mulla olis semmonen kyssä että jos san andreaksessa käyttää koodeja niin silloinhan ei pääse sitä 100% läpi mut pääsekö sen sit jotenkin 99.99% vai jääkö pelistä pois tehtäviä tai sekoaako koko peli kokonaan kun sen viimestä tehtävää yrittää tehdä....
itse en aijo käyttää koodeja mutta tuo beach party tehtävä on niin älytön... mäkin tein siinä vain 1-3 virhettä niin en saanut edes 3000p. kohta se pitää mennä jollakin tehtävän ohitus koodilla.... KIITOS JOS VASTAATTE :)
koodi juttu (LUE)
8
501
Vastaukset
jää joku 1-2% (tai enemmän) saamatta jos käyttää koodeja kaikki tehtävät tehdään kuitenkin samanlailla mutta niistä ei saa saman verran prosentteja kuin ilman koodeja.Tuo tanssi tehtävä on kyllä ärsyttävä mutta kyllä se menee läpi kuhan tottuu siihen (samassa järjestyksessä aina liikkeet (kai)
- Kake
Jos tulee pari kertaa wasted/busted?
- jonttu
siis eikö muuta tapahdu kuin 2% vain lähtee pois
jonttu kirjoitti:
siis eikö muuta tapahdu kuin 2% vain lähtee pois
vain prosentteja häviää koodeilla peli ei millään tavoin vahongoitu niistä jos näin tapahtuu pitäis saada liikkeestä uusi peli (ja pakkauksissa varoittaa koodejen käytöstä)
- jonttu
scuubi kirjoitti:
vain prosentteja häviää koodeilla peli ei millään tavoin vahongoitu niistä jos näin tapahtuu pitäis saada liikkeestä uusi peli (ja pakkauksissa varoittaa koodejen käytöstä)
Kiitos... mutta se party tehtävä ei silti ole onnistuakseen millään joten voisitko laittaa jonkun tehtävän ohitus koodin tähän... ja se on kyllä ihan outo juttu että peliin laitettiin joku ihme tanssi tehtävä joka ei todellakaan sovi mihinkään mahtavaan k18 toiminta peliin. ihan outo juttu... ihmettelen...
jonttu kirjoitti:
Kiitos... mutta se party tehtävä ei silti ole onnistuakseen millään joten voisitko laittaa jonkun tehtävän ohitus koodin tähän... ja se on kyllä ihan outo juttu että peliin laitettiin joku ihme tanssi tehtävä joka ei todellakaan sovi mihinkään mahtavaan k18 toiminta peliin. ihan outo juttu... ihmettelen...
en ole ikinä missään sit nähnyt tai kuullut jonkun käyttävän mutta google tietää kaiken kannattaa sieltä kattoa
- -skyline-
scuubi kirjoitti:
en ole ikinä missään sit nähnyt tai kuullut jonkun käyttävän mutta google tietää kaiken kannattaa sieltä kattoa
ei ole mitään tehtävän ohituskoodia
- -skyline-
sinun täytyy saada lähes koko ajan vähintään hyvää mielellään perfectiä (ei vaikeaa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683