ryhmähalin aika...?

Niin nyt vakkareiden rivit meinaa jostain kumman syystä rakoilla. Jotkut epäilevät että toisille tää vankka yhteenkuuluvaisuuden tunne ei olisi todellista...

Omalta kohdaltani lausun seuraavaa: Toki alkuun jokainen uusi nimmari on täysin vieras ja tunteita herättämätön. Mutta nyt kun vuosi yhteydenpitoa on jo käyty niin kyllä siinä kaikista teistä vakkareista on tullut mulle aika lailla läheisiä otuksia. Sitä jopa aattelee teitä kamalan usein, kesken oikean elämän. Ja jos jollain on vaikeaa satuttaa se kuten satuttaisi lähisukulaisen vaikeudet (viittaan Arielin sairauteen).

Mä kyllä ehdotan tiukkaa ryhmähalia kamut, unohdetaan nuo turhat epäilyt meidän rintaman rakoilusta?

233

642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en ainakaan ole minnekkään menossa, välillä ehkä olin poissa / hiljaa, kun oli muuta menoa. Viime viikon olin reissussa Klassa, nyt yritän ladata akkuja..

Ja minun ystävyyttä ei tarvi epäillä. :)

• Ja minun ystävyyttä sitten tarvii?

• tinttu-liina kirjoitti:

Ja minun ystävyyttä sitten tarvii?

Ei todellakaan tarvi! :)

• no veipijongin myyrän ystävyyttä jäbä ei kyllä kehtais epäilläkkään.. :)

• temmirauta kirjoitti:

no veipijongin myyrän ystävyyttä jäbä ei kyllä kehtais epäilläkkään.. :)

Ai jaa.. Miksei? :D

• Kittiechihu kirjoitti:

Ai jaa.. Miksei? :D

no ku joitaki kertoja ollaan vähä niinku kinasteltuki mut kummiski se jälkeen ollaan oltu taas entistä paremmissa väleissä.. eikös vaan ;) ?

• temmirauta kirjoitti:

no ku joitaki kertoja ollaan vähä niinku kinasteltuki mut kummiski se jälkeen ollaan oltu taas entistä paremmissa väleissä.. eikös vaan ;) ?

No onhan se asia näin. Varmaan aika hyvä ystävyys meillä täällä palstalla, kinastelusta huolimatta.. :D

• Ei_toki_kaikkien_mutta

Aika monen palstalaisen olisi syytä hankkiutua myös lataamoon.Ei sillä että teillä olisi vääriä mielipiteitä, vaan siksi, että mielipiteenne ovat suurelta osin pakkomielteisiä ja mielisairaita.

• Se on vaan niin,että vaikka kirjoittelisi kymmenen vuotta,niin toisten ihmisten ajatuksia ei voi lukea.Ei millään pintapuolisella kirjottelulla saa kuin pintaraapaisun.Mun ystävyyttä tässä nyt epäillään yhden kirjoituksen takia.Jos tää porukka olisi yhdentekevä,niin olisin lähtenyt jo aikoja sitten.Tykkään jokaisesta rekatusta.Jokainen on oma ihana persoonansa ja kaikki on tärkeitä omalla tavallaan.

• Minä en ainakaan ole epäillyt sinun ystävyttää tippaakaan! <3

Mutta, joo, ajatuksia ei voi lukea. Ja joskus voi ystäväkin ymmärtää jotain väärin?
        Mutta asioita voi aina selvittää juttelemalla.

• Kittiechihu kirjoitti:

Minä en ainakaan ole epäillyt sinun ystävyttää tippaakaan! <3

Mutta, joo, ajatuksia ei voi lukea. Ja joskus voi ystäväkin ymmärtää jotain väärin?
        Mutta asioita voi aina selvittää juttelemalla.

Kiitos Kittie..mä jo luulin että säkin epäilet..

• No olipas sit kiva et tänne vilkasin ku mustaki näköjään sit tykätään ;) Oonhan mä tällanen komee sikpäkkimies... ;)

Kiitos Kittie..mä jo luulin että säkin epäilet..

En epäile,sori jos ymmärsit niin.. Kyllä hyvän ystävän sinussa tunnistan. :)

• tarkkanäköinenlukija

Tutuksi on moni tullut ilman että sanaakaan ollaan vaihdettu. Nuoriso parhaiten. Tsemppiä teille elämäänne ja myöskin teille vanhemmille.

• artagnan kirjoitti:

No olipas sit kiva et tänne vilkasin ku mustaki näköjään sit tykätään ;) Oonhan mä tällanen komee sikpäkkimies... ;)

No kyllä susta tykätään ilman sitä sixpäkkiäki. ;))

No kyllä susta tykätään ilman sitä sixpäkkiäki. ;))

No kyllä! :)

• TOSIREALISTIiKOKKOLA

HOMOT ja LESBOT. Turvat kiinni ja palatkaa kaappiinne saa..na, uskokaa jo. Teitä turkoosi-tattiaisia ei tarvita tällä sivustolla. Onko selvä. Onhan. Hyvä. Kiiiiitoooooos!!!, hah!...

• Mee sää vitun idiootti sinne homoluolaas! :/

• TOSIbörje

Taatana taatana kun Tahavo taas täällä homostelee! Keskity vaan Börjees!

• Sinä näet homoja ja lesboja sielläkin missä niitä ei ole.. Kukaan ei täältä häivy, itse kyllä voisit, koska kukaan täällä ei pidä sinusta, oletko tajunnut sitä?

Olet pelkkä ilkeä, katkera, provoileva typerä vanha mies.

• Jokaisella ihmisellä on akilleen kantapäänsä, herkkä paikka, johon osumalla sattuu.

Joku saattaa loukkaantua yläpuolellani kirjoittavan persläven sanoista. Jollekulle toiselle ne ovat yhdentekeviä, mutta ystäväksi koetun henkilön sivulauseessa mainitsema vihjaus kyllästymisestä voi yllättäen olla liikaa.

Jatkuva solvaaminen haavoittaa koulukiusattua, kun taas ilmoitus mielenkiinnon hiipumisesta satuttaa moneen kertaan hylättyä.

Olette kaikki mukavia persoonia.

• No ok.

• Tais vaan heillä olla tunteet viel pinnas ton murun jutun takii...

• Hyvin sanottu! Kaikilla on heikkoutensa. Mutta, älä huoli, me täällä ollaan kaikki ystäviä ja ei jätetä teitä. <3

• Tota noin... Jospa mä sit halaan vain tyttöi ;)

• jäbällä on vähä semmonen vakavampi aamuhetki nyt et ei viihti pistää leikiks niinku toi artsi. olisko tää ollu sitte silleen hyväki asia et tämmönen homma nousi pintaan tässä vaiheessa et tarjoutuu tilaisuus pohtia et mitä tekee. sen jäbä vaan ihtensä kohalta tietää et ku aikaa kuluu toi kiintymyski tuppaa kasvamaan. teistä 'tuntemattomistaki' on tullu vähä niinku perheenjäseniä ku liki vuoden päivät täällä on nähty. et se eron hetki saattais olla kovinki haikea..

• Hyvin sanottu. Mä herään yleensä myös melko aikasin ja kyllähän se ajatus siinä aamuvarhaisella usein käy myös siellä sun navettatouhuisassi.

• No mäki sit vakavoidun vuorostain. Vajaa vuosi sit mä kiinnyin, koukutuin, hullaannuin, ihastuin ja järki katos pääst. Tauot meni vaan kyttäilles Yökkiksen touhui et mä kyl tiedän mitä on ku juttu menee tunteisiin vaikeimmal taval. Jos mä olisin kuullu silloin et tää on ny täs nii mä nuolisin haavojain vieläki. Mitä mä täs haen on se et ei tarvi ees olla mitään outoo kokemust taka-alal ku tulee tunteet peliin. Sit toi aikaki tekee tehtävänsä et ku joistaki tulee osa arkee. Mä näkisin et ihminen onku palapeli et jollain lail niit puuttuvii paloi etsii sit heist jotka päästää lähelleen. Tulipas sekavaa...

• onko-tällä-hemmolla-akka

Kuten se väittää vai onko mielikuvituksen tuotetta?

• ripuliyskii

Kenellä hemmolla?Taavillako?

• tositahvo-mikä-lie
        ripuliyskii kirjoitti:

Kenellä hemmolla?Taavillako?

Vaikuttaa pahoin seonneelta B-rapun ukolta mutta toisinaan puhuu akastaan että olisiko mielikuvitushahmo kysymyksessä vai kahden seksuaalivähemmistöön kuuluvan kulissiliitto?

• Ehkä mun pitää vähän avata sitä juttua,ku kirjotin silloin sen viestin.Olin silloin TODELLA pahalla tuulella jostain syystä..( me naiset kyllä tiietään,että mitä se on,ku oikeen alkaa kaikki asiat murjomaan :) )Ulkonaki liikkuessa mun teki mieli tempasta lumipallolla päin näköä jokaikistä ihmistä joka tuli vastaan.Sit ku tulin tänne palstalle,nii kiukutti edelleen ja silloin kirjoitin sen viestin ajattelematta sen enempää.

Mua on kyllä jo häirinny täällä jo vähän aikaa se,että me ei enää keksitä mitään kivoja keskustelujuttuja ja että juteltaisiin kaikki porukalla.Välillä jakaannutaan eri ryhmiin jotka vaan keskustelee keskenään.Ei siinä mitään vaikka välillä,mutta että otettaisiin kaikki mukaan jutteluun,niin ettei kenellekkään tule ulkopuolisuuden tuntua.Mulle sitä ei ole tullut ku olen hölösuu,mutta esimerkiks Kittie on tuntenu sellaista.

Ja se joka tekee aloituksen,niin hänen kuuluu yleensä vetää ketjua ja jutustelua.Itse pyrin kyllä vastaamaan kaikille,sillä silloin jokaiselle on mukava tulla tänne,kun kirjoitus on huomioitu. :)
      Eli se mun viesti oli vaa ajattelematon hormoonihiiren tempaus,joten toivon ettei siitä tule isompia seurauksia.Voitte vaikka kierittää mut siinä kuuluisassa tervassa ja höynenissä,jos se jotain helpottaa. :)

En mä ny kovin helpolla täältä tule lähtemään,ku olen tottunu täällä olemaan.Jos te muut rekatut ette olis täällä,nii sitten olis eri asia.
      Speedolle haluan sen sanoa,että ajattelit varmasti hyvää kun kirjoitit niitä viestejäsi.Ymmärrän kyllä kaiken täysin,mutta se syyllistäminen ei tuntunut kivalta.
      On olemassa myös lapsia,joilla on koti ja vanhemmat,mutta se elämä voi olla kuitenkin täyttä helvettiä kaikessa muodossaan.Miten parempi,niin sitä ei kukaan tiedä.Aina siinä kärsii se viaton lapsi,joka kantaa sitten koko loppuelämänsä niitä asioita mukanaan.

• Nii se unohtu tuosta,että sitä on vaan aina yritettävä keksiä juttuja ja jatkaa muutenkin keskustelua ettei se tyrehdy.Ihan niinku live-elämässä,jos vain toinen puhuu ja toinen vaan lyhyesti vastaa,niin pian molemmat ovat hiljaa. :)

• se oliski toi elämä mallillaan ku aina tietäis et mikä se vastapuolen reaktio tulee olemaan. keskusteluihin osallistumisesta sitte semmosta et jäbällä kyllä hommat rajoittaa kovasti. aamulla ku puuro porisee hellalla tulee yleensä kirjotettua jotaki ja joskus iltapäivisin niinku nyt. yhen avauksen ihtekki tein vuosi sitte mut sen joku poisti. sen jälkeen on ollu tasasesti juttua tarjolla ja tämmösenä suht vähään tyytyvänä miehenä jäbä ei oo kummempaa kaivannukkaan. toi speedoki tarkotti vaan hyvää mut jäbä tietää kummiski varmuudella et typykkä ei tykänny sitte yhtään tommosista jälkilöylyistä vaikka kavereita keskenään ovatki..

• temmirauta kirjoitti:

se oliski toi elämä mallillaan ku aina tietäis et mikä se vastapuolen reaktio tulee olemaan. keskusteluihin osallistumisesta sitte semmosta et jäbällä kyllä hommat rajoittaa kovasti. aamulla ku puuro porisee hellalla tulee yleensä kirjotettua jotaki ja joskus iltapäivisin niinku nyt. yhen avauksen ihtekki tein vuosi sitte mut sen joku poisti. sen jälkeen on ollu tasasesti juttua tarjolla ja tämmösenä suht vähään tyytyvänä miehenä jäbä ei oo kummempaa kaivannukkaan. toi speedoki tarkotti vaan hyvää mut jäbä tietää kummiski varmuudella et typykkä ei tykänny sitte yhtään tommosista jälkilöylyistä vaikka kavereita keskenään ovatki..

Juu...kyl tiedetään,että sulla on toi työ tollasta.Mä tiiän just kuinka sitovaa se on,ku on tuttuja siinä hommassa. :) Ja jokainen tietysti kirjoittaa oman aikansa mukaan muutenki.
        Multa pääs kyllä nauru,ku luin ton,että teit avauksen ja sekin ainoa poistettiin...ois kiva tietää,että mistä sä sit kirjotit.. :))))))

• Nöyrä anteeksipyyntöni.

Selittelyn sijasta totean saaneeni kiivasta palautetta asian tiimoilta. Tilanteeseen puuttumalla ainoastaan sotkin sitä entisestään.

• spee_do kirjoitti:

Nöyrä anteeksipyyntöni.

Selittelyn sijasta totean saaneeni kiivasta palautetta asian tiimoilta. Tilanteeseen puuttumalla ainoastaan sotkin sitä entisestään.

Maailmanloppua ei tullut,joten elämä jatkuu.:)

• spee_do kirjoitti:

Nöyrä anteeksipyyntöni.

Kyllä kyky pyytää anteeksi on nykyaikana valitettavan harvinainen taito, kuulut siis eliittijoukkoon:)

Juu...kyl tiedetään,että sulla on toi työ tollasta.Mä tiiän just kuinka sitovaa se on,ku on tuttuja siinä hommassa. :) Ja jokainen tietysti kirjoittaa oman aikansa mukaan muutenki.
        Multa pääs kyllä nauru,ku luin ton,että teit avauksen ja sekin ainoa poistettiin...ois kiva tietää,että mistä sä sit kirjotit.. :))))))

Se oli sit se legendaarinen 'Onkos uimarityttöö näkyny'. Toi Temmirauta kerkes tuuril tulostaa sen ennen poistoo. Olis kyl pirusti harmittanu jos se olis poistunu bittiavaruuteen ennen ku me saatiin se talteen ku siin me sovittiin täst meidän kolmen kimpast... ;)

• No mä en kyl omal tylsyydellein mitään voi ;) Ku me tuol Butchin miesluolas ajellaan porukal autoradallaki nii ei me siel paljo mitään sit puhuta ku huristellaan vaan ja mölytään väliin. Tota noin... Mä pidän melko luontevana et varsinki pitkis ketjuis nimmarit puhuu välissäänki mitä tykkää. Mä ainaki tungen mukaan jos näen jonku kiinnostavan jutuntyngän. Vaikeet on jos erikseen pitää alkaa kutsuu. No kiva muutes oli tietää et sä et kumminkaan dumppaa mäkeen jos meno on välil tylsää ;) Mä kait kadun ku sanon tän mut usein sanotaan et miehil ei oo tilannetajuu. Ei sit kyl oo naisillakaan vai miltä susta tuntuis ku sun runonrustausketjus sä saisit kohteeltas kommentin et ny meni kiinnostus et adios ;) Mä sit pyydän jo ny anteeks koko luomakunnalt et sanoin ton et sori... ;D

• artagnan kirjoitti:

No mä en kyl omal tylsyydellein mitään voi ;) Ku me tuol Butchin miesluolas ajellaan porukal autoradallaki nii ei me siel paljo mitään sit puhuta ku huristellaan vaan ja mölytään väliin. Tota noin... Mä pidän melko luontevana et varsinki pitkis ketjuis nimmarit puhuu välissäänki mitä tykkää. Mä ainaki tungen mukaan jos näen jonku kiinnostavan jutuntyngän. Vaikeet on jos erikseen pitää alkaa kutsuu. No kiva muutes oli tietää et sä et kumminkaan dumppaa mäkeen jos meno on välil tylsää ;) Mä kait kadun ku sanon tän mut usein sanotaan et miehil ei oo tilannetajuu. Ei sit kyl oo naisillakaan vai miltä susta tuntuis ku sun runonrustausketjus sä saisit kohteeltas kommentin et ny meni kiinnostus et adios ;) Mä sit pyydän jo ny anteeks koko luomakunnalt et sanoin ton et sori... ;D

No juu..olihan se kurja temppu,mut ku kiukku iskee,nii ei sitä aattele ihan järkevästi.Yleensä pahantuulisena pysyn poissa täältä.:) Tuosta viel,et ajatte autoradalla??Meinaaksää ihan semmosta koottavaa autorataa? :)))

No juu..olihan se kurja temppu,mut ku kiukku iskee,nii ei sitä aattele ihan järkevästi.Yleensä pahantuulisena pysyn poissa täältä.:) Tuosta viel,et ajatte autoradalla??Meinaaksää ihan semmosta koottavaa autorataa? :)))

No Butch nuolee haavojaan ja on pirunmoises räkätaudis... Jep. Sellast hemmetin isoo mä meinaan. Ostettiin se Temmiraudan kaa ja roudattiin sit Butchin luolaan ;D

• artagnan kirjoitti:

No Butch nuolee haavojaan ja on pirunmoises räkätaudis... Jep. Sellast hemmetin isoo mä meinaan. Ostettiin se Temmiraudan kaa ja roudattiin sit Butchin luolaan ;D

En kyllä millään lailla halua butsia loukata.On kyllä nii hellyttävän lutunen tyyppi..Toivottavasti paranee pian siitä taudistaan.

no typykästä se oli niinku artsi sano.. semmonen mukava jutustelu päätty sitte siihen ku herra majuri evp ilmaantu huutamaan homoista ja turkooseista. toljanter tais jopa kukittaa sen hulluuskisan voittajana ;) et semmosta.

En kyllä millään lailla halua butsia loukata.On kyllä nii hellyttävän lutunen tyyppi..Toivottavasti paranee pian siitä taudistaan.

ku ei vaan meitä muita tartuttanu ku allergia nuhaa piti sitte vaan olla.. ;)

• temmirauta kirjoitti:

ku ei vaan meitä muita tartuttanu ku allergia nuhaa piti sitte vaan olla.. ;)

No se on sit myöhäistä ny... Ei sit kellään olis toimivaa keinoo kurkkukivun taltuttamiseen?

• artagnan kirjoitti:

No se on sit myöhäistä ny... Ei sit kellään olis toimivaa keinoo kurkkukivun taltuttamiseen?

Juo lämmintä hunajavettä?

• Mua ei ole oikeastaan häirinnyt täällä juuri mikään, ei edes Ressu, koska he's so boooooooooooring. No joo... Speedon kommenteista en niin hirveästi tykännyt. Olen aikuinen ihminen ja vastuussa mun omasta elämästä, joka mun mittapuun mukaan on todella onnellista. Tietenkin minusta tuntuisi tosi pahalta, jos meidän jengi hajoaisi. Kuitenkin tsiljardimiljardia kertaa kaameampaa olisi se, että jonkun pitäisi pakolla roikkua mukana esimerkiksi mun tai Butchin takia...

Kaikissa ihmissuhteissa on mun mielestä hiljaisempia hetkiä ja niin kuuluu ollakin. Toisinaan mulla ja Butchilla ei ole keskenämme mitään puhuttavaa, mutta joskus papatamme toistemme päälle, koska asiaa on niin paaaaaaaaljon.

Mun rakas Butch tartutti "allergianuhansa" meihin jokaiseen, joten munkin nenä valuttaa nyt tosi ärsyttävästi... Mmmm... Se mun piti vielä sanoa, että mua ei kaduta yhtään, mitä sulle Platinablondi-ketjussa kirjoitin, koska se kaikki oli totta. Sulla on oikeasti ihanan hyvä sydän. Mutta vain silloin, kun et mätki vastaantulijoita lumipalloilla, hahaha ;))

• artagnan kirjoitti:

Kädenlämpöistä s-i-p-u-l-i-m-a-i-t-o-a-a-a-a-a-a-a... ;))

• a--r--i--e--l kirjoitti:

Mua ei ole oikeastaan häirinnyt täällä juuri mikään, ei edes Ressu, koska he's so boooooooooooring. No joo... Speedon kommenteista en niin hirveästi tykännyt. Olen aikuinen ihminen ja vastuussa mun omasta elämästä, joka mun mittapuun mukaan on todella onnellista. Tietenkin minusta tuntuisi tosi pahalta, jos meidän jengi hajoaisi. Kuitenkin tsiljardimiljardia kertaa kaameampaa olisi se, että jonkun pitäisi pakolla roikkua mukana esimerkiksi mun tai Butchin takia...

Kaikissa ihmissuhteissa on mun mielestä hiljaisempia hetkiä ja niin kuuluu ollakin. Toisinaan mulla ja Butchilla ei ole keskenämme mitään puhuttavaa, mutta joskus papatamme toistemme päälle, koska asiaa on niin paaaaaaaaljon.

Mun rakas Butch tartutti "allergianuhansa" meihin jokaiseen, joten munkin nenä valuttaa nyt tosi ärsyttävästi... Mmmm... Se mun piti vielä sanoa, että mua ei kaduta yhtään, mitä sulle Platinablondi-ketjussa kirjoitin, koska se kaikki oli totta. Sulla on oikeasti ihanan hyvä sydän. Mutta vain silloin, kun et mätki vastaantulijoita lumipalloilla, hahaha ;))

Pitää ehkä selittää taas lisää.. :)) Siis musta tuntui,että täällä alkaa kaikilla vähän hiipumaan,ku ei enää keksitty mitään mukavia jutunaiheita.Nyt tuntuu siltä,että mun olis pitäny olla tässä asiassa hiljaa,ku en näköjään osaa selittää sitä oikein mitä oikeesti tarkotin...monimutkasta..

Kukaan tuskin roikkuu missään pakolla,oli juttu sitten minkälainen tahansa.Jos kirjoitushalut esimerkiksi menisivät lopullisesti,niin eihän sitä kukaan voi pakolla jatkaa vastentahtoisesti.Se näkyis kyllä kirjottelussa ennen pitkään.

Se mitä kirjoitit tuossa Butsin aloituksessa,niin oli tosi nätisti sanottu.En edes muista milloin joku olis sanonu mulle mitään noin nättiä. <3 Ja en mätki lumipallolla,vaikka kuinka tekis mieli...Aattelen sit vaa mielessäni kaikkee rumaa siitä toisesta,nii johan helpottaa. :))

• temmirauta kirjoitti:

no typykästä se oli niinku artsi sano.. semmonen mukava jutustelu päätty sitte siihen ku herra majuri evp ilmaantu huutamaan homoista ja turkooseista. toljanter tais jopa kukittaa sen hulluuskisan voittajana ;) et semmosta.

Jotenki hämärästi muistan tuon tontun kukitusjutun.. :)

• artagnan kirjoitti:

Mä tiiän tosi hyvän joka varmasti tepsii!!! Se on aika! ;))

Pitää ehkä selittää taas lisää.. :)) Siis musta tuntui,että täällä alkaa kaikilla vähän hiipumaan,ku ei enää keksitty mitään mukavia jutunaiheita.Nyt tuntuu siltä,että mun olis pitäny olla tässä asiassa hiljaa,ku en näköjään osaa selittää sitä oikein mitä oikeesti tarkotin...monimutkasta..

Kukaan tuskin roikkuu missään pakolla,oli juttu sitten minkälainen tahansa.Jos kirjoitushalut esimerkiksi menisivät lopullisesti,niin eihän sitä kukaan voi pakolla jatkaa vastentahtoisesti.Se näkyis kyllä kirjottelussa ennen pitkään.

Se mitä kirjoitit tuossa Butsin aloituksessa,niin oli tosi nätisti sanottu.En edes muista milloin joku olis sanonu mulle mitään noin nättiä. <3 Ja en mätki lumipallolla,vaikka kuinka tekis mieli...Aattelen sit vaa mielessäni kaikkee rumaa siitä toisesta,nii johan helpottaa. :))

Toi on sit vaan nii et saattaa olla henkilökohtasii juttui mitkä vaikuttaa. Illat voi joillaki kuluu autonrämää korjates tai joku on puolestaan sairautensa jälkeen sillai uupunut et ei paljoo jaksa. Sit jollaki on voinu olla 5-vuotias pikkujäbä kyläilemäs... Mä en ite menetä mielenkiintoo tosta vaan. Jotenki se tuntuis kummaltaki et hei sä oot ny loppuun kaluttu luu et uutta kehiin ;)

Kädenlämpöistä s-i-p-u-l-i-m-a-i-t-o-a-a-a-a-a-a-a... ;))

Et sä enää muista et Kittien olis pitäny suorittaa ton terveysjuoman esitestit syksyl mut hän sit jänisti ku pelkäs et yrjöö... ;)

• Kittiechihu kirjoitti:

Juo lämmintä hunajavettä?

Liian äitelää ei sit ota luonto millään vastaan... :/

• artagnan kirjoitti:

Toi on sit vaan nii et saattaa olla henkilökohtasii juttui mitkä vaikuttaa. Illat voi joillaki kuluu autonrämää korjates tai joku on puolestaan sairautensa jälkeen sillai uupunut et ei paljoo jaksa. Sit jollaki on voinu olla 5-vuotias pikkujäbä kyläilemäs... Mä en ite menetä mielenkiintoo tosta vaan. Jotenki se tuntuis kummaltaki et hei sä oot ny loppuun kaluttu luu et uutta kehiin ;)

Nii..mä en tarkottanu et porukan pitää olla täällä enempi.Tietysti kaikilla on live-elämänsä.:) Sitä siis et ku tää on keskustelupalsta,nii pakkoha sitä on kaikkien keksittävä juttua et ei palsta kuivu kokoon.Jos kukaan ei enää keksisi mitään sanottavaa,nii loppuuhan se mielenkiinto.Mä olen ollu monessa paikassa kirjottamassa aikoinani ja olen nähnyt monen mukavan porukan hiipumisen.Ehkä siks aattelen näitä juttuja.:)

• artagnan kirjoitti:

Liian äitelää ei sit ota luonto millään vastaan... :/

No, kokeile kuumaa mustaherukkamehua?

Nii..mä en tarkottanu et porukan pitää olla täällä enempi.Tietysti kaikilla on live-elämänsä.:) Sitä siis et ku tää on keskustelupalsta,nii pakkoha sitä on kaikkien keksittävä juttua et ei palsta kuivu kokoon.Jos kukaan ei enää keksisi mitään sanottavaa,nii loppuuhan se mielenkiinto.Mä olen ollu monessa paikassa kirjottamassa aikoinani ja olen nähnyt monen mukavan porukan hiipumisen.Ehkä siks aattelen näitä juttuja.:)

Mut ku me ollaanki tällasii nuorii ja viriileit... ;D

• artagnan kirjoitti:

Et sä enää muista et Kittien olis pitäny suorittaa ton terveysjuoman esitestit syksyl mut hän sit jänisti ku pelkäs et yrjöö... ;)

Vieläkin yrjöttää koko ajatus.. :PP

• Kittiechihu kirjoitti:

No, kokeile kuumaa mustaherukkamehua?

No ei mul sellasii kyl oo... Kait mä painun ny vaan pehkuihin et jos tää olo sit helpottuis.

• Kittiechihu kirjoitti:

Vieläkin yrjöttää koko ajatus.. :PP

Vähä ku olisit maistanu nii mäki olisin sit uskaltanu... ;D

• artagnan kirjoitti:

Mut ku me ollaanki tällasii nuorii ja viriileit... ;D

Ööö..mitä sä tarkotit? :P Muutes..ota pöpötautiin tätä..lämmitä tilkkane vettä ja sekotat siihe hunajaa ja raakaa sitruunamehua ja vetäset kerralla huiviin.Toi tehoaa monee juttuun.Kyl sä sen kestät juoda ku oothan sä nuori ja viriili mies.;)

Ööö..mitä sä tarkotit? :P Muutes..ota pöpötautiin tätä..lämmitä tilkkane vettä ja sekotat siihe hunajaa ja raakaa sitruunamehua ja vetäset kerralla huiviin.Toi tehoaa monee juttuun.Kyl sä sen kestät juoda ku oothan sä nuori ja viriili mies.;)

No en mä kait mitään tarkottanu... Tuli vaan toi sanonta jostaki mieleen. Mä alan olla sillai sekasin et ny mä lopetan ennenku mä mokaan ittein ;)

• artagnan kirjoitti:

No ei mul sellasii kyl oo... Kait mä painun ny vaan pehkuihin et jos tää olo sit helpottuis.

