21v villi Mikkeliläistyttö etsii sponsoria

mikkelinlady

Olen muualta muuttanut, opiskelen korkeakoulussa ja etsin luotettavaa sponsoria vaikka pidemmäksikin aikaa. En ole pa vaan nautin seksistä. Asun yksin keskustassa ja luonani voisi käydä vaikka pari kertaa kuussa. En käytä ehkäisyä eli kondomi vaaditaan. Olen hyvännäköinen, normaalikroppainen, mukava ja nautin suu- ja anaaliseksistä. Toivottavasti olet kohtalaisesti varustettu ;)

[email protected]

9

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hups, eka viesti ei tullut nimimerkillä. Tykkään olla myös alistettuna, ainakin sen jälkeen kun on luottamus saavutettu... :)

• xxfcchh

Ja parempi ku työnnät löylykauhan perseeseen

• urhokas

tässä ois nuorekas 36 mies helsingistä11haluaisin viettää yhdessä aikaa ja matkoillekkin vois mennä-laita puhelimella kuvasi tai sähköpostiini puh n0465600095 tai [email protected]

• wwwwwwääää

Tässä on seniili löylykauha perseeseen

• oishansevarmaakivaa

Mikkelissä asutaan ja mamkilla välillä töissäkin.. Olen 31 ja varattu mutta ajatus vaihtelusta on käynyt mielessä.. Täytyykin rueta mielenkiinnosta tarkkailemaan dexin kahvi jonoja et millainen villi21 on..

• zdxffgg

Siellä on tylsä löylykauha sulle perseeseen

• jormalaiset

Olen kiinnostunut. Kuulisin sinusta mielelläni lisää.

• täälläolisisomies

minä olen tumma ihoinen ja meisseli on pitkähkö ja paksu, jos vain kiinnostaa entinen urheilija...

• xdfggh

Mulla on laho löylykauha perseeseen sulle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3459
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      274
      2960
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      227
      1864
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      65
      1822
    5. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1788
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      67
      1563
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      90
      1336
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1272
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      329
      1191
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1072
    Aihe