Täs nyt uus sivu tolle mikä vituttaa keskustelulle ettei aina tarvii skrollata hirveetä matkaa. Eli kaikkea mikä vitutta tänne!
Mikä vituttaa?
9
200
Vastaukset
- no.haista.vittu.sit
Vittu
- Fegvfdv
Enemmänkin surettaa, mutta myös sitäkin :((
1. Meidän koira on pahasti sairas, harkitsemme sen lopettamista
Koira on minulle todella rakas ja olen aina touhunnut sen kanssa ja käynyt lenkillä. En halua menettää sitä, en vain kestä edes ajatusta.
2. Tein todella kovasti töitä yhden jutun eteen, mutta ketään ei kiinnostanutkaan se enää
En tajua mitä tein väärin siinä?!
3. Paras kaverini (ei kauaa enää) puhuu minulle välillä todella törkeästi ilman syytä D:
Tämä tekee turvattoman olon koulussa, en pysty rentoutumaan.
4. Olen surkea yhdessä harrastuksessa, se on aina ollut haave minulle, mutta kaikki tuntuukin menevän alamäkeen.
Luonteeltani olen positiivinen, mutta nyt en enää jaksa. Ihan turhaa ei se mihinkään auta. Kuljen vain päivästä toiseen kuin mikäkin zombi. Vedän suupielet korviin vaikka tekisi mieli kiljua... - ruup
-kaverit, jotka käyttäytyvät tyhmästi
-ylimieliset tyypit
-läksyt
-eräs tyyppi luokaltamme
-liian lapselliset ihmiset koulussa
-nolot - Pelkele
- hiukset, jotka kampaaja leikkas liian lyhyiks
- kokeet
- läksyt
- akne
- koiran rähinäongelma
- KAIKKI Vittuilu,, koulu, vanhemmat, urheilu
- h.a.u.k.a
En ole tissu.
- Eaesesetkdkt
Masennus koulu ''kaverit'' tunteet kokeet raha
Sä just nyt
- Vittuuntunut6
Olen otettu
Mua vituttaa kans "kaverit" ja koulu ja ihmiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 24447
- 47417
- 30406