Pohjanmaaralli

Etsivälöytääx

Ompahan reitti pohjanmaalla. Heti ykköseltä alkaen paikkaa. Ja mukana kaksi uuttakin pätkää. Lopultakin tuli reitti kunnan sivuille. Toki aikas oudon kunnan ilmoitustaululle, kun katsoo reittiä.

26

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tumpelopelle

      Minkä kunnan?

    • häijy

      eduskunnan?

      • kaaler

        Perikunnan ja valtuuskunnan


    • VeeKe

      Aika pitkälle samaa kun Töysä rallissa parivuotta takaperi.
      Vähän toiseen suuntaan ja välillä koukkaa pienelle tielle.
      Tuttua kauraa! Ei mittään uutta mitä ei olisi ajettu jossain muodossa.
      Ne uudet pätkätkin ajettiin Mesikämmen rallissa takavuosina.
      En mitään ylläripaikaa löytänyt koko reitiltä.

    • Peltovinkkeli

      Noinkohan on että ajetaan... ykkönen oli kuulemma jo peruttu

    • JanisPetke67

      Joo toi kunta oli aika jännä ! Mistä te löysitte?

    • sssff

      Peräseinäjoelta löytyy

    • Pekkapasiallukilli

      Joo 3 peruttu putkirikon vuoksi.

    • pekkapoutacelsius

      Ja neloselle putosi meteoriitti. Sekin pätkä poikki ja peruttu.

    • räpartisti

      Ek2 on huhujen mukaan peruttu kun kaljahatusta dokumenttia tekevä tuotantotiimi ei löytänyt runki paikkoja. Ilmeisesti vitoselle olisi jo tilattu savukoneet valmiiksi?

    • EnVaanLöydä

      Tahtoisi löytää tietoa, antakaas vähän vihjettä..

    • ssageeae

      Vittu niitä mistään netistä löydäkkään vaikka kuinka etsisit.

      • reittijoajettu

        löytyy kun osaa etsiä ei löydy suoraan googlaamalla


      • eioajettu

        Pistäs vinkkiä vaikket suoraa linkkiä tohtiskaan laittaan. En sahaile, ajelen vasta la-aamuna muutaman pätkän läpi, mutta vois suunnitella valmiiks esim tuuttaako nokan kohti S-jokea vai Alavusta täältä Treen suunnasta..?

        Kiitti :)


      • oiskokarttaa

    • enenneollut

      Kiitos vinkki myös..Ajan yksin Kankaanpäästä kattelee.

      • Ennenkinkaatojanähnyt

        Parkkola on ek 3!


    • Liukutukat

      Pekka ja pasi

    • No niin laitetaanpas tästäkin jotain.
      Ek1 siis peruttu.
      Ek2: Kuorasjärventie, Kallioniementie.
      Ek3: Hakojoentie, Keisalantie (tie 17279), Kettumäentie, Lehtomäentie.
      Ek4: Välkyntie, Sappiontie (tie 17295), Lamminahontie, Luomantie, Yhtiöntie,Sappiontie.

      Siinä alkupalat reitistä. Loput huomenna.

      • kiittikovasti

        Kiitti, mites oliskos sulkuaikoja kun HRT:ssä taitaa olla mukana tasanopeuskilpailukin, niin pätkät suljetaan jo kolme tuntia ennen nopeuskilpailijoita..?


      • Ek5: Vääräjärventie.
        Ek6: Rannankyläntie, Niinistöntie, Raisiontie.
        Ek7: Dahlbontie (tie 17347), Koskimäentie, Dahlbontie, Halmesmäentie.


    • penkallataas

      Piirtelen karttaa..kiitos ja ostan paketin myös..

    • Koneistajat

      Onko pitkätukat vielä muodissa

    • Rallyyy

      Onko kellään reittikarttaa

    • penkkamiäs

      Ei toiminu muikku ossin pesapallomaila

    • Penkaltaseurannut

      Mutta sauna oli kuuma ja juomat kylmää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe