Ehkä me nyt hiljennymme hetkeksi...

onkokaikkimennytohi

ja mietiskelemme vakavasti syytä tämän palstan suosion häviämiseen.
Sormella ei saa osoittaa, mutta mieltänsä saa näyttää.
Mitä tämä palsta tarvitsee noustakseen jälleen uuteen kukoistukseen ja muotoutuu taas siksi mukavaksi ajanvietepaikaksi, miksi se on alunperinkin tarkoitettu.

122

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-jymmärrä

???
      Se mitä itse täällä käyn poukkoilemassa, tulen, otan osaa tai en ja häivyn, pirun vilkastahan täällä on verrattuna lukuisiin muihin palstoihin. Vai onko teillä täällä oma johtokunta ja oma erityinen taso, mistä ei voi tinkiä, joka on oltava vähintään tai jotakin?
      Ahaa. Ymmärrän. Täällä tarvitaan vähintään minua ja kaltaisiani luomaan ulkopuolista näkökantaa. Mutta minulla ei ole sinistä kikkiä...eiku nikkiä.

• hiljaisuuskuuluu

Luvassa on ilmeisesti tarkoin harkittuja, syvällisesti pohdittuja mietteitä, koska aloitus sai palstalaiset vaikenemaan ja syventymään tähän vallitsevaan tilanteeseen.
      Nyt on mietintämyssyt kovassa käytössä.
      Jännittää!

• Odotusten-pitkä-24h

Minäkin, tässä istunut pian 5 tuntia, jänskät sormenpäissä että mitä tapahtuu? Avautuuko sanaiset sana-uurnat vai vaikeneeko seurakunta? Tuossa alla on kannanottoja, en ole uskaltanut katsoa, vielä..? Siis minun koneeni on istunut ja päivystänyt. Itse olen pomppinut ihan muissa maailmoissa kuin palstalla.

• En ole huomannut. Ihan kivoja kirjoittajia täällä on. Vai johtuuko minusta kun kirjoittajat häviää, minä vain kirjoittelen enkä huomaa mitään ;)

• Viatonsivullinen

Kaikki puhuneet suunsa puhtaaksi, ei mitään sanomista enään.
        Eipä ole minullakaan. Huomena menen parturiin, tukkaa lyhennetään noin 10sm. On se silti vielä olkapäilleasti, helpompi laittaa soljella ylös kiinni. Parturi on ostoskeskuksessa, siellä on kiva kahvila, juon kahvit ja kiertelen hiukan. Jospa täällä ei mitään ihmeitä tarvitsekaan olla, elämä on joskus hyvinkin tapahtumaköyhää, se on hyvä, voi olla rauhassa.

• Viatonsivullinen kirjoitti:

Eipä ole minullakaan. Huomena menen parturiin, tukkaa lyhennetään noin 10sm. On se silti vielä olkapäilleasti, helpompi laittaa soljella ylös kiinni. Parturi on ostoskeskuksessa, siellä on kiva kahvila, juon kahvit ja kiertelen hiukan. Jospa täällä ei mitään ihmeitä tarvitsekaan olla, elämä on joskus hyvinkin tapahtumaköyhää, se on hyvä, voi olla rauhassa.

mää vasta päätin palata takaisin
        noin puoltoista viikkoo sitten
        oli pitkiä taukoja ja välillä kävin vaan vilkaisemassa
        hei ja mää meen kans huomenna kampaajalle
        mutta kun on lyhyet hiukset niin niistä ei voi kymentä senttiä lyhentää
        mutta ajattelin vähän jotain väriä sekaan raitojen muodossa
        ja sit katotaan mitä uus tyttö keksii kun meen ihan uuteen paikkaan
        kun sain sinne lahjakortin leikkaukseen ja kampaukseen
        mutta meinaan testata myös hänen värisilmäänsä
        ja täytyy sanoo että tällaiselle kesäihmiselle
        tää aika on aika tapahtumaköyhää
        mielellään vaan istuu tuvassa ja lämmittää leivinuunia.

• Viatonsivullinen kirjoitti:

Olen myös tilaamassa aikaa kampaajalle. En osaa päättää mitä teettäisin. Hiukset ovat aika pitkät, toisaalta haluaisin lyhyet hiukset, mutta jos kadun niitä ei saa nopeasti takaisin pidemmiksi.

• Viatonsivullinen

Nyt on hiukset lyhennetty ja ohennettu. Olkoot nyt tämänpäivän auki, niin hienoksi kiharsi latvat. Kampaajalta ostin taas tuotteita, erilaisia, pitkäksiaikaa riittää. Pitkää tukkaa joutuu kasvattamaan niin kauan ettei sitä henno leikata. Minulla otsatukkakin on kasvatettu yhtäpitkäksi. Halpa on pitää pitkää, ei maksa lyhennys paljonkaan. Lyhyt tukka maksaa paljon jos vielä värjäilee ja raidoittelee. Nyt voisin viettää taas hiljaisen hetken ja kunnioittaa aloittajan toivomusta.

• mimmimum-mi

En usko että se mitään auttaa mietiskellä palstan tilaa.... ei se mitään edesauta....ainoastaan voimme ajatella miten minä toimin että palsta toimii.... sinne suuntaan kuin minä haluaisin....
      Taas tämä klisee....vain itseään voi muuttaa....toista ei voi.

• Totuus.sanottava

Syy löytyy palstan omistajista ja heidän rengeistään, he poistavat kirjoituksia jotka eivät ole heidän mielipiteitensä mukaisia. Muutama vuosi sitten oli sama tilanne ja nyt voi mennä taas muutama vuosi ennenkuin yritetään uudelleen, eihän tämä ole ainoa palsta johon voi kirjoitella. Palkoollisten Joo Joo kirjoituksia täällä hyväksytään palstan täytteeksi ja mainostilan ostajillekin näköjään tilanne sopii. Tämäkin kirjoitus oli liian rohkea ja tod.näköisesti poistetaan, mutta kun kysyttiin niin vastasin, ettäs tiedätte.:))

• Viatonsivullinen

Ei täällä mitään yhteistä juonta tarvitse olla. Aloitus riittää juoneksi, moninikkiset kirjoittajat säveltävät sisällön. Eihän sille mitään voi ettei ole enempää kiinnostuneita täällä. On niin paljon mahdollisuuksia, uusia tulee. Kaikki nämä ovat hiukan erilaisia, onhan tämä ollut ihan hyvä juttu, ei minulla ole mitään valittamista. Ken leikkiin ryhtyy.....:-)

• kylmätotuus

En tiedä millainen tämä palsta on ollut ennen vuotta 2014, koska silloin vasta tänne tulin.
      Jotenkin minulle on tullut käsitys , että täällä jopa yli 10 vuotta olleet muodostavat oman kuppikuntansa, joka on jakautunut vähintään kahteen leiriin, jotka "taistelevat" keskenään. Syytä jakautumiseen en tiedä, mutta se käy selvästi ilmi, kun esiin vedellään asioita, jotka ovat tapahtuneet esim. vuonna 2003. Ainoastaan mukanaolleet voisivat tietää "totuuden", mutta kukaan ei ole halukas sitä kertomaan.

Monet vakinikit ovat kyllästyneet meininkiin ja häipyneet palstalta.
      Uudet tulokkaat liiskataan oitis vanhojen toimesta.
      Tuloksena on, että palstasta on tullut sisäänlämpiävä ja sisäsiittoinen "syyttelypalsta".

Olen aiemminkin kirjoittanut, että kirjoitusten -ja palstantaso nousee ainoastaan pakollisella rekkautumisella ja estämällä rekisteröityjen nimimerkkien puskaan meno.
      Sitä ei tule tapahtumaan, koska koko Suomi24 lopahtaisi uudistuksen myötä.

Odottelen, että joku nimimerkki avaa lopultakin sanaisenarkkunsa ja kertoo, mistä oikeasti on kysymys. Pahoin pelkään, että odotuksestani tulee pitkä.

• Tulin tälle palstalle reilut viisi vuotta sitten, tuttuja ja vieraampia nimimerkkejä näkyy, kuppikunnista en tiedä mitään. Tuttujen kanssa on helpompi jutella, kuin heidän jotka vaihtavat nikkiä joka viestiin tai vähintään ketjuun.
        Ei edes kiinnosta tutkailla palstaa "sillä silmällä", erilaisia kirjoittajia, erilaisine mielipiteineen, sehän on palstan tarkoitus.
        En oikein ymmärrä miksi täällä "keskustellaan" niin paljon palstasta ja kirjoittajista.
        Kuka on kuka ja joku toinenkin, mitä hän tai sivupersoonansa kirjoitti silloin ja sinä vuonna. Mikä siinä on niin kiinnostavaa, sen minä haluaisin tietää. Antaa menneitten juttujen olla, en minä eilen naapuriltakaan tivannut sitä mitä hän sanoi muutamia vuosia sitten. Ihan pysyttiin ajankohtaisissa aiheissa.
        Kun ei pidä palstaa liian tärkeänä, vaan pistäytyy joko lukemassa tai mielipiteensä jostakin kirjoittamassa. Ei tartu jonkun nilkkaan kiinni tai mene kirjoittamaan pelkän ilkeän heiton hänelle, josta ei "pidä". Ei täällä tarvitse kaikista pitää, emmehän pidä muutenkaan kaikista ihmisistä yhtä paljon. Mutta tuskin livessä hyökkäämme pilkallisin sanoin heille huutelemaan. Ohitamme kohteliaasti ja käännymme muualle.
        Jospa joku kertoo sinulle mistä on kysymys, minä en siihen pysty.