No voi.. Paranemisia! Pyydäs kamuja tuomaan sinulle troppia?

• Kittiechihu kirjoitti:

Ollaan koko sakki sellaisessa taudissa että oksat pois.. :-( Meikä ei jaksa enää siittäkään välittää että toi platinablondi palstan guuminta gigoloa alias Butsia julkisesti nöyryytti.. Hylätköön sitten Lana meikän kylmästi ja julmasti jos jostain löytyy guumempi Butsi.. ;-D

• Kittiechihu kirjoitti:

Meikä ei sääliä kerjää keneltäkään (vaikka saletisti se lämmittäisi kun kuumettaki on about 43 astetta).. ;-D

• butch-cassidy kirjoitti:

Meikä ei sääliä kerjää keneltäkään (vaikka saletisti se lämmittäisi kun kuumettaki on about 43 astetta).. ;-D

Täällä olisi jo sata kollia naukumassa jos meikän rakas kerjäis sympatiaa.. No täytyypä huomenna tsekata uudelleen ;-)

Täällä olisi jo sata kollia naukumassa jos meikän rakas kerjäis sympatiaa.. No täytyypä huomenna tsekata uudelleen ;-)

Tällaista se itekseen puhuminen sitte on.. ;-D

Ollaan koko sakki sellaisessa taudissa että oksat pois.. :-( Meikä ei jaksa enää siittäkään välittää että toi platinablondi palstan guuminta gigoloa alias Butsia julkisesti nöyryytti.. Hylätköön sitten Lana meikän kylmästi ja julmasti jos jostain löytyy guumempi Butsi.. ;-D

Nöyryytti???No ei kai ny sentään Butsi..Mä olin nii otettu siitä sun runosta ja sattu vaa se mun mokaviesti just siihen ketjuun..sori vielä..ja koita ny parantua siellä..:)

Voi kun harmi.. Oikein isot paranemishalit! <3

Paljon paranemisia! <3

Nöyryytti???No ei kai ny sentään Butsi..Mä olin nii otettu siitä sun runosta ja sattu vaa se mun mokaviesti just siihen ketjuun..sori vielä..ja koita ny parantua siellä..:)

No meikällä on ollut hiukkasen henkisesti hankalaa ton Arielin jutun jälkeen että on ahistanu että mitenkä meinasi käydä elikkä tunteet on ollu pinnassa kuten Artsi aiemmin jo sanoi..

• Kittiechihu kirjoitti:

Kiitti.. <3 Meikä antaisi muiskun mutta en viitti tartuttaa sua.. :-)

No meikällä on ollut hiukkasen henkisesti hankalaa ton Arielin jutun jälkeen että on ahistanu että mitenkä meinasi käydä elikkä tunteet on ollu pinnassa kuten Artsi aiemmin jo sanoi..

Kyllä mä ymmärrän et sulle on ollu varmasti rankkaa tuo kaikki.Nyt nokka etiäpäin butsi..ja eikö tuota mun mokaa ja kaikkia jälkiseurauksia vois ny unohtaa..:)

Minä ainakin ymmärsin mitä tarkoitit.. Ikävä kyllä luulen että ni kauan ku eräät sotkeutuu keskusteluun ja ei se muuten haittasi mutta ehkä ihmiset on kyllästyneet siihen että aloittipa minkä aiheen ni yks puhuu tyhmiä ja toinen kitisee ettei kuulu tänne Kokkola palstaan.

Muuten pakko sanoa sille jota taitaa ahdistaa meidän juttelut ni minkä ihmeen takia hän niitä edes lukee?

Olen myös sitä mieltä että olisi hyvä idea jos olisi pakko kaikkien rekisteröityä koska silloin se olisi kaikille reilumpaa...

Vaikken ole omalla nimellä täällä niin silti minun juttuja on helppo vilkasta.

Hassua on sekin että aina välillä eräs luulee että olen turkoosi vaikken edes tiedä kuka hän on?

Tsemppiä lähetän kaikille ja ei anneta noille kitisijöille valtaa ja huomautan varalta en tarkoita ketään teistä jotka olette rekisteröinti tehneet ja nimenne on sinisellä

• Kittiechihu kirjoitti:

täältäkö sitä sääliä sitte saa ;) jäbälläki oli semmonen astetta kamalampi lypsyreissu ku nokka vuotaa ku vesiränni ja kuumettaki on verran et lihakset on vetelinä ja sitte tää vielä soi nonstoppina päässä. äläkää kysykö et miks.. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=0bM68m3d8Ao

• temmirauta kirjoitti:

täältäkö sitä sääliä sitte saa ;) jäbälläki oli semmonen astetta kamalampi lypsyreissu ku nokka vuotaa ku vesiränni ja kuumettaki on verran et lihakset on vetelinä ja sitte tää vielä soi nonstoppina päässä. äläkää kysykö et miks.. ;)

No on kyllä rankkaa tehdä töitä kiepänä.. Koeta levätä myös. :)

Kiitti.. <3 Meikä antaisi muiskun mutta en viitti tartuttaa sua.. :-)

No ei se taida virtuaalisen pusun kautta tarttua. ;)

Jotenki hämärästi muistan tuon tontun kukitusjutun.. :)

Sain muuten hulluudessa Toljanterilta hopeasijan, hahaha ;))

• SunUnelmiesiNainen
        butch-cassidy kirjoitti:

Uuuuuh ja oooooh rakas Butch ;)) Tulisin sun peiton alle N-I-I-N heti sua lämmittämään, jos mulla ei sattuisi olemaan täsmälleen sama kaamea tauti kuin sulla, hahaha ;))

Kyllä mä ymmärrän et sulle on ollu varmasti rankkaa tuo kaikki.Nyt nokka etiäpäin butsi..ja eikö tuota mun mokaa ja kaikkia jälkiseurauksia vois ny unohtaa..:)

Mulle oli kyllä pääasia, ettei Butch sortunut taas sauhutteluun... :))

• temmirauta kirjoitti:

Mun jäbäääää... Täältä ryömii m-a-t-o ;)) Olet tuossa klo 3:29 aamulla, hahaha ;)) Enjoy...

https://www.youtube.com/watch?v=VLpo1O76Lkg

• SunUnelmiesiNainen kirjoitti:

Uuuuuh ja oooooh rakas Butch ;)) Tulisin sun peiton alle N-I-I-N heti sua lämmittämään, jos mulla ei sattuisi olemaan täsmälleen sama kaamea tauti kuin sulla, hahaha ;))

Katos vaan ku Butchii lähennellään... ;)

Sain muuten hulluudessa Toljanterilta hopeasijan, hahaha ;))

Niinhän se taisi silloin mennä:)

Se oli sitä aikaa kun vielä hieman arastelin sun kiusimisen kanssa, tänään on kaikki toisin;)

• toljanter kirjoitti:

Niinhän se taisi silloin mennä:)

Se oli sitä aikaa kun vielä hieman arastelin sun kiusimisen kanssa, tänään on kaikki toisin;)

Mmmm... Niin oli ;)) Ja kieltäydyit solmimasta mulle voikukkaseppelettä ;)) Luultavasti sinä päivänä, kun MEIDÄN tiet erkaantuvat, itken mun tyynyn märäksi joka ilta ainakin vuoden ajan, koska jollain ihmeellisellä tavalla tunnut mun sukulaissielulta...

No vois.. :-) Meikä joutuu nokkaansa kuiteskin hiukkasen säästelemään kun on tullut melko kovakouraisesti niistettyä.. ;-)

Lääh.. :-P-:

https://www.youtube.com/watch?v=PtczEiDsVJE

• Kittiechihu kirjoitti:

No ei se taida virtuaalisen pusun kautta tarttua. ;)

No meikäpä sitten muiskauttaa mutta älä sitten syytä jos räkätauti tarttui.. ;-¤

semmonen olis sitte jäbänki haaveiden täyttymys.. ;)

No meikäpä sitten muiskauttaa mutta älä sitten syytä jos räkätauti tarttui.. ;-¤

No en syyttele.. :D

Mmmm... Niin oli ;)) Ja kieltäydyit solmimasta mulle voikukkaseppelettä ;)) Luultavasti sinä päivänä, kun MEIDÄN tiet erkaantuvat, itken mun tyynyn märäksi joka ilta ainakin vuoden ajan, koska jollain ihmeellisellä tavalla tunnut mun sukulaissielulta...

'Soul mate' siis, kauniisti sanoit hupsu...

Mun takia et tuu kyyneleitä vuodattamaan koska en oo mihkään häipymässä...:) Voikukkaseppeleenkin voisin tehä, myös sulle:)

• Varoituksen_sana
        toljanter kirjoitti:

'Soul mate' siis, kauniisti sanoit hupsu...

Mun takia et tuu kyyneleitä vuodattamaan koska en oo mihkään häipymässä...:) Voikukkaseppeleenkin voisin tehä, myös sulle:)

Tuollaiset seireenit kannattaa kiertää kaukaa, näet millaista peliä kanssasi pitää.

