Pissailu matolle

Kiukkunenjustnyt

Auttakaas vähän, kertokaa millä ihmeellä mä saan 8kuisen chihun tajuumaan et matto ei ole wc? Tekee kaikki tarpeensa ulos (voiko niin sanoa kun yksi matto kastuu sisälläkin)... Olohuoneen mattoon lirauttaa pissat aina kun saan sen putsauksen jälkeen takaisin tai kun se putsauksen jälkeen odottaa et on täysin kuiva ja voi siirtää paikoilleen. Aivan pentuna kun pisuja/kakkoja tuli aluksi minne sattuu, tähänkin ks mattoon, onko vaan että hajut edelleen siinä on ja siksi tämä yksi matto on kiusan kohteena vai mikä hitto siinä sitten on? Miten tollaisen saa loppumaan? Toruilla/arestilla/muu??

7

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auhaua

Kiellä, kunnolla. Vahdit tilannetta ja kun koira suunnittelee pissaamista, karjaiset infernaalisen EI!:n ja kolistelet vielä jotain lisäksi. Virheen olet tehnyt alussa kun et ottanut mattoja pois.

• Kiukkunenjustnyt1

Kyllä otin aluksi matot pois, takaisin vasta kun oli sisäsiisti, mutta silti tämä yksi matto houkuttaa. Eikä kukaan pysty vahtimaan koiraa 24/7.

• Smallorbeautiful

Meillä auttoi sitruslitkun (tropic clean tai simple solution extreme hyviä) suihkautaminen pinnoille lopetamaan ja haihdutin tuotteet (D.A.P). Tietenkin varmistat ettei sairaus tai stressi laukaise käytöstä myöskin. Vaippoja tai leikautusta kannattaa aikuisiällä harkita mikäli jatkuu.

• kynälyijy26

Ota kyseinen matto pois!

• Kxkdmmdkx

Näin juuri! Siihen mattoon jää se kusen haju vaikka sen kuinka pesee ja ei itse enää haista. Koira haistaa kyllä ja se on ikuinen vessa sille. Matto roviolle ja uusi tilalle!

• Koettu

Matto pesuun,jos se on mahdollista. Sitten etikkaa suihkauksena paikkoihin,joihin on jalkaa nostettu, pestylle matollekin ,mikäli kestää sen.

• asdasdasddd

Mä en pitänyt mattoja ollenkaan niin kauan kun koira ei ollut sisäsiisti.

Paljon helpompi, kun ei tarvii siivoilla turhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      105
      1888
    2. 239
      1678
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1076
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      62
      980
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      65
      929
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      63
      828
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      827
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      811
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      805
    Aihe