä
- kassandaradkdu
Miehen exän pitää maksaa minusta- Hän on syyllinen että miehen piti ottaa uusi vaimo. Hän saa korvata sen että mies joutuu uudelleen naimisiin. Munm ielsetä noin 45 000 olisi sopiva korvaus joko käteisenä tai sitten laskulle että uusi viamo voisisi soppailla.
- Miem
Miehen ex:llä ei ole mitään velvollisuuksia teitä kohtaan olette juridisesti täysin vieraita toisillenne ... ...ja sinä et kykene ottamaan vastuuta koska ole avohoito tapaus
- lopettaisitkoKiitos
Sama henkilö jaksaa väsätä noita provoja aina vain lisää! Eikö sinulla ole oikeasti mitään muuta tekemistä??
- Tääonainoalohtu
Eksä muista, se on työtön. Miksihän?
- hjiuouik
Eikö sinulla ole vanhemmat enää elossa, jos on pyydät niiltä.
- pekkaporvoosta
Kyllä se miehen suttura maksaa ja miehen suku. Lapsillahan on lapsilisät ja elarit ja tulevat perinnöt, niistä voi ottaa etukäteen jo.
- miem
pekkaporvoosta kirjoitti:
Kyllä se miehen suttura maksaa ja miehen suku. Lapsillahan on lapsilisät ja elarit ja tulevat perinnöt, niistä voi ottaa etukäteen jo.
Hmm.perinnöt on vasta jaettavaa omaisuutta perinnön luovuttajan kuoltua yleensä ja siihen saakka omaisuuden hankkija saa käyttää omaisuuttaan miten haluaa !!!!
- oigflgfgk
Ennakkoperintöä voi saada ja lapset ovat sen uudelle äidilleen velvollisa maksaelemaan hoidostaan ja kasvatuskestaan että maksaa isänsä häät, ja isähän toki haluaa että pääsee naimisiin. Lapsiltahan se on sitten pois kun ennakkona otetaan. Mistä muusta.
- Olettyhmä
Ei puolisot peri toisiaan, ainoastaan vain sillon ,kun on lapseton liitto ,eikä puolisolle voi antaa ennakkoperintöä, jopa puolison kuoltua tehdään ositus, syynätään velat ja varat, mitä jää jaetaan leskelle ja perintöä saavat lapset.
Jos on täyspäisiä aikuisia ihmisiä he saavat rahansa käyttää miten lystäävät, vaikka ryyppäisivät kaiken, ei ole mitään velvollisuutta jättää mitään kuolemansa jälkeen. Lapsilta ei ole mikään pois, lapset hommaa oman varallisuutensa. - Miem
Ei lapset sulle mitään velkaa ole
- Miem
Olettyhmä kirjoitti:
Ei puolisot peri toisiaan, ainoastaan vain sillon ,kun on lapseton liitto ,eikä puolisolle voi antaa ennakkoperintöä, jopa puolison kuoltua tehdään ositus, syynätään velat ja varat, mitä jää jaetaan leskelle ja perintöä saavat lapset.
Jos on täyspäisiä aikuisia ihmisiä he saavat rahansa käyttää miten lystäävät, vaikka ryyppäisivät kaiken, ei ole mitään velvollisuutta jättää mitään kuolemansa jälkeen. Lapsilta ei ole mikään pois, lapset hommaa oman varallisuutensa.Älä jauha paskaa ! Kuolleen omaisuus menee 50/50 lasten ja aviopuolison kesken ilman avioehtoa
- itejauhatpaskaa
Miem kirjoitti:
Älä jauha paskaa ! Kuolleen omaisuus menee 50/50 lasten ja aviopuolison kesken ilman avioehtoa
Joo niin menee, mutta se ei ole perintöä leskelle ,vaan tasinkoa.Lapset perii.
- perunkirjoitusaina
Totta, leski saa tasinkona puolet ja lapset perintöä puolet.
- EnsinOsitusSittenJako
Miem kirjoitti:
Älä jauha paskaa ! Kuolleen omaisuus menee 50/50 lasten ja aviopuolison kesken ilman avioehtoa
Väärin. Kuolleen jäämistöä ei jaeta, ellen kuin ositus puolisoitten välillä on tehty.
Ensin lasketaan lesken varat miinus velat, saadaan hänen omaisuutensa arvo. Sitten lasketaan vainajan varat miinus velat, saadaan hänen omaisuutensa arvo. Seuraavaksi verrataan puolisoitten omaisuuksien arvoja: jos vainaja omisti enemmän, leskellä on oikeus saada tasinkona niin paljon, että kumpikin omistaa yhtä paljon. Jos taas leski onkin varakkaampi kuin edesmennyt aviopuolisonsa, lesken ei tarvitse luovuttaa omaisuuttaan vainajan oikeudenomistajille, vaan hän saa pitää omansa.
Vasta kun mahdollinen tasinko on laskettu, tiedetään mitä vainajalta jäi eli hänen jäämistönsä. Ellei testamenttia ole, vainajan lapset tai muut rintaperilliset perivät. Vain jos vainajalta ei jäänyt rintaperillisiä, hänen leskensä perii (ja leskenkin kuoltua lesken pesä jaetaan molempien puolisoitten perillisten kesken).
Mahdolliset avioehto ja testamentit pitää tietysti ottaa huomioon. - Kerrankinn
EnsinOsitusSittenJako kirjoitti:
Väärin. Kuolleen jäämistöä ei jaeta, ellen kuin ositus puolisoitten välillä on tehty.
Ensin lasketaan lesken varat miinus velat, saadaan hänen omaisuutensa arvo. Sitten lasketaan vainajan varat miinus velat, saadaan hänen omaisuutensa arvo. Seuraavaksi verrataan puolisoitten omaisuuksien arvoja: jos vainaja omisti enemmän, leskellä on oikeus saada tasinkona niin paljon, että kumpikin omistaa yhtä paljon. Jos taas leski onkin varakkaampi kuin edesmennyt aviopuolisonsa, lesken ei tarvitse luovuttaa omaisuuttaan vainajan oikeudenomistajille, vaan hän saa pitää omansa.
Vasta kun mahdollinen tasinko on laskettu, tiedetään mitä vainajalta jäi eli hänen jäämistönsä. Ellei testamenttia ole, vainajan lapset tai muut rintaperilliset perivät. Vain jos vainajalta ei jäänyt rintaperillisiä, hänen leskensä perii (ja leskenkin kuoltua lesken pesä jaetaan molempien puolisoitten perillisten kesken).
Mahdolliset avioehto ja testamentit pitää tietysti ottaa huomioon.Harvinaista tekstiä tällä palstalla. Faktaa.
- häätmielessä
Meillä myös häätä tiedossa, ja rahaa nyt ei oo liikaa, että miten halvalla vois häätä järkkää? Miehen sukua nyt ei paljon tule, et se helpottaa, ja miehen lapset saa hoitaa tarjoiluhommat säästää siinäkin. Ajattelin ett mun lapset sitten on morsiusneitona ja hoitaa nää paremmat duunit. On sitä ulkonäköökin sen verran että sopii tuohon paremmin kun tarjoilemaan ja keittiöpuuhiin.
Kakku tilataan ja kahvit miehen lapset keittää, jos osaavat. No apua on kyllä. Orkesteri on omasta takaa, ja ruokaa tehdään itse, nakkeja, lihapullia ja perunoita.. Yritetään halvalla tehdä. Jatkoille mennnään paikalliseen ravintolaan jokainen maksaa itse sitten loppuillan.- Kotikiusattu
Ei sua kukaan huoli vajakki .... ....miehes lapset ei passaa horon sukulaisia
- Blaaaaaaaaaaaaa
Vai on teillä" häätä" taitaa olla häätö tulossa, hahaaaa
- Näätänurkassa
Blaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Vai on teillä" häätä" taitaa olla häätö tulossa, hahaaaa
Ei kun Lissulla on näätä, haisunäätä nurkissa. Se on pultsarikaveri jonka kanssa se viettää häätä.
- äitipuoleksitahtomattaan
Mies maksaa yleensä ja hänen sukunsa. Meillä miehen lapset eivät saa tulla häihin, koska heidän äiti on niin pelokas että alan niiden äidiksi, eikä ymmärrä että pidän kyllä heitä lapsinani, komennan ja kasvatan, mutta en omi. Olisi kiva kun tytär olisi mun kukkaisneito ja palvelisi minua koko hääjuhlan, ja poika sitten isänsä palvelija. Mutta surullista ehidän puolesta ettei pääse maailman ihanimpiin häihin, jota voisivat aina muistella, kun äitipuoli tuli heidän elämään,.
- pitkäniemisairaala
Jassoo, olet taas päässyt avohoitoon.
- Miem
Ei sinusta äitipuoleksi ole korkeintaan isän pano ja kyllä tuleva miehes päättää tuleeko hänen lapset vai ei sitä päätöstä ei päätä hänen ex etkä sinä !!!
- blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hahaa, hehee, tulipas Lässyltä taas niin hieno veto heheeee.....voi kun nauruttaa.........
- n--83
En ymmärrä mitä tekemistä sillä uusperheydellä on häiden maksamisessa. Kaksi ihmistähän siinä menee avioliittoon, perhemuoto on siinä toissijaista.
Meillä minä maksoin säästöistäni meidän häät, ja minun vanhempani maksoivat pitopalvelun. Tämä siksi, koska minä olen miestäni varakkaampi, ja koska minun vanhempani ovat mieheni vanhempia varakkaampia.
Mieheni olisi tyytynyt pienempiin ja halvempiinkin häihin. Olisi myös ollut valmis säästämään itse niitä varten. Minä taas halusin paikalle kaikki rakkaat ja halusin ainutkertaisesta päivästä ainutlaatuisen, joten maksoin koko lystin mielelläni. Säästöjä jäi silti mukavasti, emme jääneet puille paljaille häiden vuoksi eikä tarvinnut ottaa lainaa.- Miem
No tämän alottajan tarkoitus on häätää miehenlapset isänsä luota tämä alottaja on nm:ä oyp,meilleitulla yms.käyttävä psyykkisesti sairas yksilö... ...luultavasti kommentoi ettei voi olla totta tai muuta paskaa
- kallistalystiä
Meillä kun itse olin työtön ja mies töissä niin luonnllisesti meismaksoi. Minä halusin hienot kirkkohäät ja sain suunnitella ne, vaikkei ollu rahaa mutta mies maksoi ja otti lainaa omiin nimiin, onneksi. Minä en ois lainaa saanukkaan kun ei oo tuloja. Häät maksoi 40 000 e josta miehen omaa rahaa oli 15 000 e. Hääpuvut maksoi jo 15 000 e kun teetimme ne mittatilauksena. Ruoka tilattiin kaupungin parhaimmalta curmeelta.. ja tila vuokra oli yksi rahanreik' ja orkesteri. Kyllä rahaa saa palamaan vaikka kuinka, kukat oli ja kallis auto...nippa nappa rahat riitti, nyt on miehellä velkaa, onneksi mulla ei jos erotaan ei oo velkaa.
- Miem
kallistalystiä kirjoitti:
Meillä kun itse olin työtön ja mies töissä niin luonnllisesti meismaksoi. Minä halusin hienot kirkkohäät ja sain suunnitella ne, vaikkei ollu rahaa mutta mies maksoi ja otti lainaa omiin nimiin, onneksi. Minä en ois lainaa saanukkaan kun ei oo tuloja. Häät maksoi 40 000 e josta miehen omaa rahaa oli 15 000 e. Hääpuvut maksoi jo 15 000 e kun teetimme ne mittatilauksena. Ruoka tilattiin kaupungin parhaimmalta curmeelta.. ja tila vuokra oli yksi rahanreik' ja orkesteri. Kyllä rahaa saa palamaan vaikka kuinka, kukat oli ja kallis auto...nippa nappa rahat riitti, nyt on miehellä velkaa, onneksi mulla ei jos erotaan ei oo velkaa.
:D kyllä miehen velka otetaan osituksessa huomioon ja parhaassa tapauksessa se vähennetään yhteisistä varoista... ...ja kun olit työtön "varaton"niin mies saa leiijonan osan omaisuudesta koska työttömänä/varattomanaet pysty todistamaan että olisit hankkinut tai osallistunut hankintoihin
- entajuu
kallistalystiä kirjoitti:
Järjetöntä prinsessa leikkiä aikuisilta ihmisiltä ja lapsellista touhua....
- järjetöntä
Miem kirjoitti:
:D kyllä miehen velka otetaan osituksessa huomioon ja parhaassa tapauksessa se vähennetään yhteisistä varoista... ...ja kun olit työtön "varaton"niin mies saa leiijonan osan omaisuudesta koska työttömänä/varattomanaet pysty todistamaan että olisit hankkinut tai osallistunut hankintoihin
Just, ja sitte kumpikin on persaukisia luusereita.
- Miem
järjetöntä kirjoitti:
Just, ja sitte kumpikin on persaukisia luusereita.