• ei.mitään

Mitäpä se hyvejää pakollinen rekkautuminenkaan. Vakituiset palstailijat kirjoittelisivat kuitenkin useammalla nimimerkillä keskenään kuten tähänkin asti.

• ei.mitään.nikkejä
        Ancelina kirjoitti:

Tulin tälle palstalle reilut viisi vuotta sitten, tuttuja ja vieraampia nimimerkkejä näkyy, kuppikunnista en tiedä mitään. Tuttujen kanssa on helpompi jutella, kuin heidän jotka vaihtavat nikkiä joka viestiin tai vähintään ketjuun.
        Ei edes kiinnosta tutkailla palstaa "sillä silmällä", erilaisia kirjoittajia, erilaisine mielipiteineen, sehän on palstan tarkoitus.
        En oikein ymmärrä miksi täällä "keskustellaan" niin paljon palstasta ja kirjoittajista.
        Kuka on kuka ja joku toinenkin, mitä hän tai sivupersoonansa kirjoitti silloin ja sinä vuonna. Mikä siinä on niin kiinnostavaa, sen minä haluaisin tietää. Antaa menneitten juttujen olla, en minä eilen naapuriltakaan tivannut sitä mitä hän sanoi muutamia vuosia sitten. Ihan pysyttiin ajankohtaisissa aiheissa.
        Kun ei pidä palstaa liian tärkeänä, vaan pistäytyy joko lukemassa tai mielipiteensä jostakin kirjoittamassa. Ei tartu jonkun nilkkaan kiinni tai mene kirjoittamaan pelkän ilkeän heiton hänelle, josta ei "pidä". Ei täällä tarvitse kaikista pitää, emmehän pidä muutenkaan kaikista ihmisistä yhtä paljon. Mutta tuskin livessä hyökkäämme pilkallisin sanoin heille huutelemaan. Ohitamme kohteliaasti ja käännymme muualle.
        Jospa joku kertoo sinulle mistä on kysymys, minä en siihen pysty.

Sen verran on kokemusta vakinikistä että sain paskaa niskaani koko ajan yritimpä keskustella mistä tahansa. Aina oli samat räkyttämässä hävyttömyyksillään.

Ilkimysten rekisteröidytkin nimimerkit pitäisi poistaa kokonaan silloin kun eivät osaa olla ihmisiksi.

• ei.mitään.nikkejä kirjoitti:

Sen verran on kokemusta vakinikistä että sain paskaa niskaani koko ajan yritimpä keskustella mistä tahansa. Aina oli samat räkyttämässä hävyttömyyksillään.

Ilkimysten rekisteröidytkin nimimerkit pitäisi poistaa kokonaan silloin kun eivät osaa olla ihmisiksi.

Helpompaa varmaan onkin kirjoittaa vaihtuvilla nikeillä, niillähän suurin osa itseenikin kohdistuvista heitoista tulee.
        On sentään joitain jotka uskaltavat tutullakin nimimerkillään asiansa kertoa.

• ei.mitään.nikkejä
        Ancelina kirjoitti:

Helpompaa varmaan onkin kirjoittaa vaihtuvilla nikeillä, niillähän suurin osa itseenikin kohdistuvista heitoista tulee.
        On sentään joitain jotka uskaltavat tutullakin nimimerkillään asiansa kertoa.

Sinulle en ole koskaan mitään ilkeyksiä heitellyt, mutta onko takeita ettet itse ole kenellekään vaihtuvalla nikillä puskasta heitellyt?

• ei.mitään kirjoitti:

Mitäpä se hyvejää pakollinen rekkautuminenkaan. Vakituiset palstailijat kirjoittelisivat kuitenkin useammalla nimimerkillä keskenään kuten tähänkin asti.

Ei huutele kaikki . On kuule suorat sivut .

Sinulle en ole koskaan mitään ilkeyksiä heitellyt, mutta onko takeita ettet itse ole kenellekään vaihtuvalla nikillä puskasta heitellyt?

Sehän on aivan sama mitä sanon, täällä on jo kauan sitten tuomittu minunkin kirjoitukseni ja tekoni. Turha innoittaa ketään uusiin suorituksiin.

Kyllähän sitä paskaa tulee rekatuille, niin sulle, mulle, kuin Hentun Liisalekkin. Onneksi se paska on ollut kiinteää, toistaiseksi, ettei napaan asti valu.
        Mä välttäisin osan paskasta sillä, että kävisin joka päivä laittamassa pisteen palstalle, vaan tuo "oikea" elämä vie usein pois tältä palstalta, kuin myös jonkin asteinen tympääntyminen palstaan, joten silloin tauolle.

• ei.mitään.nikkejä
        markeena kirjoitti:

Kyllähän sitä paskaa tulee rekatuille, niin sulle, mulle, kuin Hentun Liisalekkin. Onneksi se paska on ollut kiinteää, toistaiseksi, ettei napaan asti valu.
        Mä välttäisin osan paskasta sillä, että kävisin joka päivä laittamassa pisteen palstalle, vaan tuo "oikea" elämä vie usein pois tältä palstalta, kuin myös jonkin asteinen tympääntyminen palstaan, joten silloin tauolle.

En enää välitä koko palstasta. Käyn välillä vilkaisemassa, jos ei ole mitään kommentoimista menen muualle.

Päivisin on muutakin tekemistä kuin palstailu, kuten tänäänkin.

• Kylmä totuus
        Kerro oikein selkeesti millainen on korkeatasoinen ja ketään loukkaamaton aloitus?
        Osaatkotehrä sellaisen jos osaat niin tee.
        Miksi vain rekisteröityjen puskaan meno pitää estää ?
        Jos olet tullut 2014 palstalle niin miten tierät 2003 asioista?
        Koska sulla on tietoa niin voisitko avata enemän tota sisäpiiri teoriaa?

• kylmätotuus
        koti-kiusattu kirjoitti:

Kylmä totuus
        Kerro oikein selkeesti millainen on korkeatasoinen ja ketään loukkaamaton aloitus?
        Osaatkotehrä sellaisen jos osaat niin tee.
        Miksi vain rekisteröityjen puskaan meno pitää estää ?
        Jos olet tullut 2014 palstalle niin miten tierät 2003 asioista?
        Koska sulla on tietoa niin voisitko avata enemän tota sisäpiiri teoriaa?

Enhän minä ole aloitusten laatua kommentoinut juuri mitenkään. Erästä "kotkiusatun" aloitusta arvostelin äskettäin kirjoittamalla sen sisällön olevan alta lipan.
        Yleensä aloitukset ovat olleet aivan jees. Kuitenkin aika nopeasti lähes jokaisessa ketjussa alkaa kirjoittajien välinen nokkapokka. Tähän nokitteluun osallistuvat rekatut, vakimustat ja jatkuvasti nimmariaan muuttavat mustat. On kuitenkin pari rekattua, joiden en usko siihen osallistuvan.
        Olen muutaman aloituksen tehnyt itsekin, jos olen kokenut sen tarpeelliseksi. Luullakseni ne ovat olleet samalla tasolla, kuin toistenkin aloitukset.
        Tämä noista aloituksista.

Kysyit, miksi vain rekisteröityjen puskaan meno pitää estää.
        Olet tainnut ymmärtää väärin kantani rekkautumiseen, siksipä selvennän sitä vähän.
        Mielestäni rekisteröityminen pitäisi tehdä kaikille kirjoittajille pakolliseksi. Siis, jos nimimerkki ei ole rekattu, niin ei voi myöskään Suomi24:n keskustelupalstoille kirjoittaa. Jos olisi tuollainen sääntö, niin kukaan ei voisi puskasta kirjoittaa.
        En ole koskaan esittänyt, että vain rekatuilta estettäisiin puskailu.

Olen todellakin tullut tälle palstalle vuonna 2014. Noita ikivanhoja tapahtumia ovat tuoneet esiin täällä jo muinoin olleet henkilöt. Sitä kautta olen saanut hitusen tietoa palstan historiasta.

Vuonna 2010 osallistuin ensimmäistä kertaa nettikeskusteluun eräällä toisella keskustelupalstalla. Täällä en ollut silloin kuikuilemassa.

Tuon "sisäpiirin" olemassa olon huomaa jokainen, jos sen vaan haluaa nähdä.

• kylmätotuus kirjoitti:

Enhän minä ole aloitusten laatua kommentoinut juuri mitenkään. Erästä "kotkiusatun" aloitusta arvostelin äskettäin kirjoittamalla sen sisällön olevan alta lipan.
        Yleensä aloitukset ovat olleet aivan jees. Kuitenkin aika nopeasti lähes jokaisessa ketjussa alkaa kirjoittajien välinen nokkapokka. Tähän nokitteluun osallistuvat rekatut, vakimustat ja jatkuvasti nimmariaan muuttavat mustat. On kuitenkin pari rekattua, joiden en usko siihen osallistuvan.
        Olen muutaman aloituksen tehnyt itsekin, jos olen kokenut sen tarpeelliseksi. Luullakseni ne ovat olleet samalla tasolla, kuin toistenkin aloitukset.
        Tämä noista aloituksista.

Kysyit, miksi vain rekisteröityjen puskaan meno pitää estää.
        Olet tainnut ymmärtää väärin kantani rekkautumiseen, siksipä selvennän sitä vähän.
        Mielestäni rekisteröityminen pitäisi tehdä kaikille kirjoittajille pakolliseksi. Siis, jos nimimerkki ei ole rekattu, niin ei voi myöskään Suomi24:n keskustelupalstoille kirjoittaa. Jos olisi tuollainen sääntö, niin kukaan ei voisi puskasta kirjoittaa.
        En ole koskaan esittänyt, että vain rekatuilta estettäisiin puskailu.

Olen todellakin tullut tälle palstalle vuonna 2014. Noita ikivanhoja tapahtumia ovat tuoneet esiin täällä jo muinoin olleet henkilöt. Sitä kautta olen saanut hitusen tietoa palstan historiasta.

Vuonna 2010 osallistuin ensimmäistä kertaa nettikeskusteluun eräällä toisella keskustelupalstalla. Täällä en ollut silloin kuikuilemassa.

Tuon "sisäpiirin" olemassa olon huomaa jokainen, jos sen vaan haluaa nähdä.

kun kerran kantasi on noin kristallinkirkas miksi et rekkaannu,mitä pelkäät?
        Puheesi kuppikunnista on siis pelkää , olen antanut kertoa itselleni , tasoa.
        Noilla kaikkihan sen huomaa puheilla vaan lietsotaan epäluuloa.

• kylmätotuus
        koti-kiusattu kirjoitti:

kun kerran kantasi on noin kristallinkirkas miksi et rekkaannu,mitä pelkäät?
        Puheesi kuppikunnista on siis pelkää , olen antanut kertoa itselleni , tasoa.
        Noilla kaikkihan sen huomaa puheilla vaan lietsotaan epäluuloa.

Olen jo useamman kerran selittänyt syyn siihen, miksi en rekkaudu. Kirjoitukseni ovat nähtävästi menneet ohi silmiesi tai sitten olet menettänyt muistisi.

Selitän syyn vielä yhden kerran.
        Tämä Suomi24:n systeemi on sellainen, että rekisteröity nimimerkkikin pystyy hyppäämään puskaan niin halutessaan. Siis käytännössä ei ole mitään merkitystä sillä, oletko rekkaantunut vai et. Niin kauan kuin tämä käytäntö on voimassa, en koe tarpeelliseksi rekisteröidä nimimerkkiäni, vaan kirjoitan mustalla "kylmätotuus" nimmarillani.
        Mikäli nuo edellisessä kirjoituksessani esittämäni muutokset tehtäisiin, niin silloin rekkautuisin oitis.
        Oliko tämä nyt riittävän selkeä vastaus?

Minä en pelkää mitään, vaan uskallan kyllä kirjoitella tällä nimmarillani kaiken, minkä katson tarpeelliseksi.
        En myöskään koe kylväneeni epäluuloa tälle palstalle ja jokainen päättäköön itse tuon kuppikunta-asian. Minä kerroin siitä vain oman näkemykseni.

• 1eero

Huomenta kahvikupposen ääreltä.
      Parvuotta kurkkinu, vertailu kohtaa ei palstalle ja minkälainen olisi hyvä keskustelu paikka, tuskin olemassa jos olisi oikein hyvä ni päivät saattaisi siinä mennä. Riittää kun ohimenen jonkun kerran päivässä piipahtaa turhuuksien markkinoilla tai mikä on turhaa en tiiä sen tiedän että on turhaa aikaa näin talvella.

• silimuori3

Huomenta juhlamokan ääreltä myös. En muista millon tänne tulin mut tulinpa millon hyväsä niin viihdepalsta ja tyyvyn siihen mitä toiset antaa.

Mihinkää kuppikintaan en kuulu enkä koe kuuluvani. joten aiempaa historiikkiä en tiedä myöskään. Enkä mitään sääntöjä kirjoittamisesta muita kuin ne mitkä julkisesti on näkösällä. Yhtää yksityistä tuttua ei täällä ole.

• Heikunkeikku

Minusta taas tuntuu siltä, että palstalla käy oikein kuhina. En ole pannut merkille, että palstan suosio olisi hävinnyt. Kun näihin aikoihin täälä käyn ja sitten meen töihin ja muita asioita touhuamaan, niin seuraavana päivänä kun taas kirmailen palstalle, niin johan on tottavie tullut uusia aloituksia ja ketjut pidentyneet. Melekeen pistää vihakseni, kun en pysy "ajan tasalla". Porukka vois mun mieliksi tulla palstalle VAIN aamupäivällä ja hiljetä sitten loppupäiväksi ja illaksi ja tulla taas seuraavana päivänä. Käviskö? Eikö mitenkään käy? Voisiko tehä niin? Miksei voitas?
      Hyvä on, oukkidoukki, ei sitte. Arvasin, ettei kukaan ota kuuleviin sormiin mun sanomisia.
      Vähän turhan paljon vänkäämistä on palstalla. Sanoakseni nyt jotakin. Minusta keskustelut keskusteluista on tuuleen nakattua tekstiä. Sen ajan vois käyttää vaikkapa mukavampiin ja hauskempiin rupatteluihin. Käytöstapoja sillee pikkuusen enempi. Toisten huomioon ottamista.

• Vastalause! Ei hiljennytä eikä edes mietitä enää. Ei kun uutta jäätelöä tuuttiin kun vanha pallo putosi.
      Ehdotan että unohdetaan menneet ja vanhat vääryydet, ja jos joku niitä kaivelee esiin, ei noteerata mitenkään. Ellei se sisällä anteeksipyyntöä, vilpitöntä sellaista.
      Ei syyllistämistä enää, täällä ei taida montaa viatonta olla, kaikki yhtä syyllisiä. No on poikkeuksia... Itse en ainakaan tällä mun nikillä voi väittää olevani syytön tai viaton, kyllä täältä välillä pesee enemmän kuin tarttis.

• pakollinen.musta

Tässä suunnittelen, kenenköhän palstatuntemattoman kimppuun kävisin, olisi mukava herättää pahennusta että palsta toipuisi heh heh. Mutta taidan lähteä Selloon vaikka en soita viuluakaan.

• pakollinen.musta kirjoitti:

Tässä suunnittelen, kenenköhän palstatuntemattoman kimppuun kävisin, olisi mukava herättää pahennusta että palsta toipuisi heh heh. Mutta taidan lähteä Selloon vaikka en soita viuluakaan.

Että aiot Selloon mennä pähkäilemään harpunsoittoa? ;))
        Osta jäätelö. Osta mullekin, saat syödä sen ite. Kerrot sitten vaan, niin tiedän että tuli ahmittua jäätelö, mä juon sun puolesta kahvia ja syön kananmunan. Diili?

• pakollinen.musta

Ei ollut haitarinsoittajaa alikulkutunnelissa, kuten kesäisin ollut. Hanuri jäässä varmaankin. Ei ollut muitakaan soittajia, eikä soppajonoja, onhan laulu soittajille soppaa enemmän (vai tarkoittaako se viinaa). Joku romanialainen naiskerjuri istui pahvikipponsa kanssa. En kysynyt onko hänellä antaa viiskymppisestä takaisin.
        Jäätelökioskeja oli ilmestynyt ykköskerrokseen varmaan 2 - 3. Kävelin ohi tällä kertaa. Arnoldin donitsipuoti oli paikallaan loppupäässä. Kaupasta ostin lihapiirakan ensi nälkään. Nälkä mulla on harvoin, syön silloin kun viitsin ja muistan. Hengissä on pysynyt ja perusterveenä, että ei ole ollut ravinnon vajetta. Jotain kivikylän suomi lenkkejä ostin ja paremman sortin nakkeja. Taisi olla snellmanne. Viiliä ja kääretorttu, sellaista normaalia perussettiä.
        Jäätelöä pitäisi syödä litra heti aamusta kahvin kanssa niin siinä olisi energiaa pitkälle päivään. Enempi se on kesätuote kuitenkin. Joskus napsaisen puolen litran purkin pahimpaan janoon, mutta en aamusta. Kananmuniakin tulee käristetyksi pannulla.

• pakollinen.musta kirjoitti:

Ei ollut haitarinsoittajaa alikulkutunnelissa, kuten kesäisin ollut. Hanuri jäässä varmaankin. Ei ollut muitakaan soittajia, eikä soppajonoja, onhan laulu soittajille soppaa enemmän (vai tarkoittaako se viinaa). Joku romanialainen naiskerjuri istui pahvikipponsa kanssa. En kysynyt onko hänellä antaa viiskymppisestä takaisin.
        Jäätelökioskeja oli ilmestynyt ykköskerrokseen varmaan 2 - 3. Kävelin ohi tällä kertaa. Arnoldin donitsipuoti oli paikallaan loppupäässä. Kaupasta ostin lihapiirakan ensi nälkään. Nälkä mulla on harvoin, syön silloin kun viitsin ja muistan. Hengissä on pysynyt ja perusterveenä, että ei ole ollut ravinnon vajetta. Jotain kivikylän suomi lenkkejä ostin ja paremman sortin nakkeja. Taisi olla snellmanne. Viiliä ja kääretorttu, sellaista normaalia perussettiä.
        Jäätelöä pitäisi syödä litra heti aamusta kahvin kanssa niin siinä olisi energiaa pitkälle päivään. Enempi se on kesätuote kuitenkin. Joskus napsaisen puolen litran purkin pahimpaan janoon, mutta en aamusta. Kananmuniakin tulee käristetyksi pannulla.

No on siinä kans, yhden vaivaisen tehtävän sait, etkä suorittanut :)) näin se on, kaiken on tehtävä ite jos haluaa jotain tehtyä-huoks.
        Vai oli hanurit jäässä :))
        On sullakin ruokavalio. Vaikka nykyisin vissiin makkarat sisältää enemmän lihaa kuin jauhelihaa. Tuo kuulostaa vähän vaaralliselta, ettei ole mitään ateriarytmiä.

• pakollinen.musta

Rytmi on kyllä, nälän mukaan, ateriatkin vaihtelee :)

• Hiljenny sinä vaan ihan rauhassa, minen kehtaa sinua edes häiritä.
      Olen yhtä hurja ja vallaton kun kaikkina muinakin päivinä, nyt on tosin ollut päivällä vähän hiljaista kun sonera on vienyt signaalit, illaksi on aina onneksi tuonut takaisin.
      Tämä palsta täällä mennee niin kuin sinikäyrä muuallakin elämässä tai joskus voi mennä myös pörssikurssien tahtiin, kun nousee niin tietää, että kohta laskee ja tietty toisinkin päin. Mitä se olisi jos aina yhtä lystiä, tympeeksi sekin kävisi, ei joutaisi edes makaronilaatikkoa välillä tekemään kun pitäisi showta vain syynätä. Hiljaiset luppoajat tekevät vain sielulle hyvää, silloin voi kunnolla kerätä voimia ja taas kohta iskeä, laittaa parhaimmat rupatuksensa peliin.
      Kuppikuntiin en kuulu, mutta jos kunnon pelipöydän pistät pystyyn niin sen pöydän ääreen pesiytyisin kunnolla ja voisin tulla pelaamaan viimeiset pähkinäni.
      Minulla ei ole valittamista, se mikä on annettu on saatu, turha haikailla.
      sanovat, että pidot paranee kun väki vähenee, en tiedä pitääkö paikkansa mutta mukavia juttuja nuo jääneet mukavat ainakin kirjoittavat.

• 1eero

Mukavat jutut, niistä pidot paranee muista HYMY :) nauru on tarttuvaa livessäkin.

• 1eero kirjoitti:

Mukavat jutut, niistä pidot paranee muista HYMY :) nauru on tarttuvaa livessäkin.

Niin ja varsinkin nauru, se kun tarttuu niin siinä on epidemiaa kerrakseen.

• olet-siis-hävinnyt

"voisin tulla pelaamaan viimeiset pähkinäni".

rosaliin, sain aamun ensimmäiset naurut! Menet pelaamaan pähkinöillä ja kk murskaa ne pakaroidensa välissä!

Sinne meni pelipähkinäsi hukan peehen"

• uusix

Mull on idea: kaikki uusiks. Uudet tulokkaat hoitelevat jatkon. Ollaan puskissa, koska vakinikin käyttäminen ei ole tae mistään.

• hohhoijaataasen

Eipä enää hotsita.

• mua taas rupes hotsittaan
      kirjoitella täällä
      mutta vanha patska jatkuu edelleen
      hällä väliä olen entistä vahvempi
      eikä mua enää hetkauta just mikään
      niin ja anceli me ollaan oltu täällä jo kahdeksan vuotta
      vähän ennen kun täytin viiskymmentä ostin koneen kotiin
      ja sit eksyin viiskytplus palstalle
      ja sää olit jo siellä sillon
      elikkä toi reilu viis vuotta on vähän alakanttiin
      tai voihan reilu viis vuotta olla vaikka kakskymmentä vuotta
      ja kai siihen vaan täytyy sopeutua
      että täällä toiset muistaa kaikki kirjoitukset
      ja näpäyttää aina sopivan tilanteen tullen
      mutta mitä sillä on väliä.

• Kirjoitin että tulin tälle palstalle eli 60 palstalle reilut viisi vuotta sitten.
        Hankin tietokoneen vuoden 2008 keväällä ja vasta sen jälkeen aloin nettiä käyttämään ja palstoilla kirjoittamaan.
        50 palstalle tullessani olit jo siellä ja ensimmäisiä joka minulle kirjoitti.

• Ancelina kirjoitti:

Kirjoitin että tulin tälle palstalle eli 60 palstalle reilut viisi vuotta sitten.
        Hankin tietokoneen vuoden 2008 keväällä ja vasta sen jälkeen aloin nettiä käyttämään ja palstoilla kirjoittamaan.
        50 palstalle tullessani olit jo siellä ja ensimmäisiä joka minulle kirjoitti.

ai sää tarkoitit tätä palstaa no joo
        juu ja mää 2007 joulukuussa hommasin koneen
        muistan vaan että sillon pysty pyytään kaveriksi
        rekattuja ja sää pyysit mua kaveriks
        muistin sit väärin että sää olit jo sillon palstalla kun mää tulin sinne
        ja sen muistan kun ekan kerran kirjoitin
        niin hatsansaa haukku heti mut pystyyn
        se on pysyny tyylilleen uskollisena
        mutta onks siitä jo tosiaan yli viis vuotta kun
        siirryttiin tälle palstalle
        sen jälkeen kun viiskymppisissä rupes oleen
        vaan ja ainoastaan veetuilua.

• nähty.on

Sellaista se on kun panostetaan liian paljon toisten arvostelemiseen ja haukkumiseen, kuin mielenkiintoisten aiheiden kera keskustelemiseen.

• vhfmsg

Mun mielestä paljon on melko teennäiseltä kuulostavaa "ystävyyttä" - lähinnä kuulostaa pelkän mielivallan käytöltä - toisekseen jos kertoilee omista taustoistaan ja elämänsä rankoista pettymyksistä, suruista, sairastumisista ym - ei uskois että nettikirjoittelussakin saa samanmoista kohtelua osakseen kuin normielossakin.
      Mun mielestä elämä ei silleen silkoista postiivarilurutusta ole - ehkä on olemsassa työaloja, jotka eivät niin voimia kysyviä ja vaativia ole kuin omani on ollut
      - ehkä palsta on juuri tarkoitettukin nk. paremmille ihmisille - joten viisainta lienee
      vetäytyä muihin maisemiin - kiitos nyt kuitenkin hyvistä oppitunneista -
      olen oppinut ainakin sen että lähelleni ei pääse kukaan, mikä pelkästään erinomainen asia.

• Minun mielestä tätä nettikirjoittelua ei pidä tehdä liian vaikeaksi.
      Jos on johonkin asiaa, niin kirjoittaa siihen. jos ei ole asiaa, niin silloin on tärkeintä pitää suunsa kiinni (sormensa irti näppäimistöltä).
      Näin kai se on livessä, enkä minä osaa tätä livekeskustelusta erottaa.
      Sekin on hyvä muistaa, että toisten kanssa tulee paremmin toimeen kun toisten, ja niiden huonommin toimeen tulevien kanssa ei kannata edes yrittää, näin se menee livessäkin.
      Naisilla vaan on sellainen tuska, että niiden pitää ehdoin tahdoin työntyä sellaisten seuraan, joiden kanssa vähiten tulevat toimeen, eikä niille mitään mahda.
      Joten palsta jatkuu tällaisessa muodossa, ja seuraamme näitä kummallisia episodeja.

• kesivä

Se on vissiin silleenkin, että mikä kenenkin motiivi on tulla palstalle. Minulla on niin, että joko haluan katkaista kehää kiertävät ajatukseni tai pitää taukoa. Eli piipahtelen, joten en sillä lailla syvääluotaaviin keskusteluihin uppoa. En ala arvioimaan muiden motiiveja.

• kesivä kirjoitti:

Se on vissiin silleenkin, että mikä kenenkin motiivi on tulla palstalle. Minulla on niin, että joko haluan katkaista kehää kiertävät ajatukseni tai pitää taukoa. Eli piipahtelen, joten en sillä lailla syvääluotaaviin keskusteluihin uppoa. En ala arvioimaan muiden motiiveja.

Pitkään olen kirjoitellut tuollaviiskymppisissä.
        Jotkut siat tällä palstalla kummastuttaa.
        Yksi on, miten paljon takerrutaan henkilöön. Moni muukin, mutta jokaisella on oma motiivi tulla palstalle.
        Ehkä se, kun on vielä sisukkaasti työelämässä, ja vielä yrittää jollakin lailla kehittää itseään sitä työelämää varten, niin ajatukset on raskassoutuisia, eikä kärsivällisyys ikääntyneempien huvituksiin ole aina paras mahdollinen.

