Coral Sands hotelli /Hikkaduwa???

Hikkaduwa fan

Onko kenelläkään tietoa miten kävi Coral Sands hotellin aivan Hikkaduwan keskustassa. Se oli tänä vuonna ensi kertaa suomalaisten hotellina. Itse olen majoittunut siihen vuosia Hikkaduwassa ollessani.
Jonkunhan siellä on täytynyt olla. Pls, kertokaa pääsikö kaikki pois henkilökuntakin?Tuhoutuiko hotelli pahasti?

12

2474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olin paikalla

Olin majoitettuna Coral Sandissa katastrofin aikaan. Ala kerros ja ravintola samoin viereinen matalampi rakennus Blue Coral kärsivät pahoin.

• ...

käy katsomassa otsikon "hikkaduwa mitä tapahtunut?"
        vastauksista "kuvia hikkaduwasta"

• ...
        ... kirjoitti:

käy katsomassa otsikon "hikkaduwa mitä tapahtunut?"
        vastauksista "kuvia hikkaduwasta"

tarkoitus oli kirjoittaa coral sands. ei coral garden.

• Hikkaduwa fan
        ... kirjoitti:

tarkoitus oli kirjoittaa coral sands. ei coral garden.

Kiitos. Katsoin kuvat Hikkaduwasta itku silmässä.Kyllä on kamalaa, en enää oikein tunnistanut koko kylää.Muutamista isommista tutuista hotelleista saattoi päätellä missä kuva oli otettu.
        Kiitos kuvien ottajalle. Tekstit kertoivat paljon. Coral Sands on sentään pystyssä vaikkakin pahasti tuhoutunut.
        Onko sinulla tietoa esim front. desk manager Mr. Kudahettystä ja Siristä?Selvisikö henkilökunta ?

• Hikkaduwa fan

Katselin niitä Hikkaduwan kuvia ja totesin coral Sandin sentään jotenkin säilyneen pystyssä, verrattuna viereiseen et. puol.hotelliin.
        Onko sinulla tietoa henkilökunnasta ?
        Olen kiitollinen kaikista vastauksista.

• ...
        Hikkaduwa fan kirjoitti:

Kiitos. Katsoin kuvat Hikkaduwasta itku silmässä.Kyllä on kamalaa, en enää oikein tunnistanut koko kylää.Muutamista isommista tutuista hotelleista saattoi päätellä missä kuva oli otettu.
        Kiitos kuvien ottajalle. Tekstit kertoivat paljon. Coral Sands on sentään pystyssä vaikkakin pahasti tuhoutunut.
        Onko sinulla tietoa esim front. desk manager Mr. Kudahettystä ja Siristä?Selvisikö henkilökunta ?

Ymmärtääkseni Siri on ainakin elossa, toivottavasti voi hyvin. Ystävämme mainitsi hänet joissakin tulkkaustehtävissä...toivottavasti en anna väärää tietoa. muuta en tiedä...

Tänään saimme jälleen puhelun paikalliselta nuorelta mieheltä. Hän lupasi laittaa heti sähköpostia kun sai taas osoitteen, joka oli HUKKNUT sanan varsinaisessa merkityksessä. Kyselen heti,kun yhteydet taas toimii, jos siitä on sulle sitten vielä apua.

Kaikki tieto on niin tärkeää.. niin tippa tuli täälläkin silmään kun näki nuo rakkaat rannat ja hävityksen..

• heinja

olin hikkaduwassa coral sands hotellissa 1994 siinä lähellä rannalla oli kumaran baari jonka pitäjä oli asunut suomessa ja puhui hyvin suomea, oli hyvin auttavainen ja fiksu, kuinkahan hänelle kävi ja vai olikohan hänellä siellä enää kuppilaa

• Hikkadufa fan
        ... kirjoitti:

Ymmärtääkseni Siri on ainakin elossa, toivottavasti voi hyvin. Ystävämme mainitsi hänet joissakin tulkkaustehtävissä...toivottavasti en anna väärää tietoa. muuta en tiedä...

Tänään saimme jälleen puhelun paikalliselta nuorelta mieheltä. Hän lupasi laittaa heti sähköpostia kun sai taas osoitteen, joka oli HUKKNUT sanan varsinaisessa merkityksessä. Kyselen heti,kun yhteydet taas toimii, jos siitä on sulle sitten vielä apua.

Kaikki tieto on niin tärkeää.. niin tippa tuli täälläkin silmään kun näki nuo rakkaat rannat ja hävityksen..

Kiitos tiedoista. Luen jatkossakin tätä palstaa. Ole kiltti ja laita tietosi tänne.Toivotaan, että ovat molemmat selvinneet ja kaikki muutkin.

• Hikkaduwa fan
        heinja kirjoitti:

olin hikkaduwassa coral sands hotellissa 1994 siinä lähellä rannalla oli kumaran baari jonka pitäjä oli asunut suomessa ja puhui hyvin suomea, oli hyvin auttavainen ja fiksu, kuinkahan hänelle kävi ja vai olikohan hänellä siellä enää kuppilaa

Kumara on aika yleinen nimi siellä. Mutta kävin usein syömässä yhdessä todella pienessä paikassa Galle roadin vas. puolella(et. mennessä), noin (200-400m) Coral Sandistä etelään.Siinä ruokapaikan vieressä oli pieni "putiikki" jonka myyjä oli käynyt monasti Suomessa.Ruokaani odotellessa hän usein tuli juttelemaan minun kanssani kun kuuli, että olen suomalainen.Hän näytti minulle passiaankin
        :-))en muista hänen nimeään, mutta oliskohan se voinut olla hän????Tämä oli helmikuun lopulla 2004.

• olin paikalla
        heinja kirjoitti:

Kumaralla ei ole enää kuppilaa Hikkaduwassa. Hänen työpaikka on Beruwelassa Tui Nordik matkaopas. Näimme hänet 28.12.04.hyvässä kunnossa.

• heinja
        olin paikalla kirjoitti:

Kumaralla ei ole enää kuppilaa Hikkaduwassa. Hänen työpaikka on Beruwelassa Tui Nordik matkaopas. Näimme hänet 28.12.04.hyvässä kunnossa.

kiitos tiedoistä!

• Nimetön
        Hikkaduwa fan kirjoitti:

ole hikkaduwalainen kuka sina olet otta yhteutta o5o 5289727

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3909
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3505
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      79
      3343
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2648
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      124
      1608
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1516
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1134
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1124
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1110
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1026
    Aihe