Apua nopeasti!!!

Jalosydän

Okei eli mulla on koulussa 2 kaveria ja mulla on niin huono tuuri että kumpikaan niistä ei oo koulussa huomenna. Mulla ei oo muita kavereita meidän luokalla joten joutuisin olemaan koko päivän yksin. Voisin tietty olla muidenkin kanssa mutta kun ne vaan pelaa jotain tyhmää peliä välkällä missä kastuu ihan kokonaan. Joten päätin että aion olla kipee huomenna ja vielä parempi että ylihuomennakin mutta en voi huijata että oon kipee koska vanhemmat haluu nähä että onko mulla oikeesti kuumetta koska ne ei usko jos vaan sanon että juu oli 38.2. Miten saada kuume mahd nopeasti!!! Ja mieluiten että ois myös jotain muuta esim. päänsärkyy, vatsavaivoja tai jotain muuta!!! Vastatkaa pliiiiiiiiiiiis

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • delfiini5

      Mä tavallaan ymmärrän sun syyn. Usko tai älä, mut mun mielestä lintsaaminen on ok jos on oikeesti hyvä syy... mulla se on yleensä henkinen väsymys (mulla on vaikea masennus)

      oot varmasti kuullut tästä, mutta fluori hammastahna todella toimii. Älä ota sitä kamalan paljoa jos syöt ekaa kertaa. Ei se vähän käytettynä ole vaarallista, jos olet suht terve nuori, mutta et uskokaan miten huono olo voi tulla jos otat sitä liikaa. Pääkipu ja kuumetta about 2 tunnin sisällä. Jos ei nouse tarpeeksi niin ota vähän enemmän...
      Kuumeen noustessa tulee kylmä, joten valita kylmää oloa. Laita villasukat jalkaan. Liiku hitaasti ja pidä silmiä raollaan. Puhu hiljaa. Älä ole liikaa koneella tai telkkarin ääressä ennen kuin saat jäädä kotiin, se olisi epäilyttävää. Nuku vaikka sohvalla.

      paljon voimia sinulle, ja jaksamista! ♥

    • nolikset11

      Ooks ottanu mielialalääkkeet? Tarviit niitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe