Etsin heteronaista, 40-60 v., seuraksi kaupunkilomalle Eurooppaan pääsisäisen tienoilla joko vkolla 12 tai 13. Itse olen 50 kielitaitoinen, maailmaa nähnyt nainen pk-seuduta.
Naispuolista matkaseuraa kaupunkilomalle
2
175
Vastaukset
- Pääskynen71
Hei, vieläkö matkaseura on haussa? Olen ikähaarukkaasi sopiva nainen pääkaupunkiseudulta, joka kaipaa pientä irtiottoa arjesta. Millaisia matkakohteita olet ajatellut ja mikä on matkabudjettisi? Kyse ilmeisesti omatoimimatkasta.
Hei,
matkaseura edelleen haussa. Ajattelin lähinnä 3-4 pvän kaupunkilomaa esim. Barcelonaan tai Lissaboniin. Voi olla omatoimimatka tai myös matkatoimiston valikoimasta kuitenkin niin, että itse suunnitellaan menot eikä olla riippuvaisia muusta seurueesta. Matkabudjetti 400 - 700 € tuollaisesta "pyrähdyksestä", hotelli kuitenkin hyvä keskistason hotelli. Voidaan jatkaa kirjoittelua ja tutustumista sähköpostitse, osoitteeni on sal.li(miukumauku)suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693