Pissailu matolle

Kiukkunenjustnyt

Auttakaas vähän, kertokaa millä ihmeellä mä saan 8kuisen chihun tajuumaan et matto ei ole wc? Tekee kaikki tarpeensa ulos (voiko niin sanoa kun yksi matto kastuu sisälläkin)... Olohuoneen mattoon lirauttaa pissat aina kun saan sen putsauksen jälkeen takaisin tai kun se putsauksen jälkeen odottaa et on täysin kuiva ja voi siirtää paikoilleen. Aivan pentuna kun pisuja/kakkoja tuli aluksi minne sattuu, tähänkin ks mattoon, onko vaan että hajut edelleen siinä on ja siksi tämä yksi matto on kiusan kohteena vai mikä hitto siinä sitten on? Miten tollaisen saa loppumaan? Toruilla/arestilla/muu??

7

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auhaua

Kiellä, kunnolla. Vahdit tilannetta ja kun koira suunnittelee pissaamista, karjaiset infernaalisen EI!:n ja kolistelet vielä jotain lisäksi. Virheen olet tehnyt alussa kun et ottanut mattoja pois.

• Kiukkunenjustnyt1

Kyllä otin aluksi matot pois, takaisin vasta kun oli sisäsiisti, mutta silti tämä yksi matto houkuttaa. Eikä kukaan pysty vahtimaan koiraa 24/7.

• Smallorbeautiful

Meillä auttoi sitruslitkun (tropic clean tai simple solution extreme hyviä) suihkautaminen pinnoille lopetamaan ja haihdutin tuotteet (D.A.P). Tietenkin varmistat ettei sairaus tai stressi laukaise käytöstä myöskin. Vaippoja tai leikautusta kannattaa aikuisiällä harkita mikäli jatkuu.

• kynälyijy26

Ota kyseinen matto pois!

• Kxkdmmdkx

Näin juuri! Siihen mattoon jää se kusen haju vaikka sen kuinka pesee ja ei itse enää haista. Koira haistaa kyllä ja se on ikuinen vessa sille. Matto roviolle ja uusi tilalle!

• Koettu

Matto pesuun,jos se on mahdollista. Sitten etikkaa suihkauksena paikkoihin,joihin on jalkaa nostettu, pestylle matollekin ,mikäli kestää sen.

• asdasdasddd

Mä en pitänyt mattoja ollenkaan niin kauan kun koira ei ollut sisäsiisti.

Paljon helpompi, kun ei tarvii siivoilla turhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2143
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1454
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      934
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe