Mahtavaa Janne!!

mä vaan

Ahonen jatkoi tänäänkin aivan käsittämättömän hienoja suorituksiaan! Tänään olosuhteet vaihtelivat rajusti, mutta silti Janne pystyi hyvään suoritukseen huippukunnon, ja rautaisten hermojensa vuoksi. Alkaa Jannellakin jo pokka pettää, niinkuin selostajakin totesi.
Aivan upeeta!

7

1039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voittoja

      jannen kovuus johtuu tietysti hänen kovasta ponnistuksesta, loistavasta tekniikasta ja hyppyripöydällä ja hienosta ja rauhallisesta ilmalennosta.Ja hänelle tullut uskomaton henkinen kestävyys ja "Rane" pystyy sulkemaan kaiken mielestään ja tekemään sen minkä pystyy.Aivan uskomaton kaveri.Hän sopii loistavasti sankariurheilijaksi, jota suomi on tarvinnutkin.
      Mäkihyppy on lisäksi erinomainen seurattava televisiosta.
      Tsemppiä Janne! Pidä taso samana!!

    • Tuo alkaa olemaan jo uskomatonta. Täytyy vaan toivoa, ettei Ahosesta tule kansainvälisesti samanlaista vihattua ihmistä kun Schumista. Mukavastihan siellä heilui monien maiden liput jannen voitettuaan.

    • penkkiurheilija

      Tämä on tosiaan sanoinkuvaamattoman mahtavaa! Tänäänkin Ahonen pystyi jälleen voittoon, vaikka olosuhteet olivat vaikeat ja muille tähdille tuli notkahduksia, niin Ahonen näytti mitä tekee oikea mestari! Toivotaan, että Janne voittaa vielä tuon viimeisenkin mäkiviikon osakilpailun. Janne Ahosen kaltaista sankaria Suomen kansa onkin jo vähän aikaa kaivannut, mutta nyt se on. Kiitos Janne niistä mahtavista hetkistä, jotka olet tuottanut Suomen kansalle. Hieno, mahtavaa, uskomatonta!
      Tietysti ihminen on vain ihminen ja joskus se osuu Ahosellekkin se huono kisa, mutta toivotaan, että se ei osu vielä pitkään aikaan. Tällä kaudella Ahosesta syntyy elävä legenda talviurheilu-piireissä!

    • Hollolasta

      Että silleen...

      • hepa69

        janne ahonen on meitsin naapuri...hyvä tyyppi.. =)


      • bvxx
        hepa69 kirjoitti:

        janne ahonen on meitsin naapuri...hyvä tyyppi.. =)

        On meinaan aika hulppea.


      • hepa69
        bvxx kirjoitti:

        On meinaan aika hulppea.

        On se kyll mulle joskus moikannu... xD ihana.. se hymyili jopa.. hyvä tyyppi oikeesti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe