Pissailu matolle

Kiukkunenjustnyt

Auttakaas vähän, kertokaa millä ihmeellä mä saan 8kuisen chihun tajuumaan et matto ei ole wc? Tekee kaikki tarpeensa ulos (voiko niin sanoa kun yksi matto kastuu sisälläkin)... Olohuoneen mattoon lirauttaa pissat aina kun saan sen putsauksen jälkeen takaisin tai kun se putsauksen jälkeen odottaa et on täysin kuiva ja voi siirtää paikoilleen. Aivan pentuna kun pisuja/kakkoja tuli aluksi minne sattuu, tähänkin ks mattoon, onko vaan että hajut edelleen siinä on ja siksi tämä yksi matto on kiusan kohteena vai mikä hitto siinä sitten on? Miten tollaisen saa loppumaan? Toruilla/arestilla/muu??

7

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auhaua

      Kiellä, kunnolla. Vahdit tilannetta ja kun koira suunnittelee pissaamista, karjaiset infernaalisen EI!:n ja kolistelet vielä jotain lisäksi. Virheen olet tehnyt alussa kun et ottanut mattoja pois.

    • Kiukkunenjustnyt1

      Kyllä otin aluksi matot pois, takaisin vasta kun oli sisäsiisti, mutta silti tämä yksi matto houkuttaa. Eikä kukaan pysty vahtimaan koiraa 24/7.

    • Smallorbeautiful

      Meillä auttoi sitruslitkun (tropic clean tai simple solution extreme hyviä) suihkautaminen pinnoille lopetamaan ja haihdutin tuotteet (D.A.P). Tietenkin varmistat ettei sairaus tai stressi laukaise käytöstä myöskin. Vaippoja tai leikautusta kannattaa aikuisiällä harkita mikäli jatkuu.

    • kynälyijy26

      Ota kyseinen matto pois!

      • Kxkdmmdkx

        Näin juuri! Siihen mattoon jää se kusen haju vaikka sen kuinka pesee ja ei itse enää haista. Koira haistaa kyllä ja se on ikuinen vessa sille. Matto roviolle ja uusi tilalle!


      • Koettu

        Matto pesuun,jos se on mahdollista. Sitten etikkaa suihkauksena paikkoihin,joihin on jalkaa nostettu, pestylle matollekin ,mikäli kestää sen.


    • asdasdasddd

      Mä en pitänyt mattoja ollenkaan niin kauan kun koira ei ollut sisäsiisti.

      Paljon helpompi, kun ei tarvii siivoilla turhaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe