Onkohan mahdollista että kun kytkee laitteesta virran pois niin se myös sammuttais pelattavan pelin aina automaattisesti? Ettei jäisi aina siihen mihin "jäi". Vai onko ainut mahdollisuus aina palata koti -valikkoon ja lopettaa peli siinä ja sammuttaa konsoli?
xbox one pelien sammutus
xxboxxx
3
1210
Vastaukset
- 12335680
hmm
- PeluriM1977
Mä ainakin sammutan aina pelin niin, että kun olen tallentanut, niin painan sitä keskimmäistä isoa X valopallonappia, jolloin päästään Xbox One:n alkuvalikkoon. Siinä on se isoruutu missä näkyy viimeksi käytetty peli/sovellus. Se valittuna ja painat "Menu" painiketta niin siihen tulee valikko josta voi valita "lopeta". Näin peli/sovellus on lopetettu. Sit vaan levy pois ja siinä se.
- sopuli66
sun täytyy sammuttaa koko konsoli, eikä vaan laittaa lepotilaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861719Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171081Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146769Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671