Täs nyt uus sivu tolle mikä vituttaa keskustelulle ettei aina tarvii skrollata hirveetä matkaa. Eli kaikkea mikä vitutta tänne!
Mikä vituttaa?
9
182
Vastaukset
- no.haista.vittu.sit
Vittu
- Fegvfdv
Enemmänkin surettaa, mutta myös sitäkin :((
1. Meidän koira on pahasti sairas, harkitsemme sen lopettamista
Koira on minulle todella rakas ja olen aina touhunnut sen kanssa ja käynyt lenkillä. En halua menettää sitä, en vain kestä edes ajatusta.
2. Tein todella kovasti töitä yhden jutun eteen, mutta ketään ei kiinnostanutkaan se enää
En tajua mitä tein väärin siinä?!
3. Paras kaverini (ei kauaa enää) puhuu minulle välillä todella törkeästi ilman syytä D:
Tämä tekee turvattoman olon koulussa, en pysty rentoutumaan.
4. Olen surkea yhdessä harrastuksessa, se on aina ollut haave minulle, mutta kaikki tuntuukin menevän alamäkeen.
Luonteeltani olen positiivinen, mutta nyt en enää jaksa. Ihan turhaa ei se mihinkään auta. Kuljen vain päivästä toiseen kuin mikäkin zombi. Vedän suupielet korviin vaikka tekisi mieli kiljua... - ruup
-kaverit, jotka käyttäytyvät tyhmästi
-ylimieliset tyypit
-läksyt
-eräs tyyppi luokaltamme
-liian lapselliset ihmiset koulussa
-nolot - Pelkele
- hiukset, jotka kampaaja leikkas liian lyhyiks
- kokeet
- läksyt
- akne
- koiran rähinäongelma
- KAIKKI Vittuilu,, koulu, vanhemmat, urheilu
- h.a.u.k.a
En ole tissu.
- Eaesesetkdkt
Masennus koulu ''kaverit'' tunteet kokeet raha
Sä just nyt
- Vittuuntunut6
Olen otettu
Mua vituttaa kans "kaverit" ja koulu ja ihmiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2105484SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784459Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.803198SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2412650Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1352425Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur1031775Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2441387Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49985Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall28908- 62906