Yhdeksänvuotias tyttäreni toivoo kovasti "Pullippia" synttärilahjaksi. On kuulemma nähnyt netissä ja nyt haluaa sellaisen. Maksaa hänen mukaansa aika paljon. Kaikki kaupat Oulussa olen kiertänyt, ja kysellyt, mutta missään ei kyseistä nukkea löydy.
Onko teillä kokemusta tämäntapaisista leluista, lähinnä siitä mistä saa ja mitä maksaa. Olen kiitollinen jo etukäteen!
Lapsi toivoo Pullip nukkea, mistä?
7
654
Vastaukset
Hei,
Eipä niitä kaupoissa ole. Luulisin, että Suomessa on vain yksi nettikauppa, josta niitä saa: http://www.mollamania.net/ (klikkaa tuosta välilehteä kauppa ja sieltä pullip,dal,taeyang,byul, niin pääset eteenpäin; tuotteet varastossa ja ennakkotilattavat tuotteet). Hinnat jotain 150-180. (en löytänyt postimaksua)
Saksassa on kai isoin nettikauppa http://www.plasticpop.de/en/Pullip---13.html , hinnat hitusen pienemmät, mutta postimaksu Suomeen olisi yli 15 euroa.
EU:n ulkopuolelta ei kannata tilata, koska sitten tulee lisäksi tullimaksu.
Pullipit (ja sen ystävät) on aika hauraita, ei leikkikaluja koska leikissä saattavat särkyä ja nivelet löystyvät. Enempikin siis koriste-esineitä ja keräilykappaleita.- Ihavepullip
Terve!:) omistan pullip nuken ja kieltämättä ne on aika kalliita. Yli 100€mutta suomessa on vain yksi pullip kauppa (sijaitsee Helsingissä) nimeltään Kilala, käyppäs netistä tsekkailee. Ja muuten tosiaankin on niitä suomalaisia pullip nettikauppojakin pari :)
Kiitos tiedosta! Enpä sattunut löytämään Kilalaa ja ehdin hankkia muualta. Harmillinen juttu, koska Kilalan sivulta löytyi suosikkini. Nyt täytyy varmaan tehdä uusi 'sijoitus'.
- nukkeilijasuomesta
Ne ei todellakaan ole leluja ja niitä saa vaan verkkokaupasta mutta Helsingissä on yksi kauppa. Jos se nukke menee rikki niin oma vika
- leikkijämies
Voikohan sitä pullip nukkea vetää huulesta?
- Ostaaaaaaa
Itselläni on jo nukkeja 5 osta ny vaa mulla on aina ostettu pullipstylestä ja mä oon 10v
- Anonyymi
Itseasiassa pullip ei ole lelu. Niitä saa vain ulkoimalta sekä suomesta vain kilalasta sillä mollamaniaa ei enään ole. En suosittele ostamaan sitä ihan nlin nuorelle koska hän saattaa pilata nuken. Nukkea ei saa harjata harjalla,sitä ei saa laittaa veteen,sitä ei saa tiputella eikä ole suositeltavaa leikkiä sillä. Hinta on 100€ - 200 €
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481