Asensin yhtä ohjelmistoa ja oli varmaan rukseja väärin, kun Bing syrjäytti Googlen. Aloitussivun sain palautettua, mutta Bing tunkee aina kun vaihdan sen tilalle Googlen. Vaihdan sen googlen oikealla ylhäällä oleva hakuruudun kautta painamalla suurennuslasia ja sen jälkeen kilkkaan muuta asetuksia ja vaihdan googlen tilalle. Se toimii niin kauan, kun kone on auki. Kun suljen ja avaan uudellen, niin taas Bing on ensisijaisena hakukoneena.
Mikä avuksi. Ja käytän Firefoxia.
Bing pois, google tilalle
4
2387
Vastaukset 4
- uuuuno
Kukaan ei siis osaa neuvoa?
- Koodie
Tarkista Firefoxin liitännäiset ja laajennukset, ja poista epäilyttävät.
Jos muu ei auta, koeta poistaa asentamasi ohjelma (palauta tarvittaessa Windows aiempaan palautuspisteeseen, omalla vastuulla) ja asenna se sitten uudelleen, mutta kiinnitä tällä kertaa huomioita asentimen valintoihin. - Naapurillekin.kävi.näin
Se Bing tuli jonkun päivittämäsi ohjelman kylkiäisenä, kun et huomannut poistaa yhtä ruksia. En nyt ole varma, oliko se Javan kylkiäinen vai minkä. Kun asennat sen (Javan?) uudestaan ja otat ruksin pois, Bing häviää.
Tosin tuo Google on alkanut vaatia jotain hemmetin kirjautumista toimiakseen. Lieneekö sitten CIA:n vai SUPO:n metkuja.
Mikä olisi toinen, parempi, anonyymi hakukone?
Suomi24:n postiliikennekin on alkanut kiertää yhden ylimääräisen linkin sen jälkeen, kun DNA vaati sähköpostiosoitettani ja kertoi vaatimuksen tulleen Polliisilta. Mitään paperia heillä ei ollut esittää vaatimuksensa tueksi. Uhkasivat katkaista nettiyhteyteni ellen anna osoitetta... Mikä olisi luotettavamman oloinen ilmainen sähköposti? Sellainen, joka ei ole jäänyt kiinni vakoilusta? - digi-info
Joo - bing on integroitu nykyään microsoftin omiin tuotteisiin, sen saa vaihdettua vain Windowsin rekisteriä muokkaamalla - mitä en suosittele jos ei tiedä mitä se tarkoittaa. Siellä voi sählää koko windowsin rikki mutta jos on pakko mennä jotain tekemään niin varmuuskopioi se ennen muutoksia että saat ees palautetettua jostain sen entiselleen...... Tai sitten otat kokonaan muun selaimen kuin ie tai edge.... firefoxissa saa valita ja toimii paremmin, microsoftin selaimet ryttyilee jos järjestelmä ei tee mieliksi ja kerää tieroo ... Opera ei anna siivoo ees historiaa kokonaan, chrome tunkee maalta, mereltä ja ilmasta ja nuuskii elämääsi. Jopa kameroita ja microfoneja tai ainakin niistä yksi takaportti niihin tulpattiin jo. Niin tai näin microsoftin tuotteet ei ole kauhean hyvässä huudossa muutenkaan......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.641021Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 90685
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24661- 46648
- 9641
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14635Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68629Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82558- 42550
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj22548- 62546
- 61539
- 44531
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47523Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.134508Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13482Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27437Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa46433Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.28421