Olen oppinut ja sitoutunut työurani aikana vartiointialla olemaan laukomatta työssäni omia mielipiteitäni maailman menosta.
Nyt kuitenkin viimeisen puolen vuoden aikana on firmaan palkattu "pakolaisten"vastaanottokeskusten takia uusia ei-kanta-suomalaisia. Monet heistä aivan avoimesti työpaikalla arvostelee suomalaisten elämän tapaa vääräuskoisena sekä haukkuvat muun muassa Israelia yms. Se mitä kaksi ei-kanta-suomalaista vartijaa keskustelee kotikielellään keskenään työvuoron ajan, on mulle musta aukko. Naisvartijoiden ahdistelua työpaikoilla mamu-vartijoiden taholta myös tapahtuu. Miksi tästäkään ei puhuta? Muutamien nimet tiedetään.
Eikö he olekaan sitoutuneet olemaan neutraaleja? He asenteellaan ja toiminnallaan vetävät Suomea kohti islamaatiota. Olen aika yllättynyt millaisia tyyppejä vartiointifirma on palkannut?
Muilla kokemuksia?
Vartijan pitää olla neutraali
SuomikoVäistyy
3
150
Vastaukset
- Kaverkertoi
Olen kuullut juttua niistä vokkeihin palkatuista muslimivartijoista, jotka vetävät Suomea kohti islamisaatiota.
- FuckBarAllah
En tykkää somali vartijoista. Ne luulevat olevansa moraaliltaan yms kaikkien suomalaisten yläpuolella.
- PittyFinland
Monessa vokissa on niitä Suomelle epälojaaleja jo uskontonsa vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi286597- 883844
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313673792- 2553195
- 612797
- 522745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322600- 1532480
- 322084
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1281906