Suihkukaappi hankinnassa

HikiHaisee

ja nyt kysyisinkin ja kysynkin. Kumpi kannattaa hankkia, sellainen jossa sekoittaja on integroitu kaappiin vai kaappi jossa on sekoittajapaikka valmiina ja se hankitaan itse? Epäilyttää vaan jos tuohon integroituun tulee vikaa saako varaosia ja maksa vielä putkimiehen laskut. Sitävastoin uuden erillisen sekoittajan saa kaupasta satasella.

4

1423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erillinen

sekoittaja.

• voi.joskus.siivotakin

Sekoittaja taitaa lasien lisäksi olla ainoa paikka meidän 8 vuotta vanhassa Hafassa, jota ei ole korjattu. Ehkä hommaisin kuitenkin helposti vaihdettavalla sekoittajalla..
      Joka tapauksessa, sellanen kaappi, jossa on pyörät alla. Tai kaappi, johon itse pystyy laittamaan lukittavat pyörät jalkojen tilalle.

• hidason

Tuo minuakin vähä mietityttää, Jos haluaa pestä sen lattiakaivon josta suihkukaapin ammeesta menee putki, jos se on juuri siellä kaapin alla. Toinen asia on sekoittaja, eikö siihen voi laittaa tavallista jossa on se juoksuputkikin.

• Jasmet

Jos haluat vesitiiviin suihkukaapin, älä osta ainakaan K-rautojen myymää CELLO - merkkistä! Niissä on suunnitteluvirhe; altaan alareunat on jätetty pari milliä auki ja lisäksi ns. vettä ohjaavat raot. Kun suihkuvesi osuu kaapin seinään tai sopivasti raon kohtaan, vesi tursuaa lattialle. Kastelee varmasti kylppärin seinän ja lattian kaapin alta ja aina suihkun jälkeen on mopattava kuivaksi. Hinta laatu suhde on näissä pielessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4127
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3445
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      35
      2954
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2518
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2117
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1929
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1899
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1807
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      391
      1498
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1288
    Aihe