Coral Sands hotelli /Hikkaduwa???

Hikkaduwa fan

Onko kenelläkään tietoa miten kävi Coral Sands hotellin aivan Hikkaduwan keskustassa. Se oli tänä vuonna ensi kertaa suomalaisten hotellina. Itse olen majoittunut siihen vuosia Hikkaduwassa ollessani.
Jonkunhan siellä on täytynyt olla. Pls, kertokaa pääsikö kaikki pois henkilökuntakin?Tuhoutuiko hotelli pahasti?

12

2408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olin paikalla

      Olin majoitettuna Coral Sandissa katastrofin aikaan. Ala kerros ja ravintola samoin viereinen matalampi rakennus Blue Coral kärsivät pahoin.

      • ...

        käy katsomassa otsikon "hikkaduwa mitä tapahtunut?"
        vastauksista "kuvia hikkaduwasta"


      • ...
        ... kirjoitti:

        käy katsomassa otsikon "hikkaduwa mitä tapahtunut?"
        vastauksista "kuvia hikkaduwasta"

        tarkoitus oli kirjoittaa coral sands. ei coral garden.


      • Hikkaduwa fan
        ... kirjoitti:

        tarkoitus oli kirjoittaa coral sands. ei coral garden.

        Kiitos. Katsoin kuvat Hikkaduwasta itku silmässä.Kyllä on kamalaa, en enää oikein tunnistanut koko kylää.Muutamista isommista tutuista hotelleista saattoi päätellä missä kuva oli otettu.
        Kiitos kuvien ottajalle. Tekstit kertoivat paljon. Coral Sands on sentään pystyssä vaikkakin pahasti tuhoutunut.
        Onko sinulla tietoa esim front. desk manager Mr. Kudahettystä ja Siristä?Selvisikö henkilökunta ?


      • Hikkaduwa fan

        Katselin niitä Hikkaduwan kuvia ja totesin coral Sandin sentään jotenkin säilyneen pystyssä, verrattuna viereiseen et. puol.hotelliin.
        Onko sinulla tietoa henkilökunnasta ?
        Olen kiitollinen kaikista vastauksista.


      • ...
        Hikkaduwa fan kirjoitti:

        Kiitos. Katsoin kuvat Hikkaduwasta itku silmässä.Kyllä on kamalaa, en enää oikein tunnistanut koko kylää.Muutamista isommista tutuista hotelleista saattoi päätellä missä kuva oli otettu.
        Kiitos kuvien ottajalle. Tekstit kertoivat paljon. Coral Sands on sentään pystyssä vaikkakin pahasti tuhoutunut.
        Onko sinulla tietoa esim front. desk manager Mr. Kudahettystä ja Siristä?Selvisikö henkilökunta ?

        Ymmärtääkseni Siri on ainakin elossa, toivottavasti voi hyvin. Ystävämme mainitsi hänet joissakin tulkkaustehtävissä...toivottavasti en anna väärää tietoa. muuta en tiedä...

        Tänään saimme jälleen puhelun paikalliselta nuorelta mieheltä. Hän lupasi laittaa heti sähköpostia kun sai taas osoitteen, joka oli HUKKNUT sanan varsinaisessa merkityksessä. Kyselen heti,kun yhteydet taas toimii, jos siitä on sulle sitten vielä apua.

        Kaikki tieto on niin tärkeää.. niin tippa tuli täälläkin silmään kun näki nuo rakkaat rannat ja hävityksen..


      • heinja

        olin hikkaduwassa coral sands hotellissa 1994 siinä lähellä rannalla oli kumaran baari jonka pitäjä oli asunut suomessa ja puhui hyvin suomea, oli hyvin auttavainen ja fiksu, kuinkahan hänelle kävi ja vai olikohan hänellä siellä enää kuppilaa


      • Hikkadufa fan
        ... kirjoitti:

        Ymmärtääkseni Siri on ainakin elossa, toivottavasti voi hyvin. Ystävämme mainitsi hänet joissakin tulkkaustehtävissä...toivottavasti en anna väärää tietoa. muuta en tiedä...

        Tänään saimme jälleen puhelun paikalliselta nuorelta mieheltä. Hän lupasi laittaa heti sähköpostia kun sai taas osoitteen, joka oli HUKKNUT sanan varsinaisessa merkityksessä. Kyselen heti,kun yhteydet taas toimii, jos siitä on sulle sitten vielä apua.

        Kaikki tieto on niin tärkeää.. niin tippa tuli täälläkin silmään kun näki nuo rakkaat rannat ja hävityksen..

        Kiitos tiedoista. Luen jatkossakin tätä palstaa. Ole kiltti ja laita tietosi tänne.Toivotaan, että ovat molemmat selvinneet ja kaikki muutkin.


      • Hikkaduwa fan
        heinja kirjoitti:

        olin hikkaduwassa coral sands hotellissa 1994 siinä lähellä rannalla oli kumaran baari jonka pitäjä oli asunut suomessa ja puhui hyvin suomea, oli hyvin auttavainen ja fiksu, kuinkahan hänelle kävi ja vai olikohan hänellä siellä enää kuppilaa

        Kumara on aika yleinen nimi siellä. Mutta kävin usein syömässä yhdessä todella pienessä paikassa Galle roadin vas. puolella(et. mennessä), noin (200-400m) Coral Sandistä etelään.Siinä ruokapaikan vieressä oli pieni "putiikki" jonka myyjä oli käynyt monasti Suomessa.Ruokaani odotellessa hän usein tuli juttelemaan minun kanssani kun kuuli, että olen suomalainen.Hän näytti minulle passiaankin
        :-))en muista hänen nimeään, mutta oliskohan se voinut olla hän????Tämä oli helmikuun lopulla 2004.


      • olin paikalla
        heinja kirjoitti:

        olin hikkaduwassa coral sands hotellissa 1994 siinä lähellä rannalla oli kumaran baari jonka pitäjä oli asunut suomessa ja puhui hyvin suomea, oli hyvin auttavainen ja fiksu, kuinkahan hänelle kävi ja vai olikohan hänellä siellä enää kuppilaa

        Kumaralla ei ole enää kuppilaa Hikkaduwassa. Hänen työpaikka on Beruwelassa Tui Nordik matkaopas. Näimme hänet 28.12.04.hyvässä kunnossa.


      • heinja
        olin paikalla kirjoitti:

        Kumaralla ei ole enää kuppilaa Hikkaduwassa. Hänen työpaikka on Beruwelassa Tui Nordik matkaopas. Näimme hänet 28.12.04.hyvässä kunnossa.

        kiitos tiedoistä!


      • Nimetön
        Hikkaduwa fan kirjoitti:

        Kiitos. Katsoin kuvat Hikkaduwasta itku silmässä.Kyllä on kamalaa, en enää oikein tunnistanut koko kylää.Muutamista isommista tutuista hotelleista saattoi päätellä missä kuva oli otettu.
        Kiitos kuvien ottajalle. Tekstit kertoivat paljon. Coral Sands on sentään pystyssä vaikkakin pahasti tuhoutunut.
        Onko sinulla tietoa esim front. desk manager Mr. Kudahettystä ja Siristä?Selvisikö henkilökunta ?

        ole hikkaduwalainen kuka sina olet otta yhteutta o5o 5289727


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe