Okei siis mulla on huomenna koe ja mun bestikset ei oo koulussa joten en haluu missään nimessä mennä kouluun. Kukaan meidän luokkalainen ei tykkää musta eikä kukaan haluu olla mun kaa joten haluun olla kipeenä koska se on sinut mahdollisuus olla pois. Miten mä saan yön aikana kuumeen, flunssan, huononolon, vatsavaivoja tai jotain?
Vastauksia nopeasti pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
Miten saada kuume?!!!
8
276
Vastaukset
- Samiksii
Mulla on ihan sama juttu mun bestis ei tuu kouluun huomenna koska sillä on tutustuminen ylä-asteelle. Meidän luokalla on ryhmät: diivat, nörtit, poikamaiset tytöt ja tavalliset. Mä kuulun tavallisiin mun bestiksen kaa ja en voi mennä muuhun ryhmään päiväks koska ei kukaan haluu mua sinne mä en kuulu sinne. Joten olisin yksin koko päivän. Joten ollaan samassa veneessä. Vastauksia mäkin haluun kuumen tai jotain yössä?
- nolikset11
Tunge paskaa suun täyteen ni nopeasti saat kuumeen
- Njo
Juo kaksi lasia suolavettä, ei oo vaivan arvosta mutta niin tuut sairaaksi
- Parikeinoo
Pieniä keinoja.. Aamulla laita vettä suuhun ja mene vessaan oksentamaan se vesi pois (jos tajuatte)
Toinen kastele hiukset ja nuku ikkuna auki
Kolmas hireo kuumemittaria lakanaan ja pistä se sen jälkeen kainaloon ( tietenkin kun kuumemittari on päällä)
Tässä pari keinoa.. En tiedä toimiiko kun itse ei tarvitse kokeilla..- Juuhhuujh
Tuo että hieroo kuumemittaria lakanaan, housuin jne on ehkä paras menetelmä. Itse olen tämän tehdessäni lisäksi myös valvonut pitkään joten vaikutan aamulla ihan kuolleelta joka lisää uskottavuutta.
- nolikset11
Luo puukko aivoistas läpi ni ei tarvi mennä kouluu
- Neuvo-Eero
Juo bensiiniä nii tuut tosi kipeeksi
- hyi.perkele
Kato 2 girl 1 cup, 3 girl no cup ja Black Salami niin oot kipee sieraavan viikon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708