Niin ne taitaa mut luulen et noi häät oli Lissun kiima tuotoksia... ...ei toi Lissu oo kikkelii nähny kun unes
- uusiäitilapsillehienoasi
Eikö mies oisi jättää vaikka vuoden elarit makselematta niin niillä voisi maksella osan häistä? Olisi hyvä juttu että miehen exäkin osallistuisi näin ex miehen uusiin häihin, ja kunnioittaisi heidän uutta elämää. Lapsetkin saavat uuden äidin joten kyllä siitä kannattaa maksaa, ja uskon että miehen exä kyllä toipuu järkytyksestä nopeasti kun saa osallistua häävalmisteluihin rahan muodossa, Miksi ei olsi onnellinen heidän puolestaan, vaikka itsellä menisi kurjasti, ja lapset saavat uusia ihania ihmsiä elämäänsä se on rikkaus ja lasten parhaaksi kun äiti ei jaksa ja osa.
- Turhaakuvitelmaa
Sinä olet holhouksen alla ja avohoidossa ,ei sua hullua kukaan huoli.
- Miem
En maksa ex:lle mielelläni mitään MUTTA JOS VAIMONI OLISI JOTAIN VASTAVAA EHDOTTANUT ENNEN NAIMISIIN MENOA OLISI TAKUULLA HÄÄTÄNYT HÄNET VÄLITTÖMÄSTI !
- exvaimotkunniaihmisiä
Miem kirjoitti:
En maksa ex:lle mielelläni mitään MUTTA JOS VAIMONI OLISI JOTAIN VASTAVAA EHDOTTANUT ENNEN NAIMISIIN MENOA OLISI TAKUULLA HÄÄTÄNYT HÄNET VÄLITTÖMÄSTI !
Oi,, eikä apu kelpaa? Kyllä mun mielestä ex vaimot ovat kunniavieraita ei siivoojia nykyvaimo on se kotiapuri joka tekee ne koktityöt ja passaa. Aina se eka vaimo on paras ja ykkönen ja onhan se lasten äiti häntä pitää kunnioittaa. Jos et niin tee niin omatuntosi soi eikä loppua näy.
- Miem
exvaimotkunniaihmisiä kirjoitti:
Oi,, eikä apu kelpaa? Kyllä mun mielestä ex vaimot ovat kunniavieraita ei siivoojia nykyvaimo on se kotiapuri joka tekee ne koktityöt ja passaa. Aina se eka vaimo on paras ja ykkönen ja onhan se lasten äiti häntä pitää kunnioittaa. Jos et niin tee niin omatuntosi soi eikä loppua näy.
Ei Ex puolisot pidetään poissa taloudesta juhlista yms. EX PUOLISOT ON AIVAN VIERAITA
- ohohohohohohhh
Miem kirjoitti:
Ei Ex puolisot pidetään poissa taloudesta juhlista yms. EX PUOLISOT ON AIVAN VIERAITA
Miten voi sitten ex isällä olla ex lapsia jos ex puoliso on ollut täusin vieras?
- Miem
ohohohohohohhh kirjoitti:
Miten voi sitten ex isällä olla ex lapsia jos ex puoliso on ollut täusin vieras?
Huomaa etten kirjoittanut lapsista mitään ! Ero vaimosta EI tarkoita eroa lapsista ymmärrätkö että isyys ei lopu vaimosta erooamiseen... ...mikäli niin väität niin huomaa että olet monesti kirjoittanut ettþet päästä lapsia isän luokse
- hjldjöldjaöfjö
Miem kirjoitti:
Huomaa etten kirjoittanut lapsista mitään ! Ero vaimosta EI tarkoita eroa lapsista ymmärrätkö että isyys ei lopu vaimosta erooamiseen... ...mikäli niin väität niin huomaa että olet monesti kirjoittanut ettþet päästä lapsia isän luokse
Kyllä ne miehet lapsetkin jättää, onahan se nähty ja monesti luettu miten isä unohtaa kun uusi suttura tulee kuviohin tai jo ennen eroa rikkoo sen perheen.
Pelkkää puhetta vaan että muka välittäisilapsista, mä en usko yhteenkään mieheen enää. - Rakkauttajasexiä
exvaimotkunniaihmisiä kirjoitti:
Sontaa, ite olit vaan se kodin ja lastenhoitaja, siksi sua petettiin ja jätettiin , kun et rakastanut ja pihtasit koko avioliiton ajan.
- Miem
hjldjöldjaöfjö kirjoitti:
Kyllä ne miehet lapsetkin jättää, onahan se nähty ja monesti luettu miten isä unohtaa kun uusi suttura tulee kuviohin tai jo ennen eroa rikkoo sen perheen.
Pelkkää puhetta vaan että muka välittäisilapsista, mä en usko yhteenkään mieheen enää.Ei se ei ole jättämistä jollei äiti päästä lapsia isän luokse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803