Onko kukaan tilannut kaalimadosta mitään? Olisin tässä tilaamassa paria välinettä, mutta näkyykö paketissa ulospäin että on kyseiseltä firmalta tilattu?
kaalimato tilaus
9
477
Vastaukset
- kimpppp
tilaa vaan
- barbarakehiin
Mitäs väliäsillä on mitä näkyy..
- auvoperäsaukko
Ei näy, mutta kun minä tilasin pari irto peräaukkoa niin ne haisi paketin läpi. Jos tilaat niitä niin käske laittamaan vaikka minikrippi pussiin tai sumuttamaan dödöä.
- teuvoperäsaukko
Tuo dödö ei auta anuksen hajuun. Oon kokeillut itelle ja se ei muuta tee ku rupee kirvelemään tuhkaluukkua niin pirusti vaan. Paska haisee edelleen vaikka purkin reikääni tyhjensinkin.
- teuvoooo
teuvoperäsaukko kirjoitti:
Tuo dödö ei auta anuksen hajuun. Oon kokeillut itelle ja se ei muuta tee ku rupee kirvelemään tuhkaluukkua niin pirusti vaan. Paska haisee edelleen vaikka purkin reikääni tyhjensinkin.
....tyhjennä seuraavaksi purkin sisältö anukseen.....
- MyösPuutteessa
Ei näy mitään vihjettä vihreästä lierosta, ihan perus-ruskeapaperoitu loota normiosoitetarralla. Mutta paketteja työkseen käsittelevät kyllä tunnistavat siinä olevan toimitusnimen. Kannattaa tilata pakettiautomaattiin, on vähemmän noloa niin.
- kartsan
Ei näy, ja tilaa postim pakettiautomaattiin cittariin. Kukaan ei näe eikä tiedä mitään. Niin minä teen.
https://www.youtube.com/watch?v=h3TZFKlDG3g - sekajuna
Mitä tilasit ja kerropa tänne kokemuksia, miten sinulla vempaimet toimii ja vaikuttaa? Minä laitoin Mobilatia peräaukkoon ja esinahan alle monituntisen peppuseksiaktion jälkeen. Nyt on kuin perse olisi tulessa ja kullia kuumottaa ihan sairaasti.
- Kirkkaampi-Kruunu
Eiköhän se ole aloittelijalle vaan parempi keskittyä jo virren veisuuseen ja pyhänä kirkossa käyntiin. Se voi tulla Miekkainpetäjälle lähtö tuolla iällä hyvinkin äkkiä ja perilliset vaan nauraa kippurassa sinun kuolinpesää penkoessaan, kun yllättyvät, että "sehän olikin tämmöinen seksileluja käyttävä pervo ja kinky näköjään..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733674Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92001Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1341220
- 1011084
- 1091065
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886