No vois.. :-) Meikä joutuu nokkaansa kuiteskin hiukkasen säästelemään kun on tullut melko kovakouraisesti niistettyä.. ;-)

No pusuhuulias et näytä säästelevän,ku nuolee kaikki jotka vähänki vaikuttaa naisilta.;)))))))))))))))

No pusuhuulias et näytä säästelevän,ku nuolee kaikki jotka vähänki vaikuttaa naisilta.;)))))))))))))))

Taidat olla oikeassa.. :D

• Kittiechihu kirjoitti:

Butsi on casanova...;))

Tytsiki tykkäsi aikoinaan.. ;-D

• Kittiechihu kirjoitti:

No joko siellä aivastellaan vai pitääkö meikän nuolaista vielä toiseenkin kertaan.. ;-P ?

Butsi on casanova...;))

Meikä alkoi tässä aikansa kuluksi funtsia kun koko illan oon unten mailla ollut että kuka meistä vakinimmarijätkistä olis sellainen casanovatyyppi.. :-O Että olisko se kumminki toi Vatikaanin valtias kun tytsi jo sen perään parkuu..?

Butsi on casanova...;))

jäbä sitte komppaa ku serkkutytöilläki valahti suupielet monta senttiä alaspäin ku butsi ei tullukkaan käymään tossa männä viikolla et monen tunnin tälläytyminen meni heillä niinku harakoille.. :D

No joko siellä aivastellaan vai pitääkö meikän nuolaista vielä toiseenkin kertaan.. ;-P ?

En ole aivastellut.. ;)

• Kittiechihu kirjoitti:

En ole aivastellut.. ;)

Sä oot melkoses hädäs ton Butchin kaa... ;D

Meikä alkoi tässä aikansa kuluksi funtsia kun koko illan oon unten mailla ollut että kuka meistä vakinimmarijätkistä olis sellainen casanovatyyppi.. :-O Että olisko se kumminki toi Vatikaanin valtias kun tytsi jo sen perään parkuu..?

Älä yritä työntää arvovaltaisen ja hyvin käyttäytyvän paavin niskoille tuota.Paavilla ei ole varaa temppuilla yhtään tai menettää asemansa. ;)) Kukas se kehuu täällä olevansa palstan guumin gigolo?? Butsipa tietysti,joten sinä olet palstan casanova. :)))

• temmirauta kirjoitti:

jäbä sitte komppaa ku serkkutytöilläki valahti suupielet monta senttiä alaspäin ku butsi ei tullukkaan käymään tossa männä viikolla et monen tunnin tälläytyminen meni heillä niinku harakoille.. :D

No höh..voi tyttöressut. :)) No ehkä Butsi korvaa heille kaiken takas..toi guolaava guuma gigolo. ;))

• artagnan kirjoitti:

Sä oot melkoses hädäs ton Butchin kaa... ;D

No en kai nyt sentään..? :D

• Kittiechihu kirjoitti:

No en kai nyt sentään..? :D

Täällä meikä jo kyttäilee ;-D No ei vaiskaan.. Aivan sattumaa tää oli nyt.. ;-D

Täällä meikä jo kyttäilee ;-D No ei vaiskaan.. Aivan sattumaa tää oli nyt.. ;-D

Minä täällä kohta punastun huomiostasi.. <3

• Kittiechihu kirjoitti:

No enpä olis uskonu.. ;)))))

• Kittiechihu kirjoitti:

No kun et vaan mee punaposkiasi ukolles näyttämään kun meikä ei mikään tappelija oo.. ;-D

No höh..voi tyttöressut. :)) No ehkä Butsi korvaa heille kaiken takas..toi guolaava guuma gigolo. ;))

Ne on meikälle hiukkasen liian nuoria eikä meikällä rahaakaan oo että niitä jonnekkin veis kun pankkikortti on yhä pikku pimatsun kassaholvissa visusti lukkojen takana.. :-/

No enpä olis uskonu.. ;)))))

No minnekä te katositte.. :-O Meikä alkoi vasta lämmetä tässä.. ;-P

No kun et vaan mee punaposkiasi ukolles näyttämään kun meikä ei mikään tappelija oo.. ;-D

No ei minunkaan mies tappelija ole.. :D

Täällähän minä..

Käykö butsi jo ihan guumana?;)

Ne on meikälle hiukkasen liian nuoria eikä meikällä rahaakaan oo että niitä jonnekkin veis kun pankkikortti on yhä pikku pimatsun kassaholvissa visusti lukkojen takana.. :-/

No eikö se ole mukava kumminki ku on ihailijoita..;))

Älä yritä työntää arvovaltaisen ja hyvin käyttäytyvän paavin niskoille tuota.Paavilla ei ole varaa temppuilla yhtään tai menettää asemansa. ;)) Kukas se kehuu täällä olevansa palstan guumin gigolo?? Butsipa tietysti,joten sinä olet palstan casanova. :)))

Mun on pakko kysyä että mikä ihme heppu on joku Casanova, menee tas kerran yli mun tajunnan teidän jutut:(

• toljanter kirjoitti:

Mun on pakko kysyä että mikä ihme heppu on joku Casanova, menee tas kerran yli mun tajunnan teidän jutut:(

Naistenmies.

• Kittiechihu kirjoitti:

No meikä voi kait sitten pyyhkäistä hiet otsalta ettei tulekkaan köniin..? ;-D

No eikö se ole mukava kumminki ku on ihailijoita..;))

No jaa.. Yksi lähti viime kesänä meikän kämpiltä melkein oven karmit kaulassa kun en ollu hokannu laittaa tytsin kuvia piiloon elikkä sellaista varovaista linjaa koitan nykyään noitten pimujen kanssa vetää. You know.. ;-D

• toljanter kirjoitti:

Elä sinä tonttukulta mieti tuollasia asioita.;) Sen verran voin selittää,et se on vähän niinku sillai et ku otat yhen karkin ja tekee mieli heti toistaki mut eri pussista..;))

• toljanter kirjoitti:

No se on sellainen ihme heppu joka Bambinsilmätytsiä itketyttää.. ;-D

No jaa.. Yksi lähti viime kesänä meikän kämpiltä melkein oven karmit kaulassa kun en ollu hokannu laittaa tytsin kuvia piiloon elikkä sellaista varovaista linjaa koitan nykyään noitten pimujen kanssa vetää. You know.. ;-D

Tuon takia??Oho...:P

No se on sellainen ihme heppu joka Bambinsilmätytsiä itketyttää.. ;-D

Ompa julma heppu, ihan erilainen kuin minä olen...

Tuon takia??Oho...:P

No tytsi on sellainen kedon kaunein ruusunkukkanen elikkä meikä meinasi sen pimun kanssa vaan vähän päästellä paineita.. ;-D

No tytsi on sellainen kedon kaunein ruusunkukkanen elikkä meikä meinasi sen pimun kanssa vaan vähän päästellä paineita.. ;-D

Sä oot tietysti siinä kesken kaiken hokenu jotai typerää tytsin kauneudesta..ei ihme että lähti raamit kaulassa.:)))Ois ollu vielä ärhäkkäämpi,nii ois pikkupotku sopivaan paikkaan ollu paikallaan.;))

Sä oot tietysti siinä kesken kaiken hokenu jotai typerää tytsin kauneudesta..ei ihme että lähti raamit kaulassa.:)))Ois ollu vielä ärhäkkäämpi,nii ois pikkupotku sopivaan paikkaan ollu paikallaan.;))

Se pimu rikkoi lähtiessään meikän vuokrakämpän oven elikkä sujut kyllä sitten oltiin ja kuvia se vaan siinä katteli. Meikä tais kyllä kysäistä siinä siltä että ookko kauniimpaa naista eläissäs nähnyt.. Ei kait sellaisesta hemmetti soikoon kukaan suutu.. :-O ?

Elä sinä tonttukulta mieti tuollasia asioita.;) Sen verran voin selittää,et se on vähän niinku sillai et ku otat yhen karkin ja tekee mieli heti toistaki mut eri pussista..;))

En tajua vieläkään:( Mä en ees tykkää karkista, salmiakki on kyllä namia!

• toljanter kirjoitti:

En tajua vieläkään:( Mä en ees tykkää karkista, salmiakki on kyllä namia!

No..aattele et syöt sitä salmiakkia,mut et saa sitä omasta mielestäs koskaan tarpeeks..;)Sillai toimii casanovaki..Se hamuaa joka helman alle ku se kuvittelee et toisen helman alla on viel parempaa..Tuli muutes mielee,et oikeestaa se on vähän niinku tukin uittoa...:P Muutes..tykkääkkö oikeesti salmiakista?Se sattuu olemaa mun lemppari.:))

Se pimu rikkoi lähtiessään meikän vuokrakämpän oven elikkä sujut kyllä sitten oltiin ja kuvia se vaan siinä katteli. Meikä tais kyllä kysäistä siinä siltä että ookko kauniimpaa naista eläissäs nähnyt.. Ei kait sellaisesta hemmetti soikoon kukaan suutu.. :-O ?

Tuosta hyvästä ois voinu panna ikkunatki paskaks..;))

No..aattele et syöt sitä salmiakkia,mut et saa sitä omasta mielestäs koskaan tarpeeks..;)Sillai toimii casanovaki..Se hamuaa joka helman alle ku se kuvittelee et toisen helman alla on viel parempaa..Tuli muutes mielee,et oikeestaa se on vähän niinku tukin uittoa...:P Muutes..tykkääkkö oikeesti salmiakista?Se sattuu olemaa mun lemppari.:))

Enhän mä ikään narraa näin vakavassa asiassa!

• toljanter kirjoitti:

Enhän mä ikään narraa näin vakavassa asiassa!

Ai tuossa salmiakissa?Kai täs ny meinataa ihan oikeasti salmiakkia? :P

No meikä voi kait sitten pyyhkäistä hiet otsalta ettei tulekkaan köniin..? ;-D

Niin voit. Minun mies on ihan kiltti. :)

• Mulle ei ole maistunut oikeastaan mikään ruoka mun <3-jutun jälkeen, mutta nyt mun tekisi N-I-I-N mieli vaniljajäätelöä, missä olisi ainakin puoli litraa lakritsikastiketta päällä...

Mulle ei ole maistunut oikeastaan mikään ruoka mun <3-jutun jälkeen, mutta nyt mun tekisi N-I-I-N mieli vaniljajäätelöä, missä olisi ainakin puoli litraa lakritsikastiketta päällä...

No jos mikään ei ole maistunu,nii sit kannattaa kyl syödä sitä mitä tekee mieli.Sulla ei varmasti muutenkaa ole mitää lihomisvaaraa ja vaikka oliski,nii nyt voit herkutella hyvin mielin.

enempi saat kuules jäbää sääliä ku tuntikaupalla joutu puoli väkisin kuunnella semmosta kummaa hihittelyä et olispa se sitte jotaki ku tommonen ku butsi olis kavaljeerina vanhain tansseissa et voi ku kävis tuuri.. ;)

• Kittiechihu kirjoitti:

toi on kyllä semmonen hyvä tieto et tolle butsille ei käy tässä touhussa vielä kehnosti.. :D

No jos mikään ei ole maistunu,nii sit kannattaa kyl syödä sitä mitä tekee mieli.Sulla ei varmasti muutenkaa ole mitää lihomisvaaraa ja vaikka oliski,nii nyt voit herkutella hyvin mielin.

jäbä komppaa. typykkä on olematon ku pajunvarsi et siinä kyllä sais toisenki jäätelö annoksen syödä ennen ku missään näkyis ja nyt sitte varsinki ku on ollu tämmöstä..

• temmirauta kirjoitti:

toi on kyllä semmonen hyvä tieto et tolle butsille ei käy tässä touhussa vielä kehnosti.. :D

Juuh, mieheni on ihan kiltti, vaikka ei haluakaan että kukaan muu mies minua vikittelee, kait minä olen hänelle tärkeä. :)

Mulle ei ole maistunut oikeastaan mikään ruoka mun <3-jutun jälkeen, mutta nyt mun tekisi N-I-I-N mieli vaniljajäätelöä, missä olisi ainakin puoli litraa lakritsikastiketta päällä...

Oletko syönyt Ben&Jerry jätskiä? Nam! :P

Tuosta hyvästä ois voinu panna ikkunatki paskaks..;))

Mä kyl esitän ny eriävän mielipiteen et ovee ei tarvi paiskata saranoiltaan sillai et lukotki hajoo. En mä taloo perustuksii myöten hajottais vaik kävis nii et mulle sanottais et katos tätä mun ex-jäbää et eikös ollutki komee... Se vaan olis sit nii. Et vois kai sit silti vähä painii rumemmallaki naamal ;)

• temmirauta kirjoitti:

enempi saat kuules jäbää sääliä ku tuntikaupalla joutu puoli väkisin kuunnella semmosta kummaa hihittelyä et olispa se sitte jotaki ku tommonen ku butsi olis kavaljeerina vanhain tansseissa et voi ku kävis tuuri.. ;)

Sä et sit peltoreit keksiny laittaa päähän... :D

• Kittiechihu kirjoitti:

Juuh, mieheni on ihan kiltti, vaikka ei haluakaan että kukaan muu mies minua vikittelee, kait minä olen hänelle tärkeä. :)

Tota noin... Täähän menee just niinku mä eilen ennakoin ku sunki puheet on jo tollasii.. :D

• toljanter kirjoitti:

No ihan kilttihän mä tossaki oon, suopunu ihanaan kirppujenpoistoon jossa sä oot kyllä mestari;)

Sitten sua ei varmasti haittaa, että mun kynsilakasta tarttui ehkä ihan vähän kullanväristä glitteriä sun selkäkarvoihin...? Mutta se oli oikeasti vahinko ;)) Mmmm... Mulla on idea!!! Voisin oikeastaan rapsutella sua myös masun puolelta, niin sulla olisi supersiistiä kimalletta tasaisesti molemmin puolin, hahaha... Jooko ;))

• Kittiechihu kirjoitti:

Joo... Olen :)) Mun eräs opiskelukaveri pitää siitä tosi paljon ja narrasi minutkin syömään, mutta en hirveästi tykännyt. Mun makuun on enemmän carte d'or -jäätelöt. Siis ne ovat oikeasti niin tosi herkullisia, että sun on ihan pakko kokeilla, jos et ole vielä maistanut... :P

• artagnan kirjoitti:

Mä kyl esitän ny eriävän mielipiteen et ovee ei tarvi paiskata saranoiltaan sillai et lukotki hajoo. En mä taloo perustuksii myöten hajottais vaik kävis nii et mulle sanottais et katos tätä mun ex-jäbää et eikös ollutki komee... Se vaan olis sit nii. Et vois kai sit silti vähä painii rumemmallaki naamal ;)

Vau, mikä älynväläys...

Joo... Olen :)) Mun eräs opiskelukaveri pitää siitä tosi paljon ja narrasi minutkin syömään, mutta en hirveästi tykännyt. Mun makuun on enemmän carte d'or -jäätelöt. Siis ne ovat oikeasti niin tosi herkullisia, että sun on ihan pakko kokeilla, jos et ole vielä maistanut... :P

Minä tykkään kovasti ben&jerry jätskistä, harmi vaan kun se on niin kallista.. En kyllä muista olenko maistanut carte dor jätskiä.

• artagnan kirjoitti:

Tota noin... Täähän menee just niinku mä eilen ennakoin ku sunki puheet on jo tollasii.. :D

Ai jaa... :D

• temmirauta kirjoitti:

Voi Temmiparka..Oisinpa nähny sun tuskaisen ilmees.. ;))

• artagnan kirjoitti:

No mun juttuja ei kannata ottaa nii vakavasti.Läpällä heitettyä ihan kaikki.Tietenkään kenenkään omaisuutta ei saa vahingoittaa.

Sen nyt sanon vakavalla naamalla näin yleisesti vaan,että miksi yleensä puhuisi mitään exästä..Kyllä mä voin ymmärtää sen,että joku ihminen ei omaa hyvää itsetuntoa,niin se saattaa loukata.Nyt en sitten puhu tuosta Butsin jutusta,vaan ihan yleisesti.Samoin on myös,jos nainen alkaa kehumaan jotain entistään..Vois hyvin silloin kysyä,että miksi on kuitenkin exä..Jos ulkonäköjuttua taas ajattelee,niin sehän ei taas riitä onnelliseen parisuhteeseen..

Sitten sua ei varmasti haittaa, että mun kynsilakasta tarttui ehkä ihan vähän kullanväristä glitteriä sun selkäkarvoihin...? Mutta se oli oikeasti vahinko ;)) Mmmm... Mulla on idea!!! Voisin oikeastaan rapsutella sua myös masun puolelta, niin sulla olisi supersiistiä kimalletta tasaisesti molemmin puolin, hahaha... Jooko ;))

Tota noin... Mä en oikeen tiiä kehtaanko mä kääntyä tässä, kait sä ymmärrät? No jos lupaat pitää simmusi tiukasti kiinni sitte?

No mun juttuja ei kannata ottaa nii vakavasti.Läpällä heitettyä ihan kaikki.Tietenkään kenenkään omaisuutta ei saa vahingoittaa.

Sen nyt sanon vakavalla naamalla näin yleisesti vaan,että miksi yleensä puhuisi mitään exästä..Kyllä mä voin ymmärtää sen,että joku ihminen ei omaa hyvää itsetuntoa,niin se saattaa loukata.Nyt en sitten puhu tuosta Butsin jutusta,vaan ihan yleisesti.Samoin on myös,jos nainen alkaa kehumaan jotain entistään..Vois hyvin silloin kysyä,että miksi on kuitenkin exä..Jos ulkonäköjuttua taas ajattelee,niin sehän ei taas riitä onnelliseen parisuhteeseen..

No kyllä mun mielestä hyvän itsetunnon omaavakin voi helposti loukkaantua jos uusi tuttavuus rupeaa ensi töikseen esittelemään/kuvailemaan exäänsä.

Tommosissa jutuissa kannattaisi aina ekana miettiä silleen että miltä semmonen tuntuisi jos se toinen osapuoli tekisi mulle näin...

• toljanter kirjoitti:

No kyllä mun mielestä hyvän itsetunnon omaavakin voi helposti loukkaantua jos uusi tuttavuus rupeaa ensi töikseen esittelemään/kuvailemaan exäänsä.

Tommosissa jutuissa kannattaisi aina ekana miettiä silleen että miltä semmonen tuntuisi jos se toinen osapuoli tekisi mulle näin...

Niin..mä otin vaan esimerkiks tuon,että saattaa olla joku,joka on epävarma muutenkin itsestään,niin silloin se kyllä loukkaa pahiten.Mutta niinku sanoitki,niin hyvälläkin itsetunnolla varustettu ihminen saattaa tuollaisesta loukkaantua.

