Katsotko minulle, milloin terveyshuolet alkaisi helpottamaan? Onko yhtään parempaa aikaa edes näkyvillä? Raha on tiukalla, kun kaikki hiemankin ylijäävä osa eläkkeestä menee sairauskuluihin,yksin ei ole kovinkaan helppoa tätä elämää viedä eteenpäin. Sitkeästi olen yrittänyt selvitä parikymmentä vuotta, enkä ole apuja saanut mistään. Näkyykö valonpisaroita edes hiemankin tulevaan aikaan. Kiitos jos katsot minulle.
Korteista katsojalle tai selväkijälle
1
62
Vastaukset
- apujatilanteeseen
Mennyt: Huoli taloudellisesta tilanteesta korostuu vahvana stressitekijänä. Henkinen ja fyysinen hyvinvointi kulkevat käsikädessä toisiinsa vaikuttaen. Johonkin tilanteeseen/asiaan on kaivattu muutosta mutta päätökset on jääneet puolitiehen tai kokonaan tekemättä. Jotain ristiriitoja ja periaate asioita näkyy tilanteesi taustalla. Kaiken kaikkiaan tulee kuva siitä että olet joutunut isojen asioiden eteen henkisesti ja voimat ovat siinä ehtyneet…
Nyky: Näyttää että voimattomuus tosiaan valtaa nykyhetkeä. Menneeseen viitaten kehotan miettimään nouseeko jotain isoa asiaa mikä vaivaa mieltä??? Taloudellinen tilanne on toki hankala mutta kortit puhuu vahvasti siitä, että taustalla on jokin koko nykytilan laukaissut tekijä/tilanne/asia josta jollain tasolla edelleen kannat syyllisyyttä niin paljon ettei asiat etene vaikka mahdollisuuksia tarjoutuu. Johonkin asiaan kaivataan tässä nyt edelleen ns. sisäistä muutosta. Hyvä olo lähtee aina meistä itsestä.. sisältäpäin, vaikka ulkoiset tekijät usein tuntuiskin tärkeämmiltä.
Tuleva: Koko tilanteen etenemisen kannalta ratkaisevaa on se lähdetkö etenemään ns. ”tutulla ja turvallisella” entisellä tiellä vai uskallatko tehdä tarvittavat ratkaisut. Yritä välttää liiallista pelkoa siitä mitä tuleva kenties eteen tuo. Osa kivusta on henkistä johon löytyy helpotus itsetutkiskelun kautta. Negatiivisen ajattelun sijaan sun täytyisi miettiä mikä sun elämässä on hyvää.. sen kautta voit myös lähteä rakentamaan sitä aluetta joka kaipaa uudistusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389