ja nyt kysyisinkin ja kysynkin. Kumpi kannattaa hankkia, sellainen jossa sekoittaja on integroitu kaappiin vai kaappi jossa on sekoittajapaikka valmiina ja se hankitaan itse? Epäilyttää vaan jos tuohon integroituun tulee vikaa saako varaosia ja maksa vielä putkimiehen laskut. Sitävastoin uuden erillisen sekoittajan saa kaupasta satasella.
Suihkukaappi hankinnassa
4
1423
Vastaukset
- Erillinen
sekoittaja.
- voi.joskus.siivotakin
Sekoittaja taitaa lasien lisäksi olla ainoa paikka meidän 8 vuotta vanhassa Hafassa, jota ei ole korjattu. Ehkä hommaisin kuitenkin helposti vaihdettavalla sekoittajalla..
Joka tapauksessa, sellanen kaappi, jossa on pyörät alla. Tai kaappi, johon itse pystyy laittamaan lukittavat pyörät jalkojen tilalle.- hidason
Tuo minuakin vähä mietityttää, Jos haluaa pestä sen lattiakaivon josta suihkukaapin ammeesta menee putki, jos se on juuri siellä kaapin alla. Toinen asia on sekoittaja, eikö siihen voi laittaa tavallista jossa on se juoksuputkikin.
- Jasmet
Jos haluat vesitiiviin suihkukaapin, älä osta ainakaan K-rautojen myymää CELLO - merkkistä! Niissä on suunnitteluvirhe; altaan alareunat on jätetty pari milliä auki ja lisäksi ns. vettä ohjaavat raot. Kun suihkuvesi osuu kaapin seinään tai sopivasti raon kohtaan, vesi tursuaa lattialle. Kastelee varmasti kylppärin seinän ja lattian kaapin alta ja aina suihkun jälkeen on mopattava kuivaksi. Hinta laatu suhde on näissä pielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288