Mikä on paras näppäin puhelin tänäpäivänä ?
Paras näppäin puhelin tänäpäivänä
9
2023
Vastaukset
- näppäin.vai.puhelin
Kumpi?
- Voi-elämän-käsi
Mitä kumpi, mikä kumpi?
Etkö ole sellaisesta kuuölut kuin puhelin jossa on fyysiset näppäimet?
- sellainenparas
Halvin Nokialainen
- Näppäinpuhelin
Kallis vanha Nokialainen käytössä jo 12 vuosi. Eikä yhtään vikaa ollut,akkujakin saa vielä.Lataus noin kerta viikossa. Jatkuvasti päällä. Älypuhelimen akku ei kestä tarpeeksi,ei ole luotettava ainoana puhelimena.
- purjehtia
paras minun mielestä on samsung xcover 271. kestää vettä ja on pölytiivis ja on kunnon näppäimet
- paras---
Nokia 105. Akku kestää pitkään. Radio. Taskulamppu. Mitä muuta ihminen tarvitsee?
- Anonyymi
Liian riisuttu malli.Ei näy esim: multimedia viestit.Soittoääniä ei saa pikana pois vaan joutuu sammuttamaan koko puhelimen.Vanha nokia 2710 c oli parempi vaikkakin vanhempi.
- Anonyymi
Vanhemmat kestävät Nokia puhelimet. 15v käytössä ollut toimii edelleen varalla prepaid liittymä, puhe ja viesti käytössä parhaiten. Älypuhelin on nyt erää toisen laatu valmistajan lippulaiva malli.
- Anonyymi
Kosketusnäytölliset älypuhelimet on siinä parempia, ettei pöly voi mennä näppäimistöön, ja sotkea puhelimen toimintaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478