Ayia Napa vai Kreikan Hania nuorelle parille?

Lomalleviimeinkin

Alle 30v pariskunta lähdössä reissuun Toukokuussa, suunnitteilla matkakohteeksi joko Kyproksen Ayia napa tai Kreikan Kreetan saaren Hania (tarkemmin Platanias). Kumpaa matkohdetta suosittelet mielummin? Kaipaamme lomalta yöelämää, shoppailua, paikallistakin elämää/kulttuurinähtävää sekä jotain aktiviteettiä (esim. karting tai vesiurheilumahdollsiuudet). Perusteluja kumpaa kohdetta suositte enemmän? Kumpi kohteista on isompi ja kummassa on enemmän paikallista menoa eikä vain turisteille tehty kylä.. Kiitos asiallisista vastauksista.

3

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semmostavaannyttämä

Kyproksella käyneet suosittelee Kyprosta, Kreikan kävijät Kreikkaa, jos paikallista menoa kaipaa, niin silloin ei kannata turistirysiin sännätä, ei turistirysissä ole yleensä juuri muuta kuin turistikyliä, yksi vaihtoehto on tietysti ottaa matka turistirysään ja vuokrata sieltä esim. auto lähteä sillä kiertämään paikkoja etäänpänä turistirysästä tai mennä taksilla. Yöelämää ja shoppailua varmaan löytyy molemmista paikoista.
      kartingista en noissa paikoissa tiedä, mutta vesiurheilumahdollisuudet on yleensä kaikissa maailman turistirysä rantakohteissa, eikä millään pahalla turistirysiä kohtaan, matkustan niihin myös itse. Kreeta tai Ayia Napa on varmaan makuasia, mutta tuskin nyt hirveästi poikkeaa toisistaan. Kuten ei mitkään muutkaan turistirysät,
      olen käynyt Kreetalla, en tosin plataniaksella mutta siitä on jo 30 vuotta aikaa Kyproksella myös mutta en Ayia napassa ja siitä on 20 vuotta aikaa, myöskin käyty useita kertoja Kanarian eri saarilla, manner Espanjassa, Bulgariassa ja useammassa paikassa Turkissa ja Egyptissä, Thaimaassa, Mauritiuksella, sekä Karibialla.
      Lähikohteet on turistirysiä jotka on kaikki ihan mukavia paikkoja, edellisistä en ehkä ostaisi matkaa uudelleen Bulgariaan enkä Egyptiin, vaikka Egyptissä onkin huimat sukellusvedet.

• Mautonta

Et ole käynyt Plataniassa etkä Ayia Napassa? ja silti vastasit diipadaapaa.
        Ja ketä kiinnostaa tuo sun luettelo matkakohteistasi.

• semmostavaannyttämä
        Mautonta kirjoitti:

Et ole käynyt Plataniassa etkä Ayia Napassa? ja silti vastasit diipadaapaa.
        Ja ketä kiinnostaa tuo sun luettelo matkakohteistasi.

Mutta kysymykseen tuli vastaus
        " Kumpi kohteista on isompi ja kummassa on enemmän paikallista menoa eikä vain turisteille tehty kylä.. Kiitos asiallisista vastauksista."

Molemmat on turisteille tehtyjä kyliä

ja enemmän tietoa minun vastauksessani oli sinun turhanpäiväiseen kommenttiin verrattuna, paikkalista taas oli sen takia että on sen verran eri paikkoja nähty että tietää edes vähän mistä puhuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      374
      2046
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1326
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1310
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      136
      1193
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      85
      1087
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      956
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      129
      909
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      880
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      818
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      760
    Aihe