Hei, onko kenelläkään tietoa, vieläkö Suomessa järjestetään Silva-menetelmän kursseja? Sähköposti ei mennyt perille silvamenetelma.comin asiakaspalveluosoitteeseen enkä löydä mistään tietoa vieläkö noita kursseja pidetään Suomessa. Olisin menossa jos niitä jossain pidetään.
Silva-menetelmä
9
4012
Vastaukset
- Rastijaska
Itse suunnistin vuosia Silva-menetelmällä, mutta sitten vaihdoin Suunto-menetelmään.
- Peruuta
Hei, minäkin kaipailen kurssia. Nyt kannttaa silvata missä Riitta luuraa?
- sv30
Sitä samaa minäkin,että missäpäin Riitta on,onko kellään tietoa pitääkö kursseja vielä?
- Anonyymi
Riitta siirtyi sateenkaarisilloille
- Anonyymi
Kaikkea hyvää sinulle Rakas ystävä uusiin seikkailuihin!
💚🙏💜
- Anonyymi
Hei!
Facebookissa on ryhmä Ihanteellinen rentoutumispaikka. Sieltä löytyy Silva kurssin käyneitä.
Tervetuloa!
Paremmin Paremmin yhä Paremmin!- Anonyymi
Miksi ei tää kommentti tuu läpi? Voinko saada linkin tähän ryhmään? En löydä ryhmää.
- Anonyymi
Tuolta tieto:
https://silbadeepdives.substack.com/p/bitti-bittium-finnish-engineers-who - Anonyymi
silva.fi niin hyvin meni perille eikä ole perästä kuulunut.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846