Toi sun viimeinen lausees oli kyllä niin fiksua,ettei uskois tontun kirjoittaneen. ;))) Sori..oli taas pakko. ;)

• toljanter kirjoitti:

No meikä ei varsinaisesti mitään esitellyt vaan veskireissun aikana pimu oli napannut valokuvat kätösiinsä kun olin unohtanu lykätä ne lotjan alle piiloon. Meikä kohteliaana miehenä koitti siinä sitten läppää heittää kun näki että myrsky nousee elikkä ei siinä kerenny sen kummemmin syvällisiä mietiskellä.. :-/

No meikä ei varsinaisesti mitään esitellyt vaan veskireissun aikana pimu oli napannut valokuvat kätösiinsä kun olin unohtanu lykätä ne lotjan alle piiloon. Meikä kohteliaana miehenä koitti siinä sitten läppää heittää kun näki että myrsky nousee elikkä ei siinä kerenny sen kummemmin syvällisiä mietiskellä.. :-/

No mä otin sunkin jutut ihan läpällä eli en uskonut sun tehneen sellasta. Sä olet kyllä ihan liian fiksu semmoseen. :))

No mä otin sunkin jutut ihan läpällä eli en uskonut sun tehneen sellasta. Sä olet kyllä ihan liian fiksu semmoseen. :))

No kaikennäköistä tapahtuu eikä ketään tahallaan tahdo loukata elikkä se nyt on aivan saletti.. :-)

No kaikennäköistä tapahtuu eikä ketään tahallaan tahdo loukata elikkä se nyt on aivan saletti.. :-)

Eikä ainakaa ulkonäköasioissa,kun jokainen on sellainen kun on.:) Sen minkä ulkonäössä häviää,voi paikata mukavalla luonteella.Kauniin/komean ulkokuoren alla kun voi piillä vaikka kuinka veemäinen tyyppi.:)

Eikä ainakaa ulkonäköasioissa,kun jokainen on sellainen kun on.:) Sen minkä ulkonäössä häviää,voi paikata mukavalla luonteella.Kauniin/komean ulkokuoren alla kun voi piillä vaikka kuinka veemäinen tyyppi.:)

No ne kuvat vaan oli siinä missä ne oli.. :-) Eikä tytsikään ulkonäölleen mitään voi. Sisinkin sillä on kaunis..

No ne kuvat vaan oli siinä missä ne oli.. :-) Eikä tytsikään ulkonäölleen mitään voi. Sisinkin sillä on kaunis..

No on ihan ymmärrettävää,että sulla on kuvia ku on yhteistä historiaaki takana.:)

• Tiedättekö mitä?!! Jos löytyy ihminen, jonka kanssa kemiat kohtaavat niin täydellisesti, että sen tuntuu ihan uskomattomalta, silloin ei todellakaan mieti toisen ulkonäköä. Se ihminen saa oikeasti olla vaikka mörrimöykyn näköinen, eikä hänessä halua muuttaa yhtään mitään... :))

Oletteko ikinä kuulleet tätä kappaletta? Siinä on tosi koskettavat sanat ja ne liittyvät hyvin aiheeseen...

https://www.youtube.com/watch?v=qLBfYLZcUuc

• Sä Ariel olet oikeasti nuoreksi ihmiseksi todella fiksu likka.:) Ja tuo on nii nätti biisi..kuunnellu sitä jo usein.:)

Sä Ariel olet oikeasti nuoreksi ihmiseksi todella fiksu likka.:) Ja tuo on nii nätti biisi..kuunnellu sitä jo usein.:)

Juu oon samaa mieltä tintun kaa sun fiksuudesta! No tuo ei ollu mulle uutta tietoa koska mun kirppuja ei saa hoidella kuka hyvänsä;)

• toljanter kirjoitti:

Juu oon samaa mieltä tintun kaa sun fiksuudesta! No tuo ei ollu mulle uutta tietoa koska mun kirppuja ei saa hoidella kuka hyvänsä;)

Oiskohan nii,että niihin kirppuihin ei kukaan muu halua koskea...

• Kittiechihu kirjoitti:

jäbäki on kuules maistanu mut oli semmosta turhan makian sorttista et tuntu et otsalohko halkiaa.. ;)

Voi Temmiparka..Oisinpa nähny sun tuskaisen ilmees.. ;))

ku oliski jääny vaan tohon yhteen kertaan mut nyt on sitte semmonen painostus päällä et jäbän känny piippaa tekstaria yökaudetki et ookko jo kysyny siltä butsilta. ei kait täsä ees mikään kiirus oo ku vuosi on vielä aikaa.. ;D

Oiskohan nii,että niihin kirppuihin ei kukaan muu halua koskea...

jäbän pitää sen verran typykkää kehaista et ku elokuussa oltiin viikko siellä reissussa et kyllä sieltä teltan lattialta tarkkaan nyplättiin hämähäkit ja muut elukat pois et ne raukat ei vaan liiskautunu alle.. ;)

• temmirauta kirjoitti:

jäbäki on kuules maistanu mut oli semmosta turhan makian sorttista et tuntu et otsalohko halkiaa.. ;)

Minä taas tykkään makeasta.. :P

No kyl mä sen tajusin ;) Itekki ton vaan läpäl heitin ku on viel tuorees muistis toi Butchin jeesusteipil tuunattu ovi ;)

• toljanter kirjoitti:

Tota noin... Mä en oikeen tiiä kehtaanko mä kääntyä tässä, kait sä ymmärrät? No jos lupaat pitää simmusi tiukasti kiinni sitte?

Jeeeee ;)) Niin superjännittävää!!! Sulla on siis joku T-O-S-I mahtava yllätys piilotettuna mulle sinne sun masun alle??? Hmmm... Mun täytyy miettiä tosi tarkkaan, että mitä se voisi olla??? Hahaa... Nyt keksin ;)) Se on ihan varmasti J-Ä-T-T-I-L-Ä-I-S-B-A-N-A-A-N-I!!! Arvasinko oikein, hahaha ;DDD

• siitä_puhemistä_puute

Olet selvästi puutteessa.

• siitä_puhemistä_puute kirjoitti:

Olet selvästi puutteessa.

??? Ketä tarkoitat???

Jeeeee ;)) Niin superjännittävää!!! Sulla on siis joku T-O-S-I mahtava yllätys piilotettuna mulle sinne sun masun alle??? Hmmm... Mun täytyy miettiä tosi tarkkaan, että mitä se voisi olla??? Hahaa... Nyt keksin ;)) Se on ihan varmasti J-Ä-T-T-I-L-Ä-I-S-B-A-N-A-A-N-I!!! Arvasinko oikein, hahaha ;DDD

Eiku meikä kyttäili kallionkielekkeen takana rakastaan elikkä se oli ylläri.. ;-P
        Ollaan vaan näin kahdestaan Arieli.. ♡&♡

https://www.youtube.com/watch?v=xdn1UC5ysOQ

Eiku meikä kyttäili kallionkielekkeen takana rakastaan elikkä se oli ylläri.. ;-P
        Ollaan vaan näin kahdestaan Arieli.. ♡&♡

https://www.youtube.com/watch?v=xdn1UC5ysOQ

Tota noin... Mä en sit kyl tollasil jutuil lämpene. Sovitaan ennemminki sillai et mä oon d'artagnan niinku mä itse asias jo oonki ja sit sä, Speedo ja Temmirauta ootte kolme muskettisoturii. Muru on sit se ihanan kaunis Constance johon MÄ rakastun... <3

Sori Ariel mutta mä en nyt kehtaa paljastaa yhtään mitään kun noita urosapinoita rupes pörrään tossa ympärillä ihan kamala lauma:(

• artagnan kirjoitti:

Tota noin... Mä en sit kyl tollasil jutuil lämpene. Sovitaan ennemminki sillai et mä oon d'artagnan niinku mä itse asias jo oonki ja sit sä, Speedo ja Temmirauta ootte kolme muskettisoturii. Muru on sit se ihanan kaunis Constance johon MÄ rakastun... <3

Jäitä kalsonkeihin Artsi.. Huomenna on karkauspäivä elikkä meikä hiippailee puoliltaöin residenssin puutarhaan prinsessakammarin ikkunan alle kuikuilemaan kun perinnetiedon mukaan naisen on pikkupakko suostua tiettynä ajankohtana tehtyyn kosintaan.. ;-D

Jäitä kalsonkeihin Artsi.. Huomenna on karkauspäivä elikkä meikä hiippailee puoliltaöin residenssin puutarhaan prinsessakammarin ikkunan alle kuikuilemaan kun perinnetiedon mukaan naisen on pikkupakko suostua tiettynä ajankohtana tehtyyn kosintaan.. ;-D

Sori ny vaan mut sä kerjäät jo lättyys... Sä oot muuteski pihal ku lumiukko tietojes kaa...

• oppia-ikä-kaikki
        artagnan kirjoitti:

Sori ny vaan mut sä kerjäät jo lättyys... Sä oot muuteski pihal ku lumiukko tietojes kaa...

Nätisti pelastitte tyttönne totaalinolaukselta.

• kyllästyi_varmaan
        Kittiechihu kirjoitti:

??? Ketä tarkoitat???

Tuota pimua jonka tonttuilija dumppasi.

• EmpaattinenMies
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Tartu käteeni.

Nostan sinut takaisin jaloillesi kuten herrasmiehillä on tapana.

• Ryhmähalihomoille

• Tyhmä halit lähetän kaikille muille paitsi eräälle...

• jäbä on sen verran huuhaata vilkassu et nättejä runoja kirjoitat.. :)

• temmirauta kirjoitti:

jäbä on sen verran huuhaata vilkassu et nättejä runoja kirjoitat.. :)

Niin hän on kirjoittanut, voittaa nuo ripulistin lapselliset töherrykset.

• Kittiechihu kirjoitti:

Niin hän on kirjoittanut, voittaa nuo ripulistin lapselliset töherrykset.

Ehkä Ilmannimi kirjoittaa jonain päivänä runokirjan... :))

Ehkä Ilmannimi kirjoittaa jonain päivänä runokirjan... :))

Se olisi kyllä hyvä idea! :)

• Halit takas Ilmannimelle. <3

• Kittiechihu kirjoitti:

Se olisi kyllä hyvä idea! :)

Eipä taida tulla minun runokirjaa myyntiin... Mutta ehkä lahjaksi annan ystävilleni. Hieno lahja idean sain teiltä!

• Ilmannimi kirjoitti:

Eipä taida tulla minun runokirjaa myyntiin... Mutta ehkä lahjaksi annan ystävilleni. Hieno lahja idean sain teiltä!

Kannattaa kyllä yrittää julkaista runokirjaasi. :)

• Kittiechihu kirjoitti:

Kannattaa kyllä yrittää julkaista runokirjaasi. :)

En halua... Minä en ole niin rohkea. Ehkä joskus olen mutten nyt.

• Ilmannimi kirjoitti:

En halua... Minä en ole niin rohkea. Ehkä joskus olen mutten nyt.

No minä ainakin voin tsempata, laita ihmeessä runosi talteen ja mieti julkaisemista. Veikkaab kyllä että se kiinnostaisi ihmisiä. :)

• Kittiechihu kirjoitti:

No minä ainakin voin tsempata, laita ihmeessä runosi talteen ja mieti julkaisemista. Veikkaab kyllä että se kiinnostaisi ihmisiä. :)

Kiitos... Olet ihana

• Ilmannimi kirjoitti:

Kiitos... Olet ihana

No ihana olet sinäkin, kun noin kauniisti osaat runoilla. :)

• Sori tuli kirjoitus moka! Piti lukea että lähetän ryhmä halit kaikille muille paitsi eräälle.

• No olisinkin ihmetellyt että laitat meille tyhmähalit! :D Harmi kun täällä ei voi korjata kiroitusvirheitä.. Ryhmähali sinullekin! <3

• Tervehdys ja sori kaikille joille olen unohtanut vastata kun olette kirjoittanut minulle ja kiitos todella paljon kun olette ottanut minut hyvin tänne. Anteeksi pyyntöni ei koske erästä nimimerkkiä koska minulla ei ole hälle mitään puhuttavaa...

On tosi törkeä meille kirjoittajille muttei uskalla nimimerkkiä rekisteröidä ja minusta se osoittaa vain sitä että hän on pelkuri!

On se vain kumma miten hän jaksaa edelleen täällä haukkua?

• Tule vain palstalle kuin jaksat. :) Älä välitä ilkeilystä, huomiota hän juuri sillä ilkeilyllä haluaa.. Unohda hänet ja juttele vain meille mukaville. :)

• Kittiechihu kirjoitti:

Tule vain palstalle kuin jaksat. :) Älä välitä ilkeilystä, huomiota hän juuri sillä ilkeilyllä haluaa.. Unohda hänet ja juttele vain meille mukaville. :)

Näin meistä superhauskan unen :)) Olit mun kämppis mun entisessä opiskelija-asunnossa, josta olin muuttamassa pois. Pakkasin jäbän äidin kanssa mun tavaroita ja samalla mua harmitti lähteä, koska olit niin mukava. Esittelit mulle sun korurasiasta toooooosi hienoja jalokivisormuksia ja olin ihan, että jeeeeeee!!! :))

Näin meistä superhauskan unen :)) Olit mun kämppis mun entisessä opiskelija-asunnossa, josta olin muuttamassa pois. Pakkasin jäbän äidin kanssa mun tavaroita ja samalla mua harmitti lähteä, koska olit niin mukava. Esittelit mulle sun korurasiasta toooooosi hienoja jalokivisormuksia ja olin ihan, että jeeeeeee!!! :))

Ai minusta? Vai ilmanimistä? No anyway, teen muuten koruja itse, joita myyn välillä.. :)

• Kittiechihu kirjoitti:

Ai minusta? Vai ilmanimistä? No anyway, teen muuten koruja itse, joita myyn välillä.. :)

Siis näin sen sinusta :)) Aika huvittava yhteensattuma, että teet O-I-K-E-A-S-T-I koruja... :))

Siis näin sen sinusta :)) Aika huvittava yhteensattuma, että teet O-I-K-E-A-S-T-I koruja... :))

No vau! Oli kyllä hauska yhteensattuma. :) Jep, teen ihan oikeasti tse koruja. :D

• Ihan oikein sanoit,kun mainitsit ripulistin olevan pelkuri.Eihän se reppana jaksais rekatakkaan,ku sillä olis nii monta nimeä rekattavaksi. :))

• Ajattelen sua aina, kun rapsuttelen sun kaimaa, hahaha ;)) Siis ihan oikeasti...

• Onks sun kisuli kasvanu kovasti? :)

• Se johtuu varmaankin vain ja ainoastaan siitä ku keksit sille kisulille niin upean nimen;)

Onks sun kisuli kasvanu kovasti? :)

no jäbä ei oo ainakaan semmosta komeaa rotjaketta ennen nähäny.. kulkee ku haamu typykän perässä ja sitte ku heillä käy katti tarjoaa käpäläänsä ku typykkä käskee sitä et toivota tervetulleeks.. :)

Onks sun kisuli kasvanu kovasti? :)

Mmmm... Joo :)) Viimeksi, kun punnitsin sen, se painoi hieman yli neljä kiloa. Sillä on tooooooodella hyvä ruokahalu ja muutenkin se on ihan superälykäs. Se osaa jo kolme temppua: Kun sanon "tervetuloa", se antaa tassua vieraille, "näytä masua" -komennolla se menee selälleen maate ja jos kysyn, että "miten Toljanteria nolottaa?" se istuu, painaa pään alas ja katsoo tassujaan. Nyt meillä on työn alla komento, että "miten Toljanter paheksuu?" Mulle on ollut aivan uskomaton yllätys, että miten innokkaasti kissa voi opetella eri temppuja. Mun ei tarvitse paljoa Whiskas Temptations rasiaa rapisuttaa, niin kaikki jutut tulee siltä peräjälkeen, hahaha ;)) Onko sulla muuten ollut tapana kouluttaa sun kissoja?

• toljanter kirjoitti:

Se johtuu varmaankin vain ja ainoastaan siitä ku keksit sille kisulille niin upean nimen;)

Siis arvaa, kuinka mua vieläkin ihmetyttää, että mistä se mun mieleen juolahti ;)) Sehän on oikeasti ihan vieras nimi mulle... ;))

Mmmm... Joo :)) Viimeksi, kun punnitsin sen, se painoi hieman yli neljä kiloa. Sillä on tooooooodella hyvä ruokahalu ja muutenkin se on ihan superälykäs. Se osaa jo kolme temppua: Kun sanon "tervetuloa", se antaa tassua vieraille, "näytä masua" -komennolla se menee selälleen maate ja jos kysyn, että "miten Toljanteria nolottaa?" se istuu, painaa pään alas ja katsoo tassujaan. Nyt meillä on työn alla komento, että "miten Toljanter paheksuu?" Mulle on ollut aivan uskomaton yllätys, että miten innokkaasti kissa voi opetella eri temppuja. Mun ei tarvitse paljoa Whiskas Temptations rasiaa rapisuttaa, niin kaikki jutut tulee siltä peräjälkeen, hahaha ;)) Onko sulla muuten ollut tapana kouluttaa sun kissoja?

Kuulostaa kivalta kissalta. :)

• Kittiechihu kirjoitti:

Komea! :)

Semmosia ne Toljanterit tuppaa olemaan... Niin juu ja myös vaatimattomia:)

Väärin meni Artsi että sori vaan.. :-) Tästä linkistä löytyy prikulleen samannäköinen.. Naaman kuvio ja väritys huom! ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=CUQnXLsWoNQ

joutuuko jäbäki sekaantua tähän päivän polttavaan aiheeseen et kyllä butsin katti on sitte se identtinen kaksonen.. :)

Väärin meni Artsi että sori vaan.. :-) Tästä linkistä löytyy prikulleen samannäköinen.. Naaman kuvio ja väritys huom! ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=CUQnXLsWoNQ

No mä sit myönnän mut läheltä kyl toi munki liippas... ;)

No en ole kouluttanu niitä mitenkää.:)Ne kyl osaa vaikka mitä temppuja.Neei vaa välttämättä ole mitää mukavia..niinku pikakiipeily verhoissa tai veskistä mun hiusponnareiden pölliminen.;))

• tosirealistiIkokkola

Tosiressun "misu" on kasvanut aivan tavattomaksi. Nyt sais turkoosi-tytteli kyytiä...
      Vaan homot ja lepsot saavat nuolla vain "pillua ja paskaa", hah hah haaaaa!!!...
      HOMOT HIRTEEN!

• Katoikko sitä ihan suurennuslasilla?

• ikuinen-riesa
        tinttu-liina kirjoitti:

Katoikko sitä ihan suurennuslasilla?

TOSItahvo ei lähde palstalta kulumallakaan.

• ikuinen-riesa kirjoitti:

TOSItahvo ei lähde palstalta kulumallakaan.

No ei näytä lähtevän..Munannu jo ittensä.

• TOSIhörhöpersu

Persuhörhö taas homostelemassa!

• TOSIREALISTIiKOKKOLA

No voi taatana ko lepso halaa itteään. Taatana ko on jännä tieto, hah!...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7820
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2009
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe