Moi,
Harkitsen hakemista kyseiseen alaan. Onko tosiaan totta, ettei mitään fysiikkaa tarvitse osata tai opiskella? Luin vähäsen juttua nettisivuilta, niin päällimmäinen käsitykseni informaatioverkoista on se, että siinä on paljon monipuolisia juttuja poikkitieteistä ja että hyödynnetään paljon sosiaalista mediaa?
Voisiko joku kokenut kertoa, mitä informaatioverkostojen kurssit pitävät sisällään? Muilla Aallon teknillisillä aloillahan se on laajalti matematiikkaa, ohjelmointia ja tekniikkaa mutta kuinkas informaatioverkostoilla? Mikä toinen ala muistuttaa läheisesti informaatioverkostoa vai onko informaatioverkosto hyvin uniikki ala? Mihin töihin alan opiskelija valmistuu?
Ja sitten vertailua informaatioverkostojen DI ja muiden tekniikan DI välillä; työllistyyko informaatioverkostojen DI paremmin, yhtähyvin vai huonommin kuin se toinen DI? Entä onko palkkaus vähintään yhtä korkea kuin perus DI?
Jos olet alan opiskelija, oletko tyytyväinen valintaasi vai mihin alaan vaihtaisit?
Informaatioverkostot (Aalto)
finebrooooo
1
969
Vastaukset
- disinformaatioverkostot
Kysy ylilaudalta, siellä tiedetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189302
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266118- 1044986
- 614878
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432721