• ei.mitään.nikkejä
        k-kotton kirjoitti:

Pitkään olen kirjoitellut tuollaviiskymppisissä.
        Jotkut siat tällä palstalla kummastuttaa.
        Yksi on, miten paljon takerrutaan henkilöön. Moni muukin, mutta jokaisella on oma motiivi tulla palstalle.
        Ehkä se, kun on vielä sisukkaasti työelämässä, ja vielä yrittää jollakin lailla kehittää itseään sitä työelämää varten, niin ajatukset on raskassoutuisia, eikä kärsivällisyys ikääntyneempien huvituksiin ole aina paras mahdollinen.

Samathan (siat)ne on sieltä viisikymppisistä tänne muuttaneet ja alkavat ajaa tätäkin palstaa alas.

Joskus vilkaisin viisikymmpisiin ja siellä oli vilkasta keskustelua, yht'äkkiä palsta kuoli, samoin monta muutakin palstaa on kuollut joissa samat kirjoittavat olivat.

En ole kauaa kirjoitellut, ja nytkin on entisestään vähentynyt, koska ei enää jaksa kiinnostaa.

Samathan (siat)ne on sieltä viisikymppisistä tänne muuttaneet ja alkavat ajaa tätäkin palstaa alas.

Joskus vilkaisin viisikymmpisiin ja siellä oli vilkasta keskustelua, yht'äkkiä palsta kuoli, samoin monta muutakin palstaa on kuollut joissa samat kirjoittavat olivat.

En ole kauaa kirjoitellut, ja nytkin on entisestään vähentynyt, koska ei enää jaksa kiinnostaa.

Ei tule tekstejä tarkstettua.
        Tarkoitus ol kirjoittaa "asiat" :). A-kirjaimen poisjäänti muutti aika paljon.
        Mutta ei mitään, jos joku siaksi itsensä tunnistaa, niin se lienee hänen päänsärkynsä.
        Kyllä henkilöönkohdistuva naljailu vei minulta aloituksentekohalut, ja olen minä kymmeniä aloituksia tehnyt. Enkä ole ainoa.
        Kyllä, jos joku paukuttaa päi naamaa tekstiä, ilman estoja sellaiselle, joka on livessä tottunut normaalikäytökseen, kyllästyy nopeesti.

• ei.mitään.nikkejä
        k-kotton kirjoitti:

Mutta ei mitään, jos joku siaksi itsensä tunnistaa, niin se lienee hänen päänsärkynsä.
        Kyllä henkilöönkohdistuva naljailu vei minulta aloituksentekohalut, ja olen minä kymmeniä aloituksia tehnyt. Enkä ole ainoa.
        Kyllä, jos joku paukuttaa päi naamaa tekstiä, ilman estoja sellaiselle, joka on livessä tottunut normaalikäytökseen, kyllästyy nopeesti.

Olen minäkin joskus aloituksia tehnyt, en enää pitkiin aikoihin.
        Jotensakin olen kyllästynyt räkytyksiin.
        Olisi kiva keskustella asioista ihmismäisiin tapoihin.

• eppu2
        k-kotton kirjoitti:

Eilen lukiessani tajusin, että olit tarkoittanut kirjoittaa ´asiat´ nauratti niin vietävästi.
        Itse olen muutaman aloituksen tehnyt tänä vuonna, vaan useimmiten osanotto on vähäistä ja samaan aikaan palstan ja palstalaisten arvosteluketjut vetävät, kun hunaja mehiläisiä.
        En ole täällä ollut vielä kun vähäisen aikaa, joten en tiedä palstan historiikistä.
        Usein olenkin jostain jutuista ulkona, kun lumiukko.

• eppu2 kirjoitti:

Eilen lukiessani tajusin, että olit tarkoittanut kirjoittaa ´asiat´ nauratti niin vietävästi.
        Itse olen muutaman aloituksen tehnyt tänä vuonna, vaan useimmiten osanotto on vähäistä ja samaan aikaan palstan ja palstalaisten arvosteluketjut vetävät, kun hunaja mehiläisiä.
        En ole täällä ollut vielä kun vähäisen aikaa, joten en tiedä palstan historiikistä.
        Usein olenkin jostain jutuista ulkona, kun lumiukko.

Olen minä pari alotusta tänä vuonna tehnyt.....tuonne viiskymppisiin.
        Niitä arvosteluketjuja on aina ollu, ja kestävät aikansa, lieneekö täällä pysyvä olotila.
        Palstan historiikki on muutamassa kuukaudessa nähty, eikä mitään menetä, jos ei aikaisempia ole nähnyt.

• AkanUkko

Kun tässä ketjussa pohditaan palstan hiljaisuutta, niin mikähän sitten olisi sopiva?
      Varmaan on, ainakin joitakuita, ihmisiä, jotka eivät koko ajan seuraa palstan liikennettä.
      Minäkin silloin tällöin ehdin koneelle ja niistä kerroista joskus katson tännekin palstalle.
      Usein jutut on sellaisia, että minulla ei ole niihin mitään sanottavaa.

Tässä ketjussa on mainittu muutaman kerran sana rekkaantuminen tai sen johdannainen. Mitähän se oikein tarkoittaa?

• ei.mitään.nikkejä

Onhan varmaan ihmisiä jotka ajankulukseen täällä keskustelevat, mikäpä siinä jos ei muuta tekemistä liene.

En minäkään täällä jatkuvasti ole, teen paljon muutakin.
        Olen viime aikoina kipeänä katsellut palstaa että olisiko mitään aihetta keskusteluun, mutten ole päässyt mukaan, eikä ole ollut paljon haluakaan sekaan riitelemään.

• ei.mitään.nikkejä
        22.2.2016 8:32

"En minäkään täällä jatkuvasti ole, teen paljon muutakin"., tuo "mikäpä siinä" sanonta sai mieltymän johonkin kirjoittajaan, mutta koskaan hän ei ole hereillä näin aikaisin, joten se siitä.

Kirjoitit myös ,että et "haluakaan sekaantua riitelemään".

Samoin ajattelen, koska nämä koskee yleensä näitä "kansainvälisiä kisoja", jotka ovat tuttuja jo 50 palstalta ja muistavat toistensa vaihtuvat nikit ja niistä sitten "nälvitään" = on ivailuja jatkuvasti.

Mielestäni kuitenkin on tämän palstan suosion salaisuus, että haukumme toinen toisiamme!? Teemme diagnoosin aika´alta yksikön, kenen tulee katsoa peillin ja kene pitäisi nauttia lääkkensä?

Jotenkin aivan huvittavaa myös nämä "vaali" kirjoitukset Väyrysestä, mutta nyt olemme saaneet aivan uuden ongelman, jolle kukaan ei ole keksinyt diagnoosia ja se on "jeesuksensisko"?

Kenellä on valmius määritellä hänen sairautensa, koska tuskin se peiliin katsominen nyt onnistuu, saati, että ota lääkkeesi?

• voinvainkuvitellatuskan
        Kristiina23 kirjoitti:

ei.mitään.nikkejä

"En minäkään täällä jatkuvasti ole, teen paljon muutakin"., tuo "mikäpä siinä" sanonta sai mieltymän johonkin kirjoittajaan, mutta koskaan hän ei ole hereillä näin aikaisin, joten se siitä.

Samoin ajattelen, koska nämä koskee yleensä näitä "kansainvälisiä kisoja", jotka ovat tuttuja jo 50 palstalta ja muistavat toistensa vaihtuvat nikit ja niistä sitten "nälvitään" = on ivailuja jatkuvasti.

Mielestäni kuitenkin on tämän palstan suosion salaisuus, että haukumme toinen toisiamme!? Teemme diagnoosin aika´alta yksikön, kenen tulee katsoa peillin ja kene pitäisi nauttia lääkkensä?

Jotenkin aivan huvittavaa myös nämä "vaali" kirjoitukset Väyrysestä, mutta nyt olemme saaneet aivan uuden ongelman, jolle kukaan ei ole keksinyt diagnoosia ja se on "jeesuksensisko"?

Kenellä on valmius määritellä hänen sairautensa, koska tuskin se peiliin katsominen nyt onnistuu, saati, että ota lääkkeesi?

Jeesuksensisko on meille hyvä muistutus siitä, miten saattaa joskus käydä jos kaikki kontrolli pettää. On ystävänpalvelus antaa lääke/lääkäriinmeno-ohjeita silloin vielä, kun sekoilijalla on jokin todellisuudentaju tallella, mutta silloin kun on jo liian myöhäistä kannattaa vaan antaa olla ilman lisäprovosointia.

• tiinaisexi
        voinvainkuvitellatuskan kirjoitti:

Jeesuksensisko on meille hyvä muistutus siitä, miten saattaa joskus käydä jos kaikki kontrolli pettää. On ystävänpalvelus antaa lääke/lääkäriinmeno-ohjeita silloin vielä, kun sekoilijalla on jokin todellisuudentaju tallella, mutta silloin kun on jo liian myöhäistä kannattaa vaan antaa olla ilman lisäprovosointia.

huomaatko provosoivas
        ainakin mää provosoiduin täysin
        kun taas kerran otit esiin lääkkeet/lääkäriinmenon
        eiköhän me kaikki täällä tiedetä jo vuosien kokemuksella
        että ne lääkkeet tarttee ottaa
        eikä mun mielestä ole edelleenkään fiksua
        kyseenalaistaa kirjoittajan terveydentilaa tällä palstalla
        ja jeesuksensisko kirjoitteli itsekseen
        sille ei edes kukaan vastannu
        ei semmosesta voi edes provosoitua
        kun sen kirjoitukset ei koskettanu ketään
        pelkkää höpinää vaan.

• voinvainkuvitellatuskan kirjoitti:

"Jeesuksensisko" on meille hyvä muistutus siitä, miten saattaa joskus käydä jos kaikki kontrolli pettää".

Mikä hänenkin elämä on ja kuinka on lääkityksen kanssa? Millä saa ihmisen todelisuuteen, joka kokee itse muistavansa kaikki menneet elämänsäkkin?

Minulla on vain kokemus siitä, kun mieheni sairaalassa ollessaan kertoi, että missä meidän auto on, koska hän "näki", että se ei ollut kotona? No, ei ollutkaan, koska olin sen siirtänyt pois?

Toki hän näki silloin muitakin "jeesuksensiskon" juttuja, mutta hyvin on toipunut näistä harhoistaan.

• ai-ei-vastannut
        tiinaisexi kirjoitti:

huomaatko provosoivas
        ainakin mää provosoiduin täysin
        kun taas kerran otit esiin lääkkeet/lääkäriinmenon
        eiköhän me kaikki täällä tiedetä jo vuosien kokemuksella
        että ne lääkkeet tarttee ottaa
        eikä mun mielestä ole edelleenkään fiksua
        kyseenalaistaa kirjoittajan terveydentilaa tällä palstalla
        ja jeesuksensisko kirjoitteli itsekseen
        sille ei edes kukaan vastannu
        ei semmosesta voi edes provosoitua
        kun sen kirjoitukset ei koskettanu ketään
        pelkkää höpinää vaan.

" tiinaiseksi
        19.2.2016 1:00
        kuulehan jeesuksensisko
        onks sulla nyt kaikki ihan kotona :)
        ei kukaan voi olla noin tööt tööt
        taidat piruuttas kirjoitella tollasia
        mutta jos se sua helpottaa niin mikäs siinä
        mulla meni yöunet kun olin kyläilemässä
        ja join kaks kupillista kahvia vielä kuuden aikaan illalla
        tässä odottelen nukku masaa
        mutta missähän hän luuraa :)"

" tiinaiseksi
        19.2.2016 13:17
        ylläpito vois varmaan poistaa tän ketjun
        eiköhän toi tullu jo selväks mikä on se paras rakkaudentunnutus kellekkin
        tota jeesuksensiskoo ei näköjään pysäyt mikään..."

etkö todellakaan huomaa itse tekeväsi sitä mistä usein muita täällä syytät?

• ai-ei-vastannut kirjoitti:

" tiinaiseksi
        19.2.2016 1:00
        kuulehan jeesuksensisko
        onks sulla nyt kaikki ihan kotona :)
        ei kukaan voi olla noin tööt tööt
        taidat piruuttas kirjoitella tollasia
        mutta jos se sua helpottaa niin mikäs siinä
        mulla meni yöunet kun olin kyläilemässä
        ja join kaks kupillista kahvia vielä kuuden aikaan illalla
        tässä odottelen nukku masaa
        mutta missähän hän luuraa :)"

" tiinaiseksi
        19.2.2016 13:17
        ylläpito vois varmaan poistaa tän ketjun
        eiköhän toi tullu jo selväks mikä on se paras rakkaudentunnutus kellekkin
        tota jeesuksensiskoo ei näköjään pysäyt mikään..."

etkö todellakaan huomaa itse tekeväsi sitä mistä usein muita täällä syytät?

kyllä mää noi oisin muistanu ilman muistustakin
        mutta todennäköisesti sulla ei oo muuta kirjoittamista
        täällä palstalla kun toistaa toisten ihmisten kirjoituksia
        pistäppä pari vielä esille
        niin saat tänkin päiväs pelastettua
        ja voit olla tyytyväinen vaikka huomennakin :)

• ei.mitään.nikkejä
        Kristiina23 kirjoitti:

ei.mitään.nikkejä

" tuo "mikäpä siinä" sanonta sai mieltymän johonkin kirjoittajaan, mutta koskaan hän ei ole hereillä näin aikaisin, joten se siitä."

Hänkö täällä vain yksinänsä kirjoittelee, kuka sitten lieneekin?
        Olet ainakin tuon käsittänyt väärin jos luulet minun tarkoittavan vain yhtä ainoata henkilöä. Tarkoitin kaikkia ajankulukseen täällä kirjoittavia, kait täällä muitakin lienee, en tiedä.

Riitelemälläkö saadaan keskustelupalstat pysymään hengissä?

• nimenomaan.riitelemällä
        ei.mitään.nikkejä kirjoitti:

" tuo "mikäpä siinä" sanonta sai mieltymän johonkin kirjoittajaan, mutta koskaan hän ei ole hereillä näin aikaisin, joten se siitä."

Hänkö täällä vain yksinänsä kirjoittelee, kuka sitten lieneekin?
        Olet ainakin tuon käsittänyt väärin jos luulet minun tarkoittavan vain yhtä ainoata henkilöä. Tarkoitin kaikkia ajankulukseen täällä kirjoittavia, kait täällä muitakin lienee, en tiedä.

Riitelemälläkö saadaan keskustelupalstat pysymään hengissä?

palstat pysyvät pystyssä, ja kaikki kirjoittajat voivat hyvin.

• että mää en kestä noita kirjoittajia
      jotka viittii kaivaa kaikki vanhat esille
      ja mistä ne muistaakin jokaisen kirjoituksen
      onko niillä päässä mitään muuta kun tää palsta
      ja ne jutut kuka mihinkin vastas ja millon
      se nyt ainakin on todistettu että palstan suosio ei häviä
      niin kauan kun jaksaa typerien
      mustien kanssa väitellä asiasta
      niin kauan ne on onnensa kukkuloilla
      ja jokaiseen viestiin tulee kyllä vastaus
      jos ei niitten typerien mustien sanoilla
      niin oman tekstinsä saa lukee uudelleen
      provoa provon perään ja sit kirjoitetaan
      ettei pitäis provosoitua
      jo rupeen määkin oleen pikkuhiljaa sitä mieltä
      että ne on ne mustat jotka pilaa tän palstan.

• täähäämää

ekkö sää ole korppiksen kamu. eiks hää just kaivele vahoja

• eiainainii

rekattu voi olla puskaanpainunut musta, kandee mustaa se.

• eiainanii

tarkoitin että voin olla puskaanpainunut musta, kandee mustaa se.

• täämäähää

tarkoitan että mää olen korppiksen kamu. kaivelen vahoja tekstejä

• täähäämää

oho vahingossa meni nimimerkkini väärin. kaiken kiireen keskellä. asiaa kun on niin mahdottomasti ei aina huomaa kaikkea

• ai-ei-vastannut

Sainpahan tiinan poistumaan palstalta. Ei tänne masentuneita ihmisiä tarvita. Eikä tarvinnut kun kerran laittaa yksi hänen kirjoituksensa esille.

Tein tämän meidän kaikkien parhaaksi, kukaan ei jaksa tiinan juttuja lukea.

• "ai-ei-vastannut"

Minun mielessäni Tiina on aina.
        Ystävälliset sielut pysyvät siellä.
        -
        Et sinä Tiinaa pysty karkottamaan, olet liian kevyt-sieluinen siihenkin tehtävään.
        -
        YT tarvitsisi minunkin mielestä joskus laaduttomamman näppäimistön.
        Mutta tauolle pitäisi ajaa monet muutkin.
        -
        Muistakaa, että paha olo tulee aina itsestä ulos.

H.

• hunksz kirjoitti:

"ai-ei-vastannut"

Minun mielessäni Tiina on aina.
        Ystävälliset sielut pysyvät siellä.
        -
        Et sinä Tiinaa pysty karkottamaan, olet liian kevyt-sieluinen siihenkin tehtävään.
        -
        YT tarvitsisi minunkin mielestä joskus laaduttomamman näppäimistön.
        Mutta tauolle pitäisi ajaa monet muutkin.
        -
        Muistakaa, että paha olo tulee aina itsestä ulos.

H.

Lisäys:
        ...monet muutkin toisinaan.

H.

• veikkaanjotta

taidat vaan houkutella häntä esiin ....

• veikkaanjotta kirjoitti:

"veikkaanjotta"

Sinä tai Minä.

H.

• ai-ei-vastannut
        veikkaanjotta kirjoitti:

Ei tänne palstalle mielisairaita ihmisiä tarvita. Pysyköön vaan siellä missä lieneekin pillereittensä kanssa. Hullu mikä hullu. Sen verran hyvin tunnen tapauksen, ettei hänen kannata täällä häslätä. On meilläkin käynyt useamman kerran, mutta onneksi pistin stopin ajoissa, ettei tule liikaa hankaluuksia. Sellaisia ne ovat ne mielenterveyspotilaat.

• ent.siivoojaparka
        ai-ei-vastannut kirjoitti:

Ei tänne palstalle mielisairaita ihmisiä tarvita. Pysyköön vaan siellä missä lieneekin pillereittensä kanssa. Hullu mikä hullu. Sen verran hyvin tunnen tapauksen, ettei hänen kannata täällä häslätä. On meilläkin käynyt useamman kerran, mutta onneksi pistin stopin ajoissa, ettei tule liikaa hankaluuksia. Sellaisia ne ovat ne mielenterveyspotilaat.

Olethan sinäkin täällä.
        Vai tarkoititko kenties, että ei enempää... ? Kilpailijoita?

• Mikä.laji
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Olethan sinäkin täällä.
        Vai tarkoititko kenties, että ei enempää... ? Kilpailijoita?

Mistä täällä kilpaillaan?

• www.com
        Mikä.laji kirjoitti:

Kuka parhaiten herjaa toista kirjoittajaa .

• ent.siivoojaparka
        Mikä.laji kirjoitti:

No siinä hulluudessa.
        Näyttää siltä, että täällä vähän kauhistutaan, jos on näkevinään parempansa.
        Olin yhdessä työpaikassa, missä kilpailtiin sairauksillaan. Oli melkein tappelua, kuka on sairain: "Tuokin tulee minulle valittamaan sairauksiaan, minulle, joka olen kaikkein sairain".
        Minua ihan hävetti olla terve (ainakin fyysisesti).

• täähäämää

Siitä herjauksestahan täällä kilpaillaan, mutta uskon että nyt kun olemme saaneet sen yhden skitsofrenikon pois täältä palstalta niin palsta rauhoittuu huomattavasti. Olen samaa mieltä ai-ei-vastannut kanssa että tämä palsta on henkisesti terveille ihmisille eikä kaiken maailman kaistapäille.

• poistu

Silloin olet väärässä paikassa.

• att2

Hyviä uutisia tälle päivälle. Vihdoinkin yksi sairas kiusankappale jättänyt tämän palstan. Kuulin ihan luotettavalta taholta. Joutuikohan tiina parka hoitoon. Ainakin toivon että saisi apua mielenterveyteensä.

• nielaise.jo.pureksimasi

Otit sitten käyttöön tuon tyylin, että jauhat samaa haisevaa toisten käyttämillä nikeillä?
        Mikä on sen mielenvikaisuuden lääketieteellinen nimi?

• käyttäytykääihmisiksi

Kun näitä palstakommentteja täältä lukee, niin huomaakin hämmästyksekseen ihmeellisen seikan:
        Sinunhan sinne lataukseen olisi pitänyt joutua.
        Tiina sentään sanoo aina sen, mitä sylki suuhun tuo ja ei piilovittuile, ei kuvittele olevansa Jumalasta seuraava ja nuoleskele joka suuntaan.
        Sinunkin kirjoitustaitosi on näköjään jo muuttunut normaaliin suuntaan.
        Kuinkahan monella nimimerkillä sinäkin parhaillaan suollat irvimisiäsi ja haukkumisia tälle palstalle.
        Vai olisiko mielestäsi jotenkin huvittavaa, jos ottaisin tämän uuden, koekäytössäni olevan IBM:n älykkään IP-Scannerin ja lataisin palstalle käyttämäsi nimimerkit?
        Joku järki se on nettikäyttäytymisessäkin.
        Pieni mietiskelytauko on joskus paikallaan, eikä oman järjen käyttö ole mitenkään kiellettyä.

• att2
        nielaise.jo.pureksimasi kirjoitti:

Otit sitten käyttöön tuon tyylin, että jauhat samaa haisevaa toisten käyttämillä nikeillä?
        Mikä on sen mielenvikaisuuden lääketieteellinen nimi?

Ihan omalla nimimerkilläni kirjoitan.

• att2

En ole kirjoittanut!!!!

• att2 kirjoitti:

Ihan omalla nimimerkilläni kirjoitan.

Tuo on sääntöjen vastaista, tein ilmiannon. Toisten nikkejä ei saa käyttää.

• hmp.f kirjoitti:

Tuo on sääntöjen vastaista, tein ilmiannon. Toisten nikkejä ei saa käyttää.

Ei kannata nährä vaivaa ,ei tollanen kiinnosta ylläpitoa.
        Vaikka minut haukutaan viikoittain kun suositan rekisteröitymistä niin sillä vältetään nämä kuviot.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Vaikka minut haukutaan viikoittain kun suositan rekisteröitymistä niin sillä vältetään nämä kuviot.

Vaiva kannattaa aina, nukkuu edes yönsä hyvin kun on jotain tehnyt :)
        Totta, ite kuljen turvallisesti tällä, ja se tunne senkun voimistuu.

• hmp.f kirjoitti:

Vaiva kannattaa aina, nukkuu edes yönsä hyvin kun on jotain tehnyt :)
        Totta, ite kuljen turvallisesti tällä, ja se tunne senkun voimistuu.

Tarkotin ylläpidolle ilmotusta ,eilen olin itte sitä reiluutta vaatimas ja totuuksia sateli useammalt suunnalta.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Tarkotin ylläpidolle ilmotusta ,eilen olin itte sitä reiluutta vaatimas ja totuuksia sateli useammalt suunnalta.

Niin mä sen ymmärsinkin. Kai ne on jotenkin pakotettuja reagoimaan kun ilmoituksia alkaa sadella. Iteppä sääntönsä laativat.
        Suojelen itseäni enkä lue ihan kaikkea, mutta voin hyvin kuvitella mitä totuuksia täältä saa :/

• kylmätotuus
        koti-kiusattu kirjoitti:

Voi sinua "koti-kiusattu"-parkaa, kun kaikki sinua sorsivat ja jopa haukkuvat. Mahtaa se olla kova koettelemus sinulle viattomalle?!
        Sinähän puhut (kirjoitat) rekisteröitymisen puolesta joka käänteessä, mutta et suostu tajuamaan, ettei sillä rekkauksella ole mitään todellista merkitystä.

Sinä väität, että viikoittain joudut jonkun haukkumaksi. Todista väitteesi tai vaikene! Minut saat jättää oletustesi ulkopuolelle.

Viittaasi et tällä menolla saa.

Joillain on monta rekattua-ja rekkaamatonta nimmaria. Toisilla taas yksi ainokainen, jonka mielipiteiden takana he tiukasti seisovat. Kumpi on parempi vaihtoehto?
        Mietipä sitä veliseni!

Nyt tämä jankutus saa luvan loppua osaltani.
        Kaikki voivat kirjoitella vaikka sadalla nimmarilla, jos se heistä hyvältä tuntuu.
        Onhan se niin jaloa huijata itseään.

• kylmätotuus kirjoitti:

Voi sinua "koti-kiusattu"-parkaa, kun kaikki sinua sorsivat ja jopa haukkuvat. Mahtaa se olla kova koettelemus sinulle viattomalle?!
        Sinähän puhut (kirjoitat) rekisteröitymisen puolesta joka käänteessä, mutta et suostu tajuamaan, ettei sillä rekkauksella ole mitään todellista merkitystä.

Sinä väität, että viikoittain joudut jonkun haukkumaksi. Todista väitteesi tai vaikene! Minut saat jättää oletustesi ulkopuolelle.

Viittaasi et tällä menolla saa.

Joillain on monta rekattua-ja rekkaamatonta nimmaria. Toisilla taas yksi ainokainen, jonka mielipiteiden takana he tiukasti seisovat. Kumpi on parempi vaihtoehto?
        Mietipä sitä veliseni!

Nyt tämä jankutus saa luvan loppua osaltani.
        Kaikki voivat kirjoitella vaikka sadalla nimmarilla, jos se heistä hyvältä tuntuu.
        Onhan se niin jaloa huijata itseään.

Älä ny mahottomia höpötä aikune ihmine, puskista huutelet mustana.
        Sinäkin saisit vierotusoireita ellet sais kerran yössä tehrä analyysiä minust.
        Oikees elämäs jos naapureita oltais niin sä seisoisit koko ajan rajalla meille päin tuijottamas.

• kylmätotuus
        koti-kiusattu kirjoitti:

Älä ny mahottomia höpötä aikune ihmine, puskista huutelet mustana.
        Sinäkin saisit vierotusoireita ellet sais kerran yössä tehrä analyysiä minust.
        Oikees elämäs jos naapureita oltais niin sä seisoisit koko ajan rajalla meille päin tuijottamas.

Valvontakamera on paljon kätevämpi. Ajattele, se seuraisi jokaista liikettäsi. Salaa kävisin asentamassa valvontalaitteita myös kotisi sisätiloihin, joten et olisi turvassa sielläkään.

Sitten naureskellen raportoisin täällä tekemisiäsi. Olisipa se hupaisaa.....

• prinsessana68
        kylmätotuus kirjoitti:

Valvontakamera on paljon kätevämpi. Ajattele, se seuraisi jokaista liikettäsi. Salaa kävisin asentamassa valvontalaitteita myös kotisi sisätiloihin, joten et olisi turvassa sielläkään.

Sitten naureskellen raportoisin täällä tekemisiäsi. Olisipa se hupaisaa.....

Siinäkin yksi häiriintynyt jatkaa uhrinsa piinaamista , olet todella ilkeä ihmisen irvikuva .

• kylmätotuus
        prinsessana68 kirjoitti:

Siinäkin yksi häiriintynyt jatkaa uhrinsa piinaamista , olet todella ilkeä ihmisen irvikuva .

Kiitos kauniista sanoistasi prinsessa!
        Hyvin ovat kuningas ja kuningatar onnistuneet tapakasvatuksessa.

Prinsessojakin on monensorttisia. Eräästä on tehty suomalainen elokuvakin.

Hyvää kevättä!

• Alan ymmärtää tuttaviani jotka ihmettelevät kuinka viitsin käydä näillä S24 palstoilla.

• eiymmärräei

Niin minullekin on sanonut nuorempi sukupolvi. Ällistyttävää pahuutta tälläkin palstalla.

• Joo, ymmärrän sun tuntemusta. Mulla olisi nyt just ollut hetki aikaa rupatella, ei tarvi kuin avaa väärän ketjun ja into tyssää siihen. Pitääkö ottaa avuksi Paloman viestiä kuinka väistää negatiivista energiaa, vai antaa periksi ja suunnata kohti muuta elämänsisältöä.
        Eihän tää tällainen ole aikuisen toimintaa, mitä tässäkin ketjussa näkee. Sanoo ala-ikäinen.

• att2

Joku kirjoittaa merkilläni---mielisairas ja heitä on paljon.

• näin.se.vaan.menee

Tuollahan tämä hmp.f tekee jo ilmiantoa toisen nikin käyttämisestä. Luuleeko hän että ylläpito vaivautuu tarkistamaan mitkä viesti miltäkin koneelta tulee.

Jokainen voi käyttää mitä nimimerkkiä tahansa siinä ei ole mitään lakia, mutta jos haluaa suojata nimimerkkinsä niin ettei sitä voi kukaan käyttää, täytyy rekkautua.

Ihan turha itkeä jos joku haluaa kiusaa tehdä. Täällä tehdään kiusaa aina, eikä sitä voi millään pysäyttää. On vain harmillista että toiset tulevat leimatuksi kun heidän nimimerkkiään käyttää joku muu.

att2 tässäkään tapauksessa kukaan ei tiedä olitko se sinä joka kirjoitti. Tulitko vain yhtäkkiä katumapäälle ja rupesit laittamaan syyn toisen niskoille.

• näin.se.vaan.menee

Vielä lisäys. Minä se olin joka niitä toisten nikkejä käytin kun vinksahti päässä vinks vonks.

• Mikähän se moraali on? Jotain syötävää?

• vaihdetaanpaitaa

taitaa olla näillä sinisillä kampanja mustia vastaan, feikkaavat mustia saadakseen heidät rekisteröitymään, jonkun jo malliesimerkiksi laittoivat :DD
        vaan eipä haittaa mittään

• siilimuori3
        vaihdetaanpaitaa kirjoitti:

taitaa olla näillä sinisillä kampanja mustia vastaan, feikkaavat mustia saadakseen heidät rekisteröitymään, jonkun jo malliesimerkiksi laittoivat :DD
        vaan eipä haittaa mittään

Juu huomattu. Jos tulee tavanomaista shitimpää tektiä niin koittakaa ymmärtää et tällanen lapsellisuus täällä menossa.

• lapsellista.on
        siilimuori3 kirjoitti:

Juu huomattu. Jos tulee tavanomaista shitimpää tektiä niin koittakaa ymmärtää et tällanen lapsellisuus täällä menossa.

Luulottelut on persiistä olipa sininen tai musta nikki. Jos ei oikeesti mitään tiedä niin paras olis pysyä hiljaa.

• siilimuori3
        lapsellista.on kirjoitti:

Luulottelut on persiistä olipa sininen tai musta nikki. Jos ei oikeesti mitään tiedä niin paras olis pysyä hiljaa.

Meinaatkos et tääll on luulotautisten bileet ;)?

• näin.se.vaan.menee

Näin se vaan menee. Apua joku käyttää minun nikkiä teen ilmoituksen.

• näin.se.vaan.menee

Tällä kertaa me kaikki 3 näin.se vaan.menee, oltiin yksi ja sama. Kuinka moni taas uskoi että se en ollut minä.

• viatonsivullinen

Minä ainakin usko mitä luen, ja luotan että nimimerkki on se sitten rekattu tai rekkautumaton, on nimenomaan sen nimimerkin takana. Tällä palstalla kieroillaan niin paljon ettei ole tottakaan.

Minulle on turha alkaa väittämään, en se minä ollut joku toinen käytti minun nimimerkkiäni. Uskon että jokaisella nimimerkillä on niin monta persoonaa, että saavatko itse aina edes tolkkua niistä.

• Viatonsivullinen

Joku on kaivannut minua ~:-)

• Viatonsivullinen
        Viatonsivullinen kirjoitti:

Joku on kaivannut minua ~:-)

Ei kun minua ((:))

• huomentavaan

Parasta täällä on kirjoitella alati vaihtuvalla nimimerkillä, silloin ei pääse kukaan punttiin roikkumaan. Kun ei tuo esille omaa henkilöään niin ei ole kiusaajilla mihin käydä kiinni.

• helmikultu

Tuon kiusaamisen takia vaihdan aina nikkiä. Muistan työajoilta, kun pomon piti aina löytää syntipukki. Asioiden ratkeamisella ei niin ollut väliä. Täälläkin pitäisi keskittyä asioihin, ei henkilöön.

• viatonsivullinen

Voihan meitä viattomia sivullisia olla muitakin tässä maailmassa, kun ainoastaan yksi ja ainoa. Kone antoi nimimerkiksi laittaa sellaisen, niin ei varmaankaan ole kenenkään yksinomaisuutta. Tuli mieleeni kommentoidessani, mutta se kuka näistä viattomista sivullisista olen jääköön arvoitukseksi.

• Mattiska

sehän on vaan positiivista että samalla nimimerkillä kirjoittaa useampi, silloin ei tarvitse lainkaan ottaa itseensä nimimerkin henkilöön kohdistuvista herjoista, sillä nehän voi olla tarkoitettu kelle tahansa toiselle samalla nimimerkillä kirjoittavalle. Nimimerkinhän voisi valita esimerkiksi nimipäiväsankarin mukaan.

• Viatonsivullinen

Joo, pidä se merkki, tästä päivästä alkaen se on sinun hallussasi. Ole hyvä. Kauan minä sainkin sen pitää, ilman häiriöitä.

• tööttt

On totta että tragedioiden ja surun käsittely on raskasta työtä
      - eikä meillä taviksilla ole semmoisia "työkaluja" millä ja miten käsitellä asioita
      - samoin kuin vallalla olevan seksibuumin -- ikää kuin kaikkien tartteis olla jotain seksiobjekteja pakolla - pelkkää hässintää ja nussintaa - sana tarkoittaa juuri varastamista ja toisen ihmisen säälimätöntä hyväksikäyttöä
      Tiinalla oli muuten aika paljon hyvää asiaa - enempi ihmisyyttä kuin kyylääjillä
      - noi jotka esittävät olevansa täydellisen terveyden edustajia palstalla - enempi aina vain tuntuvat olevan kuin hiekkalaatikolla peuhaavia - kiiveten kiven päälle
      ja ilmoittaa olevansa koko maailman ruhtinas - pienessä omassa karsinassaan
      välillä neljällä jalalla seisten - kunhan joku muu sotkut siivoaa
      - sillekään ei mahda mitään että itsestään selviä asioita ei ole ja ihmisten henkinen
      kasvu ja ymmärryksen lisääntyminen vaatii paitsi aikaa - myös työtä rauhan ohella. Voi meitä tyhmiä ja tylsiä ihmisiä.

• ai-tyhmäJaTylsä-vai

näistä samoista asioista on jo miljoonasti keskusteltu ;)

• varjo-seuraa-kulkijaa

• töööttt näin se on. Meidän kissakin luuli omistavansa koko kulmakunnan. Täällä todistellaan muiden kirjoittajien väheksymisen avulla omaa erinomaisuutta. Minulla on yksi tuttu, hän tekee kaiken oikein työpaikallakin, muut eivät osaa mitään. Muiden aliarvioiminen on kuin nuoli joka osoittaa puhujaan: "Ettekö huomaa kuinka hyvä minä olen ?"

• viatonsivullinen

Onhan siinä selkeä ero sinun nimimerkkiisi Viatonsivullinen. Kirjoitat isolla kirjaimella, ja minä viatonsivullinen pienellä. Jos täällä niin tarkkoja ollaan, niin kyllä se huomataan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5013
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2541
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      1924
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      579
      1897
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      115
      1624
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1217
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1158
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1018
    9. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1009
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1007
    Aihe