koodi juttu (LUE)

jonttu

mulla olis semmonen kyssä että jos san andreaksessa käyttää koodeja niin silloinhan ei pääse sitä 100% läpi mut pääsekö sen sit jotenkin 99.99% vai jääkö pelistä pois tehtäviä tai sekoaako koko peli kokonaan kun sen viimestä tehtävää yrittää tehdä....

itse en aijo käyttää koodeja mutta tuo beach party tehtävä on niin älytön... mäkin tein siinä vain 1-3 virhettä niin en saanut edes 3000p. kohta se pitää mennä jollakin tehtävän ohitus koodilla.... KIITOS JOS VASTAATTE :)

8

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jää joku 1-2% (tai enemmän) saamatta jos käyttää koodeja kaikki tehtävät tehdään kuitenkin samanlailla mutta niistä ei saa saman verran prosentteja kuin ilman koodeja.Tuo tanssi tehtävä on kyllä ärsyttävä mutta kyllä se menee läpi kuhan tottuu siihen (samassa järjestyksessä aina liikkeet (kai)

      • Kake

        Jos tulee pari kertaa wasted/busted?


      • jonttu

        siis eikö muuta tapahdu kuin 2% vain lähtee pois


      • jonttu kirjoitti:

        siis eikö muuta tapahdu kuin 2% vain lähtee pois

        vain prosentteja häviää koodeilla peli ei millään tavoin vahongoitu niistä jos näin tapahtuu pitäis saada liikkeestä uusi peli (ja pakkauksissa varoittaa koodejen käytöstä)


      • jonttu
        scuubi kirjoitti:

        vain prosentteja häviää koodeilla peli ei millään tavoin vahongoitu niistä jos näin tapahtuu pitäis saada liikkeestä uusi peli (ja pakkauksissa varoittaa koodejen käytöstä)

        Kiitos... mutta se party tehtävä ei silti ole onnistuakseen millään joten voisitko laittaa jonkun tehtävän ohitus koodin tähän... ja se on kyllä ihan outo juttu että peliin laitettiin joku ihme tanssi tehtävä joka ei todellakaan sovi mihinkään mahtavaan k18 toiminta peliin. ihan outo juttu... ihmettelen...


      • jonttu kirjoitti:

        Kiitos... mutta se party tehtävä ei silti ole onnistuakseen millään joten voisitko laittaa jonkun tehtävän ohitus koodin tähän... ja se on kyllä ihan outo juttu että peliin laitettiin joku ihme tanssi tehtävä joka ei todellakaan sovi mihinkään mahtavaan k18 toiminta peliin. ihan outo juttu... ihmettelen...

        en ole ikinä missään sit nähnyt tai kuullut jonkun käyttävän mutta google tietää kaiken kannattaa sieltä kattoa


      • -skyline-
        scuubi kirjoitti:

        en ole ikinä missään sit nähnyt tai kuullut jonkun käyttävän mutta google tietää kaiken kannattaa sieltä kattoa

        ei ole mitään tehtävän ohituskoodia


    • -skyline-

      sinun täytyy saada lähes koko ajan vähintään hyvää mielellään perfectiä (ei vaikeaa)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe