miten pärjäät taloudellisesti

mitenpärjätä

Minun tuloni Kelan päiväraha ja 9€ päivä päälle. Lapsilisät kahdesta alle 300 ja elarit noin 300€. Vuokraa maksan itse noin 150€ kolmiosta. Asumistuki 519€ kk. Välillä ei riitä rahat.

64

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahaatulee_ilmaseksi

      Vaihda pinempää asuntoon ja kauppaa lemmenpesää

    • hihihi

      Keksi parempaa juttua. Sorry aika tyhmä ja kulunut juttu tekstisi;)

    • etvoiollahuoltaja

      et pysty huolehtimaan lapsesta- ja lapsen tarpeista; lapsi isälle.

    • olenparempikuinsinä

      Haista paska. Pitääkö sun joka paikassa tyhmyytesi tuoda julki.

      • olethuonoäitijayhruikku

        et pysty huolehtimaan lapsesta- ja lapsen tarpeista; lapsi isälle...


      • Anonyymi

        et pysty huolehtimaan lapsesta- ja lapsen tarpeista; lapsi isälle!


    • terveisiätäältä

      Pärjätään hyvin. Noin 1400€ jää elämiseen. Minä ja kaksi lasta. Ostan laatua niin vaatteissa kuin ruoassa. Miesystävä on. Asumme erikseen ja tapailemme kerran pari viikossa jomman kumman luona. Sopivasti seksiä ja omaa rauhaa . Kaikki tyytyväisiä.

      • jaruikku

        korotuksia nostetaan kelalta- ja elatusmaksuja isältä antamatta isän osallistua yhteisen lapsen elämään, antamatta isän olla lapsen huoltaja ja lapselle asumista/ tapaamisoikeutta oman isänsä kanssa..


      • jaruikku kirjoitti:

        korotuksia nostetaan kelalta- ja elatusmaksuja isältä antamatta isän osallistua yhteisen lapsen elämään, antamatta isän olla lapsen huoltaja ja lapselle asumista/ tapaamisoikeutta oman isänsä kanssa..

        Valitettavasti monen kohdalla totta. Monet isät eivät ole minkään arvoisia edelleenkään.

        Täälläkin eräs isä joka viettäisi talvilomaa lapsensa kanssa mutta noh yllättäen se on ESTETTY!

        Kyllä meitä syrjittyjä isiä on Suomi täynnä! Unohdettuja ihmisiä joita voidaan kohdella mielivaltaisesti.

        Voimia kaikille iseille!


    • meesoskuun

      Aloittaja saa varmaan soskusta, joten turhaan kitisee.

      • Miem

        Katso peiliin ja mieti millainen olet jollet saa tavata lastasi ja jos sinua on väärin kohdeltu niin hittojako täällä itket kerro viranomasia valvovalle viranomaiselle


      • kerrottuon
        Miem kirjoitti:

        Katso peiliin ja mieti millainen olet jollet saa tavata lastasi ja jos sinua on väärin kohdeltu niin hittojako täällä itket kerro viranomasia valvovalle viranomaiselle

        eivät ole asiat sitten 9 vuodessa muuttuneet, eivät
        suostu viranomaiset edelleenkään asiaa asiallisesti selvittämään, valvovat viranomaiset asioihin puuttu
        maan ja asiallisesti tutkimaan vaan siunaavat perus
        teetta Raision kaupungin epäasiallisen menettelyn; lukuisia todisteitakin on asiassa Raision kaupungin perusteettomasta viranomaismenettelystä, valehte
        lusta ja perättömästä lausumasta tuomioistuimessa lapsia koskevissa asioissa. Oikeusasiamiehen ainoa vastaus on kertoa yleisellä tasolla miten lastensuo-jelussa, lastenvalvojalla pitäisi menetellä, ottamatta kuitenkaan sanallakaan kantaa itse asiaan miten on
        toimittu, on pyydetty asiaiehenkin toimesta uusinta käsittelyä on apulaisoikeusasiamies Maija Sakslin vastaus; "teille on vastattu, vastaisuudessa valituk-
        senne, kirjelmänne tullaan arkistoimaan vastaamat-
        ta". Tämä on suomessa lapsen etu; poistaa isä, isän-puoleiset isovanhemmat ja suku lapsen elämästä häikäilemättömällä sairaalla viranomaisvalehtelulla lapsen olosuhteista. Jos haluat tietää millainen oike
        asti olen ainahan voimme toki tavata jossain..


      • Miem
        kerrottuon kirjoitti:

        eivät ole asiat sitten 9 vuodessa muuttuneet, eivät
        suostu viranomaiset edelleenkään asiaa asiallisesti selvittämään, valvovat viranomaiset asioihin puuttu
        maan ja asiallisesti tutkimaan vaan siunaavat perus
        teetta Raision kaupungin epäasiallisen menettelyn; lukuisia todisteitakin on asiassa Raision kaupungin perusteettomasta viranomaismenettelystä, valehte
        lusta ja perättömästä lausumasta tuomioistuimessa lapsia koskevissa asioissa. Oikeusasiamiehen ainoa vastaus on kertoa yleisellä tasolla miten lastensuo-jelussa, lastenvalvojalla pitäisi menetellä, ottamatta kuitenkaan sanallakaan kantaa itse asiaan miten on
        toimittu, on pyydetty asiaiehenkin toimesta uusinta käsittelyä on apulaisoikeusasiamies Maija Sakslin vastaus; "teille on vastattu, vastaisuudessa valituk-
        senne, kirjelmänne tullaan arkistoimaan vastaamat-
        ta". Tämä on suomessa lapsen etu; poistaa isä, isän-puoleiset isovanhemmat ja suku lapsen elämästä häikäilemättömällä sairaalla viranomaisvalehtelulla lapsen olosuhteista. Jos haluat tietää millainen oike
        asti olen ainahan voimme toki tavata jossain..

        Millä osastoll olet ja mitkä on vierailu ajat niin jos vaikka lasten kanssa tulis vierailulle


      • kerrottuon
        Miem kirjoitti:

        Millä osastoll olet ja mitkä on vierailu ajat niin jos vaikka lasten kanssa tulis vierailulle

        Kuuleppas; en ole millään osastolla, ihan omassa kodissa asun. Millä osastolla itse olet ja mitkä on vierailuajat niin
        jos vaikka tulisin vierailulle.


      • Miem
        kerrottuon kirjoitti:

        Kuuleppas; en ole millään osastolla, ihan omassa kodissa asun. Millä osastolla itse olet ja mitkä on vierailuajat niin
        jos vaikka tulisin vierailulle.

        Hmmm.oot näemmä päässy lomille ! Vietätkö laatu aikaa lapsen kanssa ? Me käytiin caribialla ja hohtokeilaamassa


      • enoleolluthoidossa
        Miem kirjoitti:

        Hmmm.oot näemmä päässy lomille ! Vietätkö laatu aikaa lapsen kanssa ? Me käytiin caribialla ja hohtokeilaamassa

        osastolla ym; odottelen josko poliisi saisi jotain joskus aikaiseksi ja lopettaisi viranomaissekoilun; saisin viettää sitä laatuaikaa rakkaiden lasteni kanssa..kiva että sulla on edes isänä kivaa ja laatuaikaa lastesi kanssa..


      • Anonyymi
        Miem kirjoitti:

        Katso peiliin ja mieti millainen olet jollet saa tavata lastasi ja jos sinua on väärin kohdeltu niin hittojako täällä itket kerro viranomasia valvovalle viranomaiselle

        Suomessa ei ole sosiaalitoimen "lastensuojelua" valvovia viranomaisia Katso peiliin ja mieti millainen olet jollet saa tavata lastasi ja jos sinua on väärin kohdeltu niin hittojako täällä itket


      • Anonyymi
        Miem kirjoitti:

        Millä osastoll olet ja mitkä on vierailu ajat niin jos vaikka lasten kanssa tulis vierailulle

        eivät ole asiat sitten 9 vuodessa muuttuneet, eivät
        suostu viranomaiset edelleenkään asiaa asiallisesti selvittämään, valvovat viranomaiset asioihin puuttu
        maan ja asiallisesti tutkimaan vaan siunaavat perus
        teetta Raision kaupungin epäasiallisen menettelyn; lukuisia todisteitakin on asiassa Raision kaupungin perusteettomasta viranomaismenettelystä, valehte
        lusta ja perättömästä lausumasta tuomioistuimessa lapsia koskevissa asioissa. Oikeusasiamiehen ainoa vastaus on kertoa yleisellä tasolla miten lastensuo-jelussa, lastenvalvojalla pitäisi menetellä, ottamatta kuitenkaan sanallakaan kantaa itse asiaan miten on
        toimittu, on pyydetty asiaiehenkin toimesta uusinta käsittelyä on apulaisoikeusasiamies Maija Sakslin vastaus; "teille on vastattu, vastaisuudessa valituk-
        senne, kirjelmänne tullaan arkistoimaan vastaamat-
        ta". Tämä on suomessa lapsen etu; poistaa isä, isän-puoleiset isovanhemmat ja suku lapsen elämästä häikäilemättömällä sairaalla viranomaisvalehtelulla lapsen olosuhteista. Jos haluat tietää millainen oike
        asti olen ainahan voimme toki tavata jossain..


    • Llllllllllyyyyy

      Menen töihin sosiaalipummi. Tee kuten rehellinen ihminen ja rupea maksamaan veroa.

    • parempiulkonäkö

      Aloittaja ei kerro miksi saa tuon 9€ lisän. Senhän saa vain opiskelemalla tai olemalla työharjoittelussa. Mene sinä mursu muualle lälläsbyyttelemään.

      • jälkikasvua

        Taitaa olla lapsikorotus , kun hänellä alaikäisiä lapsia.


    • Miem

      Hmmmm. Tämän otsikon alla kun kirjoitat niin sinun taloudellinen pärjääminen EI OLE MITENKÄÄN EX PUOLISOSI VASTUULLA !!!!

    • olethuonoäitijayhruikku

      et pysty huolehtimaan lapsesta- ja lapsen tarpeista; lapsi isälle........................

    • ettäsillee

      Kukaan ole puhunut ex puolison elatusvelvollisuudesta minua kohtaan. Ei nämä lapset siellä isällä saisi parempaa huoltoa kuin minun luona. Isällä kun ei tulot juuri suuremmat ole ja hän ei anna euroakaan lapsille ylimääräistä. Vain elatusmaksun. Henkisesti hän ei ole läsnä,vaikka lapset hänelle tyrkkäisin. Eikä hän heitä jaksaisi. Ei jaksa montaa päivää lomillakaan. Kyllä palauttaa rivakkaan aina.

      • oikaisu

        Kukaan ole puhunut ex puolison elatusvelvollisuudesta sinua kohtaan. Kyllä nämä lapset saisi siellä isällä var-masti parempaa huoltoa kuin sinun luonasi. Ei ainakaan vieraannutettaisi isän huollosta- ja asumisesta oman isänsä kanssa. Miksi isä antaisi euroakaan ylimääräistä saamatta olla huoltaja ja saamatta asua omien lastensa kanssa. Ei kai hän voi olla henkisesti läsnä, kun et anna siihen edes mahdollisuutta ja mistä tiedät hänen jaksa-misensa, taidat vaan liikaa rakastaa sitä elatusapua ja isän vieraannuttamista yhteisten lasten huollosta- ja lapsen asumisesta myös lapsen omalla isällä. Varmasti jaksaisi, jos saisi vain mahdollisuuden olla lapsensa kanssa, asua lapsensa kanssa ilman elatusapua.. miksi maksaisi sekä elatusavut että lapsen kaikki kulut, et kuitenkaan osallistuisi, sinun kuuluisi tällöin maksaa kaikki tapaamiskulut, koska saat sitä elatusapua. .
        Kyllä kai palauttaa rivakkaan aina, koska et suostu luo-pumaan siitä elatusavusta, joka ei sulle oikeasti kuulu.


    • eölkrölk

      Eli siis tuo kelan päiväraha 9e on paljonko kuukaudessa?

      • heihulinaahuihelibaa

        Netto noin 800€. Siitä maksetaan vuokran omaosuus noin 160€. Käteen jää 640€. Plus tietysti lapslisä ja elatusmaksu.


      • olethuonoäitijayhruikku
        heihulinaahuihelibaa kirjoitti:

        Netto noin 800€. Siitä maksetaan vuokran omaosuus noin 160€. Käteen jää 640€. Plus tietysti lapslisä ja elatusmaksu.

        et pysty huolehtimaan lapsesta- ja lapsen tarpeista; lapsi isälle.........................................


      • gillatar
        heihulinaahuihelibaa kirjoitti:

        Netto noin 800€. Siitä maksetaan vuokran omaosuus noin 160€. Käteen jää 640€. Plus tietysti lapslisä ja elatusmaksu.

        Minä olen töissä täyspäiväisesti käyvä nainen. Sulle jää asumismenojen jälkeen saman verran käteen kuin minulle!!!! Hemmetti että työttömyystuki on kohtuuttoman korkea. Ps. Mullakin on 2 lasta.


      • onohditko
        gillatar kirjoitti:

        Minä olen töissä täyspäiväisesti käyvä nainen. Sulle jää asumismenojen jälkeen saman verran käteen kuin minulle!!!! Hemmetti että työttömyystuki on kohtuuttoman korkea. Ps. Mullakin on 2 lasta.

        ne 500 euron elatukset ja lapslisät mainita..et pysty huolehtimaan lapsesta- ja lapsen tarpeista; lapsi isälle....


      • edellinen
        onohditko kirjoitti:

        ne 500 euron elatukset ja lapslisät mainita..et pysty huolehtimaan lapsesta- ja lapsen tarpeista; lapsi isälle....

        En minä ole sanonut, etten pystyisi huolehtimaan lapsistani. Aloittaja siitä valitti, vaikka saa tekemättä mitään saman mitä minä. Minulla on tosin asumiskulut paljon suuremmat, enkä saa asumistukea, ja siksi minulle jää elämiseen sama kuin aloittajalle. Mutta sillä erotuksella, että minä en valita.

        Minulla on kk palkka käteen n. 1300e/kk. Lisäksi lapsilisät ja elarit, yhteensä n. 500e. Eli 1800e/kk. Tuosta maksan asumiskuluja lainaa yms n. 400e/kk sekä sähkö vesi vakuutus 200e/kk. Jäljelle jää 1200e/kk. Tuostakin maksan vielä toisesta lapsesta tarhamaksua.

        Haista sinä aloittaja p...a. Opettele arvostamaan helppoa ja rahakasta elämääsi!


      • unohditko
        edellinen kirjoitti:

        En minä ole sanonut, etten pystyisi huolehtimaan lapsistani. Aloittaja siitä valitti, vaikka saa tekemättä mitään saman mitä minä. Minulla on tosin asumiskulut paljon suuremmat, enkä saa asumistukea, ja siksi minulle jää elämiseen sama kuin aloittajalle. Mutta sillä erotuksella, että minä en valita.

        Minulla on kk palkka käteen n. 1300e/kk. Lisäksi lapsilisät ja elarit, yhteensä n. 500e. Eli 1800e/kk. Tuosta maksan asumiskuluja lainaa yms n. 400e/kk sekä sähkö vesi vakuutus 200e/kk. Jäljelle jää 1200e/kk. Tuostakin maksan vielä toisesta lapsesta tarhamaksua.

        Haista sinä aloittaja p...a. Opettele arvostamaan helppoa ja rahakasta elämääsi!

        ettei sulle kuulu elatusmaksuja vaan lapsen huoltajuus ja
        asuminen kuuluu jakaa molemmilla vanhemmilla, lisäksi velvollisuutesi on maksaa lapsen isälle puolet lapsilisästä ja verotuksen lapsivähennyksestä, isän osallistuessa lapsen todellisiin kuluihin mm. tarhamaksut 50/50.


    • mennyttulevanyt

      Siis asumiskulujen jälkeen sinulle jää yli 1000e/kk rahaa? Olenko oikeassa?

      Minä olen töissä käyvä ihminen. Minulle jää tarhamaksun ja asumiskulujen jälkeen 1200e/kk. Minullakin on kaksi lasta.

      Tällä rahalla kyllä pärjää. Toki mitään suurempaa ei jää säästöön, joten lomamatkoista yms en voi haaveilla. Mutta saan hankittua laadukkaita vaatteita lapsille, ruuassa pysymme hienosti, asuntolaina lyhenee maltillisesti yms.

      Veikkaan siis, että sinulla on ongelmia rahankäytössäsi. Tai sitten olen arvioinut tulotasosi väärin, ja sinulle jää huomattavasti vähemmän rahaa? En ole koskaan ollut päivärahalla, joten en tiedä.

      Opiskelija sen sijaan olin vuoden ajan lasten ollessa pieniä. Yh-olin siis. Opintotki oli n. 270e/kk, ja asumistukeni omistusasuntoon reilut 100e/kk. Siitäkin ajasta selvittiin!

      • lapseteioleilmaisia

        Jos et nyt pysty maksamaan elatusmaksuja, niin miten pystyisit elättämään lapset jos ne asuisivat puolet ajasta sulla? Lapsilisääkö hingut? Sehän ei ole kuin vähän päälle 100 euroa.


      • lapseteioleilmaisia

        Millä rahalla sinä siis ne teini-ikäiset lapsesi elätät, jos sinulla ei ole nytkään rahaa siihen. Kyllä ruokiin, vaatteisiin, puhelimiin, harrastuksiin, hygieniatuotteisiin ym kuluu enemmän kuin se minkä maksaisit elatusmaksuna puoli lapsilisää. Varsinkin kun olet sanonut ettet ole töissä vaan tahallasi työtön, niin miten rahasi riittävät.


      • asiateivätluonnistu
        lapseteioleilmaisia kirjoitti:

        Millä rahalla sinä siis ne teini-ikäiset lapsesi elätät, jos sinulla ei ole nytkään rahaa siihen. Kyllä ruokiin, vaatteisiin, puhelimiin, harrastuksiin, hygieniatuotteisiin ym kuluu enemmän kuin se minkä maksaisit elatusmaksuna puoli lapsilisää. Varsinkin kun olet sanonut ettet ole töissä vaan tahallasi työtön, niin miten rahasi riittävät.

        mikäli äiti ja viranomaiset valehtelevat; enisn yhteishuolto, lapsen asuminen 50/50 ilman elatusta sekä lapsen sukunimen vaihdos takaisin oikeaksi, sitten muuta asiat..


      • unohditpuolet
        lapseteioleilmaisia kirjoitti:

        Millä rahalla sinä siis ne teini-ikäiset lapsesi elätät, jos sinulla ei ole nytkään rahaa siihen. Kyllä ruokiin, vaatteisiin, puhelimiin, harrastuksiin, hygieniatuotteisiin ym kuluu enemmän kuin se minkä maksaisit elatusmaksuna puoli lapsilisää. Varsinkin kun olet sanonut ettet ole töissä vaan tahallasi työtön, niin miten rahasi riittävät.

        lapsivähennyksestä/ verovähennysoikeudesta..


      • lapseteioleilmaisia

        Niin millä rahalla sinä heidät elättäisit puolet ajasta? Pelkillä yhteiskunnan tuillako, jos et ole töissä?


      • lapseteioleilmaisia
        asiateivätluonnistu kirjoitti:

        mikäli äiti ja viranomaiset valehtelevat; enisn yhteishuolto, lapsen asuminen 50/50 ilman elatusta sekä lapsen sukunimen vaihdos takaisin oikeaksi, sitten muuta asiat..

        Eli kyse on siitä, ettei lapset ansaitse elatusta elleivät asu luonasi ja ole sinun nimelläsi. Etkö välitä heistä, jos heidän sukunimensä on väärä.


      • asiateivätluonnistu
        lapseteioleilmaisia kirjoitti:

        Niin millä rahalla sinä heidät elättäisit puolet ajasta? Pelkillä yhteiskunnan tuillako, jos et ole töissä?

        mikäli äiti ja viranomaiset valehtelevat; ensin yhteis-huolto, lapsen asuminen 50/50 ilman elatusta sekä lapsen sukunimen vaihdos takaisin oikeaksi, sitten
        muuta asiat..palaillaan yhruikku:)


      • yhäriruikkuusvaivaa
        lapseteioleilmaisia kirjoitti:

        Eli kyse on siitä, ettei lapset ansaitse elatusta elleivät asu luonasi ja ole sinun nimelläsi. Etkö välitä heistä, jos heidän sukunimensä on väärä.

        Asiat eivät luonnistu, mikäli äiti ja viranomaiset valehtelevat lapsen olosuhteet, toiveet ja lausunnot
        perättömässä lausumassaan, sairaudessaan; ensin yhteishuolto, lapsen asuminen 50/50 ilman elatusta
        sekä lapsen sukunimen vaihdos takaisin oikeaksi, sitten
        muuta asiat..palaillaan yhruikku:)


      • yhteishuolto
        lapseteioleilmaisia kirjoitti:

        Eli kyse on siitä, ettei lapset ansaitse elatusta elleivät asu luonasi ja ole sinun nimelläsi. Etkö välitä heistä, jos heidän sukunimensä on väärä.

        unohtui..


      • äitieivälitä
        lapseteioleilmaisia kirjoitti:

        Eli kyse on siitä, ettei lapset ansaitse elatusta elleivät asu luonasi ja ole sinun nimelläsi. Etkö välitä heistä, jos heidän sukunimensä on väärä.

        lapsista vaihtaessaan lapsen sukunimen ilman lapsen suostumusta manipuloimalla ja vieraannuttamalla lapset isästään, isovanhemmistaan, suvustaan yhdessä viranomaisten kanssa perättömin lausumin ja selvityksin suostumatta lapsen yhteishuoltoon ja tasavertaiseen vanhemmuuteen, lapsen asumiseen tasavertaisesti molemmilla vanhemmillaan lapsen toiveiden vastaisesti.


      • Kotikiusattu

        Hitto kun on surkeaa elämää että vuokran ja tarhamaksujen jälkeen jää 1200 elämiseen ! No elkkujen ,entisen elämän lainojen ja vuokran jälkeen meikälisellä jääelämiseen n.320egee kuukaudessa


      • Miem

        Valehtelet VALEHTELET ELKKUJEN MAKSAMINEN EI MITEENKÄÄN LIITY LASTEN TAPAMISIIN ISÄ LAPSI AIKAAN !!! Epäilen että tapaamisesi on kielletty/estetty lapsikaappaamisen pelossa


      • lapseteioleilmaisia
        yhteishuolto kirjoitti:

        unohtui..

        Huomaan ettei sinulla ole aikomustakaan vastata yksinkertaiseen kysymykseen siitä miten kykenet maksamaan lastesi kulut, jos he asuisivat luonasi, kun et kykene elatusmaksuihin. Olet copy pastennut vain samoja lauseita. Lisäksi ihmetyttää tuo sinun vaahtoamisesi lasten nimestä. Miksi se lasten sukunimi on niin tärkeä. Kyseessä on kuitenkin nimestä riippumatta oma lapsesi. Entä jos he aikuisena haluavatkin pitää tuon isäpuolensa sukunimen. Aiotko näyttää heille ovea, jos he tulevat luoksesi. Entä jos he naimisiin mennessään haluavat puolison nimen. Inhoatko silloinkin heitä, etkä halua tavata?


      • oikeastinäin
        lapseteioleilmaisia kirjoitti:

        Huomaan ettei sinulla ole aikomustakaan vastata yksinkertaiseen kysymykseen siitä miten kykenet maksamaan lastesi kulut, jos he asuisivat luonasi, kun et kykene elatusmaksuihin. Olet copy pastennut vain samoja lauseita. Lisäksi ihmetyttää tuo sinun vaahtoamisesi lasten nimestä. Miksi se lasten sukunimi on niin tärkeä. Kyseessä on kuitenkin nimestä riippumatta oma lapsesi. Entä jos he aikuisena haluavatkin pitää tuon isäpuolensa sukunimen. Aiotko näyttää heille ovea, jos he tulevat luoksesi. Entä jos he naimisiin mennessään haluavat puolison nimen. Inhoatko silloinkin heitä, etkä halua tavata?

        Huomaan, ettei sinulla ole aikomustakaan ymmärtää
        ja vastata yksinkertaiseen kysymykseen miksi pitäisi maksaa saamatta olla huoltaja, saamatta asua lap-
        sensa kanssa ilman elatusta pitämällä lapsella lapsen oikea nimi lapsen toiveen mukaisena. Kai voivatkin
        haluta pitää nykyisen väärän sukunimensä kun lapset
        on pienestä asti manipuloiu, vieraannutettu äidin ja "viranomaisten" lapsen edun vastaisella sairaalla me-nettelyllä toisesta vanhemmastaan. Lasten sukunimi tulee vaihtumaan täysi-ikäisenä. Eri asia on, mikäli
        lapset itse haluavat vaihtaa omaa nimeänsä ilman
        äidin ja viranomaisten manipulointia, uhkailua, lah-
        jontaa ym sekoilua.. missään vaiheessa lapset eivät
        ole vain halunneet tavata, vaan asua oman isänsä kanssa..meneekö se saatana jo jakeluun vai tulenko vääntämään "rautalangasta". Yhäriruikkuus näyttää
        sulla olevan diagnoosina, ehkä narsmikin. Asiat eivät luonnistu, mikäli äiti ja viranomaiset valehtelevat lap
        sen olosuhteet, toiveet ja lausunnot perättömässä lausumassaan, sairaudessaan; ensin yhteishuolto, lap
        sen asuminen 50/50 ilman elatusta sekä lapsen suku-nimen vaihdos takaisin oikeaksi, sitten vasta muuta asiat..


      • lapseteioleilmaisia
        oikeastinäin kirjoitti:

        Huomaan, ettei sinulla ole aikomustakaan ymmärtää
        ja vastata yksinkertaiseen kysymykseen miksi pitäisi maksaa saamatta olla huoltaja, saamatta asua lap-
        sensa kanssa ilman elatusta pitämällä lapsella lapsen oikea nimi lapsen toiveen mukaisena. Kai voivatkin
        haluta pitää nykyisen väärän sukunimensä kun lapset
        on pienestä asti manipuloiu, vieraannutettu äidin ja "viranomaisten" lapsen edun vastaisella sairaalla me-nettelyllä toisesta vanhemmastaan. Lasten sukunimi tulee vaihtumaan täysi-ikäisenä. Eri asia on, mikäli
        lapset itse haluavat vaihtaa omaa nimeänsä ilman
        äidin ja viranomaisten manipulointia, uhkailua, lah-
        jontaa ym sekoilua.. missään vaiheessa lapset eivät
        ole vain halunneet tavata, vaan asua oman isänsä kanssa..meneekö se saatana jo jakeluun vai tulenko vääntämään "rautalangasta". Yhäriruikkuus näyttää
        sulla olevan diagnoosina, ehkä narsmikin. Asiat eivät luonnistu, mikäli äiti ja viranomaiset valehtelevat lap
        sen olosuhteet, toiveet ja lausunnot perättömässä lausumassaan, sairaudessaan; ensin yhteishuolto, lap
        sen asuminen 50/50 ilman elatusta sekä lapsen suku-nimen vaihdos takaisin oikeaksi, sitten vasta muuta asiat..

        Niin millä sinä maksaisit lastesi elämän jos he muuttaisivat luoksesi? Sinulla ei ole varaa elatusmaksuihin. Lapset kuluttavat enemmän kuin elatusmaksut ovat. Oletatko, että yhteiskunta maksaa sinulle kaikki kulut?

        Vihaatko lapsiasi, jos he haluavat pitää nykyiset nimensä?


      • eilapsiasulleyhruikku
        lapseteioleilmaisia kirjoitti:

        Niin millä sinä maksaisit lastesi elämän jos he muuttaisivat luoksesi? Sinulla ei ole varaa elatusmaksuihin. Lapset kuluttavat enemmän kuin elatusmaksut ovat. Oletatko, että yhteiskunta maksaa sinulle kaikki kulut?

        Vihaatko lapsiasi, jos he haluavat pitää nykyiset nimensä?

        Kyllä vihaan lapsia, jos he vieraannuttamalla lapset isästään, isovanhemmistaan, suvustaan yhdessä viranomaisten kanssa perättömin lausumin ja selvityksin suostumatta aikuisten lasten yhteishuoltoon ja tasavertaiseen vanhemmuuteen, Ilman lasten suostumusta manipuloivat lapset viranomaisia kuunnellen vaihtamaan oman nimensä lasten nimet pois. Ei elatusta ennen minun nimeä, eikä mikäli äiti ja viranomaiset valehtelevat; ensin yhteis-huolto, lapsen asuminen 50/50 ilman elatusta sekä lapsen sukunimen vaihdos takaisin oikeaksi, sitten
        muuta asiat..palaillaan yhruikku:) Raision kaupunki


      • oikeastinäin
        lapseteioleilmaisia kirjoitti:

        Niin millä sinä maksaisit lastesi elämän jos he muuttaisivat luoksesi? Sinulla ei ole varaa elatusmaksuihin. Lapset kuluttavat enemmän kuin elatusmaksut ovat. Oletatko, että yhteiskunta maksaa sinulle kaikki kulut?

        Vihaatko lapsiasi, jos he haluavat pitää nykyiset nimensä?

        Unohditko; asiat eivät luonnistu, mikäli äiti ja viranomai-set valehtelevat lapsen olosuhteet, toiveet ja lausunnot perättömässä lausumassaan, sairaudessaan;
        ensin yhteishuolto, lapsen asuminen 50/50 ilman ela-tusta sekä lapsen sukunimen vaihdos takaisin oikeaksi, sitten vasta muuta asiat..
        hyvinpä tunnut tietävän toisten asiat..minä en vihaa ketään muuta kuin valehtelevaa äitiä ja Raision kaupun gin sairaita lastensuojeluviranomaisia valehdellessaan lapsen olosuhteet, oma-aloitteiset toiveet ja lausunnot asumisestaan tasapuolisesti molemmilla vanhemmil-
        laan ja mitä oikeasti on tapahtunut, mitä oikeasti lasten valvojalla sovittu eli yhteishuolto, viikonloppu ja kesä-tapaamiset, mitä oikeasti lapset toivoneet ja lausuneet eli haluavansa asua tasapuolisesti molemmilla vanhem millaan, molempien vanhempiensa huollossa säilyttäen myös oman nykyisen etu- ja sukunimensä eli isän suku-nimen.. minä en siis vihaa rakkaita lapsiani, en ole kos-kaan vihannut sillä ovat täysin syyttömiä äidin ja isän erimielisyyksiin.. vaan rakastan heitä kaikista "äidin ja viranomaisten" sekoilusta huolimatta, ovathan ne osittain myös minun "vertani".. sen kuitenkin tiedän
        että Raision kaupungissa on paljon sairaita "viranomai-sia" vailla vastuuta lapsesta ja lapsen hyvinvoinnista ajaessaan käytännössä ainoastaan äidin parasta vie-raannuttaessaan ja manipuloidessaan lapsia tarkoitus hakuisesti isästään, isovanhemmistaan, suvustaan.....


      • oikeastinäin
        eilapsiasulleyhruikku kirjoitti:

        Kyllä vihaan lapsia, jos he vieraannuttamalla lapset isästään, isovanhemmistaan, suvustaan yhdessä viranomaisten kanssa perättömin lausumin ja selvityksin suostumatta aikuisten lasten yhteishuoltoon ja tasavertaiseen vanhemmuuteen, Ilman lasten suostumusta manipuloivat lapset viranomaisia kuunnellen vaihtamaan oman nimensä lasten nimet pois. Ei elatusta ennen minun nimeä, eikä mikäli äiti ja viranomaiset valehtelevat; ensin yhteis-huolto, lapsen asuminen 50/50 ilman elatusta sekä lapsen sukunimen vaihdos takaisin oikeaksi, sitten
        muuta asiat..palaillaan yhruikku:) Raision kaupunki

        Tätä kommenttia en ole kirjoittanut..


      • oikeastinäin
        oikeastinäin kirjoitti:

        Tätä kommenttia en ole kirjoittanut..

        Raision kaupungissa on paljon sairaita "viranomai-sia" vailla vastuuta lapsesta ja lapsen hyvinvoinnista ajaessaan käytännössä ainoastaan äidin parasta vie-raannuttaessaan ja manipuloidessaan lapsia tarkoitus hakuisesti väkivaltaisesta isästään, isovanhemmistaan, suvustaan. Asuminen kuuluu jakaa molemmilla vanhemmilla, vaikka isä olisikin sairas, lisäksi pitää maksaa lapsen isälle puolet lapsilisästä ja verotuksen lapsivähennyksestä, isän osallistuessa lapsen todellisiin kuluihin mm. tarhamaksut 50/50. En maksa mitään, jos lapset eivät vaihda nimeään ja tottele minua joka asiassa. Raisiolla on mennyt rahaa nostamiini oikeusjuttuihin jo yli kolme miljoonaa, ja lisää kuluu, kunnes narsistit tekee niin kuin minä haluan.


      • vääränimimerkki
        oikeastinäin kirjoitti:

        Raision kaupungissa on paljon sairaita "viranomai-sia" vailla vastuuta lapsesta ja lapsen hyvinvoinnista ajaessaan käytännössä ainoastaan äidin parasta vie-raannuttaessaan ja manipuloidessaan lapsia tarkoitus hakuisesti väkivaltaisesta isästään, isovanhemmistaan, suvustaan. Asuminen kuuluu jakaa molemmilla vanhemmilla, vaikka isä olisikin sairas, lisäksi pitää maksaa lapsen isälle puolet lapsilisästä ja verotuksen lapsivähennyksestä, isän osallistuessa lapsen todellisiin kuluihin mm. tarhamaksut 50/50. En maksa mitään, jos lapset eivät vaihda nimeään ja tottele minua joka asiassa. Raisiolla on mennyt rahaa nostamiini oikeusjuttuihin jo yli kolme miljoonaa, ja lisää kuluu, kunnes narsistit tekee niin kuin minä haluan.

        Raision kaupungissa on paljon sairaita "viranomaisia" vailla vastuuta lapsesta ja lapsen hyvinvoinnista aja-essaan käytännössä ainoastaan äidin parasta vieraan-nuttaessaan- ja manipuloidessaan lapsia tarkoitusha- kuisesti isästään, isovanhemmistaan, suvustaan;
        suosittaessaan yksinhuoltoa -ja lapsen asumissta väki-valtaisella "äidillä" sairaiden viranomaisten lausumana. Asuminen kuuluu jakaa molemmilla vanhemmilla, vaik- ka äiti- ja viranomaiset olisivatkin sairaita. Lisäksi pitää maksaa lapsen isälle puolet lapsilisästä ja verotuksen lapsivähennyksestä, isän osallistuessa lapsen todellisiin kuluihin tasavertaisesti yhdessä äidin kanssa mm. tarha
        hamaksut 50/50 lapsen ollessa vanhempien yhteishuol-lossa ja asuessa tasapuolisesti molemmilla vanhemmil-laan ilman elatusta . En maksa äitinä mitään, jos lapset
        eivät vaihda nimeään nykyisen mieheni nimiin ja tottele
        minua joka asiassa. Raisiolla on mennyt rahaa "äidin ja viranomaisten" nostamiin oikeusjuttuihin jo yli kolme miljoonaa, ja lisää palaa, kunnes narsistit "äidit ja viran-
        omaiset tekee niin kuin äiti haluaa..


      • vääränimimerkki
        vääränimimerkki kirjoitti:

        Raision kaupungissa on paljon sairaita "viranomaisia" vailla vastuuta lapsesta ja lapsen hyvinvoinnista aja-essaan käytännössä ainoastaan äidin parasta vieraan-nuttaessaan- ja manipuloidessaan lapsia tarkoitusha- kuisesti isästään, isovanhemmistaan, suvustaan;
        suosittaessaan yksinhuoltoa -ja lapsen asumissta väki-valtaisella "äidillä" sairaiden viranomaisten lausumana. Asuminen kuuluu jakaa molemmilla vanhemmilla, vaik- ka äiti- ja viranomaiset olisivatkin sairaita. Lisäksi pitää maksaa lapsen isälle puolet lapsilisästä ja verotuksen lapsivähennyksestä, isän osallistuessa lapsen todellisiin kuluihin tasavertaisesti yhdessä äidin kanssa mm. tarha
        hamaksut 50/50 lapsen ollessa vanhempien yhteishuol-lossa ja asuessa tasapuolisesti molemmilla vanhemmil-laan ilman elatusta . En maksa äitinä mitään, jos lapset
        eivät vaihda nimeään nykyisen mieheni nimiin ja tottele
        minua joka asiassa. Raisiolla on mennyt rahaa "äidin ja viranomaisten" nostamiin oikeusjuttuihin jo yli kolme miljoonaa, ja lisää palaa, kunnes narsistit "äidit ja viran-
        omaiset tekee niin kuin äiti haluaa..

        Jatkan vielä. Vaikka olenkin hakannut vaimoani ja haukkunut huoraksi, niin pitää maksaa lapsen isälle puolet lapsilisästä ja verotuksen lapsivähennyksestä, isän osallistuessa lapsen todellisiin kuluihin tasavertaisesti yhdessä äidin kanssa mm. tarhamaksut 50/50 lapsen ollessa vanhempien yhteishuol-lossa ja asuessa tasapuolisesti molemmilla vanhemmil-laan ilman elatusta . Maksan mielelläni teinien tarhamaksut kunhan vaihtavat nimensä takaisin minun nimeeni. Olen sanonut heille ettei tuhkamunaa saa sanoa isäksi, ja hakkaan jos eivät tajua. Kun on pienestä asti manipuloiu, vieraannutettu äidin ja "viranomaisten" lapsen edun vastaisella sairaalla me-nettelyllä toisesta vanhemmastaan. Lasten sukunimi tulee vaihtumaan täysi-ikäisenä. Muuten heille käy huonosti.


      • edelleenvääränimimerkki
        vääränimimerkki kirjoitti:

        Jatkan vielä. Vaikka olenkin hakannut vaimoani ja haukkunut huoraksi, niin pitää maksaa lapsen isälle puolet lapsilisästä ja verotuksen lapsivähennyksestä, isän osallistuessa lapsen todellisiin kuluihin tasavertaisesti yhdessä äidin kanssa mm. tarhamaksut 50/50 lapsen ollessa vanhempien yhteishuol-lossa ja asuessa tasapuolisesti molemmilla vanhemmil-laan ilman elatusta . Maksan mielelläni teinien tarhamaksut kunhan vaihtavat nimensä takaisin minun nimeeni. Olen sanonut heille ettei tuhkamunaa saa sanoa isäksi, ja hakkaan jos eivät tajua. Kun on pienestä asti manipuloiu, vieraannutettu äidin ja "viranomaisten" lapsen edun vastaisella sairaalla me-nettelyllä toisesta vanhemmastaan. Lasten sukunimi tulee vaihtumaan täysi-ikäisenä. Muuten heille käy huonosti.

        Jatkat vielä. Vaikka oletkin hakannut vaimoasi- ja haukkunut huoraksi, niin sinun mielestäsi ex-puolisosi pitää maksaa sinulle, lapsen isälle puolet lapsilisästä
        ja verotuksen lapsivähennyksestä, isän; sinun osallis-tuessa lapsen todellisiin kuluihin tasavertaisesti yhdes
        sä ex-puolisosi; lapsen äidin kanssa mm. tarhamaksut 50/50 lapsen ollessa molempien vanhempien yhteis-huollossa ja asuessa tasapuolisesti molemmilla van-
        hemmillaan ilman sitä lastesi elatusta . Maksat mielel-
        läsi lastesi tarhamaksut kunhan vaihtavat nimensä takaisin sinun nimeksesi. Olet sanonut heille, ettei tuhkamunaa saa sanoa isäksi, ja hakkaat itseäsi jos
        eivät sitä tajua. Kun on pienestä asti manipuloitu, vie-raannutettu äidin ja "viranomaisten" lapsen edun vas-taisella sairaalla menettelyllä toisesta vanhemmastaan. Lasten sukunimikin tulee vaihtumaan lastesi tullessa täysi-ikäiseksi. Muuten sinulle itsellesi saattaa käydä huonosti oman käden kautta, omalla toiminnallasi.


      • edelleenvääränimimerkki
        edelleenvääränimimerkki kirjoitti:

        Jatkat vielä. Vaikka oletkin hakannut vaimoasi- ja haukkunut huoraksi, niin sinun mielestäsi ex-puolisosi pitää maksaa sinulle, lapsen isälle puolet lapsilisästä
        ja verotuksen lapsivähennyksestä, isän; sinun osallis-tuessa lapsen todellisiin kuluihin tasavertaisesti yhdes
        sä ex-puolisosi; lapsen äidin kanssa mm. tarhamaksut 50/50 lapsen ollessa molempien vanhempien yhteis-huollossa ja asuessa tasapuolisesti molemmilla van-
        hemmillaan ilman sitä lastesi elatusta . Maksat mielel-
        läsi lastesi tarhamaksut kunhan vaihtavat nimensä takaisin sinun nimeksesi. Olet sanonut heille, ettei tuhkamunaa saa sanoa isäksi, ja hakkaat itseäsi jos
        eivät sitä tajua. Kun on pienestä asti manipuloitu, vie-raannutettu äidin ja "viranomaisten" lapsen edun vas-taisella sairaalla menettelyllä toisesta vanhemmastaan. Lasten sukunimikin tulee vaihtumaan lastesi tullessa täysi-ikäiseksi. Muuten sinulle itsellesi saattaa käydä huonosti oman käden kautta, omalla toiminnallasi.

        Jatkan edelleen. Vaikka Raision sossut yrittävät-vieraannuttaa narsismissaan lapset isästään ja mielestäni ex-puolisoni pitää maksaa minulle, lapsen isälle puolet lapsilisästäja verotuksen lapsivähennyksestä, isän; minun osallis-tuessa lapsen todellisiin kuluihin tasavertaisesti yhdessä ex-puolisosi; lapsen äidin kanssa mm. teini-ikäisten tarhamaksut 50/50 lapsen ollessa molempien vanhempien yhteis-huollossa ja asuessa tasapuolisesti molemmilla van-hemmillaan ilman sitä lastesi elatusta . Lapset eivät kuluta mitään ja ex-vaimon kuuluu elättää heidät.Tämä on suomessa lapsen etu; poistaa mielenterveyspotilas isä, isän-puoleiset isovanhemmat ja suku lapsen elämästä häikäilemättömällä sairaalla viranomaisvalehtelulla lapsen olosuhteista. Jos haluat tietää millainen oikeasti olen ainahan voin näyttää kuka käskee jossain..


      • taasvääränimimerkki
        edelleenvääränimimerkki kirjoitti:

        Jatkan edelleen. Vaikka Raision sossut yrittävät-vieraannuttaa narsismissaan lapset isästään ja mielestäni ex-puolisoni pitää maksaa minulle, lapsen isälle puolet lapsilisästäja verotuksen lapsivähennyksestä, isän; minun osallis-tuessa lapsen todellisiin kuluihin tasavertaisesti yhdessä ex-puolisosi; lapsen äidin kanssa mm. teini-ikäisten tarhamaksut 50/50 lapsen ollessa molempien vanhempien yhteis-huollossa ja asuessa tasapuolisesti molemmilla van-hemmillaan ilman sitä lastesi elatusta . Lapset eivät kuluta mitään ja ex-vaimon kuuluu elättää heidät.Tämä on suomessa lapsen etu; poistaa mielenterveyspotilas isä, isän-puoleiset isovanhemmat ja suku lapsen elämästä häikäilemättömällä sairaalla viranomaisvalehtelulla lapsen olosuhteista. Jos haluat tietää millainen oikeasti olen ainahan voin näyttää kuka käskee jossain..

        Jatkat edelleen vielä; vaikka Raision sossut yrittävät vieraannuttaa narsismissaan lapset sinusta, isästään
        ja mielestäsi ex-puolisosi pitää maksaa sinulle, lastesi
        isälle puolet lapsilisästä ja verotuksen lapsivähennyk-sestä. Isän; sinun osallistuessa myös lapsen todellisiin kuluihin tasavertaisesti yhdessä ex-puolisosi, lapsen äidin kanssa mm. sinun lausumasi mukaisesti teini-
        ikäisten lastesi tarhamaksut 50/50 lastesi ollessa mo-lempien vanhempiensa yhteishuollossa ja asuessa ta-
        sapuolisesti molemmilla vanhemmillaan ilman sitä las-tesi elatusta . Lapsesi eivät lausumasi mukaisesti kulu-
        ta yhtään mitään ja ex-vaimosi kuuluu lausumasi mu-kaisesti elättää sinut ja lapsesi.Tämä on suomessa lap-
        sen etu; poistaa lausumasi mukaisesti sinut; mielenter-veyspotilas isä, isänpuoleiset isovanhemmat ja suku lapsesi elämästä häikäilemättömällä sairaalla viran-omaisvalehtelulla lapsen olosuhteista. Jos haluat oike-
        asti tietää millainen sinä oikeasti sitten olet ainahan
        voit näyttää toki kuka käskee ja mitä käskee, missä käskee sinua ja käskemistäsi jossain mielikuvituselä-mässäsi..


      • taasvääränimimerkki
        taasvääränimimerkki kirjoitti:

        Jatkat edelleen vielä; vaikka Raision sossut yrittävät vieraannuttaa narsismissaan lapset sinusta, isästään
        ja mielestäsi ex-puolisosi pitää maksaa sinulle, lastesi
        isälle puolet lapsilisästä ja verotuksen lapsivähennyk-sestä. Isän; sinun osallistuessa myös lapsen todellisiin kuluihin tasavertaisesti yhdessä ex-puolisosi, lapsen äidin kanssa mm. sinun lausumasi mukaisesti teini-
        ikäisten lastesi tarhamaksut 50/50 lastesi ollessa mo-lempien vanhempiensa yhteishuollossa ja asuessa ta-
        sapuolisesti molemmilla vanhemmillaan ilman sitä las-tesi elatusta . Lapsesi eivät lausumasi mukaisesti kulu-
        ta yhtään mitään ja ex-vaimosi kuuluu lausumasi mu-kaisesti elättää sinut ja lapsesi.Tämä on suomessa lap-
        sen etu; poistaa lausumasi mukaisesti sinut; mielenter-veyspotilas isä, isänpuoleiset isovanhemmat ja suku lapsesi elämästä häikäilemättömällä sairaalla viran-omaisvalehtelulla lapsen olosuhteista. Jos haluat oike-
        asti tietää millainen sinä oikeasti sitten olet ainahan
        voit näyttää toki kuka käskee ja mitä käskee, missä käskee sinua ja käskemistäsi jossain mielikuvituselä-mässäsi..

        parasratkaisu

        yhteishuolto, vuoroasuminen, ei elatusapua, lapsilisät sairaalle isälle

        ja lapsen kulut puoliksi ja ilmoittaa ns. "viranomaisille" painukaa vittuun sotkemasta ihmisten asioita perättömin

        selvityksin, lausumin ja lausunnoin; kuten Raision kaupun gissa vuodesta toiseen menetellään toimimattomassa sairaassa "viranomaismenettelyssä".. Ette voi todistaa mitään, kun en mene tutkimuksiin.

        Saan tavata lapsia; mutta liian vähäiset tapaamiset ilman lasten asumista isällään ja isän huoltajuutta eivät mielly-tä lapsia, joten väittävät pelkäävänsä ISÄÄ. No koska olet idiootti Raision kaupungin sairai-den "viranomaisten" ja lapsen "äidin" kanssa, jonka oikeuskin on todennut niin pakosti sulla on päässä vikaa! Minulla ei ole, Kukaan ei voi niin todistaa.


      • oikeastitaasvääränimim
        taasvääränimimerkki kirjoitti:

        parasratkaisu

        yhteishuolto, vuoroasuminen, ei elatusapua, lapsilisät sairaalle isälle

        ja lapsen kulut puoliksi ja ilmoittaa ns. "viranomaisille" painukaa vittuun sotkemasta ihmisten asioita perättömin

        selvityksin, lausumin ja lausunnoin; kuten Raision kaupun gissa vuodesta toiseen menetellään toimimattomassa sairaassa "viranomaismenettelyssä".. Ette voi todistaa mitään, kun en mene tutkimuksiin.

        Saan tavata lapsia; mutta liian vähäiset tapaamiset ilman lasten asumista isällään ja isän huoltajuutta eivät mielly-tä lapsia, joten väittävät pelkäävänsä ISÄÄ. No koska olet idiootti Raision kaupungin sairai-den "viranomaisten" ja lapsen "äidin" kanssa, jonka oikeuskin on todennut niin pakosti sulla on päässä vikaa! Minulla ei ole, Kukaan ei voi niin todistaa.

        paras ratkaisu on vanhempien yhteishuolto, lapsen vuoroasuminen, ei elatusapua, lapsilisät tasan, vero-tuksen lapsivähennys tasan, lapsen kulut tasan eli ei sairaalle "äidille ja viranomaisille".

        Eli lapsen huolto, asuminen, tulot ja menot, kulut puo- liksi ja ilmoittaa ns. "viranomaisille ja äidille"; painukaa vittuun sotkemasta lasten asioita perättömin selvityk-
        sin, lausumin ja lausunnoin; kuten Raision kaupungissa vuodesta toiseen menetellään toimimattomassa sai-raassa "viranomaismenettelyssä".. teillä ei ole mitään todisteita isää vastaan, ette ole suostuvainen tutkimuk-siin.

