Tuleeko nukkapintainen nojatuolin päälliskangas vasta- vai myötäkarvaan?
nukan suunta
2
1096
Vastaukset
- kumminpäin_vaan
Laita kangas siihen tuolin päälle ja katso kummin päin näyttää paremmalta, yleensä kyllä laitetaan nukka ylöspäin eli vastakarvaan
- ylösalas
Riippuu varmaan kankaasta, miten nukan suunnan laittaa ja miltä sen haluaa näyttävän. Meillä on vaaleissa plyyshisohvissa nukan suunta runko-osassa siten, että kangas on vedetty selkänojan kohdalla takana alhaalta ylös, mikä on nukan suuntakin. Eli ylhäältä katsoen se on vastakarvaan. Istuintyynyissä nukan suunta on yläosasta alaspäin ja istumen kohdalla selkänojan puolelta sohvan reunaan päin, myötäkarvaan. Ja käsinojissa yms. ylhäältä alas, eli myötäkarvaan. siis vain rungon selkänojan takaosa tekee poikkeuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758