otsikko kertoo. vastaan rehellisesti. ihan mitä vaan saa kysyy..
kyselkää 14w tytölt mitä vaa
22
100
Vastaukset
- z__
Mitä kuuluu?
- tyttö14w
ihan hyvää :)
- perapervola
onks sulla tiukka
- tyttö14w
on..
- AlexDeLarge
Mitä sä haluat ennenkaikkea elämältä? Saat valita vaan yhen asian
- tyttö14v
hmm.. en tiiä.. täl hetkel ehk vaa haluisin jonku mun elämää,joku kuka rakastas mua..
- Uskeje
Oletko itsetyydyttänyt ja jos olet niin kuinka usein ja miten?
- tyttö14w
oon sormettamal ja en kovin usein vaa kerra kuussa..
- häivy
Jos tosiaan olet 14 v ,sanon vaan, että häivy täältä .
Löydät kyllä ikäisiäs juttukavereita muualta.- tyttö14w
ootko nii varma...? sä et tiiä munnelämäst ni et voi sanoo et löydän muualtki juttuseuraa..
- Meikkikriisi
Osaatko auttaa meikki asioissa?
- tyttö14w
mä en käytä meikkii:(
- mitensaa
miten tytön saa harrastamaan seksiä kanssani? ai että ku pääsis vähä työntää pitkästä aikaa...
- tyttö14w
huumaa se O_o no eiih :D emmä tiiä
Tykkäätkö tulesta/sytyttää asioita tuleen?
- tyttö14w
joo... mult on takavarikoitu kaikki tulenteko välineet ja rahat koska sytyttelen tulee mitä sattuu millon sattuu :D
tyttö14w kirjoitti:
joo... mult on takavarikoitu kaikki tulenteko välineet ja rahat koska sytyttelen tulee mitä sattuu millon sattuu :D
Ei paha :D
- kkikiin
Onko kik jos on niin saako tulla puhuu?
- Aku3run
Oisko sul snäppiä nii vois tulla snäppää
- Aku3run
Ja ootko neitsyt ja tykkäätkö panna :P
- sakkolihaa
Aku3run kirjoitti:
Ja ootko neitsyt ja tykkäätkö panna :P
Niin....oletko neitsyt,vai oletko päässyt nauttimaan
miehen kyrvästä ?????
- Kikkiiionks
Onko sulla kikkiä :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456