        Saan tavata lapsia; mutta liian vähäiset tapaamiset il-
        man lasten asumista isällään ja isän huoltajuutta eivät miellytä lapsia, joten väittävät pelkäävänsä ÄITIÄ. No koska olette idiootteja Raision kaupungin sairaiden "vi-ranomaisten ja lapsen "äidin" kanssa, jonka oikeuskin
        on todennut niin pakosti sulla on päässä vikaa! Minulla
        ei ole, sinulla taitaa sittenkin olla..


      • oikeastitaasvääränimim
        oikeastitaasvääränimim kirjoitti:

        paras ratkaisu on vanhempien yhteishuolto, lapsen vuoroasuminen, ei elatusapua, lapsilisät tasan, vero-tuksen lapsivähennys tasan, lapsen kulut tasan eli ei sairaalle "äidille ja viranomaisille".

        Eli lapsen huolto, asuminen, tulot ja menot, kulut puo- liksi ja ilmoittaa ns. "viranomaisille ja äidille"; painukaa vittuun sotkemasta lasten asioita perättömin selvityk-
        sin, lausumin ja lausunnoin; kuten Raision kaupungissa vuodesta toiseen menetellään toimimattomassa sai-raassa "viranomaismenettelyssä".. teillä ei ole mitään todisteita isää vastaan, ette ole suostuvainen tutkimuk-siin.

        Saan tavata lapsia; mutta liian vähäiset tapaamiset il-
        man lasten asumista isällään ja isän huoltajuutta eivät miellytä lapsia, joten väittävät pelkäävänsä ÄITIÄ. No koska olette idiootteja Raision kaupungin sairaiden "vi-ranomaisten ja lapsen "äidin" kanssa, jonka oikeuskin
        on todennut niin pakosti sulla on päässä vikaa! Minulla
        ei ole, sinulla taitaa sittenkin olla..

        Mut kun ne vaatiskin vaan isää hoitoon isän haluessa lasten toivomana tasavertaista vanhemmuutta ja huoltajuutta.. sovittiin Raision perhe- neuvolassa, että isä menee psykologille juttelemaan niin saa olla lapsen sa huoltaja ja lapset saavat tavata isääsnä niin paljon kuin lapset ja isä itse haluavat, no sitten käytettiin tätä em. isää vastaan ja isä oli sopima ton huoltaja, kun isästä löydettiin persoonallisuushäiriö, vanhempi ja lapset eivät voi tavata isäänsä isän kaydessä psykologilla perhetyöntekijöiden vaatimuksesta..l
        lapsen huolto, asuminen, tulot ja menot, kulut puo- liksi ja laittaa lapset sanomaan ns. "viranomaisille ja äidille"; painukaa vittuun sotkemasta lasten asioita perättömin selvityk-

        sin, lausumin ja lausunnoin; kuten Raision kaupungissa vuodesta toiseen menetellään toimimattomassa sai-raassa "viranomaismenettelyssä".. teillä ei ole mitään todisteita isää vastaan, kun en ole suostuvainen tutkimuk-siin.


      • taasvääränimimerkki
        oikeastitaasvääränimim kirjoitti:

        Mut kun ne vaatiskin vaan isää hoitoon isän haluessa lasten toivomana tasavertaista vanhemmuutta ja huoltajuutta.. sovittiin Raision perhe- neuvolassa, että isä menee psykologille juttelemaan niin saa olla lapsen sa huoltaja ja lapset saavat tavata isääsnä niin paljon kuin lapset ja isä itse haluavat, no sitten käytettiin tätä em. isää vastaan ja isä oli sopima ton huoltaja, kun isästä löydettiin persoonallisuushäiriö, vanhempi ja lapset eivät voi tavata isäänsä isän kaydessä psykologilla perhetyöntekijöiden vaatimuksesta..l
        lapsen huolto, asuminen, tulot ja menot, kulut puo- liksi ja laittaa lapset sanomaan ns. "viranomaisille ja äidille"; painukaa vittuun sotkemasta lasten asioita perättömin selvityk-

        sin, lausumin ja lausunnoin; kuten Raision kaupungissa vuodesta toiseen menetellään toimimattomassa sai-raassa "viranomaismenettelyssä".. teillä ei ole mitään todisteita isää vastaan, kun en ole suostuvainen tutkimuk-siin.

        Mut kun oikeasti ne vaatiskin vaan isää hoitoon;
        äidin ollessa jo hoidoossa, äidin- ja isän haluessa yh-
        dessä lastensa toivomana sitä tasavertaista vanhem muutta ja lastensa yhteishuoltajuutta.
        Sovittiin Raision kaupungin perheneuvolassa/ mm. sosiaalityöntekijä Liisa Kairavuo; isä menee psykolo-
        gille juttelemaan "äidin ja Raision kaupungin viran- omaisten" mielenvikaisuudesta, lapsen edun ja oi-keuksien, lainsäädännön vastaisesta menettelystä, valehtelusta ja perättömästä lausumasta tuomio-istuimessa lapsen olosuhteista, toiveista ja lausun-
        noista mitä oikeasti on tapahtunut.
        Tällöin molemmat vanhemmat saavat olla lapsensa huoltajia ja lapset saavat asua vuoroviikoin molem-
        milla vanhemillaan niin paljon kuin lapset, äiti, ja isä
        itse haluavat, tietysti "viranomaisten tukemana ja lausumana". No sitten käytettiinkin tätä em. taas
        lapsia ja isää vastaan ja isä olikin sopimaton huoltaja
        yhteisille lapsille, kun "äidistä ja viranomaisista" löydettiin sittenkin se persoonallisuushäiriö, lapset
        eivät voikkaan nyt asua "äitinsä" kanssa, äitinsä huollossa; isän kaydessä siellä psykologilla Raision kaupungin "perheneuvolan" vaatimuksesta; "perhe-neuvolan, lastenvalvojan" antaessaan niitä perättö-
        miä lausumia, selvityksiä asiakaskäynneistä suostu-
        matta kuitenkaan itse raportoinnin oikaisuun molem-
        pien vanhempien pyynnöstä, vaatimuksesta..
        Eli lapsen huolto, asuminen, tulot ja menot, kulut puo- liksi ja ilmoittaa ns. "viranomaisille ja äidille"; painu-
        kaa vittuun sotkemasta lasten asioita perättömin sel-vityksin, lausumin ja lausunnoin; kuten Raision kau-pungissa vuodesta toiseen menetellään toimimatto massa sairaassa "viranomaismenettelyssä".. teillä ei
        ole mitään todisteita isää vastaan, ette ole itse olleet suostuvainen tutkimuksiin...


    • pienipalkkainen

      Kyllä noilla tuloilla pitäs pärjätä, monet elää paljon pienemmillä tuloilla.

    • vaimmitä_

      aloittaja tarkoittaa, miten hyvin hän pärjää taloudellisesti muutamia päiviä/kk lukuun ottamatta. kuukausitulothan ovat ruhtinaalliset ja tulevat ilman ansiotyötä.

    • Anonyymi

      Parremmin pärjää ku ei oo miestä elämässä siivel.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1134
    Aihe