Täytyykö muuttaa

lörtzy46

lukemaan 70 palstaa kun täyttää 70 vuotta?
Johtuuko tunne ettei ymmärrä kaikkea mitä täällä kirjoitetaan vanhenemisestani?
Hammaslääkärini sanoi eilen minulle, omahoito on hyvin tehty.
Eilen paistoi muutenkin oikea aurinko.
Kävelin eilen järven jäällä ja pilkillä ollut mies jutteli minulle, tuntemattomalle, kertoi että oli hänen syntymäpäivänsä, Pirkanmaalainen mies.

28

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täytyy.
      Täytyy kirjoittaakin sinne.
      De-meterin ei täydy.

      H.

      • de-meter

        Kiitos nyt hunksi puolenpidosta. Olet harjoittanut sitä ennenkin ylistävin saatesanoin.
        Onhan siinäkin elämäntarkoitus saada sinut tuntemaan itsesi nuoreksi ,,))
        Ja nuorihan sinä tietysti oletkin...

        Aloittajalle sanoisin, että älä piittaa hunkszista. Pysy täällä vain. Ja jos hampaasi ovat kunnossa, se kertoo sinusta paljon..)) Täällä riittää pureksittavaa...


      • de-meter kirjoitti:

        Kiitos nyt hunksi puolenpidosta. Olet harjoittanut sitä ennenkin ylistävin saatesanoin.
        Onhan siinäkin elämäntarkoitus saada sinut tuntemaan itsesi nuoreksi ,,))
        Ja nuorihan sinä tietysti oletkin...

        Aloittajalle sanoisin, että älä piittaa hunkszista. Pysy täällä vain. Ja jos hampaasi ovat kunnossa, se kertoo sinusta paljon..)) Täällä riittää pureksittavaa...

        Kyläpäällikkö jakaa taas kulkulupia :)
        Taidankin tehdä saman tempun kuin tälle palstalle siirtyessäni eli menen 70 osastolle jo ennen häntä. Järjestetään vastaanottojuhlat, kun hän juhlasaattueessa sinne seurueineen saapuu.

        Juu, älä sinä mene mihinkään, mennään yhdessä niin ei jännitä ihan mahdottomasti.


      • eppu2
        Ancelina kirjoitti:

        Kyläpäällikkö jakaa taas kulkulupia :)
        Taidankin tehdä saman tempun kuin tälle palstalle siirtyessäni eli menen 70 osastolle jo ennen häntä. Järjestetään vastaanottojuhlat, kun hän juhlasaattueessa sinne seurueineen saapuu.

        Juu, älä sinä mene mihinkään, mennään yhdessä niin ei jännitä ihan mahdottomasti.

        Jos elonpäiviä riittää, minäkin menen sinne 70 n. 5kk ennen kyläpäällikköä.
        Täten ilmoittaudun vastaanottajajuhliin.
        Aloittaja ei kyllä kertonut, koska hänen aikansa täällä täyttyy.
        Ainahan voi muuttoa siirtää tai aikaistaa, on siellä miltä tuntuu.


      • de-meter
        Ancelina kirjoitti:

        Kyläpäällikkö jakaa taas kulkulupia :)
        Taidankin tehdä saman tempun kuin tälle palstalle siirtyessäni eli menen 70 osastolle jo ennen häntä. Järjestetään vastaanottojuhlat, kun hän juhlasaattueessa sinne seurueineen saapuu.

        Juu, älä sinä mene mihinkään, mennään yhdessä niin ei jännitä ihan mahdottomasti.

        Juu Ancelina, mutta jos sinä siirryt 70 :iin, hunksi seuraa perässä. Niin se teki viimeksikin, uskollinen kun on..))
        Ja mites meidän tänne jääneitten sitten käy ? Vaan jos perustetaan kolmen kopla näin alkuun Ancelina, Eppu2 ja yli-ikäinen vanharouva ja aloitetaan nurkanvaltaus..))
        Muutkin ovat tietysti tervetulleita
        Muistetaan myös että vanhana on kaiken ikäinen , koko paletti on käytössä...


      • eppu2
        de-meter kirjoitti:

        Juu Ancelina, mutta jos sinä siirryt 70 :iin, hunksi seuraa perässä. Niin se teki viimeksikin, uskollinen kun on..))
        Ja mites meidän tänne jääneitten sitten käy ? Vaan jos perustetaan kolmen kopla näin alkuun Ancelina, Eppu2 ja yli-ikäinen vanharouva ja aloitetaan nurkanvaltaus..))
        Muutkin ovat tietysti tervetulleita
        Muistetaan myös että vanhana on kaiken ikäinen , koko paletti on käytössä...

        Juu, mullakin on välillä niin nuorekas olo, varsinkin kun kevät tulloo.
        Tiedä mihin tässä vielä intoa riittää.


      • Kourijoita-löytyisi

        Vai että kolmen koplaus. Teillä taitaa olla kokemusta niistä kuuluisista kourimis kaupoista. Vai Kouri tai kouru kaupatko ne oli? Monet miehet voivat tahtoa päästä koplaamaan? Joten se kopla kannattaa pitää piilossa.


      • eppu2 kirjoitti:

        Juu, mullakin on välillä niin nuorekas olo, varsinkin kun kevät tulloo.
        Tiedä mihin tässä vielä intoa riittää.

        Eppu ja demeter, eiköhän pysytä kimpassa, jos yksi lähtee niin silloin mennään kaikki.
        Tuosta innosta, innostuin ulkoilusta sen verran kovasti, että hommasin itselleni pitkästä aikaa astmakohtauksen. Ei pitäisi näin vanhan köpelön hiihtää noin lujaa, kovempaa kuin mihin kunto riittää.


      • de-meter
        Kourijoita-löytyisi kirjoitti:

        Vai että kolmen koplaus. Teillä taitaa olla kokemusta niistä kuuluisista kourimis kaupoista. Vai Kouri tai kouru kaupatko ne oli? Monet miehet voivat tahtoa päästä koplaamaan? Joten se kopla kannattaa pitää piilossa.

        Kiva kuulla arvelustasi, että "kourijoita löytyisi"..)) Mutta eikös sille tunnetulle kourijallekin käynyt huonosti ? Häkki heilahti tai ainakin läheltä liippasi. Koplaus taitaa kannattaa paremmin. Sillä pääsee eduskuntaankin..))
        Miehistä sitten tiedä. Ne perustaa kuitenkin sellaisen Karhukoplan ja me tytöt pelataan kevein panoksin. Puhun nyt muidenkin puolesta, kun nämä mainitut siskot tiedän hellämielisiksi...))
        Pysytään me tytöt vaan jengissä, selvitään paremmin hengissä - vai miten se meni ?


    • uskotaan.lääkäriä

      Onhan tässä siihen vielä aikaakin. Lääkärikin oli muutama päivä sitten sitä mieltä että tarvitsen selkäkipuuni sairaslomaa.

      • melkein.lomalla

        Minä kävin lääkärissä ja pyysin, saanko sairauslomaa ettei minun tarvitsisi mennä suomi24 palstoille ainakaan viikkoon. Hän kirjoitti, että sana on vapaa. Tekstibioottia 10 x vuorokaudessa. Ellei tepsi, annostusta voi lisätä.


    • Ei tarvitse, käy milloin missäkin, niin minäkin teen... hauska tehdä vertailevaa tutkimusta näistä ikäpalstoista, joskus voi vaikka hyvän mielen löytää.
      "Kumpi ompi parempi kieli suomi vaiko ruotsi:
      Saari, Saari Heinäsaaren neito. suomeksi vai sama ruotsiksi. Ö, Ö Höön mö."
      siinäpä ratkaisematon.

    • niin.miksi

      Ote suomalaisesta elokuvasta:

      MInun TÄYtyy

    • näinonn

      Ei tarvii. Voit kirjoittaa 16 palstalta lähtiin vaikka jokaiseen, niissä on vaan alaikäraja ijän perässä tarkottaa sitä.

      • att2

        Samaa mieltä.


      • att2
        att2 kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        Kysymys on Teillä Ruotsalainen mainos sexsi naisista??? usein alussa keskellä tai sivussa.


    • 1eero

      Seksi on mielessä mutta nälkä vie väliin mielestä, maha täynnä en jaksa ajatella ja nukkuessa en tajuu siis missä välissä ?

      • att2

        Kysymys juuri tässä 60 ei haittaa kyisyin vain onko sama.


      • Voi, että pojat, teillä on noita huolia tuossa seksiasiassa ihan liian kanssa,
        että missä välissä... ja kun plussatkin vielä ihan hakoteillä.
        Ei passoo nukkua onnesa ohi.


      • 1eero
        rosaliiin kirjoitti:

        Voi, että pojat, teillä on noita huolia tuossa seksiasiassa ihan liian kanssa,
        että missä välissä... ja kun plussatkin vielä ihan hakoteillä.
        Ei passoo nukkua onnesa ohi.

        Nuorena luonto ajoi kuin tikanpojan puuhun nii se luonto kyllä opettaa seksin salot, sen tähen pöllötkin jo huhuilee en tiedä rakkauesta mut jotain sillä mielessä.


      • att2
        1eero kirjoitti:

        Nuorena luonto ajoi kuin tikanpojan puuhun nii se luonto kyllä opettaa seksin salot, sen tähen pöllötkin jo huhuilee en tiedä rakkauesta mut jotain sillä mielessä.

        Kukaan ei vastannut siis suomalaiset,pyöritään asian ympärillä kun aatusta ei ole turvaa.....


      • 1eero kirjoitti:

        Nuorena luonto ajoi kuin tikanpojan puuhun nii se luonto kyllä opettaa seksin salot, sen tähen pöllötkin jo huhuilee en tiedä rakkauesta mut jotain sillä mielessä.

        Ai, olet jo kuullut pöllöjen huhuilua, pahalta näyttää ja tuntuu, ei ole kuin huijaus kun kevät mieli jo pomppoo ja silloin se syvänkin pomppoo oikein kunnolla ja elämä muuttuu niin levottomaksi.


    • Tottakai,sinä siunaamana hetkenä ku kello lyö.

      • vai-9-kymppisis

        mix sää et oo 8 kymppisis?


      • vaantäällä
        vai-9-kymppisis kirjoitti:

        mix sää et oo 8 kymppisis?

        Ehkä siks ettei hän ole niin vanha.


      • vai-9-kymppisis kirjoitti:

        mix sää et oo 8 kymppisis?

        Heti lähre ku hetki lyä,yhtä en ove raos roiku.


      • perjantaipulla
        vai-9-kymppisis kirjoitti:

        mix sää et oo 8 kymppisis?

        Mikähän muinaisjäänne sinä olet, kun tuota x-kirjainta yhä käytät.

        Tuohan oli muodissa nuorisolla reilut 10-vuotta sitten.


      • perjantaipulla kirjoitti:

        Mikähän muinaisjäänne sinä olet, kun tuota x-kirjainta yhä käytät.

        Tuohan oli muodissa nuorisolla reilut 10-vuotta sitten.

        Joku mummeli heittäytys vitsikkääks.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe