Teetin soluarinan kolme talvea sitten alkuperäisen ehjän tilalle vuolukivitakkaan ,hiukan tiheämpi. Hyvin toimi, vähemmän satoi hiiliä tuhkatilaan. Parempi polttaa hiili arinassa kuin hautautuneena tuhkaan. Tilasin kokeeksi korkeampi profiilisen ja tuli turhan harva arina kun en tyhmyyksissäni kertonut haluavani tiuhaa. No laitoin sen harvan korkeamman sen vanhan tiuhemman päälle ja yllätys yllätys vaikka tuntui että menee ihan tukkoon arina niin nyt polttaa todella tarkkaan kaiken. Sillä harvalla satoi isoja hiiliä tuhkaan.Arinat on kestäneet muuttamatta muotoaan. Ehkä kun ne saavat elää eri tahtiin joten ei revi niin? pers tuntumalla ei huonontunut mikään mutta kenties puhtaampaa on takan pesässä . Mieluumin oletan, luulen polton parantuneen. Ihan vahinko kokeilu :-) halpaa kokeilua . Harvempi arina päälle ja erillinen tiuhempi alle. Näemmä vahingossa voi keksiä parannusta. Hyvin vähän mutta kuitenkin. Mistään ei voi huomata polttotapahtuman hyötysuhteen laskeneen vaan luulo on että parani vähän.
Parempi olisi varmaankin 8cm paksu arina ja tiuha. En tiedä miten paksuja ne tekee? kait soitto auttaisi...
Nyt voitte alkaa nimitellä mielenvikaiseksi ja myyntimieheksi ,no myyntimies en ole ja mielenvikaisuutta ei ole todettu eli vapaasti kuljetaan verenpainelääkityksellä kuitenkin , töissä.
Jollain muilla kokemuksia testeistä? hyvistä ja huonoista.
Soluarina x 2 kenties parempi!
vahinkokeksintö
0
798
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449321
- 785862
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414346- 583864
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313459- 472658
- 342182
- 401990