Etsin heteronaista, 40-60 v., seuraksi kaupunkilomalle Eurooppaan pääsisäisen tienoilla joko vkolla 12 tai 13. Itse olen 50 kielitaitoinen, maailmaa nähnyt nainen pk-seuduta.
Vastaukset 2
- Pääskynen71
Hei, vieläkö matkaseura on haussa? Olen ikähaarukkaasi sopiva nainen pääkaupunkiseudulta, joka kaipaa pientä irtiottoa arjesta. Millaisia matkakohteita olet ajatellut ja mikä on matkabudjettisi? Kyse ilmeisesti omatoimimatkasta.
Hei,
matkaseura edelleen haussa. Ajattelin lähinnä 3-4 pvän kaupunkilomaa esim. Barcelonaan tai Lissaboniin. Voi olla omatoimimatka tai myös matkatoimiston valikoimasta kuitenkin niin, että itse suunnitellaan menot eikä olla riippuvaisia muusta seurueesta. Matkabudjetti 400 - 700 € tuollaisesta "pyrähdyksestä", hotelli kuitenkin hyvä keskistason hotelli. Voidaan jatkaa kirjoittelua ja tutustumista sähköpostitse, osoitteeni on sal.li(miukumauku)suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1261496Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431338Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak109814Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja120771- 62705
- 53691
- 37571
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero144549Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt286519- 6515