Tornikaiuttimet

Rafaelindemoni

Olen hankkimassa olohuoneeseen tornikaiutinparin etukaiuttimiksi.

Onko jollain antaa vinkkejä valmistajista tai malleista mitä kannattaa tai ei kannata ostaa?

Budjetti on 500-600e/pari. Puolet ja puolet elokuvankatselua ja musiikkia. Rivitaloasunto ja keskikokoinen olohuone joten peruskaiuttimet kelpaa mutta haluan kuitenkin rahalleni vastinetta.

Tulee osaksi 5.1 -järjestelmää ja erillinen subbarikin siis on.

4

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wharfedale

      Budjettisi ylälaitaan osuu wharfedalen Diamond 230. Ne maksavat noin 600 euroa pari ja ovat taatusti hintansa arvoiset. Suurempi malli Diamond 240 maksaa 300 euroa enemmän parilta. Voit katsella netistä (englanninkielisiä) arvosteluja googlaamalla Wharfedale Diamond 230. Huomaat varmasti, että ne on laajalti arvioitu erinomaisiksi ja kyvyiltään paljon hintaluokkaansa laadukkaammiksi toistimiksi. Omistan itse Wharfedalen kalliimman sarjan (Jade 7 ) kaiuttimet ja olen ollut niihin todella tyytyväinen joka suhteessa. Ulkonäön lisäksi ne ovat myös ääneltään upeat. Olen kuunnellut liikkeessä ja messuilla myös mainitsemaani Diamond 230 paria ja nekin ovat erinomaisen näyttävät ulkonäöltään sekä ääneltään yllättävän hyvät. Monille ne riittävät varmasti vuosikymmeniksi.
      Mielestäni muita varteenotettavia vaihtoehtoja hintaluokassa voisit katsella Dalin, Kef:in, sekä JBL:n mallistosta, varauksin myös Canton ja Boston Acoustic sekä Tannoy voisivat tulla kyseeseen. Jätä kauppaan sensijaan Jamot, Or:t, Simexit, Dynavoicet sekä Prosonit.

    • Rafaelindemoni

      Kiitos syvällisestä vastauksesta. Olen noita Warfedaleja ja Daleja tutkinut ja sain jälkimmäisistä hyvän tarjouksen, taidan niihin tod.näk taipua.

      • Wharfedale

        Ennenkuin ostat niin sanonpa vain, että Diamond 230:n toisto ulottuu matalammalle kuin Dalin vastaavan mallin. Eipä silti, hyviä Dalinkin kaiuttimet kuitenkin ovat. Ja sitäpaitsi sinullahan jo se subbari onkin.


    • apina3423

      Kannattaa myös vilkaista, mitä käytettyjä kaiuttimia löytyy (esim. netistä). Käytetty kaiutin toimii varmasti hyvin, ja saatat saada käytettynä loistavat kaiuttimet, jotka eivät muuten mahtuisi budjettiisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe